Veiktspējas atskaite ir atskaite par organizācijas, grupas vai indivīda sniegumu. Veiktspējas atskaites parasti tiek veidotas, lai noteiktu uzlabošanas jomas organizācijā vai uzņēmumā.
Kāpēc jums būtu jāveido kārtējās veiktspējas atskaites?
Veiktspējas atskaites var palīdzēt precīzi noteikt jūsu uzņēmuma jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi. Atrast “negludumus” un jomas, ko optimizēt, vienmēr ir lieliski, jo tas sniedz iespēju:
- Uzlabot savu aģentu veiktspēju
- Nodrošināt papildu apmācību tiem, kam tā nepieciešama
- Uzlabot Klientu apmierinātību, pieredzi un pārdošanas apjomus
- Pārdalīt resursus
- Pastiprināt atbalsta kanālus
- Meklēt rentablākus veidus problēmu risināšanai

Turklāt veiktspējas atksites var atspoguļot arī plaukstošās jūsu uzņēmējdarbības jomas. Tas ir svarīgi, jo:
- Jums nebūs jāpārveido visa sava biznesa/atbalsta stratēģija
- Jūs varēsiet atalgot izteikti centīgos
- Nepietiekamie ražīgie varēs mācīties no tiem, kam izdodas paveikt ievērojami daudz
Ko dara LiveAgent veiktspējas atskaites funkcija?
Veiktspējas atskaites parāda jūsu atbalsta aģentu veiktspēju. Katrā veiktspējas atskaitē ir kopējais atvērto čatu skaits, atrisinātie pieteikumi, zvani un daudz kas cits (sk. zemāk). Veiktspējas atskaites var rādīt kā grafikus vai diagrammas un segmentēt pēc dienas, nedēļas, mēneša, gada vai pat pēc pielāgota datuma.
Atklājiet, kurš ir visproduktīvākais, kurš, savukārt, dod priekšroku atbildēm uz e-pastiem, nevis tiešsaistes čatiem, un kurš laika gaitā sasniedz konsekventus rezultātus.
Veiktspējas atskaišu rādīšanas iespējas
Veiktspējas pārskata rezultātus var filtrēt pēc:
- Laika
- Nodaļas
- Aģenta
- Birkas

Katru veiktspējas atskaiti var arī modificēt, lai parādītu papildu datus, tostarp:
- Datumu
- Atbildes
- Jaunu atbilžu vid. laiku
- Atvērtas atbildes vid. laiku
- Zvanus
- Izejošos zvanus
- Neatbildētos zvanus
- Sarunu minūtes
- Čata ziņas
- Čatus
- Izlaistās čatu sesijas
- Vidējo čata sesijas pieņemšanas laiku
- Vidējo čata sesijas ilgumu
- Bez atsauksmēm
- Bez atsauksmēm %
- Pozitīvos vērtējumus
- Pozitīvos vērtējumusi %
- Negatīvos vērtējumus
- Negatīvos vērtējumus %
- Ienākošās ziņas
- Ienākošos zvanus
- Pabeigtos zvanus
- Ienākošās čatu sesijas
- Pabeigtās čatu sesijas
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Datu rādīšanas veida izvēle veiktspējas atskaitēs
Liveagent var attēlot visus iepriekš minētos datus vairākos formātos, ieskaitot laukuma, līniju, joslu un sektoru grafikos. Turklāt visus datus var eksportēt CSV failos, atvieglojot dalīšanos ar citiem.
Veiktspējas atskaišu atrašana programmā LiveAgent
Veiktspējas atskaites ir redzamas tikai administratoriem. Ja jums ir administratora loma, varat atrast veiktspējas atskaites, noklikšķinot uz Atskaites (apļa ikona), kas atrodas kreisajā izvēlnē (starp Zvani un Klienti) un atlasot veiktspējas atskaites no atskaišu saraksta.
Lūdzu ņemiet vērā, ka, piesakoties LiveAgent, visi aģenti var redzēt savu personisko statistiku/veiktspējas atskaiti.
Veiktspējas atskaišu izmantošana ar API
Izmantojiet LiveAgent REST API, lai pārvaldītu zvanu vērtīgumu veiktspējas atskaitēs.

Zināšanu bāzes resursi
Lai uzzinātu vairāk par dažādiem atskaišu veidiem, kas pieejami mūsu analīzes informācijas panelī, skatiet mūsu zināšanu bāzes rakstus:
Esiet gatavs uzzināt vairāk par savu biznesu?
Sāciet uzlabot savu atbalsta veiktspēju, pārdošanu un klientu apmierinātību jau šodien ar mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju. Kredītkarte nav nepieciešama.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kādi ir veiktspējas atskaites?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Veiktspējas atskaite ir atskaite par organizācijas, grupas vai indivīda sniegumu. Veiktspējas atskaites parasti tiek veidotas, lai noteiktu uzlabošanas jomas organizācijā vai uzņēmumā.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc jums būtu jāveido kārtējās veiktspējas atskaites?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Veiktspējas atskaites var palīdzēt precīzi noteikt tās jūsu uzņēmuma jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ko dara LiveAgent veiktspējas atskaites funkcija?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Veiktspējas atskaites parāda jūsu atbalsta aģentu veiktspēju. Katrā veiktspējas atskaitē ir kopējais atvērto čatu skaits, atrisinātie pieteikumi, zvani un daudz kas cits (sk. zemāk). Veiktspējas atskaites var parādīt kā grafikus vai diagrammas un segmentēt pēc dienas, nedēļas, mēneša, gada vai pat pēc pielāgota datuma.” } }] }LiveAgent ir atbalsta dienesta programmatūra, kas piedāvā klientu apkalpošanu, ieskaitot sociālo mediju integrāciju, zvanu centru un analītiku. Piedāvā arī pašapkalpošanās iespējas un tiešsaistes čatu, kas palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes. Nav jāmaksā vairāk par nepieciešamo funkcionalitāti.
Klientu serviss – lietotāja piesaiste
Lietotājiem ir nepieciešams ātrs un efektīvs atbalsts, lai pieņemtu lēmumu par produktu. Tas ietver tiešsaistes čatu, zināšanu bāze un kontrolsarakstus.