Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Veiktspējas atskaite

Veiktspējas atskaite ir atskaite par organizācijas, grupas vai indivīda sniegumu. Veiktspējas atskaites parasti tiek veidotas, lai noteiktu uzlabošanas jomas organizācijā vai uzņēmumā.

Kāpēc jums būtu jāveido kārtējās veiktspējas atskaites?

Veiktspējas atskaites var palīdzēt precīzi noteikt jūsu uzņēmuma jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi. Atrast “negludumus” un jomas, ko optimizēt, vienmēr ir lieliski, jo tas sniedz iespēju:

  • Uzlabot savu aģentu veiktspēju
  • Nodrošināt papildu apmācību tiem, kam tā nepieciešama
  • Uzlabot Klientu apmierinātību, pieredzi un pārdošanas apjomus
  • Pārdalīt resursus
  • Pastiprināt atbalsta kanālus
  • Meklēt rentablākus veidus problēmu risināšanai
Darbinieku reitings

Turklāt veiktspējas atksites var atspoguļot arī plaukstošās jūsu uzņēmējdarbības jomas. Tas ir svarīgi, jo:

  • Jums nebūs jāpārveido visa sava biznesa/atbalsta stratēģija
  • Jūs varēsiet atalgot izteikti centīgos
  • Nepietiekamie ražīgie varēs mācīties no tiem, kam izdodas paveikt ievērojami daudz
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, izpilddirektors
logo slido black

Ko dara LiveAgent veiktspējas atskaites funkcija?

Veiktspējas atskaites parāda jūsu atbalsta aģentu veiktspēju. Katrā veiktspējas atskaitē ir kopējais atvērto čatu skaits, atrisinātie pieteikumi, zvani un daudz kas cits (sk. zemāk). Veiktspējas atskaites var rādīt kā grafikus vai diagrammas un segmentēt pēc dienas, nedēļas, mēneša, gada vai pat pēc pielāgota datuma.

Veiktspējas atskaite

Atklājiet, kurš ir visproduktīvākais, kurš, savukārt, dod priekšroku atbildēm uz e-pastiem, nevis tiešsaistes čatiem, un kurš laika gaitā sasniedz konsekventus rezultātus.

Veiktspējas atskaišu rādīšanas iespējas

Veiktspējas pārskata rezultātus var filtrēt pēc:

  • Laika
  • Nodaļas
  • Aģenta
  • Birkas
Veiktspējas-atskaite-1
Veiktspējas atskaite

Katru veiktspējas atskaiti var arī modificēt, lai parādītu papildu datus, tostarp:

  • Datumu
  • Atbildes
  • Jaunu atbilžu vid. laiku
  • Atvērtas atbildes vid. laiku
  • Zvanus
  • Izejošos zvanus
  • Neatbildētos zvanus
  • Sarunu minūtes
  • Čata ziņas
  • Čatus
  • Izlaistās čatu sesijas
  • Vidējo čata sesijas pieņemšanas laiku

  • Vidējo čata sesijas ilgumu
  • Bez atsauksmēm
  • Bez atsauksmēm %
  • Pozitīvos vērtējumus
  • Pozitīvos vērtējumusi %
  • Negatīvos vērtējumus
  • Negatīvos vērtējumus %
  • Ienākošās ziņas
  • Ienākošos zvanus
  • Pabeigtos zvanus
  • Ienākošās čatu sesijas
  • Pabeigtās čatu sesijas

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Datu rādīšanas veida izvēle veiktspējas atskaitēs

Liveagent var attēlot visus iepriekš minētos datus vairākos formātos, ieskaitot laukuma, līniju, joslu un sektoru grafikos. Turklāt visus datus var eksportēt CSV failos, atvieglojot dalīšanos ar citiem.

Veiktspējas atskaišu atrašana programmā LiveAgent

Veiktspējas atskaites ir redzamas tikai administratoriem. Ja jums ir administratora loma, varat atrast veiktspējas atskaites, noklikšķinot uz Atskaites (apļa ikona), kas atrodas kreisajā izvēlnē (starp Zvani un Klienti) un atlasot veiktspējas atskaites no atskaišu saraksta.

Veiktspējas atskaite

Lūdzu ņemiet vērā, ka, piesakoties LiveAgent, visi aģenti var redzēt savu personisko statistiku/veiktspējas atskaiti.

Veiktspējas atskaite
Aģentu individuālie statistikas dati, kas redzami ārpus veiktspējas atskaitēm

Veiktspējas atskaišu izmantošana ar API

Izmantojiet LiveAgent REST API, lai pārvaldītu zvanu vērtīgumu veiktspējas atskaitēs.

API

Zināšanu bāzes resursi

Lai uzzinātu vairāk par dažādiem atskaišu veidiem, kas pieejami mūsu analīzes informācijas panelī, skatiet mūsu zināšanu bāzes rakstus:

Esiet gatavs uzzināt vairāk par savu biznesu?

Sāciet uzlabot savu atbalsta veiktspēju, pārdošanu un klientu apmierinātību jau šodien ar mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju. Kredītkarte nav nepieciešama.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kādi ir veiktspējas atskaites?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Veiktspējas atskaite ir atskaite par organizācijas, grupas vai indivīda sniegumu. Veiktspējas atskaites parasti tiek veidotas, lai noteiktu uzlabošanas jomas organizācijā vai uzņēmumā.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc jums būtu jāveido kārtējās veiktspējas atskaites?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Veiktspējas atskaites var palīdzēt precīzi noteikt tās jūsu uzņēmuma jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ko dara LiveAgent veiktspējas atskaites funkcija?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Veiktspējas atskaites parāda jūsu atbalsta aģentu veiktspēju. Katrā veiktspējas atskaitē ir kopējais atvērto čatu skaits, atrisinātie pieteikumi, zvani un daudz kas cits (sk. zemāk). Veiktspējas atskaites var parādīt kā grafikus vai diagrammas un segmentēt pēc dienas, nedēļas, mēneša, gada vai pat pēc pielāgota datuma.” } }] }

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju