Bezmaksas Izmēģinājums

Kanāla atskaite

Uzziniet, kurš ir vispopulārākais veids, kā klienti ar jums sazinās. Liveagent sniedz detalizētu ieskatu visos saziņas kanālos: e-pasts, tiešsaistes čats, zvanu centrs, kontaktinformācijas formas, atsauksmju formas, Facebook ziņas, tvīti… Aizmirstiet par ārējām sekošanas lietojumprogrammām. Viss ir iebūvēts!

Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc Nodaļas, Aģenta, Birkas un Datuma. Kanālu atskaites var eksportēt CSV failā.

Kanāla-atskaite-LiveAgent
Kanāla atskaite

Kanāla atskaites atspoguļošanas iespējas (kolonnas)

  • Kanāls
  • Atbildes
  • Jaunas atbildes vid. laiks
  • Atvērtas atbildes vid. laiks
  • Zvani
  • Garām palaisti zvani
  • Sarunu minūtes
  • Čata ziņas
  • Čati
  • Garām palaisti čati
  • Vidējais čata sesijas pieņemšanas laiks
  • Vidējais čata sesijas ilgums
  • Bez vērtējuma
  • Bez vērtējuma %
  • Apbalvojumi
  • Apbalvojumi %
  • Sūdzības
  • Sūdzības %
  • Ienākošie ziņojumi
  • Ienākošie Zvani
  • Pabeigtie Zvani
  • Ienākošie Čati
  • Pabeigtie Čati
  • Izveidotie palīdzības pieteikumi
  • Atrisinātie palīdzības pieteikumi

Kanāla atskaite var parādīt datus šādu veidu grafikos:

Izmantojiet kanāla atskaites ar API

Izmantojiet LiveAgent REST API, lai iegūtu vērtības no Kanālu atskaitēm.

Identify the hardest working departments

Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju