Sakiet ardievas lēnai programmatūrai

Pārslēdzieties uz LiveAgent un migrējiet savus datus no Channels jau šodien.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Neprasam kredītkarti    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrējat no Channels uz LiveAgent?

Migrējiet uz LiveAgent un izbaudiet lielisku palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmu, kas par taisnīgu cenu atbalsta e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanu centru, klientu portālu, zināšanu bāzi un sociālos medijus. Migrējiet uz LiveAgent jau šodien vai izvēlieties bezmaksas izmēģinājuma versiju, lai to izmēģinātu.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Channels un LiveAgent salīdzinājums

Līdzekļi Liveagent Channels
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un katalogizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
Channels nepiedāvā pieteikumu apstrādi.
Tiešsaistes čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā vietnē.
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
Channels nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru paketē All-inclusive par $49/aģentam/mēnesī.
Channels piedāvā Zvanu Centru paketē par $10/aģentam/mēnesī.
Pašapkalpošanās
Līdzeklis, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanos.
Channels nepiedāvā Pašapkalpošanos.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
Channels nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas ietver visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
Channels nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
Channels nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
Channels nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas pamācības, biežāk uzdotie jautājumi un padomi.
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi.
Channels nepiedāvā zināšanu bāzi.
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
Channels nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un Komandas
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai samazinātu uzdevumu atkārtošanos.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un komandas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Channels piedāvā automatizāciju un komandas paketē par $10/aģentam/mēnesī.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Channels piedāvā API funkcijas paketē par $10/aģentam/mēnesī.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvaniem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar operatoru-cilvēku.
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas paketē All-inclusive par $49/aģentam/mēnesī.
Channels piedāvā IVR funkcijas paketē par $10/aģentam/mēnesī.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
Channels nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
Channels nepiedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežotas Tīmekļa Vietnes
Programmatūru var lietot ar neierobežotu vietņu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotas tīmekļa vietnes.
Channels nepiedāvā neierobežotas tīmekļa vietnes.
Neierobežotas Čata Pogas
Savās vietnēs varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotas čata pogas.
Channels nepiedāvā neierobežotas čata pogas.
Neierobežoti Pieteikumi/E-pasti
Varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotus pieteikumus/e-pastus.
Channels nepiedāvā neierobežotus pieteikumus/e-pastus.
Neierobežoti Zvanu Ieraksti
Jūs varat jebkurā laikā ierakstīt katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņot ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotus zvanu ierakstus.
Channels nepiedāvā neierobežotus zvanu ierakstus.
Neierobežots Nepārtraukts Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts 24/7, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu nepārtrauktu atbalstu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Channels piedāvā neierobežotu nepārtrauktu atbalstu paketē par $10/aģentam/mēnesī.
Data migration from one solution to another

Pārceliet savus datus uz LiveAgent jau šodien

Eksportējiet savus datus risinājumā, kas var apstrādāt jebkuru klienta pieprasījumu. Liveagent ir pilnībā aprīkots un atbalsta visus svarīgos saziņas kanālus. Piedāvājam arī lielu skaitu integrāciju un 24/7 klientu atbalstu ikvienam klientam.

Vēlaties veikt migrāciju patstāvīgi?

Pašlaik nav pieejams Channels migrācijas spraudnis. Ja esat ieinteresēts tajā, nosūtiet mums ziņu, un mēs to pievienosim mūsu veicamo darbu sarakstam.

Migrate data to LiveAgent on your own

Kāda veida datus var migrēt no Channels?

Personas

Viegli migrējiet aģentus, administratorus, gala lietotājus un klientus.

Birkas

Migrējiet visas savas nodaļas un pieteikumu birkas.

Palīdzības pieteikumi

Migrējiet pieteikumus, pielikumus, lietotāja laukus un pieteikumu laukus.

Esiet gatavi migrēt no Channels uz LiveAgent?

Pievērsiet uzmanību iespējām, kas rodas, kad pārslēdzaties uz LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Nevainojams klientu serviss

24/7 atbalsts no mūsu aģentiem. Mēs esam klāt, kad vien esam jums vajadzīgi.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Neaizstājams palīdzības dienesta risinājums

Noderīgi rīki, vairāk nekā 175 funkcijas un vairāk nekā 40 integrācijas. Mums ir viss, kas jums vajadzīgs.

Person collecting papers into the net

Palieliniet savus ietaupījumus un ieguldījumu atdevi

Liveagent piedāvā beztermiņa bezmaksas paketi, kā arī vēl trīs paketes par izdevīgu cenu.

Woman overflowing with ideas

Izvēlieties vienu no 43 valodām. Liveagent atbalsta arī valodai pielāgojamus logrīkus.

Migrējiet jūsu datus no Channels jau šodien

Liveagent ir 2020. gadā visvairāk apskatītā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra. Pievienojieties tādām kompānijām kā Huawei, BMW, Yamaha un Oksfordas universitāte, lai sniegtu pasaules līmeņa atbalstu saviem klientiem.

Paketes nosaukums

All-Inclusive

Derēs mazajiem uzņēmumiem, aģentūrām un arī lielākiem uzņēmumiem

$49 /mo

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

“BUJ”

“Kā

Channels

“Kādus

“Jūsu

Related Articles to Channels migrācija
LiveAgent support portal

LiveAgent support portal

LiveAgent is a versatile helpdesk software that provides integrated customer support through various channels, including ticketing, live chat, social media, and voice helpdesk. Their software is accessible from anywhere, with SSL security. They offer various tutorials and technical support, including tips and tricks, customizations, and billing and payments support. They have received awards and certificates and have a frequently asked questions section that addresses common inquiries. LiveAgent also provides guides on how to make REST calls in PHP, create chat buttons, and setup Facebook Applications.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Sākot no $15 mēnesī. Sāciet darbu ar 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju. SaaS vai On-Premise opcijas.

Apbalvojumiun sertifikāti

LiveAgent ir palīdzības programmatūra, kas pielāgojas klientu vajadzībām un var uzlabot klientu apmierinātību un palielināt ieņēmumus par 30%. To var izmēģināt bez maksas 7 vai 30 dienas, un ir pieejama klientu apkalpošana 24/7. LiveAgent ir arī SysAid alternatīva, kas piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. To var izmantot grāmatvedības un juridiskās palīdzības biznesa apkalpošanai, kā arī lietot valsts uzņēmumi. Bezmaksas izmēģinājums ir pieejams uzņēmumiem.

Vai vēlaties pāriet no Helpshift uz citu klientu apkalpošanas programmatūru? Apskatiet LiveAgent un uzziniet, vai tas Jums ir piemērots.

Vai Jūs meklējiet Helpshift alternatīvu?

LiveAgent ir ērts un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas nodrošina vairākus kanālus, integrējot e-pastus, sociālos tīklus un tālruņus. Tā cena ir zemāka nekā daudziem citiem pakalpojumiem un to izmanto daudzas uzņēmējdarbības no dažādām nozarēm. Vairāki klienti atzinīgi vērtējis tā ērtības, uzlabojot klientu apkalpošanu un produktivitāti.

LiveAgent ir Hiver alternatīva, kas var apstrādāt vairākas e-pasta iesūtnes un vairākus saziņas kanālus. Uzziniet vairāk par LiveAgent.

Meklējat alternatīvu Hiver?

LiveAgent tiek plaši izmantots klientu atbalsta nodrošināšanai un uzņēmumu produktivitātes uzlabošanai. Vairāki klienti atzinuši, ka tas ir viegli lietojams un uzlabo to darbību. Daži pat ziņo par iespaidīgu klientu pieaugumu pēc tā izmantošanas. LiveAgent piedāvā daudz integācijas un funkcijas, kā arī ir pieejams par saprātīgu cenu, padarot to par ideālu risinājumu dinamiskiem tiešsaistes biznesiem.

Šajā lapā piesakieties savam LiveAgent kontam. Vispirms aizpildiet uzņēmuma nosaukumu un turpiniet ievadīt lietotāja vārdu un paroli, lai veiksmīgi pieteiktos.

Pieslēdzieties savam LiveAgent kontam

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar daudzām integrācijām, atbalstu un datu migrāciju. Zināšanu bāzē ir bloga raksti, glosārijs, akadēmija, šabloni, tīmekļa semināri un rakstīšanas tests. Uzņēmums piedāvā bezmaksas kontu reģistrāciju un izmēģinājuma periodu, kā arī iespēju migrēt datus no citām programmatūrām uz LiveAgent.

Vai meklējat bezmaksas klientu pārvaldības programmatūru? Iepazīstieties ar LiveAgent priekšrocībām un noskaidrojiet, vai tā Jums ir piemērota, vai arī reģistrējieties bezmaksas kontam.

Meklējat bezmaksas klientu pārvaldības programmatūru?

CRM ir saīsinājums, kas apzīmē klientu attiecību pārvaldību, un lieliska bezmaksas klientu pārvaldības programmatūra apvieno e-pastu, zvanus, klientu portālu un tērzēšanas sarunas vienā universālā iesūtnē. CRM sistēma ļauj Jūsu aģentiem segmentēt klientus un skatīt iepriekšējo informāciju par tiem, tādējādi nodrošinot vienmērīgāku saziņu ar klientiem un sniedzot uzņēmumam priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju