Lai aģenta atskaites būtu kodolīgas un viegli saprotamas, LiveAgent mākoņa palīdzības dienesta programmatūrā ir iekļautas šādas atspoguļošanas iespējas.
Liveagent piedāvā Aģenta atskaiti par darba laiku, atbildētajiem pieteikumiem, Čatiem, Zvaniem, pārdošanām, atlīdzībām un daudz ko citu (skatiet visas iespējas zemāk) noteiktā laika diapazonā. Atsevišķus ierakstus varat kārtot pēc laika diapazona, nodaļas, kanāla un aģenta. Aģenta atskaites varat eksportēt CSV failā.
Aģenta atskaitē atspoguļojamās iespējas (kolonnas)
- Birka
- Atbilde
- Jaunas atbildes vid.laiks
- Atbildes atvēršanas vid.laiks
- Zvani
- Garām palaisti zvani
- Zvana minūtes
- Čata ziņas
- Čati
- Garām palaisti čati
- Čata vid.pacelšanas laiks
- Čata vid. laiks
- Nav novērtēts
- Nav novērtēts %
- Uzslavas
- Uzslavas %
- Sūdzības
- Sūdzības %
- Ienākošās ziņas
- Ienākošie zvani
- Pabeigtie zvani
- Inākošie čati
- Pabeigtie čati
Aģenta atskaite var parādīt jūsu datus šādu veidu grafikos:
Izmantojiet Aģenta atskaites ar API
Izmantojiet LiveAgent REST API, lai iegūtu vērtības no aģenta pārskatiem.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
LiveAgent offers customer communication management software that is adaptable to various languages with free trials available. Their software includes self-service and incoming call center features, as well as complaint management systems, buyer portals, and email management software. They also offer webinars, writing tests, and cost calculators, making them a valuable partner for businesses. The company emphasizes the need for businesses to maintain customer and employee satisfaction. LiveAgent delivers a demo and a free trial and have received a variety of awards and certificates. They also offer advanced language settings for their chat, contact, or feedback boxes to cater to multilingual support. Their Android app is also available for remote support management.