Vēlaties uzlabot savu aģentu ikdienas darba efektivitāti?
Jūs esat atradis to, ko meklējāt. Automātiskā tērzēšanas sadale ir viena no daudzām LiveAgent funkcijām, kas palīdz Jūsu aģentiem efektīvi apstrādāt jaunas tērzēšanas sarunas.
LiveAgent nodrošina vairākus tiešsaistes tērzēšanas maršrutēšanas un sadales veidus.
Varat izvēlēties kādu no iepriekš noteiktām maršrutēšanas iespējām, piemēram:
- Piešķiršana pēc nejaušības principa
- Zvans visiem
- Maksimāla izmantošana
Tērzēšanas maršrutēšanas iespējas pakalpojumā LiveAgent:
Lai nodrošinātu ātru un precīzu saziņu, LiveAgent piešķir tērzēšanu tiem aģentiem, kuri jau iepriekš ir sazinājušies ar tērzējošiem klientiem. Papildus piešķiršanai pēc nejaušības principa ir pieejamas arī trīs citas uzlabotas tērzēšanas maršrutēšanas iespējas.
Piešķiršana pēc nejaušības principa
Jaunas tērzēšanas tiks piešķirtas kādam no tērzēšanai pieejamajiem aģentiem pēc nejaušības principa. Šī stratēģija palīdz Jums laika gaitā katram no Jūsu aģentiem vidēji piešķirt vienādu tērzēšanu skaitu.
Vidēja izmantošana
Jaunas tērzēšanas sarunas tiks piešķirtas aģentam ar vismazāko aktīvo tērzēšanu skaitu, lai saglabātu vienādu visu pieejamo aģentu izmantojumu. Šī stratēģija palīdz sabalansēt vienlaicīgu tērzēšanas reižu skaitu starp visiem pieejamajiem aģentiem.
Maksimāla izmantošana
Jaunas tērzēšanas tiks piešķirtas aģentam ar vislielāko aktīvo tērzēšanu skaitu, lai saglabātu maksimālu izmantošanu. Tiklīdz aģentam vairs nebūs brīvu tērzēšanas laika nišu, jauns tērzēšanas pieprasījums tiks novirzīts nākamajam pieejamajam aģentam. Šī stratēģija palīdz maksimāli noslogot tērzēšanas aģentus un ļauj citiem aģentiem strādāt ar bezsaistes palīdzības pieteikumiem.
Zvans visiem
Visi aģenti, kas pieejami tērzēšanai, tiks informēti par jaunu tērzēšanas pieprasījumu, kāds no tiem atbildēs.
Maksimālā tērzēšanas noslodze
Nosakiet tērzēšanas sarunu skaitam maksimumu vienam aģentam.
Aģenta prioritāte tērzēšanā
Iestatiet augstāku vai zemāku prioritāti katram konkrētam tērzēšanas aģentam. Jauni tērzēšanas dialogi vispirms tiks novirzīti aģentiem ar visaugstāko prioritāti (1 ir augstākā prioritāte, 100 ir zemākā prioritāte).
Citi pieejamie tērzēšanas iestatījumi programmā LiveAgent:
Maršrutēšanas laiks
Novērsiet nevajadzīgu gaidīšanas laiku, izmantojot maršrutēšanas laika funkciju. Maršrutēšanas laika iestatījums ļauj izvēlēties vēlamo laiku (sekundēs), pēc kura tērzēšana tiek novirzīta, ja sākotnējais aģents nav atbildējis/nav pieejams.
Neaktivitātes laiks
Iestatiet neaktivitātes laiku, lai maksimāli automatizētu tērzēšanas pieprasījumus.
Atelpas laiks
Iestatiet “atelpas” periodus, lai operatoriem būtu laiks sagatavoties nākamajai sarunai ar apmeklētāju/klientu.
Ieguvumi uzņēmējdarbībā:
- Efektīva darba slodzes sadale
- Klientu apmierinātība
- Uzlabota klientu pieredze
- Laika ietaupījums
- Samazinātas izmaksas
Try out LiveAgent for free!
Test the chat distribution and a lot of other features with our 30-day free trial.
Citas lieliskas tiešsaistes tērzēšanas funkcijas:
LiveAgent tiešsaistes tērzēšanas pakalpojumam ir daudz funkciju, kas uzlabo kopējo klientu pieredzi un efektivitāti, kā arī nodrošina tiešsaistes tērzēšanas maršrutēšanu un izplatīšanu. Piemēram, šādas:
Tērzēšanas vēsture
Viegli piekļūstiet klientu iepriekšējiem pieprasījumiem, izmantojot tērzēšanas vēstures funkciju, un sniedziet ātru un efektīvu atbalstu. Atkārtota problēmas/situācijas skaidrošana klientam var būt apgrūtinoša. Šī funkcija var novērst nevajadzīgu neapmierinātību un apjukumu.
Uzziniet vairāk par Tērzēšanas vēstures funkciju.
Proaktīvi tērzēšanas uzaicinājumi
Esiet gatavi palīdzēt saviem klientiem visos klientu ceļa posmos, izmantojot proaktīvus uzaicinājumus. Šī noderīgā funkcija var lieti noderēt vietnēm, kurās var būt augsts atteikumu rādītājs. Proaktīvi uzaicinot klientus uz tērzēšanu, var to novērst, piedāvājot palīdzību. Jebkurā gadījumā šī funkcija ir lielisks papildinājums, kas sniedz Jūsu uzņēmumam konkurences priekšrocības.
Uzziniet vairāk par proaktīvu tērzēšanas uzaicinājumu funkciju.
Apmeklētāji tiešsaistē
LiveAgent ir atsevišķa sadaļa tiešsaistes apmeklētājiem. Tie ir apmeklētāji, kas pašlaik pārlūko Jūsu tīmekļa vietni. Varat uzzināt tādu informāciju kā apmeklētāja valsts, pašreizējais URL, pārsūtītājs un citu informāciju. Jo vairāk informācijas saņemsiet, jo labāku klientu apkalpošanu/atbalstu varēsiet sniegt.
Uzziniet vairāk par tiešsaistes apmeklētāju funkciju.
Zināšanu bāzes resursi
Iepazīstieties ar mūsu detalizēto ceļvedi par to, kā izveidot tērzēšanas pogu savā vietnē.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, iepazīstieties ar visām LiveAgent tiešsaistes tērzēšanas funkcijām.
Want to learn more about LiveAgent?
Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.
The article emphasizes the importance of providing customers with access to content that can help solve problems related to the company's products or services. LiveAgent's knowledge base allows for customization based on product categories and customer types. The article also mentions the process of creating a LiveAgent account and panel, with a reminder that the website uses cookies. Interested parties are invited to sign up for a demonstration of LiveAgent's services.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar daudzvalodu atbalstu un proaktīvajiem tērzēšanas uzaicinājumiem, kas uzlabo klientu apkalpošanas kvalitāti un efektivitāti. Sistēmā ir vairāk nekā 170 funkcijas, ieskaitot apmeklētāju izsekošanu un zvanu centra programmatūru. Uzticams rīks klientu apkalpošanai.
Zināšanu bāze- Atbildes sarežģītiem jautājumiem
Tekstā ir runāts par klientu vērtību, zināšanu bāzes nozīmi un risinājumiem klientu atbalstam. Tiek apgalvots, ka klientu vērtības piedāvājumi var uzņēmumam nodrošināt priekšrocības, bet tikai 17% saprot un apzinās to. Turklāt teksts sniedz informāciju par aptauju svarību, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības, kā arī iesaka piedāvāt palīdzību vai atlaides kā stimulu un nodrošināt saīsinātu aptauju. Teksts arī piemin LiveAgent izveidi un reģistrācijas procesu.