LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas ļauj Jūsu darbiniekiem droši apstrādāt visus klientu pieprasījumus, izmantojot vienu saskarni. Visi palīdzības pieteikumi nonāk vienā universālā iesūtnē. Palīdzības pieteikumi var tikt saņemti, piemēram, no e-pasta, tērzēšanas tiešsaistē, sociālajiem medijiem, zvaniem un daudziem citiem saziņas kanāliem!
LiveAgent ir tūkstošiem klientu, un to skaits pieaug katru dienu. Quality unit – uzņēmums, kas nodrošina LiveAgent darbību – vienmēr rūpējas par savu klientu aizsardzību. Lūk, dažas palīdzības dienesta drošības funkcijas, kas novērš apdraudējumus un aizsargā mūsu klientus.
Palīdzības dienesta Drošības funkcijas:
- Aizliegtās IP adreses
- Divpakāpju verifikācija
- HTTPS šifrēšana
- Vairāki datu centri
- VDAR
Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet LiveAgent Drošības privātuma politiku.
Palīdzības dienesta drošības pārskats
Aizliegtās IP adreses:
IP (interneta protokola) adrese ir unikāls identifikators, kas ir saistīts ar konkrētu datoru vai tīklu. LiveAgent piedāvā funkciju, ar kuru Jūsu uzņēmuma/klientu darbinieki var aizliegt konkrētas IP adreses. Kāpēc Jūsu klientu aģenti gribētu aizliegt konkrētu IP? Jūsu klientu apkalpošanas personāls var sastapties ar noteiktiem klientiem/personām, kas, iespējams, tērē Jūsu aģentu laiku, atkārtojot pieprasījumus, vai vienkārši iesniedz neatbilstošus/nepiemērotus pieprasījumus. Padariet savu klientu pārstāvju darbu efektīvāku un aizliedziet noteiktas IP adreses pakalpojumā LiveAgent.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet LiveAgent – Aizliegtās IP adreses.
Divpakāpju verifikācija
LiveAgent vēlas nodrošināt saviem klientiem vislabāko iespējamo drošību, kad ir jāievada viņu LiveAgent konts. Divpakāpju verifikācija ir brīvprātīgs veids, kā novērst jebkādu nevēlamu iekļūšanu. Kā tas darbojas? Ikreiz, kad Jūs vai Jūsu klientu aģenti pieslēgsieties, tiks veikts divpakāpju verifikācijas process. Būtībā Jums būs jāievada viedtālrunī ģenerēts kods. Tas nodrošina drošu pieteikšanos. Lai ģenerētu šo sešciparu kodu, Jūs izmantosiet Google Authenticator lietotni. Ieslēdziet divpakāpju verifikāciju un nodrošiniet sava LiveAgent konta drošību!

Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet sadaļu LiveAgent – divpakāpju verifikācija.
HTTPS šifrēšana
HTTPS ir HTTP paplašinājums – drošs hiperteksta pārsūtīšanas protokols (Hypertext Transfer Protocol Secure). LiveAgent nodrošina HTTPS šifrēšanu, kas palīdz aizsargāt jebkādu saziņas/datu pārsūtīšanu starp Jūsu pārlūkprogrammu un LiveAgent. Tāpēc, pat ja kādam izdotos iekļūt Jūsu kontā, viņš nevarēs šifrēt šo informāciju, jo ir nodrošināta augsta līmeņa palīdzības dienesta drošība.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet sadaļu LiveAgent – HTTPS šifrēšana.
Vairāki datu centri
Datu centrs ir ēka, kurā atrodas daudzi jaudīgi datori un sistēmas, kas nepieciešamas to darbības nodrošināšanai, lai varētu efektīvi un bez pārtraukumiem apstrādāt lielu datu (datorinformācijas) apjomu. – Kembridžas vārdnīca
Tā kā mēs augstu vērtējam savu klientu atsauksmes, cenšamies pielāgoties viņu vēlmēm. Tāpēc mums ir vairāki datu centri, lai mēs varētu instalēt LiveAgent kontus serveru punktos, kas ir vispiemērotākie klientu atrašanās vietai.
Ja vēlaties uzzināt par visiem LiveAgent datu centriem, izlasiet sadaļu LiveAgent – vairāki datu centri.
VDAR
VDAR (Vispārīgā datu aizsardzības regula) ir ES tiesiskais regulējums par datu privātumu un aizsardzību. Turklāt tā ietver arī ierobežojumus attiecībā uz personas datiem, kas tiek pārsūtīti ārpus ES/EEZ teritorijām. LiveAgent ievēro šo likumu no 2018. gada maija.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent VDAR priekšdarbiem, drošību un bieži uzdotajiem jautājumiem, izlasiet sadaļu LiveAgent – VDAR.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
LiveAgent ir palīdzības programmatūra, kas pielāgojas klientu vajadzībām un var uzlabot klientu apmierinātību un palielināt ieņēmumus par 30%. To var izmēģināt bez maksas 7 vai 30 dienas, un ir pieejama klientu apkalpošana 24/7. LiveAgent ir arī SysAid alternatīva, kas piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. To var izmantot grāmatvedības un juridiskās palīdzības biznesa apkalpošanai, kā arī lietot valsts uzņēmumi. Bezmaksas izmēģinājums ir pieejams uzņēmumiem.
Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?
LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas piedāvā vairākus saziņas kanālus un bezmaksas izmēģinājumu. Tā nodrošina komunikāciju ar klientiem, palielinot lojalitāti un pārdošanu. LiveAgent atbalsta zvanus, tērzēšanu un e-pastus, kā arī integrējas ar citām programmatūrām. Uzņēmums piedāvā arī atbalsta portālu, zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldību un citus risinājumus. Translation to English: LiveAgent is a customer support software that offers several communication channels and a free trial. It provides communication with customers, increasing loyalty and sales. LiveAgent supports calls, chats, and emails, as well as integrates with other software. The company also offers a support portal, call center software, complaint management and other solutions.
LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, pašapkalpošanās programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. LiveAgent ir TeamSupport alternatīva ar bezmaksas izmēģinājumu, klientu apkalpošanu 24/7 un izmaiņu un datu migrācijas pakalpojumiem. Uzņēmums piedāvā partneru programmu un ir saņēmis balvas un sertifikātus. Klients var izmantot LiveAgent visos atbilstošajos kanālos un var saņemt atbalstu no uzņēmuma atbalsta portāla.
CSI Products uses LiveAgent on their e-commerce websites to enhance productivity. They are currently in the process of creating a LiveAgent panel, with login information to be sent via email after completion. Their website uses cookies and they offer a chat feature. They also invite businesses to schedule a demonstration to see how LiveAgent can help them.