Vienkārša, tai pašā laikā jaudīga palīdzības dienesta programmatūra

Izmantojiet spēcīgu automatizāciju un jaudīgu integrāciju, sākot jau ar šodienu.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas   
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Palīdzības dienesta programmatūra labākai klientu pieredzei

Klientu pieprasījumu pārvaldība var būt sarežģīta, it īpaši, ja ar klientiem sarunājaties vairākos saziņas kanālos. Tur var noderēt palīdzības dienesta programmatūra. Tā apvieno visas klientu mijiedarbības vienuviet, tā jūsu komandai padarot vieglāku sniegt apbrīnojamu klientu apkalpošanas pieredzi.

LiveAgent ir pilnībā pieejama palīdzības dienesta programmatūra, kas izmanto pieteikumu apstrādes sistēmu, lai apvienotu visus jūsu palīdzības dienesta procesus. Izmantojot šo programmatūru, jūsu komanda var viegli sadarboties, sekot klientu pieprasījumiem un veidot ilgstošas attiecības ar klientiem.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
analyze - illustration

Kāpēc Jums nepieciešama palīdzības dienesta programmatūra

Svarīgākais faktors, veidojot pozitīvas attiecības ar klientiem, ir skaidra un efektīva komunikācija. Šodien klienti vēlas mijiedarboties ar jūsu zīmolu visos kanālos: ne tikai pa tālruni un e-pastu, bet arī čatā, sociālajos medijos un ar SMS. Klientu saziņas pārvaldība visos šajos kanālos var būt izaicinājums, jo īpaši lielā klientu apkalpošanas komandā. E-pasta ziņojumi var zust, vai arī personālam galvu var sajaukt viens un tas pats klienta vaicājums, kas tiek saņemts vairākos kanālos.

Palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, integrē visus šos kanālus vienā. Mēs piedāvājam visaptverošu risinājumu, kas apvieno jūsu palīdzības dienestu, tiešsaistes čatu, zvanu centru un sociālo mediju platformas. Tas atvieglo palīdzības dienesta pārvaldību un ļauj labāk apkalpot klientus.

Kāpēc Jums nepieciešama palīdzības dienesta programmatūra

Palīdzības dienesta programmatūras mērķis ir atrisināt vairākas izplatītākās problēmas:

Novēlotas atbildes

Atbildēšana klientiem savlaicīgi un efektīvi ir vēl viens liels izaicinājums mūsdienu uzņēmumiem. Atbildes, kas ir novēlotas, var viegli sabojāt jūsu reputāciju klientu acīs.

Drošība

Kā mākoņdatošanas sistēmai palīdzības dienesta programmatūrai ir vairākas svarīgas priekšrocības, tostarp ievērojami drošāki drošības pasākumi. Tas ir tāpēc, ka tā vietā, lai tos glabātu fiziskajos cietajos diskos, dati tiek glabāti internetā.

Sadarbības problēmas

Tā kā mijiedarbība ar klientu parasti izplešas vairākos kanālos, klientu apkalpošanas personālam var būt grūti sadarboties. Palīdzības dienesta programmatūra atvieglo kopdarbu, jo visi darbinieki precīzi redz, kas notiek ar katru pieprasījumu.

Papildu iemesli, lai sāktu lietot palīdzības dienesta programmatūru

Bez kopīgas klientu saziņas pārvaldības sistēmas ir ārkārtīgi grūti novērtēt, cik labi jūs apkalpojat savus klientus. Turklāt sistēma ļauj ātri redzēt, ko jūs darāt pareizi un kur nepieciešami uzlabojumi.

live chat increases sales - icon

Veiktspējas pārvaldība

Izmantojot LiveAgent, varat pārraudzīt visas ziņas, kas plūst starp jūsu darba grupu un klientiem. Varat viegli ieraudzīt problēmas un apbalvot darbiniekus, kas saviem klientiem sniedz lielisku servisu.

Gear - icon

Risinājumi dažādām nozarēm

Palīdzības dienesta programmatūra ir ideāli piemērota dažādu izmēru un nozaru uzņēmumiem. Izmantojiet to:

– E-komercijā un pakalpojumos

– Ceļojumos un ceļošanā

– Mārketingā un Telekominikācijās

– Izklaidē

Daudzkanālu sakaru platforma

Liveagent ir daudzkanālu pakalpojumu palīdzības dienesta programmatūra. Tā izmanto unikālu pieteikumu apstrādes sistēmu, kas seko klientu vaicājumiem neatkarīgi no sakaru kanāla, kurā tie atrodas. Tas ļauj klientiem sazināties ar jums veidā, kā viņi jūtas visērtāk, un nodrošina, ka jūsu komanda nekad nezaudē klientu pieprasījumu pavedienu. Tas arī ļauj jūsu personālam ātri un vienkārši pārslēgties starp dažādiem saziņas kanāliem, tādējādi jūs varat pastāvīgi sazināties ar klientiem.

Ja klienti vēlas ar jums sazināties, izmantojot zvanu centru, čatojot tiešsaistē vai izmantojot e-pastu, LiveAgent to nodrošinās. Tajā ir iekļauti pat sociālie mediji, tāpēc jūsu darbinieki var nepārtraukti pārraudzīt katru veidu, kā klienti mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu.

online discussion - illustration
Peter Komornik

Liveagent apvieno lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt īpašu atbalstu saviem klientiem.

black Slido logo

Uzlabotas funkcijas

Mēs esam izveidojuši LiveAgent, ņemot vērā klientu apmierinātību. Programmatūra piedāvā rīku komplektu, kas ļauj pārvaldīt palīdzības dienestu un ir integrēti vienā interfeisā.

Mūsu palīdzības dienesta programmatūra arī ir ļoti vērtīga, jo īpaši ņemot vērā to, ka labāka klientu apmierinātība var būtiski ietekmēt jūsu zīmola rentabilitāti.

Men shaking hands - illustration
man and woman receiving awards

Labākais ieguvums par jūsu naudu

Mēs ļoti lepojamies ar vērtējumiem, ko recenzenti ir devuši mūsu palīdzības dienesta programmatūrai. Liveagent tiek vērtēts kā labākā izvēle palīdzības dienestiem, ko veic vairāk recenzentu nekā jebkuram citam risinājumam.

Palīdzības dienesta mobilā aplikācija

Ja runa ir par palīdzības dienesta programmatūru, galvenais ir nepārtraukta saziņa. LiveAgent ļauj darbiniekiem mijiedarboties ar klientiem daudzos kanālos, kā arī galddatoru un mobilo ierīču lietotnēs.

Mūsu īpašā, pašu veidotā programma, kas paredzēta gan Android, gan iOS, ir cieši integrēta ar galddatora aplikāciju un ļauj apkalpot klientus pat tad, ja personāls atrodas attālināti.

LiveAgent mobile applications
connected world map

Pilnībā daudzvalodu

Labākajai palīdzības dienesta programmatūrai ir jāļauj sazināties ar klientiem tajā valodā, kurā viņi jūtas visērtāk. Liveagent piedāvā pilnu daudzvalodu atbalstu vairāk nekā 40 valodās.

Tas nozīmē, ka jūsu darbinieki var izmantot savu dzimto valodu, atbildot uz klientu vaicājumiem un pieprasījumiem, un ka klienti var meklēt palīdzību savā valodā.

Funkcijas, kas jums nepieciešamas

Bez palīdzības dienesta programmatūras klientu mijiedarbības pārvaldība var kļūt nepārvarama. Liveagent ir veidots tā, lai sniegtu uzņēmumam pamatrīkus, kas atvieglo darbplūsmu, pārvalda vairākus saziņas kanālus un galu galā uzlabo attiecības ar klientiem.

Izmantojot LiveAgent, var nekavējoties pārslēgties starp dažādiem klientu saziņas veidiem, nezaudējot kopskatu. Jūs varat automatizēt bieži veicamus un laikietilpīgus uzdevumus, kā arī pielāgot savu palīdzības dienesta darbību savas nozares vajadzībām, veidojot unikālas kontaktformas un atbalsta centrus. Tomēr tas ir tikai sākums, un mēs nepārtraukti uzlabojam savu servisa biroja programmatūru. Esam jau uzbūvējuši vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijas, kā arī vairāk nekā 40 integrācijas.

task done - illustration

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumi nevar būt kļūdījušies

Mēs esam ļoti lepni, ka esam strādājuši ar dažiem lielākajiem uzņēmumiem un zīmoliem pasaulē, bet mēs arī lepojamies ar to, ka esam palīdzējuši vairāk nekā 20 000 mazo uzņēmumu uzlabot savus palīdzības dienestus.

Iepazīstieties ar mūsu veiksmes stāstiem un atsauksmēm, lai uzzinātu, kā LiveAgent var palīdzēt vieglāk pārvaldīt jūsu pakalpojumu dienestu.

feeling proud - illustration

LiveAgent pielāgojas jūsu biznesam

Labākā palīdzības dienesta programmatūra pielāgosies jūsu uzņēmumam, tāpēc LiveAgent, protams, piedāvā papildu pielāgošanas līdzekļus.

Izmantojot mūsu programmatūru, varat izveidot palīdzības dienesta risinājumu, kas ir visvairāk piemērots gan jūsu klientiem, gan jūsu nozarei. Varat arī izmantot mūsu palīdzības dienesta programmatūru, lai pielāgotu, mainītu un palielinātu palīdzības dienesta jaudu uzņēmuma izaugsmes laikā.

Kas ir palīdzības dienesta programmatūra?

Palīdzības dienesta programmatūras mērķis ir risināt vienu no galvenajām problēmām, ar ko šodien saskaras uzņēmumi. Ar tik daudziem saziņas kanāliem, kas atvērti jūsu klientiem, no e-pasta līdz sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem, var būt ļoti grūti izsekot klientu vaicājumiem un pieprasījumiem.

Liveagent izmanto pieteikumu apstrādes sistēmu, lai apvienotu visu jūsu klientu saziņu vienā vietā, ļaujot darbiniekiem netraucēti pārvaldīt un atbildēt jūsu klientiem vairākos kanālos.

Palīdzības dienesta programmatūra parasti tiek veidota kā “SaaS” (programmatūra kā pakalpojums), jo šis biznesa modelis piedāvā maksimāli daudz elastības un mērogojamības, lai varētu vadīt palīdzības dienestu. Šī tipa programmatūra izmanto arī mākoņkrātuvi, lai nodrošinātu, ka jūsu darbiniekiem ir tūlītēja piekļuve visiem datiem, kas nepieciešami, lai nodrošinātu apbrīnojamu klientu apkalpošanu.

maintenance - illustration
Mobile testing illustration

Kā izvēlēties pareizo palīdzības dienesta programmatūru

Ir daudz dažādu palīdzības dienesta programmatūru, no kurām izvēlēties, bet tās visas nav izveidotas vienādi. Tāpat kā pieņemot jebkāda veida lēmumu par ieguldījumiem jūsu uzņēmumā, jums ir rūpīgi jāapsver galvenās funkcijas, kas jums nepieciešamas no palīdzības dienesta programmatūras.

Daži no būtiskākajiem faktoriem, kas jāņem vērā, izvēloties klientu apkalpošanas programmatūru, ir to kanālu daudzveidība, kurus programmatūra ļauj izmantot, programmatūras drošība, kā arī piedāvātās iespējas.

Veiksmīgu klientu programmatūras salīdzinājums

Galu galā, pareizā palīdzības dienesta programmatūras izvēle, būs atkarīga no uzņēmuma sektora, lieluma un konkrētajām vajadzībām.

Ņemot vērā iepriekš teikto, mēs esam izveidojuši LiveAgent, lai tas būtu pēc iespējas dinamiskāks, lai ar tā palīdzību visu lielumu un nozaru uzņēmumi varētu uzlabot savu saziņu ar klientiem. Tāpēc LiveAgent izmanto daži no lielākajiem zīmoliem pasaulē, un tāpēc vairāk nekā 20 000 mazo uzņēmumu uzticas mūsu programmatūrai, lai pārvaldītu savus palīdzības dienestus.

Men shaking hands - illustration

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

“Kas

“Palīdzības

“Kādas

“Labums

Related Articles to Palīdzības dienesta programmatūra
LiveAgent kontaktu centra programmatūra ļauj Jums racionalizēt visus Jūsu klientu saziņas kanālus vienā vienotā iesūtnē.

Izveidojiet nevainojamu apkalpošanas pieredzi ar kontaktu centra programmatūru

LiveAgent piedāvā tiešsaistes tērzēšanu un zvanu centru, lai nodrošinātu tūlītēju atbalstu patērētājiem. Platforma ir aprīkota ar daudzām funkcijām, ieskaitot tērzēšanas maršrutēšanu, uzaicinājumiem, apmeklētāju uzraudzību un reāllaika rakstīšanas skatu. Mākoņbāzēts zvanu centrs arī ir pieejams.

Dažādas veselības aprūpes iestādes paļaujas uz LiveAgent kā uz savu risinājumu atbalsta sniegšanai klientiem. Izmēģiniet un redziet, kāpēc.

Palīdzības dienesta programmatūra Fitnesa nozarei

TEXT satur informāciju par uzņēmuma LiveAgent izstrādātajām programmatūrām, kas palīdz klientu apkalpošanā un dažādiem citiem uzdevumiem. Lasītājiem ir pieejami arī uzņēmuma kontakti un iespēja pieteikties parādītām demonstrācijām. LiveAgent izstrādā savu programmatūru kopš 2004. gada un ir veltījis uzmanību arī drošības noteikumu un privātuma politikas uzstādījumu ievērošanai.

Palīdzības dienesta sistēmu izmantošana ir plaši izplatīta visā pasaulē. Vairāk informācijas varat atrast rakstā, ja interesē precīza statistika.

Palīdzības dienesta pielietojums

Palīdzības dienesta programmatūra var tikt izmantota klientu atbalsta līgumu pārvaldībai, palīdzības portālu izveidei un klientu datu glabāšanai. Pašapkalpošanās portāli ir viena no visvairāk izmantotajām palīdzības dienesta funkcijām un 91% klientu izmantotu tiešsaistes zināšanu bāzi, ja tā būtu pielāgota viņu vajadzībām. Klienti dod priekšroku pašapkalpošanās risinājumiem un 81% mēģina atrisināt problēmas patstāvīgi. 40% klientu sazinās ar zvanu centru pēc tam, kad nav atrisinājuši problēmas ar pašapkalpošanās palīdzību, un 77% atbalsta dienestiem ir oficiāli servisa līmeņa līgumi.

Sāc veidot labāku saskarsmi ar saviem klientiem jau tagad. Esi uzdevumu augstumos ar visām klientu prasībām un uzlabo klientu pieredzi visos līmeņos.

Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem

LiveAgent piedāvā dažādas iespējas, tostarp reāllaika čatu un atbildi uz ziņām sociālajos tīklos, interaktīvo balss atbildi un zināšanu bāzi. Turklāt LiveAgent var reģistrēt un saglabāt visus zvanus, kas izmantojot aplikāciju tālruņus, kas darbojas kopā ar LiveAgent zvanu centru.

Savienojiet un lietojiet Aplikāciju Tālruņus, lai atļautu Balss Pārraides caur Interneta Protokolu (VoIP) zvanus no skaitļošanas ierīcēm. Izmantojiet to savā labā.

Aplikāciju tālruņi

Tekstā reklamēta klientu apmierinātības programmatūra, kas nodrošina personalizētu un ātru atbalstu visos kanālos. Tiek uzsvērts, ka apmierināti klienti ir lojālāki uzņēmumiem. Tiek piedāvāta bezmaksas izmēģinājuma iespēja. LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kas vienoti apvieno klientu mijiedarbību un uzlabo apkalpošanas pieredzi. Populārs atbalsta rīks ir tiešsaistes čats.

LiveAgent ir help desk programmatūra, kas sevī iekļauj visu vajadzīgo, tajā skaitā zvanu centru. Mūsu zvanu centram ir visas nepieciešamās funkcijas, tostarp atzvanīšanas funkcija.

Automātiska atzvanīšana jūsu klientiem

LiveAgent tiešsaistes čata iespējas palīdzēs veicināt klientu iesaisti un palielināt pārdošanas apjomu. Tiek piedāvātas vairākas funkcijas, piemēram, uzaicinājumi uz saraksti, bezsaistes formas un real-time rakstīšanas skats. Tiketings ļauj novadīt visus klientu pieprasījumus vienā centralizētā darbvirsmā. Veidojiet un stilizējiet savu zināšanu bāzi, lai nodrošinātu klientu apmierinātību.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju