Klientu pieprasījumu pārvaldība var būt sarežģīta, it īpaši, ja ar klientiem sarunājaties vairākos saziņas kanālos. Tur var noderēt palīdzības dienesta programmatūra. Tā apvieno visas klientu mijiedarbības vienuviet, tā jūsu komandai padarot vieglāku sniegt apbrīnojamu klientu apkalpošanas pieredzi.
LiveAgent ir pilnībā pieejama palīdzības dienesta programmatūra, kas izmanto pieteikumu apstrādes sistēmu, lai apvienotu visus jūsu palīdzības dienesta procesus. Izmantojot šo programmatūru, jūsu komanda var viegli sadarboties, sekot klientu pieprasījumiem un veidot ilgstošas attiecības ar klientiem.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Svarīgākais faktors, veidojot pozitīvas attiecības ar klientiem, ir skaidra un efektīva komunikācija. Šodien klienti vēlas mijiedarboties ar jūsu zīmolu visos kanālos: ne tikai pa tālruni un e-pastu, bet arī čatā, sociālajos medijos un ar SMS. Klientu saziņas pārvaldība visos šajos kanālos var būt izaicinājums, jo īpaši lielā klientu apkalpošanas komandā. E-pasta ziņojumi var zust, vai arī personālam galvu var sajaukt viens un tas pats klienta vaicājums, kas tiek saņemts vairākos kanālos.
Palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, integrē visus šos kanālus vienā. Mēs piedāvājam visaptverošu risinājumu, kas apvieno jūsu palīdzības dienestu, tiešsaistes čatu, zvanu centru un sociālo mediju platformas. Tas atvieglo palīdzības dienesta pārvaldību un ļauj labāk apkalpot klientus.
Palīdzības dienesta programmatūras mērķis ir atrisināt vairākas izplatītākās problēmas:
Atbildēšana klientiem savlaicīgi un efektīvi ir vēl viens liels izaicinājums mūsdienu uzņēmumiem. Atbildes, kas ir novēlotas, var viegli sabojāt jūsu reputāciju klientu acīs.
Kā mākoņdatošanas sistēmai palīdzības dienesta programmatūrai ir vairākas svarīgas priekšrocības, tostarp ievērojami drošāki drošības pasākumi. Tas ir tāpēc, ka tā vietā, lai tos glabātu fiziskajos cietajos diskos, dati tiek glabāti internetā.
Tā kā mijiedarbība ar klientu parasti izplešas vairākos kanālos, klientu apkalpošanas personālam var būt grūti sadarboties. Palīdzības dienesta programmatūra atvieglo kopdarbu, jo visi darbinieki precīzi redz, kas notiek ar katru pieprasījumu.
Bez kopīgas klientu saziņas pārvaldības sistēmas ir ārkārtīgi grūti novērtēt, cik labi jūs apkalpojat savus klientus. Turklāt sistēma ļauj ātri redzēt, ko jūs darāt pareizi un kur nepieciešami uzlabojumi.
Izmantojot LiveAgent, varat pārraudzīt visas ziņas, kas plūst starp jūsu darba grupu un klientiem. Varat viegli ieraudzīt problēmas un apbalvot darbiniekus, kas saviem klientiem sniedz lielisku servisu.
Palīdzības dienesta programmatūra ir ideāli piemērota dažādu izmēru un nozaru uzņēmumiem. Izmantojiet to:
– E-komercijā un pakalpojumos
– Ceļojumos un ceļošanā
– Mārketingā un Telekominikācijās
– Izklaidē
Liveagent ir daudzkanālu pakalpojumu palīdzības dienesta programmatūra. Tā izmanto unikālu pieteikumu apstrādes sistēmu, kas seko klientu vaicājumiem neatkarīgi no sakaru kanāla, kurā tie atrodas. Tas ļauj klientiem sazināties ar jums veidā, kā viņi jūtas visērtāk, un nodrošina, ka jūsu komanda nekad nezaudē klientu pieprasījumu pavedienu. Tas arī ļauj jūsu personālam ātri un vienkārši pārslēgties starp dažādiem saziņas kanāliem, tādējādi jūs varat pastāvīgi sazināties ar klientiem.
Ja klienti vēlas ar jums sazināties, izmantojot zvanu centru, čatojot tiešsaistē vai izmantojot e-pastu, LiveAgent to nodrošinās. Tajā ir iekļauti pat sociālie mediji, tāpēc jūsu darbinieki var nepārtraukti pārraudzīt katru veidu, kā klienti mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu.
Liveagent apvieno lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt īpašu atbalstu saviem klientiem.
Peter Komornik, CEO
Mēs esam izveidojuši LiveAgent, ņemot vērā klientu apmierinātību. Programmatūra piedāvā rīku komplektu, kas ļauj pārvaldīt palīdzības dienestu un ir integrēti vienā interfeisā.
Mūsu palīdzības dienesta programmatūra arī ir ļoti vērtīga, jo īpaši ņemot vērā to, ka labāka klientu apmierinātība var būtiski ietekmēt jūsu zīmola rentabilitāti.
Mēs ļoti lepojamies ar vērtējumiem, ko recenzenti ir devuši mūsu palīdzības dienesta programmatūrai. Liveagent tiek vērtēts kā labākā izvēle palīdzības dienestiem, ko veic vairāk recenzentu nekā jebkuram citam risinājumam.
Ja runa ir par palīdzības dienesta programmatūru, galvenais ir nepārtraukta saziņa. LiveAgent ļauj darbiniekiem mijiedarboties ar klientiem daudzos kanālos, kā arī galddatoru un mobilo ierīču lietotnēs.
Mūsu īpašā, pašu veidotā programma, kas paredzēta gan Android, gan iOS, ir cieši integrēta ar galddatora aplikāciju un ļauj apkalpot klientus pat tad, ja personāls atrodas attālināti.
Labākajai palīdzības dienesta programmatūrai ir jāļauj sazināties ar klientiem tajā valodā, kurā viņi jūtas visērtāk. Liveagent piedāvā pilnu daudzvalodu atbalstu vairāk nekā 40 valodās.
Tas nozīmē, ka jūsu darbinieki var izmantot savu dzimto valodu, atbildot uz klientu vaicājumiem un pieprasījumiem, un ka klienti var meklēt palīdzību savā valodā.
Bez palīdzības dienesta programmatūras klientu mijiedarbības pārvaldība var kļūt nepārvarama. Liveagent ir veidots tā, lai sniegtu uzņēmumam pamatrīkus, kas atvieglo darbplūsmu, pārvalda vairākus saziņas kanālus un galu galā uzlabo attiecības ar klientiem.
Izmantojot LiveAgent, var nekavējoties pārslēgties starp dažādiem klientu saziņas veidiem, nezaudējot kopskatu. Jūs varat automatizēt bieži veicamus un laikietilpīgus uzdevumus, kā arī pielāgot savu palīdzības dienesta darbību savas nozares vajadzībām, veidojot unikālas kontaktformas un atbalsta centrus. Tomēr tas ir tikai sākums, un mēs nepārtraukti uzlabojam savu servisa biroja programmatūru. Esam jau uzbūvējuši vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijas, kā arī vairāk nekā 40 integrācijas.
Mēs esam ļoti lepni, ka esam strādājuši ar dažiem lielākajiem uzņēmumiem un zīmoliem pasaulē, bet mēs arī lepojamies ar to, ka esam palīdzējuši vairāk nekā 20 000 mazo uzņēmumu uzlabot savus palīdzības dienestus.
Iepazīstieties ar mūsu veiksmes stāstiem un atsauksmēm, lai uzzinātu, kā LiveAgent var palīdzēt vieglāk pārvaldīt jūsu pakalpojumu dienestu.
Labākā palīdzības dienesta programmatūra pielāgosies jūsu uzņēmumam, tāpēc LiveAgent, protams, piedāvā papildu pielāgošanas līdzekļus.
Izmantojot mūsu programmatūru, varat izveidot palīdzības dienesta risinājumu, kas ir visvairāk piemērots gan jūsu klientiem, gan jūsu nozarei. Varat arī izmantot mūsu palīdzības dienesta programmatūru, lai pielāgotu, mainītu un palielinātu palīdzības dienesta jaudu uzņēmuma izaugsmes laikā.
Palīdzības dienesta programmatūras mērķis ir risināt vienu no galvenajām problēmām, ar ko šodien saskaras uzņēmumi. Ar tik daudziem saziņas kanāliem, kas atvērti jūsu klientiem, no e-pasta līdz sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem, var būt ļoti grūti izsekot klientu vaicājumiem un pieprasījumiem.
Liveagent izmanto pieteikumu apstrādes sistēmu, lai apvienotu visu jūsu klientu saziņu vienā vietā, ļaujot darbiniekiem netraucēti pārvaldīt un atbildēt jūsu klientiem vairākos kanālos.
Palīdzības dienesta programmatūra parasti tiek veidota kā “SaaS” (programmatūra kā pakalpojums), jo šis biznesa modelis piedāvā maksimāli daudz elastības un mērogojamības, lai varētu vadīt palīdzības dienestu. Šī tipa programmatūra izmanto arī mākoņkrātuvi, lai nodrošinātu, ka jūsu darbiniekiem ir tūlītēja piekļuve visiem datiem, kas nepieciešami, lai nodrošinātu apbrīnojamu klientu apkalpošanu.
Ir daudz dažādu palīdzības dienesta programmatūru, no kurām izvēlēties, bet tās visas nav izveidotas vienādi. Tāpat kā pieņemot jebkāda veida lēmumu par ieguldījumiem jūsu uzņēmumā, jums ir rūpīgi jāapsver galvenās funkcijas, kas jums nepieciešamas no palīdzības dienesta programmatūras.
Daži no būtiskākajiem faktoriem, kas jāņem vērā, izvēloties klientu apkalpošanas programmatūru, ir to kanālu daudzveidība, kurus programmatūra ļauj izmantot, programmatūras drošība, kā arī piedāvātās iespējas.
Galu galā, pareizā palīdzības dienesta programmatūras izvēle, būs atkarīga no uzņēmuma sektora, lieluma un konkrētajām vajadzībām.
Ņemot vērā iepriekš teikto, mēs esam izveidojuši LiveAgent, lai tas būtu pēc iespējas dinamiskāks, lai ar tā palīdzību visu lielumu un nozaru uzņēmumi varētu uzlabot savu saziņu ar klientiem. Tāpēc LiveAgent izmanto daži no lielākajiem zīmoliem pasaulē, un tāpēc vairāk nekā 20 000 mazo uzņēmumu uzticas mūsu programmatūrai, lai pārvaldītu savus palīdzības dienestus.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
“Palīdzības
“Labums
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem