Izveidojiet nevainojamu apkalpošanas pieredzi ar kontaktu centra programmatūru
LiveAgent piedāvā tiešsaistes tērzēšanu un zvanu centru, lai nodrošinātu tūlītēju atbalstu patērētājiem. Platforma ir aprīkota ar daudzām funkcijām, ieskaitot tērzēšanas maršrutēšanu, uzaicinājumiem, apmeklētāju uzraudzību un reāllaika rakstīšanas skatu. Mākoņbāzēts zvanu centrs arī ir pieejams.
Palīdzības dienesta programmatūra Fitnesa nozarei
TEXT satur informāciju par uzņēmuma LiveAgent izstrādātajām programmatūrām, kas palīdz klientu apkalpošanā un dažādiem citiem uzdevumiem. Lasītājiem ir pieejami arī uzņēmuma kontakti un iespēja pieteikties parādītām demonstrācijām. LiveAgent izstrādā savu programmatūru kopš 2004. gada un ir veltījis uzmanību arī drošības noteikumu un privātuma politikas uzstādījumu ievērošanai.
Palīdzības dienesta pielietojums
Palīdzības dienesta programmatūra var tikt izmantota klientu atbalsta līgumu pārvaldībai, palīdzības portālu izveidei un klientu datu glabāšanai. Pašapkalpošanās portāli ir viena no visvairāk izmantotajām palīdzības dienesta funkcijām un 91% klientu izmantotu tiešsaistes zināšanu bāzi, ja tā būtu pielāgota viņu vajadzībām. Klienti dod priekšroku pašapkalpošanās risinājumiem un 81% mēģina atrisināt problēmas patstāvīgi. 40% klientu sazinās ar zvanu centru pēc tam, kad nav atrisinājuši problēmas ar pašapkalpošanās palīdzību, un 77% atbalsta dienestiem ir oficiāli servisa līmeņa līgumi.
Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem
LiveAgent piedāvā dažādas iespējas, tostarp reāllaika čatu un atbildi uz ziņām sociālajos tīklos, interaktīvo balss atbildi un zināšanu bāzi. Turklāt LiveAgent var reģistrēt un saglabāt visus zvanus, kas izmantojot aplikāciju tālruņus, kas darbojas kopā ar LiveAgent zvanu centru.
Tekstā reklamēta klientu apmierinātības programmatūra, kas nodrošina personalizētu un ātru atbalstu visos kanālos. Tiek uzsvērts, ka apmierināti klienti ir lojālāki uzņēmumiem. Tiek piedāvāta bezmaksas izmēģinājuma iespēja. LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kas vienoti apvieno klientu mijiedarbību un uzlabo apkalpošanas pieredzi. Populārs atbalsta rīks ir tiešsaistes čats.
Automātiska atzvanīšana jūsu klientiem
LiveAgent tiešsaistes čata iespējas palīdzēs veicināt klientu iesaisti un palielināt pārdošanas apjomu. Tiek piedāvātas vairākas funkcijas, piemēram, uzaicinājumi uz saraksti, bezsaistes formas un real-time rakstīšanas skats. Tiketings ļauj novadīt visus klientu pieprasījumus vienā centralizētā darbvirsmā. Veidojiet un stilizējiet savu zināšanu bāzi, lai nodrošinātu klientu apmierinātību.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem