Vienkārša, tai pašā laikā jaudīga palīdzības dienesta programmatūra

Izmantojiet spēcīgu automatizāciju un jaudīgu integrāciju, sākot jau ar šodienu.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu serviss 24/7
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Palīdzības dienesta programmatūra labākai klientu pieredzei

Klientu pieprasījumu pārvaldība var būt sarežģīta, it īpaši, ja ar klientiem sarunājaties vairākos saziņas kanālos. Tur var noderēt palīdzības dienesta programmatūra. Tā apvieno visas klientu mijiedarbības vienuviet, tā jūsu komandai padarot vieglāku sniegt apbrīnojamu klientu apkalpošanas pieredzi.

LiveAgent ir pilnībā pieejama palīdzības dienesta programmatūra, kas izmanto pieteikumu apstrādes sistēmu, lai apvienotu visus jūsu palīdzības dienesta procesus. Izmantojot šo programmatūru, jūsu komanda var viegli sadarboties, sekot klientu pieprasījumiem un veidot ilgstošas attiecības ar klientiem.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
analyze - illustration

Kāpēc Jums nepieciešama palīdzības dienesta programmatūra

Svarīgākais faktors pozitīvu attiecību veidošanā ar klientiem ir skaidra un efektīva komunikācija. Mūsdienās klienti vēlas sazināties ar jūsu zīmolu visos kanālos: ne tikai pa tālruni un e-pastu, bet arī tiešsaistes čatā, sociālajos medijos un SMS. Klientu mijiedarbības pārvaldība visos šajos kanālos var būt izaicinājums, jo īpaši lielas klientu apkalpošanas komandas ietvaros. E-pasta ziņas var pazust vai darbinieki var apjukt, jo vairākos kanālos tiek parādīts viens un tas pats klienta pieprasījums.

Apkalpošanas dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, integrē visus šos kanālus vienā. Tas piedāvā visaptverošu risinājumu, kas apvieno jūsu palīdzības dienestu, tiešsaistes čatu, zvanu centru un sociālo mediju platformas . Tādējādi ir daudz vieglāk pārvaldīt palīdzības dienestu un labāk apkalpot savus klientus.

Kāpēc Jums nepieciešama palīdzības dienesta programmatūra

Palīdzības dienesta programmatūras mērķis ir atrisināt vairākas izplatītākās problēmas:

Novēlotas atbildes

Atbildēšana klientiem savlaicīgi un efektīvi ir vēl viens liels izaicinājums mūsdienu uzņēmumiem. Atbildes, kas ir novēlotas, var viegli sabojāt jūsu reputāciju klientu acīs.

Drošība

Kā mākoņdatošanas sistēmai palīdzības dienesta programmatūrai ir vairākas svarīgas priekšrocības, tostarp ievērojami drošāki drošības pasākumi. Tas ir tāpēc, ka tā vietā, lai tos glabātu fiziskajos cietajos diskos, dati tiek glabāti internetā.

Sadarbības problēmas

Tā kā mijiedarbība ar klientu parasti izplešas vairākos kanālos, klientu apkalpošanas personālam var būt grūti sadarboties. Palīdzības dienesta programmatūra atvieglo kopdarbu, jo visi darbinieki precīzi redz, kas notiek ar katru pieprasījumu.

Papildu iemesli, lai sāktu lietot palīdzības dienesta programmatūru

Bez kopīgas apkalpošanas dienesta pārvaldības programmatūras ir ārkārtīgi grūti novērtēt, cik labi jūs apkalpojat savus klientus. Turklāt sistēma ļauj ātri redzēt, ko jūs darāt pareizi un kur nepieciešami uzlabojumi.

live chat increases sales - icon

Veiktspējas Pārvaldība

Izmantojot LiveAgent, varat pārraudzīt visas ziņas, kas plūst starp jūsu darba grupu un klientiem. Varat viegli ieraudzīt problēmas un apbalvot darbiniekus, kas saviem klientiem sniedz lielisku apkalpošanu.

Gear - icon

Risinājumi Dažādām Nozarēm

Palīdzības dienesta programmatūra ir ideāli piemērota dažādu izmēru un nozaru uzņēmumiem. Izmantojiet to:

– E-komercijā un pakalpojumos

– Ceļojumos un ceļošanā

– Mārketingā un Telekominikācijās

– Izklaidē

Daudzkanālu sakaru platforma

LiveAgent ir daudz-kanālu apkalpošanas dienesta programmatūra. Tā izmanto unikālu pieteikumu apstrādes sistēmu, kas seko klientu vaicājumiem neatkarīgi no saziņas kanāla, kurā tie notiek. Tas ļauj jūsu klientiem sazināties ar jums visērtākajā veidā un nodrošina, ka jūsu komanda nekad nepazaudēs klientu pieprasījumus. Tas arī ļauj jūsu darbiniekiem ātri un viegli pārslēgties starp dažādiem saziņas kanāliem, lai jūs varētu pastāvīgi sazināties ar saviem klientiem.

Ja klienti vēlas sazināties ar jums, izmantojot zvanu centru, tiešsaistes čatu vai e-pastu, LiveAgent jūs atbalstīs. Tas ietver pat sociālos medijus, lai jūsu darbinieki varētu nepārtraukti pārraudzīt visus veidus, kā jūsu klienti mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu.

online discussion - illustration
Peter Komornik

Liveagent apvieno lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt īpašu atbalstu saviem klientiem.

black Slido logo

Uzlabotas funkcijas

Mēs esam izveidojuši LiveAgent, domājot par klientu apmierinātību. Programmatūra piedāvā rīku komplektu apkalpošanas dienesta pārvaldībai, kas ir integrēts vienā saskarnē.

Ja klienti vēlas ar jums sazināties, izmantojot zvanu centru, tiešsaistes čatu vai e-pastu, LiveAgent jums palīdzēs. Tas ietver pat sociālos medijus, lai jūsu darbinieki varētu nepārtraukti uzraudzīt visus veidus, kā jūsu klienti mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu.

Men shaking hands - illustration
man and woman receiving awards

Labākais ieguvums par jūsu naudu

Mēs ļoti lepojamies ar vērtējumiem, ko recenzenti ir devuši mūsu palīdzības dienesta programmatūrai. LiveAgent tiek vērtēts kā labākā izvēle palīdzības dienestiem, un to vērtējuši vairāk recenzentu nekā jebkuram citam risinājumam.

Palīdzības dienesta mobilā aplikācija

Ja runa ir par palīdzības dienesta programmatūru, galvenais ir nepārtraukta saziņa. LiveAgent ļauj darbiniekiem mijiedarboties ar klientiem daudzos kanālos, kā arī galddatoru un mobilo ierīču lietotnēs.

Mūsu īpašā, pašu veidotā programma, kas paredzēta gan Android, gan iOS, ir cieši integrēta ar galddatora lietotni un ļauj apkalpot klientus pat tad, ja personāls strādā attālināti.

LiveAgent mobile applications
connected world map

Pilnībā daudzvalodu

Labākajai palīdzības dienesta programmatūrai ir jāļauj sazināties ar klientiem tajā valodā, kurā viņi jūtas visērtāk. LiveAgent piedāvā pilnu daudzvalodu atbalstu vairāk nekā 40 valodās.

Tas nozīmē, ka jūsu darbinieki var izmantot savu dzimto valodu, atbildot uz klientu vaicājumiem un pieprasījumiem, un ka klienti var meklēt palīdzību savā valodā.

Uzzināt vairāk par visām valodām

Funkcijas, kas jums nepieciešamas

Bez palīdzības dienesta programmatūras klientu mijiedarbības pārvaldība var kļūt neaptverama. LiveAgent ir veidots tā, lai sniegtu uzņēmumam būtiskākos rīkus, kas atvieglo darbplūsmu, pārvalda vairākus saziņas kanālus un galu galā uzlabo attiecības ar klientiem.

Izmantojot LiveAgent, varat nekavējoties pārslēgties starp dažādiem klientu saziņas veidiem, nezaudējot kopskatu. Jūs varat automatizēt bieži veicamus un laikietilpīgus uzdevumus, kā arī pielāgot savu palīdzības dienesta darbību savas nozares vajadzībām, veidojot unikālas kontaktformas un atbalsta centrus. Tomēr tas ir tikai sākums, un mēs nepārtraukti uzlabojam savu apkalpošanas dienesta programmatūru. Esam jau izveidojuši vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijas, kā arī vairāk nekā 40 integrācijas.

task done - illustration

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumi nevar būt kļūdījušies

Mēs esam ļoti lepni, ka sadarbojamies ar dažiem no lielākajiem uzņēmumiem un zīmoliem pasaulē, taču mēs arī lepojamies ar to, ka esam palīdzējuši vairāk nekā 20’000 mazo uzņēmumu uzlabot savus apkalpošanas dienestus.

Esam apkopojuši dažus veiksmes stāstus un atsauksmes, lai parādītu, kā LiveAgent var palīdzēt jums vieglāk pārvaldīt savu apkalpošanas dienestu.

feeling proud - illustration

LiveAgent pielāgojas jūsu biznesam

Labākā apkalpošanas dienesta programmatūra pielāgojas jūsu uzņēmumam, tāpēc, protams, LiveAgent ir aprīkots ar uzlabotām pielāgošanas funkcijām.

Izmantojot mūsu programmatūru, varat izveidot tādu apkalpošanas dienesta risinājumu, kas ir piemērots gan jūsu klientiem, gan jūsu nozares vajadzībām. Varat izmantot arī mūsu apkalpošanas dienesta lietotni, lai uzņēmumam augot pielāgotu, mainītu un palielinātu apkalpošanas dienesta jaudu.

Kas ir palīdzības dienesta programmatūra?

Apkalpošanas dienesta programmatūras mērķis ir tieši risināt vienu no lielākajām problēmām, ar ko šodien saskaras uzņēmumi. Tā kā jūsu klientiem ir pieejami tik daudzi saziņas kanāli, sākot no e-pasta līdz sociālajiem medijiem, var būt ārkārtīgi grūti izsekot klientu vaicājumiem un pieprasījumiem.

LiveAgent izmanto pieteikumu apstrādes sistēmu, lai apvienotu visas jūsu klientu mijiedarbības vienuviet, ļaujot jūsu darbiniekiem bez grūtībām pārvaldīt jūsu vērtīgos klientus un atbildēt uz to pieprasījumiem vienlaikus vairākos kanālos.

Apkalpošanas dienesta programmatūra parasti tiek veidota kā SaaS — programmatūra kā pakalpojums — jo šis uzņēmējdarbības modelis piedāvā jums maksimālu elastība un mērogojamību, kad runa ir par apkalpošanas dienesta pārvaldību. SaaS apkalpošanas dienesta programmatūra izmanto arī mākoņkrātuvi, lai nodrošinātu, ka jūsu darbiniekiem ir tūlītēja piekļuve visiem datiem, kas viņiem ir nepieciešami, lai nodrošinātu lielisku klientu apkalpošanu.

maintenance - illustration
Mobile testing illustration

Kā izvēlēties pareizo apkalpošanas dienesta programmatūru

Ir daudz dažādu apkalpošanas dienesta programmatūru, no kurām izvēlēties, bet tās visas nav veidotas vienādi. Tāpat kā pieņemot jebkāda veida lēmumu par ieguldījumiem jūsu uzņēmumā, jums ir rūpīgi jāapsver galvenās funkcijas, kas jums nepieciešamas no apakalpošanas dienesta programmatūras.

Daži no būtiskākajiem faktoriem, kas jāņem vērā, izvēloties klientu apkalpošanas programmatūru, ir to kanālu daudzveidība, kurus programmatūra ļauj izmantot, programmatūras drošība, kā arī piedāvātās iespējas.

Klientu panākumu programmatūras salīdzinājums

Galu galā, pareizās palīdzības dienesta programmatūras izvēle būs atkarīga no uzņēmuma nozares, lieluma un konkrētajām vajadzībām.

Ņemot vērā iepriekš teikto, mēs esam veidojuši LiveAgent, lai tas būtu pēc iespējas dinamiskāks, lai ar tā palīdzību visu lielumu un nozaru uzņēmumi varētu uzlabot savu saziņu ar klientiem. Tāpēc LiveAgent izmanto daži no lielākajiem zīmoliem pasaulē, un tāpēc vairāk nekā 20’000 mazo uzņēmumu uzticas mūsu programmatūrai, lai pārvaldītu savus palīdzības dienestus.

Men shaking hands - illustration
Saistītie Raksti arPalīdzības dienesta programmatūra
Kā sazināties ar Constant Contact klientu apkalpošanu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru un pašapkalpošanās atbalstu.

Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.

Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x