Ja laika gaitā esat saņēmis lielu skaitu palīdzības pieteikumu, var būt ļoti grūti tiem sekot līdzi un atrast vajadzīgo palīdzības pieteikumu. Tāpēc mums ir pieejama filtru funkcija, kas palīdzēs Jums uzturēt darbu kārtībā.
Sadaļā Palīdzības pieteikumi varat izveidot Filtrus, lai šķirotu palīdzības pieteikumus atbilstoši Jūsu nosacījumiem. Varat izveidot kategorijas un ļaut vēlamajiem palīdzības pieteikumiem tajās iekļauties.
Piemērs
Varat izveidot jaunu kategoriju ar nosaukumu “Nepieciešama atbilde” ar filtrēšanas statusa nosacījumiem: Jauns + Atvērts + Atlikts, lai Jūs varētu redzēt visus palīdzības pieteikumus, uz kuriem nepieciešams sniegt atbildi, vienā pārskatāmā kategorijā.
Nosacījumu saraksts filtriem:
Statuss:
- Atbildēts
- Zvanot
- Tērzējot
- Surogātpasts
- Dzēsts
- Jauns
- Atvērts
- Atrisināts
- Atlikts
Avots:
- Tērzēšanas poga
- Saziņas veidlapa
- E-pasts
- Facebook ziņojums
- Uzaicinājums
- Forums
- Ieteikums
- Zvans
- Zvanu logrīks
- Subjekts atzīmējis”patīk”
- Pieprasījis
- Kam ir piešķirts
- Kam nav piešķirts
- Nodaļa
- Nodaļa (neiekļaut)
- Ziņu pievienojis
- Ziņa
- Izveidojis
- Izmainījis
- SLA līmenis
- Ieteikumu kategorija
- Foruma kategorija
- Tagi
- Tagi izņemot
- Platforma
- Pasūtījuma statuss
- Prioritāte
- Statuss
- Kategorija
- Url
- Pasta adrese
- Jūsu amats
- Uzņēmums
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās
LiveAgent ir programmatūra, kas nodrošina plašu saziņas kanālu iespēju klāstu klientu apkalpošanai. Izvietot sīkdatnes ir nepieciešams, lietojot mājaslapu.
LiveAgent piedāvā plašu klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP tālruņa sistēmas, kā arī citas programmatūras, piemēram, Sūdzību pārvaldības sistēmu un E-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrāciju, kā arī atbalstu un datu migrāciju. LiveAgent ir populārs un iespējams, ka tas var būt derīgs jūsu uzņēmumam.
Bezmaksas atbalsta palīdzības pieteikumu programmatūra
"Lieliskas klientu apkalpošanas nodrošināšana ar L.A.S.T. metodi ir būtiska uzņēmuma reputācijas un klientu lojalitātes veidošanai."
Palīdzības pieteikumu kopīgošana
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo klientu lojalitāti un risina dažādas klientu vajadzības. Tas piedāvā plašu funkcionalitāti, bezmaksas demonstrāciju, atbalstu un datu migrāciju. LiveAgent ir lieliska alternatīva Customerly. Izmēģiniet visus saziņas kanālus, kamēr tas ir gatavs.