Ja laika gaitā esat saņēmis lielu skaitu palīdzības pieteikumu, var būt ļoti grūti tiem sekot līdzi un atrast vajadzīgo palīdzības pieteikumu. Tāpēc mums ir pieejama filtru funkcija, kas palīdzēs Jums uzturēt darbu kārtībā.
Sadaļā Palīdzības pieteikumi varat izveidot Filtrus, lai šķirotu palīdzības pieteikumus atbilstoši Jūsu nosacījumiem. Varat izveidot kategorijas un ļaut vēlamajiem palīdzības pieteikumiem tajās iekļauties.
Filtri
Piemērs
Varat izveidot jaunu kategoriju ar nosaukumu “Nepieciešama atbilde” ar filtrēšanas statusa nosacījumiem: Jauns + Atvērts + Atlikts, lai Jūs varētu redzēt visus palīdzības pieteikumus, uz kuriem nepieciešams sniegt atbildi, vienā pārskatāmā kategorijā.
Nosacījumu saraksts filtriem:
Statuss:
- Atbildēts
- Zvanot
- Tērzējot
- Surogātpasts
- Dzēsts
- Jauns
- Atvērts
- Atrisināts
- Atlikts
Avots:
- Tērzēšanas poga
- Saziņas veidlapa
- E-pasts
- Facebook ziņojums
- Uzaicinājums
- Forums
- Ieteikums
- Zvans
- Zvanu logrīks
- Subjekts atzīmējis”patīk”
- Pieprasījis
- Kam ir piešķirts
- Kam nav piešķirts
- Nodaļa
- Nodaļa (neiekļaut)
- Ziņu pievienojis
- Ziņa
- Izveidojis
- Izmainījis
- SLA līmenis
- Ieteikumu kategorija
- Foruma kategorija
- Tagi
- Tagi izņemot
- Platforma
- Pasūtījuma statuss
- Prioritāte
- Statuss
- Kategorija
- Url
- Pasta adrese
- Jūsu amats
- Uzņēmums
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.
Detalizēts Palīdzības Dienesta Funkciju Pārskats
LiveAgent piedāvā plašu līdzekļu un funkciju klāstu, kā arī centrālo platformu klientu pieprasījumu pārvaldīšanai un atbildēšanai. Šajā programmā ir iekļauti daudzi līdzekļi, tostarp automatizācijas nosacījumi, atskaišu informācijas panelis, gamifikācijas līdzekļi un tiešsaistes čata funkcija.
Kā izveidot Kontaktformas LiveAgent sistēmā
Kontaktformas uzlabo klientu iesaisti un vienkāršo komunikāciju mājas lapā. LiveAgent sistēmā var izveidot pielāgotas kontaktformas, nodrošinot drošu un efektīvu klientu saziņu.
Iepriekšsagatavotas ziņas (makrosi) LiveAgent sistēmā
Pašapkalpošanās programmatūra, klientu apkalpošanas programmatūra, VoIP tālruņa sistēmas un citas lietderīgas programmatūras, kas piedāvātas LiveAgent sistēmā. Izmēģiniet visus saziņas kanālus, kamēr jūsu LiveAgent ir gatavs.