Ja laika gaitā esat saņēmis lielu skaitu palīdzības pieteikumu, var būt ļoti grūti tiem sekot līdzi un atrast vajadzīgo palīdzības pieteikumu. Tāpēc mums ir pieejama filtru funkcija, kas palīdzēs Jums uzturēt darbu kārtībā.
Sadaļā Palīdzības pieteikumi varat izveidot Filtrus, lai šķirotu palīdzības pieteikumus atbilstoši Jūsu nosacījumiem. Varat izveidot kategorijas un ļaut vēlamajiem palīdzības pieteikumiem tajās iekļauties.
Piemērs
Varat izveidot jaunu kategoriju ar nosaukumu “Nepieciešama atbilde” ar filtrēšanas statusa nosacījumiem: Jauns + Atvērts + Atlikts, lai Jūs varētu redzēt visus palīdzības pieteikumus, uz kuriem nepieciešams sniegt atbildi, vienā pārskatāmā kategorijā.
![Create filter](https://www.liveagent.lv/wp/urlslab-download/4890354e1bfb80cc26fa1c81c84e870b/Mockup-Create-filter.png)
Nosacījumu saraksts filtriem:
Statuss:
- Atbildēts
- Zvanot
- Tērzējot
- Surogātpasts
- Dzēsts
- Jauns
- Atvērts
- Atrisināts
- Atlikts
Avots:
- Tērzēšanas poga
- Saziņas veidlapa
- E-pasts
- Facebook ziņojums
- Uzaicinājums
- Forums
- Ieteikums
- Zvans
- Zvanu logrīks
- Subjekts atzīmējis”patīk”
- Pieprasījis
- Kam ir piešķirts
- Kam nav piešķirts
- Nodaļa
- Nodaļa (neiekļaut)
- Ziņu pievienojis
- Ziņa
- Izveidojis
- Izmainījis
- SLA līmenis
- Ieteikumu kategorija
- Foruma kategorija
- Tagi
- Tagi izņemot
- Platforma
- Pasūtījuma statuss
- Prioritāte
- Statuss
- Kategorija
- Url
- Pasta adrese
- Jūsu amats
- Uzņēmums
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
BombBomb Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Klientu apkalpošanas programmatūra, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūra un citi pakalpojumi ir pieejami uzņēmumam BombBomb. Klientiem pieejams individuāls klientu apkalpošanas pārstāvis ar draudzīgu attieksmi un gatavību atrisināt problēmas. BombBomb piedāvā arī dažādus kontaktus klientu atbalstam.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija veicina klientu atgriešanos. LiveAgent piedāvā daudzkanālu klientu servisa platformu ar daudzām integrācijām.
LiveAgent zvanu centra programmatūras apskats
LiveAgent ir pielāgojama zvanu centra programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, piemēram, balss atbalstu, zvanu konfigurāciju un pielāgotas pogas. Reģistrācijas process ir vienkāršs, un cenas ir atkarīgas no uzņēmuma vajadzībām. Kopumā LiveAgent ir noderīga programmatūra visu veidu uzņēmumiem.