Kas ir apturēts palīdzības pieteikums?
LiveAgent var noteikt surogātpasta vēstules. Dažās palīdzības dienesta sistēmās šāda veida palīdzības pieteikumus sauc par apturētiem palīdzības pieteikumiem. Taču LiveAgent sistēmā tos vienkārši sauc par surogātpastu. Ja pieteikums tiek atzīmēts kā surogātpasts, tas netiek iekļauts “risināmo” rindā, bet tiek atlikts. Ja nolemjat, ka konkrētais palīdzības pieteikums nav surogātpasts, varat noņemt atzīmi un iekļaut parastajā rindā.
LiveAgent surogātpasta filtrus var iestatīt automātiski vai manuāli, pamatojoties uz Jūsu vēlamajiem nosacījumiem, piemēram, atslēgvārdiem e-pasta tēmā vai tekstā.
Frequently Asked Questions
Kāda ir apturēta palīdzības pieteikuma definīcija?
Apturēts palīdzības pieteikums nozīmē, ka palīdzības pieteikums ir atlikts turpmākai analīzei. Visbiežāk tas attiecas uz ziņojumiem, kas izskatās kā surogātpasta vēstules. Tie netiek ievietoti nākamajā "risināmo" sarakstā, bet tiek atlikti kā surogātpasts.
Kā palīdzības pieteikums var tikt apturēts?
Palīdzība pieteikumus var novērtēt kā surogātpasta ziņojumus un apturēt automātiski vai manuāli, atkarībā no vēlamajiem nosacījumiem, piemēram, atslēgvārdiem e-pasta tēmā vai tekstā.
Vai LiveAgent sistēmā var apturēt palīdzības pieteikumu?
Sistēmā LiveAgent apturētie palīdzības pieteikumi ir vienkārši surogātpasts. Ja nolemjat, ka konkrētais palīdzības pieteikums nav surogātpasta sūtījums, varat to atcelt un pievienot parastajā rindā. Surogātpasta filtrus var iestatīt automātiski vai manuāli, pamatojoties uz vēlamajiem nosacījumiem (piemēram, atslēgvārdiem tēmas rindā, e-pasta saturā).
Expert’s note
Apturēts palīdzības pieteikums ir surogātpasts, kas tiek atzīmēts uz laiku. LiveAgent sistēmā to var viegli atcelt un iekļaut rindā.
Pakalpojuma līmeņa līgums (SLA)
Pakalpojumu līmeņa līgumi (SLA) var uzlabot palīdzības dienesta efektivitāti, nosakot aģentiem sasniedzamos mērķus.
Informācijas pārvaldība un zināšanu pārvaldība
Informācijas un zināšanu pārvaldība uzņēmumam nodrošina efektivitāti, inovācijas veicināšanu un konkurences priekšrocības. Zināšanu pārvaldība integrē datu un pieredzi, nodrošinot uzņēmuma izaugsmi. Galvenā atšķirība ir mērķis - informācijas pārvaldība uzskata datu skaidrību, bet zināšanu pārvaldība veicina praktisku pielietojumu.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personalizētu klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija palīdz veidot lojālu auditoriju, bet zināšanu bāze un Post Affiliate Pro piedāvā papildu iespējas. Uzziniet vairāk par LiveAgent.
LiveAgent ir populāra klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo pieredzi un samazina neapmierinātību, piedāvājot daudzkanālu klientu piesaisti un funkcijas virtuālajiem zvanu centriem. Tas ir alternatīva Customerly klientiem. Uzlabo klientu apkalpošanu, samazina izmaksas un nodrošina elastīgu darba vidi aģentiem.