Izvairieties no slikta klientu atbalsta sniegšanas dodot iespēju saviem klientiem novērtēt Jūsu klientu atbalsta Aģentu atbildes. Identificējiet Jūsu klientu atbalsta negatīvos trendus un rīkojieties nekavējoties. Izmantojiet LiveAgent “Reitinga” funkciju.
Jūsu klienti var sniegt atsauksmes par viņu atbalsta pieredzi novērtējot viņu saziņu ar atbalsta atbildīgajiem. Ļaujiet saviem klientiem novērtēt Aģentu Tērzēšanas un E-pasta atbildes.
Aģentu reitinga pārskats
LiveAgent piedāvā pārskatus par Aģentu sniegumu ar klientu komentāriem. Jūs varat eksportēt pārskatu CSV failā.
Uzzinot vairāk par saviem Aģentiem, Jūs varat apbalvot savus labākos Aģentus un atbalstīt tos, kuriem šobrīd ir negatīvi sasniegumi. Identificējiet negatīvos trendus savā klientu atbalstā un rīkojieties nekavējoties. Izmantojiet LiveAgent “Reitinga” funkciju.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
- Kas ir Aģenta reitings? (+ Bezmaksas Izmēģinājums) | LiveAgent
- Būvniecība un Nekustamie īpašumi | LiveAgent
- Klientu Atsauksmju Atbildes E-pasta Sagataves (Bez maksas)
- Palieliniet reakcijas atrumu - LiveAgent
- 20 Labākās Palīdzības Dienesta Pieteikumu Apstrādes Sistēmas 2022.gadā | LiveAgent
- Palīdzības Dienesta Sagataves (Kopējiet un Ielīmējiet) | LiveAgent
- Front alternatīva - LiveAgent
- Klientu apmierinātības novērtējums (Skaidrojums)