Izvairieties no slikta klientu atbalsta sniegšanas dodot iespēju saviem klientiem novērtēt Jūsu klientu atbalsta Aģentu atbildes. Identificējiet Jūsu klientu atbalsta negatīvos trendus un rīkojieties nekavējoties. Izmantojiet LiveAgent “Reitinga” funkciju.
Jūsu klienti var sniegt atsauksmes par viņu atbalsta pieredzi novērtējot viņu saziņu ar atbalsta atbildīgajiem. Ļaujiet saviem klientiem novērtēt Aģentu Tērzēšanas un E-pasta atbildes.
Aģentu reitinga pārskats
LiveAgent piedāvā pārskatus par Aģentu sniegumu ar klientu komentāriem. Jūs varat eksportēt pārskatu CSV failā.
Uzzinot vairāk par saviem Aģentiem, Jūs varat apbalvot savus labākos Aģentus un atbalstīt tos, kuriem šobrīd ir negatīvi sasniegumi. Identificējiet negatīvos trendus savā klientu atbalstā un rīkojieties nekavējoties. Izmantojiet LiveAgent “Reitinga” funkciju.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Klientu apkalpošanas novērtēšanas kontrolsaraksts
Korespondences pārskatīšana ir svarīga klientu apkalpošanas novērtēšanai, jāmeklē pozitīvas un negatīvas atsauksmes un ieteikumi, kā uzlabot saikni ar klientiem. Tālruņa zvani ir nozīmīga biznesa daļa, to pārraudzība palīdz novērtēt mijiedarbību ar klientiem un darbinieku zināšanas. Tālruņa zvanu pārraudzībā var izmantot daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūru LiveAgent, kas sniedz daudzas jaudīgas funkcijas uzlabot klientu apkalpošanu.
Klientu apkalpošanas aģentu apmācības kontrolsaraksts
Sniegt jaunajam klientu apkalpošanas aģentam iekšējā uzņēmuma produktu demonstrācijas prezentāciju un sarežģītu tehnisko apskatu ir svarīgi, lai nodrošinātu precīzu un noderīgu klientu apkalpošanu. Lai veiktu abas apskates, jāsaprot, kā izmantot atbilstošos rīkus, piemēram, prezentācijas programmatūru un tikšanās ar tehniskā atbalsta vecāko.
Klientu apmierinātības novērtējums
Tekstā tiek apskatīts, kā uzņēmumi var apkopot un izmantot klientu atsauksmes, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un reputāciju. Ieteicams izmantot dažādus veidus, piemēram, personiskas intervijas, e-pasta aptaujas, sociālo mediju pētījumus. Tiek iesakātas mobilajiem draudzīgas un pielāgotas klientu vajadzībām klientu apmierinātības aptaujas ar skaidri definētiem jautājumiem, kas var uzlabot klientu pieredzi. LiveAgent ir kompleksa programmatūra, kas palīdz ar šo procesu un var integrēties ar citiem uzņēmuma programmatūras risinājumiem.
Klientu sūdzību apstrādes procedūras kontrolsaraksts
Piedāvā klientiem risinājumu un atvainojieties, pat ja nav jūsu kļūda. Pateicies klientiem par sūdzību un rādies iejūtīgs. Pateicības e-pasta sagataves un individiālizētas ziņas palīdz uzturēt atsaucīgus klientu attiecības. Atvainošanās e-pasta sagataves un tālruņa zvans ir efektīvs veids, kā parādīt sirsnību un rūpīgumu. Piedāvājiet kompensāciju, lai atrisinātu problēmu un saglabātu klientus. Liveagent atsauksmju integrācija un personalizētas ziņas palīdz uzturēt klientu lojalitāti.