• Funkcijas
  • Tērzēšanas iegultā izsekošana

Tērzēšanas iegultā izsekošana

Vai vēlaties skatīt Google Analytics konversiju datus no tērzēšanas tiešsaistē?

Ar LiveAgent tas ir viegli izdarāms.

LiveAgent tiešsaistes tērzēšanai ir daudz funkciju. Tērzēšanas iegultā izsekošana ļauj Jūsu uzņēmumam izsekot tiešsaistes tērzēšanas konversijas, kas var palīdzēt Jums analizēt tiešsaistes pogas kopējo ietekmi.

Kādam nolūkam tiek izmantota tērzēšanas iegultā izsekošana?

To izmanto, lai Google Analytics sistēmā izsekotu tiešsaistes tērzēšanas sesiju notikumus. Izmantojot šos datus, Jūs varat novērtēt tiešsaistes tērzēšanas ietekmi uz Jūsu vietnes konversijām. Turklāt varat apskatīt savu aģentu ietekmi uz pārdošanas apjomiem.

Kādas ir opcijas, ko varat izsekot?

  • Tērzēšanas sākšanu
  • Tērzēšanas pabeigšanu
  • Katru aģenta ziņojumu
  • Katru klienta ziņojumu

Kā darbojas tērzēšanas iegultā izsekošana?

Izmantojot LiveAgent, varat vienkārši pāriet uz spraudņiem un aktivizēt tiešsaistes tērzēšanas izsekošanu. Pēc tam izpildiet vienkāršos norādījumus un uzreiz skatiet tērzēšanas analīzi.

Precizējot – notikumi ģenerē JavaScript valodu, kas dod komandas tieši Jūsu tīmekļa vietnē tur, kur sākās tērzēšana. Spraudni var izmantot šādiem nolūkiem:

  • tērzēšanas notikumu signalizēšanai tīmekļa lietojumprogrammaii
  • īpašu javascript funkciju palaišanai
  • lai mainītu tīmekļa vietnes saturu, pamatojoties uz notiekošo tērzēšanas sesiju

Sīkāku informāciju skatiet sadaļā Google Analytics integrācija LiveAgent.

Ieguvumi:

  • Konkurences priekšrocības
  • Labāka izpratne par tirgu/klientiem
  • Visi dati vienuviet

Get the live chat data in Google Analytics now!

Analyze the impact of your live chat in Google Analytics. Activate a free plugin in LiveAgent and start tracking right away!

Citas tērzēšanas funkcijas pakalpojumā LiveAgent:

Tērzēšanas vēsture

Iegūstiet ātru pārskatu par klienta problēmu, izvērtējot tērzēšanas vēsturi, un novērsiet klientu neapmierinātību. Turklāt varat ātrāk analizēt problēmu un zināt, kurš ir atbildīgs par katru palīdzības pieteikumu.

Maksimālais rindas garums

Izveidojiet efektīvu klientu apkalpošanas darbplūsmu, iestatot maksimālo rindas garumu tiešsaistes tērzēšanas laikā. Tādējādi Jūsu klientu apkalpošanas dienests varēs efektīvi apstrādāt klientu pieprasījumus un nebūs pārslogots. Tas arī novērš sliktu klientu pieredzi. To atļaujot, tērzēšana tiešsaistē tiks rādīta tikai noteiktam cilvēku skaitam, bet pārējiem tiks piedāvāta iespēja sazināties, izmantojot pirmstērzēšanas veidlapu.

Tiešsaistes tērzēšanas apmeklētāju URL

Nodrošiniet vislabāko klientu apkalpošanu, izmantojot funkciju tiešsaistes tērzēšanas apmeklētāju pašreizējais URL. Šī LiveAgent funkcija parāda, kuru tīmekļa vietni apmeklētājs pašlaik pārlūko. Tādējādi Jūsu aģentiem tiek sniegts plašāks ieskats par to, ko klienti aplūko un ko viņi meklē. Tā arī parāda, vai apmeklētājs ir pārslēdzies uz citu URL.

Tiešsaistes tērzēšanas apmeklētāja pašreizējais URL

Lai uzzinātu vairāk, skatiet visas LiveAgent funkcijas.

Zināšanu bāzes resursi:

Esat gatavs ieviest tiešsaistes tērzēšanas izsekošanas spraudni?

Uzziniet vairāk par notikumu izsekošanu pakalpojumā Google Analytics.

Jums nav tērzēšanas pogas?

Neuztraucieties, šeit ir soli pa solim izstrādāts raksts par tērzēšanas pogas izveidi programmā LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Zināšanu bāzes resursi:
Slido green logo

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju