Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkcijas
  • Sekošana Tīmekļa Vietnes Apmeklētājiem

Sekošana Tīmekļa Vietnes Apmeklētājiem

Uzziniet, kāds vietrādis URL ir jūsu klientam čata laikā, izmantojot mūsu tīmekļa vietnes apmeklētāju sekošanas funkciju. Liveagent arī paziņos, ja klients pāriet uz citu lapu.

Tīmekļa vietnes apmeklētāju sekošanas funkcija ir ērta, jo īpaši, ja novirzījat klientus uz konkrētu URL vai ja vēlaties tiem sniegt vislabāko iespējamo informāciju. Piemēram, par produktu/pakalpojumu cenām vai tehniskām detaļām.

Pirms katras tiešsaistes čata sesijas sākuma varat skatīt klienta informāciju un daudzas citas detaļas, piemēram, sākuma URL. Sākuma URL parasti ir vietā, kur klients vai aģents uzsāka tiešsaistes čatu.

Piemērs:

Mūsu piemērā var redzēt tīmekļa lapu; https://support.ladesk.com/300428-IVR

Tā kā čats turpinās, klienti var uzdot vairāk un vairāk jautājumu. Mūsu piemērā klientam bija nepieciešama palīdzība saistībā ar IVR, jo tas bija pēdējais solis, lai izveidotu pilnībā integrētu zvanu centru. Var redzēt, kā viņš pārlasīja vairākus dažādus zināšanu bāzes rakstus.

Turklāt čatam pēc pieprasījuma vēlāk pievienojās cits kolēģis. Atcerieties, ka jebkurā laikā varat sākt iekšējo čatu, un jums pat ir iespēja atstāt bezsaistes ziņu savam kolēģim.

Zinot sava tiešsaistes čata apmeklētāja pašreizējo URL, jūs varat sniegt vislabāko un precīzāko atbalstu saviem klientiem, redzot, kā viņi pārvietojas starp jūsu tīmekļa lapas apakšlapām.

Ieguvumi uzņēmējdarbībā:

  • Ietaupīts laiks
  • Uzticami klienti
  • Efektīva klientu apkalpošana

Ready to try it out?

Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.

14-DAY FREE TRIAL

Atklājiet citas tiešsaistes čata funkcijas:

Čata sadalīšana

Pārliecinieties, vai jūsu klientu atbalsts efektīvi tiek galā ar tiešsaistes čatu pieprasījumiem. Čata izplatīšanas funkcija ļauj iestatīt konkrētu veidu, kā pārvirzīt visus jaunos čatus. Varat izvēlēties iespēju Nejauša piešķiršana vai Maksimālas noslodzes pārvirzīšana.

Čata sadalīšana

Tiešsaistes apmeklētāji

Skatiet savas pašreizējās vietnes datplūsmu, izmantojot LiveAgent. Sadaļā “Tiešsaistes apmeklētāji” varat skatīt jūsu tīmekļa vietnē esošos apmeklētājus. Šī funkcija ļauj jūsu aģentiem arī uzaicināt pastāvīgos apmeklētājus čatot.

Čata vēsture

Vienmēr esiet informēts par iepriekšējiem klientu vaicājumiem, kad tas nepieciešams ar čata vēsturi. Šī LiveAgent funkcija sniedz informāciju, kas var novērst klientu neapmierinātību. Varat apskatīt apmeklētāja valsti, klienta un aģenta vārdu, kā arī visas iepriekšējās sarunas. Rezultātā klientu pārstāvji var ātri un efektīvi atrisināt pieteikumus.

Zināšanu bāzes resursi:

Vai vēlaties savā vietnē uzstādīt tiešsaistes čata pogu?

Skatiet šo pamācību, lai iegūtu detalizētu informāciju par to, kā izveidot tiešsaistes pogu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju