Google Analytics integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Lai sāktu izmantot Google Analytics ar LiveAgent, lūdzu, sekojiet tālāk sniegtajai integrācijas procedūrai.
Piesakieties savā LiveAgent vadības panelī un noklikšķiniet uz Konfigurēt.
- Noklikšķiniet uz Sistēma un Spraudņi.
- Atrodiet “Tiešsaistes tērzēšanas izsekošana” un aktivizējiet to, noklikšķinot uz slīdņa.
Kas ir Google Analytics?
Google Analytics ir bezmaksas tīmekļa analīzes pakalpojums, kas nodrošina statistiku un pamata analītiskos rīkus meklētājprogrammu optimizācijas (SEO) un mārketinga vajadzībām.
Kā Jūs to varat izmantot?
Tiešsaistes tērzēšanas sesiju notikumu izsekošana pakalpojumā Google Analytics. Izmantojot šos datus, varat novērtēt tiešsaistes tērzēšanas ietekmi uz Jūsu vietnes apmeklētāju pārvēršanu klientos vai Jūsu aģentu ietekmi uz Jūsu uzņēmuma pārdošanas apjomiem.
Notikumi ģenerē javascript komandas tieši Jūsu tīmekļa vietnē, kurā tiek uzsākta tērzēšana. Šo spraudni var izmantot, lai signalizētu par tērzēšanas notikumiem Jūsu tīmekļa lietojumprogrammai un palaistu īpašas javascript funkcijas vai mainītu Jūsu tīmekļa vietnes saturu, pamatojoties uz notiekošajām tērzēšanas sesijām.
Iespējams izsekot:
- Tērzēšanas sākšanu
- Tērzēšanas pabeigšanu
- Katru aģenta ziņojumu
- Katru klienta ziņojumu
Frequently Asked Questions
Kas ir Google Analytics?
Google Analytics ir rīks, kas ļauj Jums izsekot vērtīgu mārketinga informāciju.
Kā integrēt Google Analytics ar LiveAgent?
Darbības soli pa solim: 1. Piesakieties savā LiveAgent kontā 2. Dodieties uz Konfigurācijas - Sistēma - Spraudņi 3. Aktivizējiet tiešsaistes tērzēšanas izsekošanu
Mājaslapas audita kontrolsaraksts
Vai jūsu mājaslapa apmeklētājiem ir veselīga un interesanta? Ieviesiet mūsu mājaslapas audita kontrolsaraksta elementus, un Google būs sajūsmā par jūsu mājaslapu.
Mājaslapas audita kontrolsaraksts
Šajā tekstā ir aprakstīti dažādu sarakstu kontroli un sekojošas darbības. IT palīdzības dienesta auditā tiek risinātas tēmas par daudzvalodu atbalstu, automatizācijas rīkiem un integrāciju ar citām sistēmām. Mārketinga auditā apskatītas mājaslapas, sociālo mediju klātbūtnes un kampaņu dati, lai izdarītu ieteikumus un pārskatītu e-pasta mārketinga kanālu. LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu un citas programmēšanas sistēmas, kas ir plaši izmantotas un ir vairāku balvu laureāts. Atklāšanas zvana kontrolsarakstā tiek uzsvērta veselīga klausīšanās/runāšanas proporcija, atklājoši jautājumi, darījumu noslēgšana un klientu motivēšana izmantot jūsu produktus/pakalpojumus.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.
LiveAgent piedāvā augstas klases klientu atbalstu un ir plaši izmantots gan mazos uzņēmumos, gan lielos korporācijās. Asana ir rīks komandas sadarbībai un darba pārvaldībai, ko var integrēt ar LiveAgent, izmantojot Zapier. Integrējot Asana ar LiveAgent, varat automatizēt dažādus uzdevumus, piemēram, jaunu klientu pievienošanu vai jaunu sarunu izveidi. Integrācija arī var palielināt komandas efektivitāti un ietaupīt laiku, pārslēdzoties no vienas saskarnes uz citu.