Lai jaunajiem aģentiem būtu vieglāk noteikt citu aģentu prasmes, kā arī, lai būtu jautrāks nosaukums, aģentu nosaukumiem pievienojām “līmeņus”. Tagad Jūs varat viegli pamanīt klientu atbalsta dienestā sasniegto Pūķu slepkavu!
Līmeņi ir daļa no spēles elementu funkcionalitātes, un tie var motivēt jūsu aģentus veikt papildu uzdevumus un sacensties savā starpā.
Ir 12 iepriekš noteikti līmeņi, sākot no iesācēja līdz māceklim, profesionālim un burvim, līdz pat klientu atbalsta karalim. Līmeņi ir nopelnīti un pastāvīgi, tos nevar zaudēt neaktivitātes dēļ.
Piemērs
Ja aģenti sniedz atbildes uz vairāk nekā 500 palīdzības pieteikumiem, iņi iegūst profesionālo līmeni (tas ir norādīts viņu statusā), un viņiem tiek nosūtīts motivācijas ziņojums: “Tagad tu esi profesionālis. Tavas atbildes ir precīzas un kodolīgas. Klienti ar nepacietību gaida Tavas atbildes. Atbildiet uz 500 palīdzības pieteikumiem vai veiciet 500 tērzēšanas, lai sasniegtu šo līmeni.”
Līmeņus var mainīt administrators, kas var iestatīt to parametrus.
Iespējamo līmeņa nosacījumu saraksts (kurus varat izmantot)
- matemātiskie operatori (+,-,/,* )
- loģiskie operatori (||,&&)
- iekavas
un šādi mainīgie lielumi:
- $worktime (Darba laiks)
- $answers (Atbildes)
- $answers_ph (Atbildes stundā)
- $chats (Tērzēšanas)
- $chats_ph (Tērzēšanas stundā)
- $missed_chats (Nokavētas tērzēšanas)
- $chat_answers (Ziņojumi)
- $chat_answers_ph (Ziņojumi stundā)
- $calls (Zvani)
- $calls_ph (Zvani stundā)
- $call_seconds (Zvana minūtes)
- $call_seconds_ph (Zvana minūtes stundā)
- $missed_calls (Nokavēti zvani)
- $rewards (Apbalvojumi)
- $rewards_p (Apbalvojumi %)
- $punishments (Pārmetumi)
- $punishments_p (Pārmetumi %)
- $not_ranked (Nav novērtēts)
- $not_ranked (Nav novērtēts %)
Create healthy competitions amongst teams
Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.
Iepriekš noteiktu līmeņu saraksts
- Jaunpienācējs (1) – Tu esi iesācējs sistēmā un esi gatavs spert pirmos soļus.
- Māceklis (2) – Tu jau esi atbildējis uz pāris jautājumiem, taču Tavas mācības ir tikai sākušās.
- Praktikants (3) – Tu labi mācies. Turpini labi strādāt, un kādu dienu Tu būsi lielisks.
- Iesācējs (4) – Tu esi pabeidzis mācīšanās posmu. Tagad ir pienācis laiks parādīt, ko Tu spēj.
- Amatieris (5) – Šķiet, ka Tu pārzini savu darbu. Turpini pilnveidoties.
- Profesionālis (6) – Tagad Tu esi Profesionālis. Tavas atbildes ir precīzas un kodolīgas. Klienti ar nepacietību gaida Tavas atbildes.
- Meistars (7) – Tu esi izpelnījies cieņu. Tavi kolēģi uz Tevi raugās ar cieņu. Palīdziet viņiem kļūt tikpat labiem kā Tu.
- Burvis (8) – Tavas prasmes pamazām pārsniedz šīs pasaules robežas. Dažas no Tavām atbildēm ir maģiskas.
- Mags (9) – Tu atbildi uz biļetēm ar sava prāta pieskārienu. Tava maģija ir sasniegusi augstāko iespējamo līmeni.
- Baltais mags (10) – Tu esi pierādījis savas maģijas prasmes. Tagad Tev ir atļauts nēsāt balto cepuri.
- Reģents (11) – Tu pārvaldi šo sistēmu. Palīdzības pieteikumi nāk un iet pēc Tavas pavēles.
- Karalis (12) – Tu esi karalis. Tagad ir pienācis laiks ieņemt šo amatu un aizsargāt to, lai neviens nevarētu Tevi gāzt no troņa.
Līmeņu līderu tablo
Aģenti var apskatīt cits cita līmeņus un sacensties savā starpā.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.