Līmeņi

Lai jaunajiem aģentiem būtu vieglāk noteikt citu aģentu prasmes, kā arī, lai būtu jautrāks nosaukums, aģentu nosaukumiem pievienojām “līmeņus”. Tagad Jūs varat viegli pamanīt klientu atbalsta dienestā sasniegto Pūķu slepkavu!

Līmeņi ir daļa no spēles elementu funkcionalitātes, un tie var motivēt jūsu aģentus veikt papildu uzdevumus un sacensties savā starpā.

Ir 12 iepriekš noteikti līmeņi, sākot no iesācēja līdz māceklim, profesionālim un burvim, līdz pat klientu atbalsta karalim. Līmeņi ir nopelnīti un pastāvīgi, tos nevar zaudēt neaktivitātes dēļ.

Piemērs

Ja aģenti sniedz atbildes uz vairāk nekā 500 palīdzības pieteikumiem, iņi iegūst profesionālo līmeni (tas ir norādīts viņu statusā), un viņiem tiek nosūtīts motivācijas ziņojums: “Tagad tu esi profesionālis. Tavas atbildes ir precīzas un kodolīgas. Klienti ar nepacietību gaida Tavas atbildes. Atbildiet uz 500 palīdzības pieteikumiem vai veiciet 500 tērzēšanas, lai sasniegtu šo līmeni.”

Līmeņus var mainīt administrators, kas var iestatīt to parametrus.

Iespējamo līmeņa nosacījumu saraksts (kurus varat izmantot)

  • matemātiskie operatori (+,-,/,* )
  • loģiskie operatori (||,&&)
  • iekavas

un šādi mainīgie lielumi:

  • $worktime (Darba laiks)
  • $answers (Atbildes)
  • $answers_ph (Atbildes stundā)
  • $chats (Tērzēšanas)
  • $chats_ph (Tērzēšanas stundā)
  • $missed_chats (Nokavētas tērzēšanas)
  • $chat_answers (Ziņojumi)
  • $chat_answers_ph (Ziņojumi stundā)
  • $calls (Zvani)
  • $calls_ph (Zvani stundā)
  • $call_seconds (Zvana minūtes)
  • $call_seconds_ph (Zvana minūtes stundā)
  • $missed_calls (Nokavēti zvani)
  • $rewards (Apbalvojumi)
  • $rewards_p (Apbalvojumi %)
  • $punishments (Pārmetumi)
  • $punishments_p (Pārmetumi %)
  • $not_ranked (Nav novērtēts)
  • $not_ranked (Nav novērtēts %)

Create healthy competitions amongst teams

Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.

Iepriekš noteiktu līmeņu saraksts

  • Jaunpienācējs (1) – Tu esi iesācējs sistēmā un esi gatavs spert pirmos soļus.
  • Māceklis (2) – Tu jau esi atbildējis uz pāris jautājumiem, taču Tavas mācības ir tikai sākušās.
  • Praktikants (3) – Tu labi mācies. Turpini labi strādāt, un kādu dienu Tu būsi lielisks.
  • Iesācējs (4) – Tu esi pabeidzis mācīšanās posmu. Tagad ir pienācis laiks parādīt, ko Tu spēj.
  • Amatieris (5) – Šķiet, ka Tu pārzini savu darbu. Turpini pilnveidoties.
  • Profesionālis (6) – Tagad Tu esi Profesionālis. Tavas atbildes ir precīzas un kodolīgas. Klienti ar nepacietību gaida Tavas atbildes.
  • Meistars (7) – Tu esi izpelnījies cieņu. Tavi kolēģi uz Tevi raugās ar cieņu. Palīdziet viņiem kļūt tikpat labiem kā Tu.
  • Burvis (8) – Tavas prasmes pamazām pārsniedz šīs pasaules robežas. Dažas no Tavām atbildēm ir maģiskas.
  • Mags (9) – Tu atbildi uz biļetēm ar sava prāta pieskārienu. Tava maģija ir sasniegusi augstāko iespējamo līmeni.
  • Baltais mags (10) – Tu esi pierādījis savas maģijas prasmes. Tagad Tev ir atļauts nēsāt balto cepuri.
  • Reģents (11) – Tu pārvaldi šo sistēmu. Palīdzības pieteikumi nāk un iet pēc Tavas pavēles.
  • Karalis (12) – Tu esi karalis. Tagad ir pienācis laiks ieņemt šo amatu un aizsargāt to, lai neviens nevarētu Tevi gāzt no troņa.

Līmeņu līderu tablo

Aģenti var apskatīt cits cita līmeņus un sacensties savā starpā.

Līmeņu līderu tablo
Līmeņu līderu tablo
Izmantojiet mūsu piesaistošās aptauju e-pasta sagataves, kas parāda kā darīt un kā nedarīt, kad lūdzat klientu atsauksmes.

Aptaujas e-pasta sagataves

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzņēmumiem palielināt pardosanas apjomu un radīt klienta vērtību. Uzņēmums arī sniedz apmācības un zināšanu bāzes sagataves. Atbalsts ir pieejams arī caur partneru programmu. LiveAgent piedāvā bezmaksas versiju, kā arī cenas un integrācijas, kuras var pieprasīt piedāvājuma portālā.

Izmantojiet mūsu e-pasta sagataves, lai dalītos ar ārējiem rakstiem, kuros ir minēts jūsu zīmols ar jūsu uzticamajiem abonentiem. Parādiet lielisku saturu un veiciniet datplūsmu.

E-pasta sagataves jauna zīmola pieminēšanai

Tekstā ir runāts par aptauju svarību, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības. Lai iegūtu atsauksmes no klientiem, Iesakām piedāvāt palīdzību vai atlaides kā stimulu, nodrošināt saīsinātu aptauju, paskaidrot mērķi un izteikt pateicību pēc aptaujas pabeigšanas. Klienti arī novērtēs informēšanu par aptaujas rezultātiem. Turklāt teksts sniedz informāciju par zināšanu bāzēm, atsauksmju apkopošanu, noturēšanu uzņēmumā un piesaistošu aptauju sagatavēm.

Uzziniet 12 ieteikumus un labāko praksi tiketu sistēmas izveidei, ko varat izmantot jau šodien, lai uzlabotu Jūsu klientu servisa efektivitāti un lietderību.

Tiketu sistēmas labākā prakse

Klientu apkalpošanas komandas var izmantot vairākas stratēģijas, lai uzlabotu savu sniegumu. Pārvaldība ir viens no svarīgākajiem aspektiem, ieskaitot pakalpojuma līmeņa līgumu ieviešanu un iepriekšējo tiketu saglabāšanu. Pašapkalpošanās un darbinieku snieguma uzraudzība ir arī svarīgas. Visiem darbiniekiem jābūt pilnvarotiems, lai pieņemtu lēmumus.

LiveAgent ir izveidojis bezmaksas, gatavas lietošanai e-pasta veidnes jebkurai kompānijai vai juridiskai personai, kas atbild par atbilžu sniegšanu sasitībā ar kādu preci vai pakalpojumu.

Zināšanu bāze- Atbildes sarežģītiem jautājumiem

Tekstā tiek runāts par klienta vērtības piedāvājumu un aptauju nozīmi mārketinga stratēģijā. LiveAgent piedāvā daudzas funkcijas, lai uzlabotu klientu atbalstu. Teksts satur LiveAgent pakalpojumu sarakstu un informāciju par uzņēmumu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju