Mobilās aplikācijas vai vienkārši aplikācijas ir paredzētas mobilajiem tālruņiem. LiveAgent ir izveidojis mobilās help desk aplikācijas, lai ļautu jums palikt kopā ar jūsu klientiem pat, ja kaut kur dodaties, vai vienkārši netiekat pie datora. Vienkārši lejuplādējietiestatiet savas prefrences un sāciet atbildēt saviem klientiem jau uzreiz. Tā kā LiveAgent vēlas parūpēties par visiem, esam izveidojuši aplikācijas gan Android, gan iOS lietotājiem.
Cik maksā LiveAgent aplikācija?
LiveAgent piedāvā dažādus abonomentus. Katram uzņēmumam ir dažādas vajadzības.
Tamdēļ, LiveAgent piedāvā 3 dažādus abonomentus:
- Tiketu abonomentu, kas maksā $15 par katru lietotāju.
- Tiketu + Čata abonomentu, kas maksā $29 par katru lietotāju.
- Pilno abonomentu, kas maksā $39 par katru lietotāju.
Katrs no šiem abonomentiem piedāva dažādu funkciju klāstu. Dažas no tām ir par papildu maksu. Tomēr, mobilās help desk aplikācijas Android un iOS ierīcēm ir iekļautas katrā no šiem abonomentiem bez jebkādām papildu komisijām. LiveAgent piedāvā bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu katram no šiem abonomentiem. Ja vēljoprojām neesat parliecināts, jūs varat izmēģināt mūsu bezmaksas kontu. Bet paturiet prātā, ka tam ir savi trūkumi.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par funkcijām, kas iekļautas katrā no abaonomentiem, palūkojaties šeit.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Mobilo help desk aplikāciju pārskats
Android
Android ir operētājsistēma ar atvērtu pirmkodu, kas paredzēta mobilajām ierīcēm. Izvēlieties abonomentu un uzstādiet savu LiveAgent. Pēctam vienkārši lejupielādējiet un varēsit viegli atrisināt tiketus arī ārpus ofisa. Vienmēŗ esiet pieejams jūsu klientiem, kā arī palīdziet saviem darbiniekiem, kad nepieciešams.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet šeit.
iOS
iOS ir operētājsistēma, kas paredzēta tikai Apple mobilajām ierīcēm. LiveAgent aplikācija ir pieejama arī uz šīs operētājsistēmas. Līdzīgi kā ar Android, reģistrējaties un uzstādiet savu LiveAgent kontu. Tad lejupielādējiet aplikāciju un varēsit ēŗti un vienkārši atrisināt klientu problēmas ārpus jūsu ofisa. Iedomājaties – milzīgs daudzums klientu, kuri netiek apkalpoti, bet jūs nevarat palīdzēt, bet jūs neesat klāt un nevarat palīdzēt. Ar šo aplikāciju, jums vienkārši jāpierakstas, jāizvēlas departaments, un jūs varat sākt atbildēt uz čatiem.
Vairāk par šo varat lasīt šeit.
Vairākas palīdzības pieteikumu cilnes
LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina efektīvu saziņu ar klientiem visos saziņas kanālos. Tā piedāvā daudzas pielāgojamas funkcijas un integrācijas, padarot to par lielisku risinājumu tiešsaistes biznesiem. Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent.
Apple Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Atstājot savus mājdzīvniekus vienatnē, tie var izjust stresu un trūkumu. Tāpēc ir svarīgi nodrošināt tiem uzmanību un aprūpi, kad esat prom no mājām. Nav ieteicams atstāt mājdzīvniekus vienatnē ilgāku laiku, jo tas var negatīvi ietekmēt viņu veselību un labsajūtu. --END OF TEXT