Liveagent ir apņēmies ievērot privātumu, drošību, atbilstību un pārredzamību. Šī pieeja ietver atbalstu mūsu klientu atbilstībai ES datu aizsardzības prasībām, tostarp tām, kas izklāstītas Vispārīgajā Datu Aizsardzības Regulā (“GDPR”), kas stājusies spēkā 2018.gada 25.maijā.
Uzzināt vairāk par LiveAgent atbilstību GDPR.
Klientu apkalpošanas dienesta atzvans
Atstājot mazāk atkritumu, mēs varam ietaupīt dabas resursus un samazināt vides ietekmi. Šī ir būtiska daļa no ilgtspējīgas attīstības.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija veicina klientu atgriešanos. LiveAgent piedāvā daudzkanālu klientu servisa platformu ar daudzām integrācijām.
Palīdzības pieteikumu apvienošana
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina palīdzības pieteikumu izveidošanu un pārvaldību. Uzņēmums piedāvā dažādas integrācijas un atbalstu, kā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju. LiveAgent ir populāra arī citu atbalsta programmatūru un pašapkalpošanās iespēju vidū. Palīdzības dienesta pārvaldības funkcija ietver palīdzības pieteikumu pārvaldību, ko var automatizēt ar palīdzības pieteikumu sistēmu. LiveAgent piedāvā datu migrāciju, 24/7 atbalstu un integrācijas.