Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Maksimālais rindas garums

Vai bieži saņemat pārāk daudz klientu pieprasījumu? Vai Jūsu klienti bieži ir neapmierināti ar klientu apkalpošanu gaidīšanas laika dēļ?

Klientu apmierinātība vēl nekad nav bijusi tik svarīga. Apmierināti klienti var kļūt par lojāliem klientiem, un tas ir galvenais mērķis. Pat tāds faktors kā tiešsaistes tērzēšanas gaidīšanas laiks var sekmēt kopējo apmierinātību. Ja nepievērsīsiet tam uzmanību, varat viegli zaudēt klientus konkurentiem.

Aptuveni 73% klientu uzskata, ka viņu laika novērtēšana ir vissvarīgākais, ko uzņēmumi var darīt, lai nodrošinātu labu klientu apkalpošanu.

Atzīsim – neviens nevēlas gaidīt rindā. Tāpēc, lai uzlabotu klientu apmierinātību, LiveAgent izveidoja tiešsaistes tērzēšanas funkciju, ko sauc par maksimālo rindas garumu. Turklāt Jūsu uzņēmums var viegli pārvaldīt aģentu maiņas, kā arī viņu ikdienas darba plūsmu.

Ieguvumi uzņēmējdarbībā:

  • Ietaupa laiku
  • Efektīva darba plūsma
  • Uzlabota klientu apmierinātība
  • Labāka klientu pieredze
  • Ietaupa naudu

Kā tas strādā?

Tiešsaistes tērzēšanas pogas iestatījumos varat viegli noteikt maksimālo rindas garuma ierobežojumu.

Kad ir sasniegts rindas garuma limits, tērzēšanas pogas pieejamība automātiski mainās uz bezsaistes režīmu vai tā tiek pilnībā paslēpta no Jūsu vietnes.

Protams, kad rindā gaidītāju skaits atkal ir atgriezies noteiktajā ierobežojumā, tiešsaistes tērzēšanas poga ar tiešsaistes statusu atkal tiek parādīta vietnē.

Kā jau minējām, tiešsaistes tērzēšanai ir iespēja darboties kā bezsaistes pogai, ja tērzēšanas rindā gaida pārāk daudz apmeklētāju/klientu. Tas palīdz novērst klientu neapmierinātību, ja tērzēšanas rinda ir gara.

Ja iestatāt tērzēšanas pogu bezsaistes režīmā, apmeklētājiem tiek parādīta pirms tērzēšanas veidlapa. Tādējādi viņi joprojām var ar Jums sazināties, norādot savu e-pasta adresi un sniedzot Jums iespēju sazināties ar viņiem vēlāk.

Tas rada atbilstošas gaidas un ietaupa laiku gan uzņēmumam, gan klientiem. 

Papildu padomi:

Izveidojiet vairākas tērzēšanas pogas

tīmekļa adrese Vairāku tērzēšanas pogu izveide LiveAgent sistēmā ļauj izveidot tiešsaistes tērzēšanas pogas konkrētām nodaļām, piemēram, klientu atbalsta un klientu apkalpošanas nodaļai. Turklāt varat iestatīt tiešsaistes tērzēšanas pogas konkrētām tīmekļa adresēm (URL). Veidojot tās, katrai pogai varat noteikt atšķirīgu maksimālo rindas garumu. Tādējādi varat izveidot efektīvu darba plūsmu, kā arī nodrošināt lielisku klientu pieredzi.

Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet LiveAgent – tērzēšana tiešsaistē.

Ļaujiet pieredzējušiem aģentiem risināt sarežģītas tērzēšanas sarunas

Lai ietaupītu uzņēmuma un klienta laiku un resursus, Jums nepieciešams būt efektīvam. Neļaujiet klientiem pārāk ilgi gaidīt rindā. Optimāli ir dažiem no Jūsu aģentiem piedāvāt iespēju nodot sarežģītas tērzēšanas pieredzējušiem aģentiem. Tādējādi Jūs varat efektīvi sadalīt savu aģentu laiku un uzlabot gaidīšanas laiku rindā.

Lietojiet sagatavotas atbildes

Ja nolemjat izmēģināt LiveAgent, noteikti izmantojiet sagatavotās atbildes, lai uzlabotu gaidīšanas laiku rindā. Tas var ietaupīt Jūsu aģentiem daudz laika, jo īpaši, ja pieprasījumi atkārtojas. Tomēr izmantojiet tās gudri, neizmantojiet ļaunprātīgi. Centieties tās personalizēt – neviens nevēlas runāt ar robotu.

Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet LiveAgent – sagatavotas atbildes.

Zināšanu bāzes resursi

Vēlaties uzzināt, kā iestatīt tērzēšanas pogu savā vietnē?

Uzziniet, kā varat viegli izveidot tērzēšanas pogu programmā LiveAgent.

Vēlaties iestatīt gaidīšanas laiku programmā LiveAgent?

Šeit ir soli pa solim aprakstīta maksimālā rindas garuma iestatīšana programmā LiveAgent.

Ready to give it a go?

Start improving your customer service right away with a 14-day free trial and test all the available features of LiveAgent.

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju