Nepieciešams sniegt atbalstu dažādās valodās? Uzstādiet jūsu čata, kontaktēšanās vai atsauksmju logrīkus valodā, kurā runā jūsu klienti un darbinieki.

Piemērs multilingvālam atbalstam: Ja jūs sniedzat klientiem atbalstu dažādās valodās un vēlaties nodot komunikāciju jūsu darbiniekiem, kas runā kādā specifiskā valodā, jūs to varat izdarīt izveidojot kontaktēšanās logrīku, kas pielāgots konkrētajai valodai. No šī logrīka jūs varat nodot tālāku komunicēšanu kādam departamentam, piemēram, angļu valodas, vācu valodas, spāņu valodas vai kādas citas valodas departamentam.
Logrīka uzstādīšana
Ja vēlaties rediģēt logrīku valodas, jūs varat to darīt logrīku advancētajos iestatījumos.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Tiešsaistes čats ir būtisks biznesa kontakta veids. Tas paaugstina konversijas iespējamības un veido klientu apmierinātību. Čatam ir vēstures apkopojums, un tas var tikt automatizēts ar pirms-čata formām, ziņu sagatavēm un čatbotiem. Galvenās funkcijas ir ātra reakcija, atbilžu un failu sagataves un pirms-čata formas. Iepriekšējie čatu pieraksti var tikt apskatīti caur pieteikumu sistēmu. Uzņēmumiem vajadzētu atbildēt uz sākotnējo čata ziņojumu ne ilgāk kā 3 minūtēs. Uzstādīšana ir vienkārša, izvēlieties nodrošinātāju un lejupielādējiet WordPress spraudni.
LiveAgent ir palīdzības programmatūra, kas pielāgojas klientu vajadzībām un var uzlabot klientu apmierinātību un palielināt ieņēmumus par 30%. To var izmēģināt bez maksas 7 vai 30 dienas, un ir pieejama klientu apkalpošana 24/7. LiveAgent ir arī SysAid alternatīva, kas piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. To var izmantot grāmatvedības un juridiskās palīdzības biznesa apkalpošanai, kā arī lietot valsts uzņēmumi. Bezmaksas izmēģinājums ir pieejams uzņēmumiem.
Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?
LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas piedāvā vairākus saziņas kanālus un bezmaksas izmēģinājumu. Tā nodrošina komunikāciju ar klientiem, palielinot lojalitāti un pārdošanu. LiveAgent atbalsta zvanus, tērzēšanu un e-pastus, kā arī integrējas ar citām programmatūrām. Uzņēmums piedāvā arī atbalsta portālu, zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldību un citus risinājumus. Translation to English: LiveAgent is a customer support software that offers several communication channels and a free trial. It provides communication with customers, increasing loyalty and sales. LiveAgent supports calls, chats, and emails, as well as integrates with other software. The company also offers a support portal, call center software, complaint management and other solutions.
LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, pašapkalpošanās programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. LiveAgent ir TeamSupport alternatīva ar bezmaksas izmēģinājumu, klientu apkalpošanu 24/7 un izmaiņu un datu migrācijas pakalpojumiem. Uzņēmums piedāvā partneru programmu un ir saņēmis balvas un sertifikātus. Klients var izmantot LiveAgent visos atbilstošajos kanālos un var saņemt atbalstu no uzņēmuma atbalsta portāla.