Nepieciešams sniegt atbalstu dažādās valodās? Uzstādiet jūsu čata, kontaktēšanās vai atsauksmju logrīkus valodā, kurā runā jūsu klienti un darbinieki.
Piemērs multilingvālam atbalstam: Ja jūs sniedzat klientiem atbalstu dažādās valodās un vēlaties nodot komunikāciju jūsu darbiniekiem, kas runā kādā specifiskā valodā, jūs to varat izdarīt izveidojot kontaktēšanās logrīku, kas pielāgots konkrētajai valodai. No šī logrīka jūs varat nodot tālāku komunicēšanu kādam departamentam, piemēram, angļu valodas, vācu valodas, spāņu valodas vai kādas citas valodas departamentam.
Logrīka uzstādīšana
Ja vēlaties rediģēt logrīku valodas, jūs varat to darīt logrīku advancētajos iestatījumos.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Podkāsta uzsākšanas kontrolsaraksts
Tekstā ir runa par to, ka Podkāsti ir veids, kā dalīties idejās ar pasauli un to ir viegli radīt, veicot tikai dažus vienkāršus soļus. Podkāsti ir lielisks mārketinga rīks uzņēmumiem, un daudzi jau to izmanto, lai sasniegtu plašāku auditoriju un sazinātos ar potenciālajiem klientiem. Teksts arī piemin Podkāsta uzsākšanas kontrolsarakstu, kas ir svarīgs, lai veiksmīgi sāktu savu Podkāstu.
LiveAgent piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūru ar pielāgojamām funkcijām, uzlabojot klientu pieredzi un samazinot neapmierinātību. Tas palielina apmierinātību un pārdošanas apjomus, piedāvā daudzas komunikācijas iespējas un bezmaksas izmēģinājuma periodu. Arī lētākas alternatīvas citiem pakalpojumiem un apmācību kursus zvanu centriem.