Klientu servisa programmatūra

Iespaidojiet savus klientus un palieliniet to apmierinātību.
  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas   
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav vajadzīga kredītkarte    
  • ✓ Atteikties jebkurā laikā
Galvenes Animācija
Palīdzības Dienesta programmatūra

LiveAgent klientu servisa programmatūra

Klientu servisa programmatūra apvieno universālas iesūtnes, tiešsaistes tērzētavas, iebūvēta zvanu centra un klientu portāla jaudu. Uzlabotās automatizācijas funkcijas, noteikumi un milzīgs savienojumu daudzums kopā eido jaudīgu klientu servisa programmatūru, kas pilnībā apvienojas ar Jūsu biznesa vajadzībām.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Visi atbalsta kanāli zem viena jumta

LiveAgent klientu servisa programmatūra savienojas ar vairākiem saziņas kanāliem un piedāvā gandrīz 200 funkcijas.


LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Atklājiet uzlaboto klientu atbalsta programmatūru

LiveAgent ietver vairākus kanālus, katrs sastāv no vairākām funkcijām, padarot to par jaudīgu vienotu klientu atbalsta programmatūru Jūsu biznesam.

E-pasti
Tērzēšanas
Zvani
Sociālie tīkli
Pašapkalpošanās
E-pasti

LiveAgent Biļešu Pārskats aplikācijā

Tērzēšanas

Reāllaika rakstīšanas izskats tērzētavā

Zvani

Zvanu centra pārskats LiveAgent

Sociālie tīkli

Pašapkalpošanās

Jaudīga
biļešu sistēmas programmatūra

Jūs ziniet, cik grūti ir uzraudzīt katru klientu un katru sarunu. Atvieglojiet dzīvi un koncentrējieties uz savu biznesu, ieviešot LiveAgent biļešu sistēmas programmatūru un palīdzības dienestu. Tas apvieno visas Jūsu e-pasta adreses vienā universālā iesūtnē, kuru ir viegli pārvaldīt, pateicoties iespējai izveidot neierobežotu nodaļu un tagu skaitu, kā arī iespējai atlikt biļetes. Katrs saziņas veids tiek pārveidots biļetēs, tādēļ tērzēšanas, e-pasti un pat zvani ir vienā interfeisā.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent

008 heart

Veidojiet attiecības ar klientiem

033 cooperation

Veidojiet lojalitāti

010 dollar

Palieliniet reklāmguvumus un pārdošanu

027 email 2

Neierobežotas e-pasta adreses

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Stabila
tiešsaistes tērzētava

67% klientu sagaida tiešsaistes tērzētavu mājsalapā, jo tā viņiem dod iespēju vieglai pieejai informācijai un atbildēm uz viņu jautājumiem. Esiet viņiem tuvāk ieviešot tiešsaistes tērzētavu un izbaudiet reāllaika klienta rakstīšanas projekciju un uzlabojiet atbildes ātrumu. Iegūstiet reāllaika ieskatu par to, kas sarakstās, kas gaida rindā un kas apmeklē Jūsu mājaslapu. Sāciet sazināties ar klientiem nospiežot pogu.

Iebūvēts
zvanu centrs

Sazinieties ar saviem klientiem arī caur telefona vai video zvaniem no savas vienkāršās klientu servisa programmatūras, LiveAgent. Pilnfunkcionāls mākoņa zvanu centrs atbalsta plašu ierīču klāstu, no parastiem tālruņiem un ieprogrammētiem tālruņiem līdz datorzvaniem, kas tiek veikti caur pārlūku. Vienkārši savienojiet savus iecienītākos VoIP sniedzējus un esiet gatavi sniegt tehnisko atbalstu ar balsi. Vēlaties noiet papildu jūdzi? Jūs varat paļauties uz LiveAgent, jo tas atbalsta arī video zvanus.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

016 manager

Veidojiet neierobežotu nodaļu skaitu

008 chat

Nekad nezaudējiet
saziņas vēsturi

045 speech bubble

24/7 klientu atbalsts

048 typing

Reāllaika tiešsaistes tērzētava

customer service software4

Esiet pieejami saviem klientiem pat, ja esiet bezsaistē.

Iekļauts klientu servisa centrs

Veidojiet vairākas zināšanu bāzes, klientu forumus vai BUJ un ļaujiet saviem klientiem ieskatīties atbildēs pašiem, kamēr esat bezsaistē. Aptuveni 70% klientu dod priekšroku atbilžu atrašanai pirms sazināšanās ar klientu atbalstu. Vienkārši iestatiet klientu portālu ar dažiem klikšķiem vai izveidojiet vairākas zināšanu bāzes un pielāgojiet tās savam zīmolam vai uzņēmuma dizainam. Ieteikumu vai atsauksmju anketas arī spēlē svarīgu lomu Jūsu klientiem, jo tās dod plašas kontakta iespējas.

Vairāk nekā 21,000 uzņēmumi nevar kļūdīties

Skatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes, un atrodiet, kā LiveAgent var uzlabot Jūsu klientu atbalstu un palielināt Jūsu biznesa partneru apmierinātību.

Veiksmes stāsti
Atsauksmes

Savienojiet
sociālos tīklus

Ātri savienojiet savu Facebook lapu, Twitter vai Instagram kontu un pārvaldiet klientu jautājumus tieši no Jūsu palīdzības dienesta risinājuma. Atbildiet uz komentāriem, publikācijām vai atzīmēšanām bez pieejas citām lapām – viss vienotā LiveAgent interfeisā. Ietaupiet laiku un naudu un pārsteidziet savus klientus ar zibenīgi ātrām atbildēm.

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

016 star

Sniedziet izcilu klientu servisu

045 speech bubble

Savienojiet savus Facebook, Instagram, un Twitter kontus

003 time is money

Uzlabojiet savu atbilžu laiku

003 idea

Saņemiet konkurences priekšrocības

Lētākā klientu atbalsta programmatūra

LiveAgent bezmaksas plāns piedāvā bezmaksas zināšanu bāzi, kā arī citas funkcijas. Ar apmaksātu plānu, Jūs varēsiet iegūt vēl vairāk par pieejamu cenu.

Package Name

Biļete

Maziem uzņēmumiem un Profesionāliem Tirgotājiem

$15
/mēn.
Izmēģiniet
Package Name

Biļete+Tērzētava

Maziem uzņēmumiem un Profesionāliem Tirgotājiem

$29
/mēn.
Izmēģiniet

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kas ir klientu atbalsta programmatūra?

Klientu atbalsta programmatūra ir sistēma, kurā visi Jūsu klientu pieteikumi tiek savākti no vairākiem kanāliem, ja pat ne visiem. Pie tam, tai ir visas funkcijas Jūsu klientu servisa/atbalsta palīdzībai, lai sniegtu palīdzību savas mājaslapas klientiem/apmeklētājiem.

Kā izvēlēties labāko klientu servisa programmatūru?

Izvēloties pareizo klientu servisa programmatūru savam uzņēmumam, Jums vispirms ir jānosaka daži faktori. Sāciet ar sava uzņēmuma vajadzību un priekšrocību rakstīšanu. Tad sāciet meklēt. Labākais veids ir meklēt apskatu platformās, piemēram, G2 vai Capterra. Šādi, Jūsu uzņēmumam būs efektivitātes saraksts. Nākamie soļi ir funkciju, dizaina un cenu salīdzināšana, kas palīdzēs Jums noteikt labāko programmatūru, ja pat ne uzvarētāju. Mūsu pēdējais ieteikums ir programmatūras testēšana. Pirms abonēnas izmēģiniet to pāris dienas/nedēļas un redzēsiet vai Jūsu klientu servisu var efektīvi pārvaldīt un izmantot caur attiecīgo sistēmu.

Pētījumi liecina, ka 39% patērētāju dod priekšroku atbalstam pa tālruni, nevis citiem saziņas kanāliem. Izmantojot liveagent, varat izveidot virtuālu zvanu centru tieši savā palīdzības dienestā. Viegli pārvaldiet ienākošo klientu saziņu, uzlabojiet atbalsta komandas veiktspēju un palieliniet ienākošo pārdošanas apjomu.

Ienākošo zvanu centra programmatūra

LiveAgent zvanu centra programmatūra ir visaptveroša un ērta palīdzība aģentiem, lai uzlabotu savu produktu un pakalpojumu pārdošanu. To pilnveido daudzas noderīgas funkcijas, ieskaitot integrāciju ar VoIP pakalpojumiem, automātisku zvanu maršrutēšanu, inteliģentu IVR sistēmu un neierobežotu zvanu ierakstīšanu. Tāpat piedāvā iespēju veikt video tērzēšanu, integrētu CRM un daudzus citus pārskatus un rādītājus klientu izpratnei. LiveAgent ir arī daļa no daudzkanālu saziņas platformas, kas ļauj klientiem sazināties ar uzņēmumu no jebkuras vietas.

Efektīvi pārvaldiet lielu e-pastu skaitu ar e-pastu pārvaldīšanas lietojumprogrammas palīdzību. Uzziniet vairāk par e-pastu pārvaldīšanas sistēmas priekšrocībām, funkcijām un daudzu citu!

E-pastu pārvaldīšanas lietojumprogramma

LiveAgent ir efektīva e-pastu pārvaldīšanas programmatūra, kas palīdz uzlabot klientu apkalpošanu un aģentu darba efektivitāti. Izmantojot funkcijas kā kopīgota universālā iesūtne, nodaļas un atbildīgie, var organizēt un filtrēt e-pasta ziņojumus, lai novērstu nevajadzīgu ierīču un kontu uzraudzību. Ar LiveAgent ir iespējams nodrošināt precīzāku un ātrāku atbalstu klientiem, kas uzlabo viņu apmierinātību.

Piesaistiet savas aģentūras klientūru un sniedziet tūlītēju palīdzību vietnes apmeklētājiem, izmantojot visātrāko tiešsaistes tērzēšanas programmatūru tirgū.

Tiessaistes cata programmatura tavam biznesam

Tiešsaistes tērzēšanas izmantošana var būt noderīga vairākām aģentūrām, tostarp reklāmas, digitālās, sociālo mediju un Public Relations aģentūrām. Tērzēšanas programmatūra var uzlabot klientu apkalpošanu un ir pieejama ar pilnībā atbalstītu vietējo integrāciju. Tas varētu būt svarīgs rīks e-komercijas jomai, jo tas samazina gaidīšanas laiku un ļauj sniegt zibenīgi ātru klientu atbalstu.

LiveAgent ir pilnībā aprīkota ar sūdzību pārvaldības programmatūru. Tā nodrošina all-in-one pazrisinājumu, kas pilnveido jūsu saziņas kanālus.

Sudzibu parvaldibas programmatura

LiveAgent ir programma, kas var palīdzēt uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt klientu sūdzības, uzlabot reputāciju un uzturēt uzticīgus klientus. Programma nodrošina aprīkojumu un modernas tehnoloģijas, lai palīdzētu risināt sarežģītas situācijas un vienmērīgi apkalpot klientus. Labs sūdzību pārvaldības process var radīt biznesa iespējas un atgūt klienta uzticību. LiveAgent ir arī novērtēta kā populārākā palīdzības dienesta programmatūra.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju