Klientu servisa programmatūra apvieno universālas iesūtnes, tiešsaistes tērzētavas, iebūvēta zvanu centra un klientu portāla jaudu. Uzlabotās automatizācijas funkcijas, noteikumi un milzīgs savienojumu daudzums kopā eido jaudīgu klientu servisa programmatūru, kas pilnībā apvienojas ar Jūsu biznesa vajadzībām.
LiveAgent klientu servisa programmatūra savienojas ar vairākiem saziņas kanāliem un piedāvā gandrīz 200 funkcijas.
LiveAgent ietver vairākus kanālus, katrs sastāv no vairākām funkcijām, padarot to par jaudīgu vienotu klientu atbalsta programmatūru Jūsu biznesam.
E-pasti
Tērzēšanas
Zvani
Sociālie tīkli
Pašapkalpošanās
E-pasti
Tērzēšanas
Zvani
Sociālie tīkli
Pašapkalpošanās
Jūs ziniet, cik grūti ir uzraudzīt katru klientu un katru sarunu. Atvieglojiet dzīvi un koncentrējieties uz savu biznesu, ieviešot LiveAgent biļešu sistēmas programmatūru un palīdzības dienestu. Tas apvieno visas Jūsu e-pasta adreses vienā universālā iesūtnē, kuru ir viegli pārvaldīt, pateicoties iespējai izveidot neierobežotu nodaļu un tagu skaitu, kā arī iespējai atlikt biļetes. Katrs saziņas veids tiek pārveidots biļetēs, tādēļ tērzēšanas, e-pasti un pat zvani ir vienā interfeisā.
67% klientu sagaida tiešsaistes tērzētavu mājsalapā, jo tā viņiem dod iespēju vieglai pieejai informācijai un atbildēm uz viņu jautājumiem. Esiet viņiem tuvāk ieviešot tiešsaistes tērzētavu un izbaudiet reāllaika klienta rakstīšanas projekciju un uzlabojiet atbildes ātrumu. Iegūstiet reāllaika ieskatu par to, kas sarakstās, kas gaida rindā un kas apmeklē Jūsu mājaslapu. Sāciet sazināties ar klientiem nospiežot pogu.
Sazinieties ar saviem klientiem arī caur telefona vai video zvaniem no savas vienkāršās klientu servisa programmatūras, LiveAgent. Pilnfunkcionāls mākoņa zvanu centrs atbalsta plašu ierīču klāstu, no parastiem tālruņiem un ieprogrammētiem tālruņiem līdz datorzvaniem, kas tiek veikti caur pārlūku. Vienkārši savienojiet savus iecienītākos VoIP sniedzējus un esiet gatavi sniegt tehnisko atbalstu ar balsi. Vēlaties noiet papildu jūdzi? Jūs varat paļauties uz LiveAgent, jo tas atbalsta arī video zvanus.
Esiet pieejami saviem klientiem pat, ja esiet bezsaistē.
Veidojiet vairākas zināšanu bāzes, klientu forumus vai BUJ un ļaujiet saviem klientiem ieskatīties atbildēs pašiem, kamēr esat bezsaistē. Aptuveni 70% klientu dod priekšroku atbilžu atrašanai pirms sazināšanās ar klientu atbalstu. Vienkārši iestatiet klientu portālu ar dažiem klikšķiem vai izveidojiet vairākas zināšanu bāzes un pielāgojiet tās savam zīmolam vai uzņēmuma dizainam. Ieteikumu vai atsauksmju anketas arī spēlē svarīgu lomu Jūsu klientiem, jo tās dod plašas kontakta iespējas.
Skatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes, un atrodiet, kā LiveAgent var uzlabot Jūsu klientu atbalstu un palielināt Jūsu biznesa partneru apmierinātību.
Ātri savienojiet savu Facebook lapu, Twitter vai Instagram kontu un pārvaldiet klientu jautājumus tieši no Jūsu palīdzības dienesta risinājuma. Atbildiet uz komentāriem, publikācijām vai atzīmēšanām bez pieejas citām lapām – viss vienotā LiveAgent interfeisā. Ietaupiet laiku un naudu un pārsteidziet savus klientus ar zibenīgi ātrām atbildēm.
LiveAgent bezmaksas plāns piedāvā bezmaksas zināšanu bāzi, kā arī citas funkcijas. Ar apmaksātu plānu, Jūs varēsiet iegūt vēl vairāk par pieejamu cenu.
Maziem uzņēmumiem un Profesionāliem Tirgotājiem
$15
/mēn.
Izmēģiniet
Maziem uzņēmumiem un Profesionāliem Tirgotājiem
$29
/mēn.
Izmēģiniet
Klientu atbalsta programmatūra ir sistēma, kurā visi Jūsu klientu pieteikumi tiek savākti no vairākiem kanāliem, ja pat ne visiem. Pie tam, tai ir visas funkcijas Jūsu klientu servisa/atbalsta palīdzībai, lai sniegtu palīdzību savas mājaslapas klientiem/apmeklētājiem.
Izvēloties pareizo klientu servisa programmatūru savam uzņēmumam, Jums vispirms ir jānosaka daži faktori. Sāciet ar sava uzņēmuma vajadzību un priekšrocību rakstīšanu. Tad sāciet meklēt. Labākais veids ir meklēt apskatu platformās, piemēram, G2 vai Capterra. Šādi, Jūsu uzņēmumam būs efektivitātes saraksts. Nākamie soļi ir funkciju, dizaina un cenu salīdzināšana, kas palīdzēs Jums noteikt labāko programmatūru, ja pat ne uzvarētāju. Mūsu pēdējais ieteikums ir programmatūras testēšana. Pirms abonēnas izmēģiniet to pāris dienas/nedēļas un redzēsiet vai Jūsu klientu servisu var efektīvi pārvaldīt un izmantot caur attiecīgo sistēmu.
Ienākošo zvanu centra programmatūra
LiveAgent zvanu centra programmatūra ir visaptveroša un ērta palīdzība aģentiem, lai uzlabotu savu produktu un pakalpojumu pārdošanu. To pilnveido daudzas noderīgas funkcijas, ieskaitot integrāciju ar VoIP pakalpojumiem, automātisku zvanu maršrutēšanu, inteliģentu IVR sistēmu un neierobežotu zvanu ierakstīšanu. Tāpat piedāvā iespēju veikt video tērzēšanu, integrētu CRM un daudzus citus pārskatus un rādītājus klientu izpratnei. LiveAgent ir arī daļa no daudzkanālu saziņas platformas, kas ļauj klientiem sazināties ar uzņēmumu no jebkuras vietas.
E-pastu pārvaldīšanas lietojumprogramma
LiveAgent ir efektīva e-pastu pārvaldīšanas programmatūra, kas palīdz uzlabot klientu apkalpošanu un aģentu darba efektivitāti. Izmantojot funkcijas kā kopīgota universālā iesūtne, nodaļas un atbildīgie, var organizēt un filtrēt e-pasta ziņojumus, lai novērstu nevajadzīgu ierīču un kontu uzraudzību. Ar LiveAgent ir iespējams nodrošināt precīzāku un ātrāku atbalstu klientiem, kas uzlabo viņu apmierinātību.
Tiessaistes cata programmatura tavam biznesam
Tiešsaistes tērzēšanas izmantošana var būt noderīga vairākām aģentūrām, tostarp reklāmas, digitālās, sociālo mediju un Public Relations aģentūrām. Tērzēšanas programmatūra var uzlabot klientu apkalpošanu un ir pieejama ar pilnībā atbalstītu vietējo integrāciju. Tas varētu būt svarīgs rīks e-komercijas jomai, jo tas samazina gaidīšanas laiku un ļauj sniegt zibenīgi ātru klientu atbalstu.
Sudzibu parvaldibas programmatura
LiveAgent ir programma, kas var palīdzēt uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt klientu sūdzības, uzlabot reputāciju un uzturēt uzticīgus klientus. Programma nodrošina aprīkojumu un modernas tehnoloģijas, lai palīdzētu risināt sarežģītas situācijas un vienmērīgi apkalpot klientus. Labs sūdzību pārvaldības process var radīt biznesa iespējas un atgūt klienta uzticību. LiveAgent ir arī novērtēta kā populārākā palīdzības dienesta programmatūra.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem