Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu servisa programmatūra

Matej Kukucka

Matej Kukucka

Pēdējo reizi izmaiņas veiktas June 10, 2021 at 11:43 am

LiveAgent klientu servisa programmatūra

Klientu servisa programmatūra apvieno universālas iesūtnes, tiešsaistes tērzētavas, iebūvēta zvanu centra un klientu portāla jaudu. Uzlabotās automatizācijas funkcijas, noteikumi un milzīgs savienojumu daudzums kopā eido jaudīgu klientu servisa programmatūru, kas pilnībā apvienojas ar Jūsu biznesa vajadzībām.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Visi atbalsta kanāli zem viena jumta

LiveAgent klientu servisa programmatūra savienojas ar vairākiem saziņas kanāliem un piedāvā gandrīz 200 funkcijas.


LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Atklājiet uzlaboto klientu atbalsta programmatūru

LiveAgent ietver vairākus kanālus, katrs sastāv no vairākām funkcijām, padarot to par jaudīgu vienotu klientu atbalsta programmatūru Jūsu biznesam.

E-pasti
Tērzēšanas
Zvani
Sociālie tīkli
Pašapkalpošanās
E-pasti

LiveAgent Biļešu Pārskats aplikācijā

Tērzēšanas

Reāllaika rakstīšanas izskats tērzētavā

Zvani

Zvanu centra pārskats LiveAgent

Sociālie tīkli

Klientu servisa programmatūra

Pašapkalpošanās

Klientu servisa programmatūra

Jaudīga
biļešu sistēmas programmatūra

Jūs ziniet, cik grūti ir uzraudzīt katru klientu un katru sarunu. Atvieglojiet dzīvi un koncentrējieties uz savu biznesu, ieviešot LiveAgent biļešu sistēmas programmatūru un palīdzības dienestu. Tas apvieno visas Jūsu e-pasta adreses vienā universālā iesūtnē, kuru ir viegli pārvaldīt, pateicoties iespējai izveidot neierobežotu nodaļu un tagu skaitu, kā arī iespējai atlikt biļetes. Katrs saziņas veids tiek pārveidots biļetēs, tādēļ tērzēšanas, e-pasti un pat zvani ir vienā interfeisā.

LiveAgent: Ticketing Software Demo
008 heart

Veidojiet attiecības ar klientiem

033 cooperation

Veidojiet lojalitāti

010 dollar

Palieliniet reklāmguvumus un pārdošanu

027 email 2

Neierobežotas e-pasta adreses

LiveAgent Live Chat Demo

Stabila
tiešsaistes tērzētava

67% klientu sagaida tiešsaistes tērzētavu mājsalapā, jo tā viņiem dod iespēju vieglai pieejai informācijai un atbildēm uz viņu jautājumiem. Esiet viņiem tuvāk ieviešot tiešsaistes tērzētavu un izbaudiet reāllaika klienta rakstīšanas projekciju un uzlabojiet atbildes ātrumu. Iegūstiet reāllaika ieskatu par to, kas sarakstās, kas gaida rindā un kas apmeklē Jūsu mājaslapu. Sāciet sazināties ar klientiem nospiežot pogu.

Iebūvēts
zvanu centrs

Sazinieties ar saviem klientiem arī caur telefona vai video zvaniem no savas vienkāršās klientu servisa programmatūras, LiveAgent. Pilnfunkcionāls mākoņa zvanu centrs atbalsta plašu ierīču klāstu, no parastiem tālruņiem un ieprogrammētiem tālruņiem līdz datorzvaniem, kas tiek veikti caur pārlūku. Vienkārši savienojiet savus iecienītākos VoIP sniedzējus un esiet gatavi sniegt tehnisko atbalstu ar balsi. Vēlaties noiet papildu jūdzi? Jūs varat paļauties uz LiveAgent, jo tas atbalsta arī video zvanus.

Call Center Software Demo | LiveAgent
016 manager

Veidojiet neierobežotu nodaļu skaitu

008 chat

Nekad nezaudējiet
saziņas vēsturi

045 speech bubble

24/7 klientu atbalsts

048 typing

Reāllaika tiešsaistes tērzētava

customer service software4

Esiet pieejami saviem klientiem pat, ja esiet bezsaistē.

Iekļauts klientu servisa centrs

Veidojiet vairākas zināšanu bāzes, klientu forumus vai BUJ un ļaujiet saviem klientiem ieskatīties atbildēs pašiem, kamēr esat bezsaistē. Aptuveni 70% klientu dod priekšroku atbilžu atrašanai pirms sazināšanās ar klientu atbalstu. Vienkārši iestatiet klientu portālu ar dažiem klikšķiem vai izveidojiet vairākas zināšanu bāzes un pielāgojiet tās savam zīmolam vai uzņēmuma dizainam. Ieteikumu vai atsauksmju anketas arī spēlē svarīgu lomu Jūsu klientiem, jo tās dod plašas kontakta iespējas.

Vairāk nekā 21,000 uzņēmumi nevar kļūdīties

Skatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes, un atrodiet, kā LiveAgent var uzlabot Jūsu klientu atbalstu un palielināt Jūsu biznesa partneru apmierinātību.

Veiksmes stāsti
Atsauksmes

Savienojiet
sociālos tīklus

Ātri savienojiet savu Facebook lapu, Twitter vai Instagram kontu un pārvaldiet klientu jautājumus tieši no Jūsu palīdzības dienesta risinājuma. Atbildiet uz komentāriem, publikācijām vai atzīmēšanām bez pieejas citām lapām – viss vienotā LiveAgent interfeisā. Ietaupiet laiku un naudu un pārsteidziet savus klientus ar zibenīgi ātrām atbildēm.

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
016 star

Sniedziet izcilu klientu servisu

045 speech bubble

Savienojiet savus Facebook, Instagram, un Twitter kontus

003 time is money

Uzlabojiet savu atbilžu laiku

003 idea

Saņemiet konkurences priekšrocības

Lētākā klientu atbalsta programmatūra

LiveAgent bezmaksas plāns piedāvā bezmaksas zināšanu bāzi, kā arī citas funkcijas. Ar apmaksātu plānu, Jūs varēsiet iegūt vēl vairāk par pieejamu cenu.

Package Name

Biļete

Maziem uzņēmumiem un Profesionāliem Tirgotājiem

$15
/mēn.
Izmēģiniet
Package Name

Biļete+Tērzētava

Maziem uzņēmumiem un Profesionāliem Tirgotājiem

$29
/mēn.
Izmēģiniet

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kas ir klientu atbalsta programmatūra?

Klientu atbalsta programmatūra ir sistēma, kurā visi Jūsu klientu pieteikumi tiek savākti no vairākiem kanāliem, ja pat ne visiem. Pie tam, tai ir visas funkcijas Jūsu klientu servisa/atbalsta palīdzībai, lai sniegtu palīdzību savas mājaslapas klientiem/apmeklētājiem.

Kā izvēlēties labāko klientu servisa programmatūru?

Izvēloties pareizo klientu servisa programmatūru savam uzņēmumam, Jums vispirms ir jānosaka daži faktori. Sāciet ar sava uzņēmuma vajadzību un priekšrocību rakstīšanu. Tad sāciet meklēt. Labākais veids ir meklēt apskatu platformās, piemēram, G2 vai Capterra. Šādi, Jūsu uzņēmumam būs efektivitātes saraksts. Nākamie soļi ir funkciju, dizaina un cenu salīdzināšana, kas palīdzēs Jums noteikt labāko programmatūru, ja pat ne uzvarētāju. Mūsu pēdējais ieteikums ir programmatūras testēšana. Pirms abonēnas izmēģiniet to pāris dienas/nedēļas un redzēsiet vai Jūsu klientu servisu var efektīvi pārvaldīt un izmantot caur attiecīgo sistēmu.

Kādi ir trīs klientu servisa veidi?

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju