Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Palieliniet atbildes ātrumu, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Vai jāpalielina reakcijas ātrums?

Vai jūsu atbalsta aģenti nespēj savlaicīgi atbildēt uz klientu jautājumiem? Izmantojot LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru, jūs varat ievērojami uzlabot atbalsta reakcijas ātrumu.

Izmantojot uzlabotas funkcijas un funkcijas, piemēram, automatizācijas noteikumus, vietējo tiešsaistes tērzēšanas logrīku un iebūvētu CRM, jūs varat pārvarēt plaisu. starp jūsu sniegto pakalpojumu un klientu gaidīto pakalpojumu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Respond to requests quicker and faster

Cik ātri vajadzētu reaģēt?

Ideāls reakcijas ātrums dažādiem kanāliem un nozarēm ir atšķirīgs. Tomēr jums jācenšas pēc iespējas ātrāk atbildēt klientam. Lūk, ko gaida vidusmēra klients:

 E-pasts saņemts iesūtnē E-pasts: 15 min-1 h

Tiešraides tērzēšana: 2 minūtes 40 sekundes

 Zvanu centrs Zvanu centrs: 20 s-5 min

Sociālie mediji: 1 stunda

Pārslogots ar pārāk daudziem pieprasījumiem?

Reaģēšanas ātruma palielināšana var būt sarežģīta, it īpaši, ja katru dienu saņemat daudz ienākošo klientu pieprasījumu. Labākais risinājums?

Palīdzības dienesta programmatūra, kas racionalizē un sakārto visus ienākošos klientu pieprasījumus atbilstoši svarīgumam un kanālam. Vaicājumi no vairākiem kanāliem (e -pasts, tiešraides tērzēšana, sociālie mediji, zvanu centrs) tiks centralizēti vienā universālā iesūtnē , kurai droši varēs piekļūt visi jūsu klientu atbalsta komandas locekļi.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Kāpēc jums jācenšas palielināt reakcijas ātrumu?

Stars

Augstāka klientu apmierinātība

66% klientu apgalvo, ka labākais, ko uzņēmums var darīt, ir cienīt savu laiku. Dariet to, ātri atbildot saviem klientiem neatkarīgi no izmantotā kanāla.

Increase icon

Uzlabo ieņēmumus un pārdošanu

Ātras atbildes reāllaikā uzlabo ieņēmumus un pārdošanu. 79% uzņēmumu teica, ka tiešsaistes tērzēšanas ieviešana palielināja klientu lojalitāti, pārdošanas apjomu un ieņēmumus.

Lovely customer icon

Stiprina uzticību un lojalitāti

Atbildot uz klientu bažām un vaicājumiem, ātri tiek nostiprināta uzticība un klientu lojalitāte, kā rezultātā palielinās atkārtotu pirkumu skaits un apmierinātība.

Lightning fast responses

Ideāls līdzeklis reakcijas ātruma palielināšanai

Sekojiet sava klienta problēmu risināšanas ceļojumam, izmantojot dažādus kanālus, vienlaikus paliekot vienā hibrīda biļešu plūsmā.

Ietaupiet aģentiem līdz pat 15 stundām darba nedēļā, novēršot nepieciešamību meklēt informāciju par klientiem un pagātni komunikācijas.

Pārvērtiet vietnes apmeklētājus par klientiem dažu sekunžu laikā

LiveAgent lepojas ar ātrāko tērzēšanas logrīku tirgū . Tērzējiet ar saviem klientiem reāllaikā, izmantojiet pirms tērzēšanas veidlapas, bezsaistes veidlapas, reāllaika rakstīšanas skatu un daudz ko citu.

Izmantojot LiveAgent, ir viegli palielināt atbildes ātrumu.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Vairs nav jāpārslēdzas starp lietotnēm

Visi pieminējumi, komentāri un ziņojumi no Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram un Viber tiks automātiski pārveidoti par biļetēm un ievietoti jūsu universālajā iesūtnē.

Palielināt reakcijas ātrumu? Kūkas gabals!

Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, biļešu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Vairāk funkciju, kas uzlabo reakcijas laiku

Customers icon

Automatizācijas noteikumi

Automātiski novirzīt tiketus uz atbilstošiem aģentiem un nodaļām. Izmantojiet gatavās atbildes, laika noteikumus un SLA noteikumus.

Person icon

Iebūvēta CRM programmatūra

Piekļūstiet un rediģējiet visu klientu informāciju ar vienu klikšķi, vienlaikus atbildot uz klientu jautājumiem reāllaikā.

Group 370 icon

Vairāk nekā 40 integrācijas

LiveAgent tiek integrēts ar vairāk nekā 40 trešo pušu lietojumprogrammām, piemēram, Braintree, Shopify vai Mailchimp, tādējādi nav nepieciešams pārslēgties starp dažādiem kontiem.

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Kas mūsu Helpdesk programmatūru padara par atbilstošāko izvēli?

Most reviewed and number 1

Visvairāk novērtetie un #1

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.

Preferred by 21k businesses

Iemīļota vairāk kā 21K uzņēmumiem

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.

Packed with features

Apveltīta ar vairāk nekā 180 funkcijām

Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , Vairāk nekā 40 integrāciju un bezgalīgas pielāgošanas rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Cloud based and secure help desk

Mākoņbāzēta un droša

Pilnībā uz mākoņiem balstīta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Pārredzama un pieņemama cenu politika

Iegūstiet mūsu profesionālās Helpdesk risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periodam , lai iegūtu pilnīgu piekļuvi visām pieejamajām funkcijām.

Ko jūs gaidāt? Sāciet palielināt atbildes ātrumu jau šodien!

Biļete+tērzēšana

Biļete+tērzēšana

Biļete+tērzēšana

$ 39/mo

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kā es varu uzlabot atbildes ātrumu?

LiveAgent var palīdzēt samazināt laiku, kas nepieciešams, lai atbildētu uz jūsu klientu jautājumiem, jo jūsu aģentiem nav jāpārslēdzas starp platformām. Visi klientu pieprasījumi tiek apkopoti vienā informācijas panelī un automātiski izplatīti starp jūsu aģentiem. Tas nodrošina efektīvu darbplūsmu, kas galu galā uzlabo reakcijas ātrumu.

Kā es varu uzlabot savu e-pasta atbildes laiku?

LiveAgent ir daudzfunkcionāls klientu apkalpošanas risinājums, kas automatizē, analizē un savieno platformas. Tādējādi tādas funkcijas kā konservēti ziņojumi, e-pasta veidnes vai iekšējās tērzēšanas palīdz jūsu aģentiem uzreiz uzlabot e-pasta atbildes laiku.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju