Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Palieliniet atbildes ātrumu, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Vai jāpalielina reakcijas ātrums?

Vai jūsu atbalsta aģenti nespēj savlaicīgi atbildēt uz klientu jautājumiem? Izmantojot LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru, jūs varat ievērojami uzlabot atbalsta reakcijas ātrumu.

Izmantojot uzlabotas funkcijas un funkcijas, piemēram, automatizācijas noteikumus, vietējo tiešsaistes tērzēšanas logrīku un iebūvētu CRM, jūs varat pārvarēt plaisu. starp jūsu sniegto pakalpojumu un klientu gaidīto pakalpojumu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Woman responding to text while walking

Cik ātri vajadzētu reaģēt?

Ideāls reakcijas ātrums dažādiem kanāliem un nozarēm ir atšķirīgs. Tomēr jums jācenšas pēc iespējas ātrāk atbildēt klientam. Lūk, ko gaida vidusmēra klients:

E-pasts: 15 min-1 h

Tiešraides tērzēšana: 2 minūtes 40 sekundes

Zvanu centrs: 20 s-5 min

Sociālie mediji: 1 stunda

Pārslogots ar pārāk daudziem pieprasījumiem?

Reaģēšanas ātruma palielināšana var būt sarežģīta, it īpaši, ja katru dienu saņemat daudz ienākošo klientu pieprasījumu. Labākais risinājums?

Palīdzības dienesta programmatūra, kas racionalizē un sakārto visus ienākošos klientu pieprasījumus atbilstoši svarīgumam un kanālam. Vaicājumi no vairākiem kanāliem (e -pasts, tiešraides tērzēšana, sociālie mediji, zvanu centrs) tiks centralizēti vienā universālā iesūtnē , kurai droši varēs piekļūt visi jūsu klientu atbalsta komandas locekļi.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Kāpēc jums jācenšas palielināt reakcijas ātrumu?

Augstāka klientu apmierinātība

66% klientu apgalvo, ka labākais, ko uzņēmums var darīt, ir cienīt savu laiku. Dariet to, ātri atbildot saviem klientiem neatkarīgi no izmantotā kanāla.

Uzlabo ieņēmumus un pārdošanu

Ātras atbildes reāllaikā uzlabo ieņēmumus un pārdošanu. 79% uzņēmumu teica, ka tiešsaistes tērzēšanas ieviešana palielināja klientu lojalitāti, pārdošanas apjomu un ieņēmumus.

Stiprina uzticību un lojalitāti

Atbildot uz klientu bažām un vaicājumiem, ātri tiek nostiprināta uzticība un klientu lojalitāte, kā rezultātā palielinās atkārtotu pirkumu skaits un apmierinātība.

Lightning fast responses

Ideāls līdzeklis reakcijas ātruma palielināšanai

Sekojiet sava klienta problēmu risināšanas ceļojumam, izmantojot dažādus kanālus, vienlaikus paliekot vienā hibrīda biļešu plūsmā.

Ietaupiet aģentiem līdz pat 15 stundām darba nedēļā, novēršot nepieciešamību meklēt informāciju par klientiem un pagātni komunikācijas.

Pārvērtiet vietnes apmeklētājus par klientiem dažu sekunžu laikā

LiveAgent lepojas ar ātrāko tērzēšanas logrīku tirgū . Tērzējiet ar saviem klientiem reāllaikā, izmantojiet pirms tērzēšanas veidlapas, bezsaistes veidlapas, reāllaika rakstīšanas skatu un daudz ko citu.

Izmantojot LiveAgent, ir viegli palielināt atbildes ātrumu.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Vairs nav jāpārslēdzas starp lietotnēm

Visi pieminējumi, komentāri un ziņojumi no Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram un Viber tiks automātiski pārveidoti par biļetēm un ievietoti jūsu universālajā iesūtnē.

Palielināt reakcijas ātrumu? Kūkas gabals!

Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, biļešu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Vairāk funkciju, kas uzlabo reakcijas laiku

Automatizācijas noteikumi

Automātiski novirzīt tiketus uz atbilstošiem aģentiem un nodaļām. Izmantojiet gatavās atbildes, laika noteikumus un SLA noteikumus.

Iebūvēta CRM programmatūra

Piekļūstiet un rediģējiet visu klientu informāciju ar vienu klikšķi, vienlaikus atbildot uz klientu jautājumiem reāllaikā.

Vairāk nekā 40 integrācijas

LiveAgent tiek integrēts ar vairāk nekā 40 trešo pušu lietojumprogrammām, piemēram, Braintree, Shopify vai Mailchimp, tādējādi nav nepieciešams pārslēgties starp dažādiem kontiem.

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Kas mūsu Helpdesk programmatūru padara par atbilstošāko izvēli?

Most reviewed and number 1

Visvairāk novērtetie un #1

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.

Preferred by 21k businesses

Iemīļota vairāk kā 21K uzņēmumiem

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.

Packed with features

Apveltīta ar vairāk nekā 180 funkcijām

Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , Vairāk nekā 40 integrāciju un bezgalīgas pielāgošanas rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Cloud based and secure help desk

Mākoņbāzēta un droša

Pilnībā uz mākoņiem balstīta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Pārredzama un pieņemama cenu politika

Iegūstiet mūsu profesionālās Helpdesk risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periodam , lai iegūtu pilnīgu piekļuvi visām pieejamajām funkcijām.

Ko jūs gaidāt? Sāciet palielināt atbildes ātrumu jau šodien!

$9 mēnesis

Small business

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mēnesis

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 contact form

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kā es varu uzlabot atbildes ātrumu?

LiveAgent var palīdzēt samazināt laiku, kas nepieciešams, lai atbildētu uz jūsu klientu jautājumiem, jo jūsu aģentiem nav jāpārslēdzas starp platformām. Visi klientu pieprasījumi tiek apkopoti vienā informācijas panelī un automātiski izplatīti starp jūsu aģentiem. Tas nodrošina efektīvu darbplūsmu, kas galu galā uzlabo reakcijas ātrumu.

Kā es varu uzlabot savu e-pasta atbildes laiku?

LiveAgent ir daudzfunkcionāls klientu apkalpošanas risinājums, kas automatizē, analizē un savieno platformas. Tādējādi tādas funkcijas kā konservēti ziņojumi, e-pasta veidnes vai iekšējās tērzēšanas palīdz jūsu aģentiem uzreiz uzlabot e-pasta atbildes laiku.

Related Articles to Palieliniet reakcijas atrumu

Pārejat no Helprace?

LiveAgent ir efektīvs rīks, kas var palīdzēt uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Tas piedāvā viegli lietojamu interfeisu, kas ļauj apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu no dažādiem kanāliem, un sniegt klientiem ātru un precīzu atbalstu. Lietotāji apstiprina, ka LiveAgent ir pārāks par dažādiem alternatīviem produktiem un būtiski uzlabo komunikāciju ar klientiem, kā arī palielina atbildības laiku un efektivitāti.

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, biļešu iegādi un automatizāciju, lai sniegtu izcilu atbalstu. Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot LiveAgent jau šodien.

Stāvvietā? Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot LiveAgent!

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas var uzlabot dažādu biznesu darbību. Tas nodrošina personalizētu, zinošu un ātru atbalstu visos kanālos. LiveAgent ir arī bezmaksas izmēģinājuma iespēja, atbalstu 24/7 un uzsvēra attiecību veidošanu ar klientiem. Tas palīdz uzlabot atbildes laiku, pieteikumu apjomu un radīt pozitīvu tēlu klientiem.

Izpētiet labākās tiešsaistes čata programmatūras piedāvājumu tirgū. Izvēlieties savai mājaslapai ideālu reāllaika čata programmatūru un paceliet savu klientu apkalpošanu nebijušos augstumos.

Tiešsaistes čata programmatūra

Tiešsaistes čatu programmatūras risinājumi piedāvā uzņēmumiem daudzas priekšrocības, ieskaitot palielinātu tīmekļa reklāmguvumu un paaugstinātu produktivitāti. Tie nodrošina arī pieejamību un pievilcību klientiem, attiecību veidošanu, datu vākšanu un zemas izmaksas. Cenu modeļi var atšķirties, taču tiešsaistes čatu programmatūras vidējā cena ir no $16- $150 mēnesī aģentam. Izmantojot tiešsaistes čatu programmatūras risinājumus, uzņēmumi uzsver, ka ir ļoti svarīgi izvēlēties risinājumu, kas vislabāk atbilst viņu vajadzībām, un nodrošināt uzticamu atbalstu jebkurā laikā.

LiveAgent piedāvā uzlabotas iebūvētas funkcijas, kas palīdz ātri un efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus no vienas koplietotas pastkastes.

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā

Saņemot profesionālus e-pastus, svarīgi padarīt pateicības ziņas personalizētas, lai aicinātu uz turpinājumu. LiveAgent piedāvā automatizēt tādus turpinājuma e-pastus, kuri var palīdzēt noslēgt vairāk darījumu. Lai iegūtu aktīvus e-pasta abonentus, ir jāplāno kampaņa un jāsniedz tiem vērtība. Pareiza e-pasta nosūtīšana un noslēgšana ir ļoti būtisks biznesa komunikācijas elements. E-pasta saraksts jāuzlabo un jātīra, lai uzlabotu marketinga metrikas. Pēcpārdošanas e-pasta sagataves var palīdzēt atgriezt klientus.

Palieliniet klientu piesaisti, izmantojot personalizētu daudzkanālu atbalstu. Atstājiet klientiem lielisku sajūtu ikreiz, kad viņi mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu.

Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent

Pieprasījums pēc personalizētas pieredzes un mācību video saturu mobilo ierīču vietnēm pieaug. Vairāk nekā puse no viedtālruņu lietotājiem iepirksies no uzņēmumiem, kas nodrošina šādu saturu. Lai uzlabotu klientu iesaisti, LiveAgent piedāvā daudzkanālu atbalstu, automatizāciju un personalizētu pakalpojumu reāllaikā. Tāpat arī ir iespējams izveidot ārējas zināšanu bāzes, lai sniegtu atbalstu 24/7.

Cīnieties ar grozu pamešanu un atgūstiet pircējus, izmantojot LiveAgent uzlabotās tiešsaistes tērzēšanas un automatizācijas funkcijas. Izmantojot LiveAgent, tas ir vienkārši.

Samazināt & amp; atgūt pamestos iepirkumu ratiņus

Lai uzlabotu reklāmas stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības, ir svarīgi iegūt atgriezenisko saiti no klientiem. Aptaujas ir efektīvs veids, kā to panākt, bet dažreiz var būt grūti saņemt klientu atbildes. Lai to atvieglotu, ieteicams piedāvāt stimulu vai atlaidi, izmantot īsas aptaujas, precizēt mērķus, izteikt pateicību un dalīties aptaujas rezultātos ar klientiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju