Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Palieliniet atbildes ātrumu, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Vai jāpalielina reakcijas ātrums?

Vai jūsu atbalsta aģenti nespēj savlaicīgi atbildēt uz klientu jautājumiem? Izmantojot LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru, jūs varat ievērojami uzlabot atbalsta reakcijas ātrumu.

Izmantojot uzlabotas funkcijas un funkcijas, piemēram, automatizācijas noteikumus, vietējo tiešsaistes tērzēšanas logrīku un iebūvētu CRM, jūs varat pārvarēt plaisu. starp jūsu sniegto pakalpojumu un klientu gaidīto pakalpojumu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Woman responding to text while walking

Cik ātri vajadzētu reaģēt?

Ideāls reakcijas ātrums dažādiem kanāliem un nozarēm ir atšķirīgs. Tomēr jums jācenšas pēc iespējas ātrāk atbildēt klientam. Lūk, ko gaida vidusmēra klients:

E-pasts: 15 min-1 h

Tiešraides tērzēšana: 2 minūtes 40 sekundes

Zvanu centrs: 20 s-5 min

Sociālie mediji: 1 stunda

Pārslogots ar pārāk daudziem pieprasījumiem?

Reaģēšanas ātruma palielināšana var būt sarežģīta, it īpaši, ja katru dienu saņemat daudz ienākošo klientu pieprasījumu. Labākais risinājums?

Palīdzības dienesta programmatūra, kas racionalizē un sakārto visus ienākošos klientu pieprasījumus atbilstoši svarīgumam un kanālam. Vaicājumi no vairākiem kanāliem (e -pasts, tiešraides tērzēšana, sociālie mediji, zvanu centrs) tiks centralizēti vienā universālā iesūtnē , kurai droši varēs piekļūt visi jūsu klientu atbalsta komandas locekļi.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Kāpēc jums jācenšas palielināt reakcijas ātrumu?

Augstāka klientu apmierinātība

66% klientu apgalvo, ka labākais, ko uzņēmums var darīt, ir cienīt savu laiku. Dariet to, ātri atbildot saviem klientiem neatkarīgi no izmantotā kanāla.

Uzlabo ieņēmumus un pārdošanu

Ātras atbildes reāllaikā uzlabo ieņēmumus un pārdošanu. 79% uzņēmumu teica, ka tiešsaistes tērzēšanas ieviešana palielināja klientu lojalitāti, pārdošanas apjomu un ieņēmumus.

Stiprina uzticību un lojalitāti

Atbildot uz klientu bažām un vaicājumiem, ātri tiek nostiprināta uzticība un klientu lojalitāte, kā rezultātā palielinās atkārtotu pirkumu skaits un apmierinātība.

Lightning fast responses

Ideāls līdzeklis reakcijas ātruma palielināšanai

Sekojiet sava klienta problēmu risināšanas ceļojumam, izmantojot dažādus kanālus, vienlaikus paliekot vienā hibrīda biļešu plūsmā.

Ietaupiet aģentiem līdz pat 15 stundām darba nedēļā, novēršot nepieciešamību meklēt informāciju par klientiem un pagātni komunikācijas.

Uzziniet vairāk

Pārvērtiet vietnes apmeklētājus par klientiem dažu sekunžu laikā

LiveAgent lepojas ar ātrāko tērzēšanas logrīku tirgū . Tērzējiet ar saviem klientiem reāllaikā, izmantojiet pirms tērzēšanas veidlapas, bezsaistes veidlapas, reāllaika rakstīšanas skatu un daudz ko citu.

Izmantojot LiveAgent, ir viegli palielināt atbildes ātrumu.

Uzziniet vairāk
Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Vairs nav jāpārslēdzas starp lietotnēm

Visi pieminējumi, komentāri un ziņojumi no Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram un Viber tiks automātiski pārveidoti par biļetēm un ievietoti jūsu universālajā iesūtnē.

Palielināt reakcijas ātrumu? Kūkas gabals!

Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, biļešu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Vairāk funkciju, kas uzlabo reakcijas laiku

Automatizācijas noteikumi

Automātiski novirzīt tiketus uz atbilstošiem aģentiem un nodaļām. Izmantojiet gatavās atbildes, laika noteikumus un SLA noteikumus.

Iebūvēta CRM programmatūra

Piekļūstiet un rediģējiet visu klientu informāciju ar vienu klikšķi, vienlaikus atbildot uz klientu jautājumiem reāllaikā.

Vairāk nekā 40 integrācijas

LiveAgent tiek integrēts ar vairāk nekā 40 trešo pušu lietojumprogrammām, piemēram, Braintree, Shopify vai Mailchimp, tādējādi nav nepieciešams pārslēgties starp dažādiem kontiem.

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Kas mūsu Helpdesk programmatūru padara par atbilstošāko izvēli?

Most reviewed and number 1

Visvairāk novērtetie un #1

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.

Preferred by 21k businesses

Iemīļota vairāk kā 21K uzņēmumiem

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.

Packed with features

Apveltīta ar vairāk nekā 180 funkcijām

Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , Vairāk nekā 40 integrāciju un bezgalīgas pielāgošanas rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Cloud based and secure help desk

Mākoņbāzēta un droša

Pilnībā uz mākoņiem balstīta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Pārredzama un pieņemama cenu politika

Iegūstiet mūsu profesionālās Helpdesk risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periodam , lai iegūtu pilnīgu piekļuvi visām pieejamajām funkcijām.

Ko jūs gaidāt? Sāciet palielināt atbildes ātrumu jau šodien!

$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma
Saistītie Raksti arPalieliniet reakcijas atrumu
Kā sazināties ar ActiveCampaign klientu apkalpošanu, izmantojot e-pasta, tiešsaistes čata, tālruņa, sociālo mediju un pašapkalpošanās atbalstu.

ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.

Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Kā sazināties ar Constant Contact klientu apkalpošanu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru un pašapkalpošanās atbalstu.

Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x