LiveAgent ir efektīvs rīks, kas var palīdzēt uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Tas piedāvā viegli lietojamu interfeisu, kas ļauj apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu no dažādiem kanāliem, un sniegt klientiem ātru un precīzu atbalstu. Lietotāji apstiprina, ka LiveAgent ir pārāks par dažādiem alternatīviem produktiem un būtiski uzlabo komunikāciju ar klientiem, kā arī palielina atbildības laiku un efektivitāti.
Stāvvietā? Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot LiveAgent!
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas var uzlabot dažādu biznesu darbību. Tas nodrošina personalizētu, zinošu un ātru atbalstu visos kanālos. LiveAgent ir arī bezmaksas izmēģinājuma iespēja, atbalstu 24/7 un uzsvēra attiecību veidošanu ar klientiem. Tas palīdz uzlabot atbildes laiku, pieteikumu apjomu un radīt pozitīvu tēlu klientiem.
Tiešsaistes čata programmatūra
Tiešsaistes čatu programmatūras risinājumi piedāvā uzņēmumiem daudzas priekšrocības, ieskaitot palielinātu tīmekļa reklāmguvumu un paaugstinātu produktivitāti. Tie nodrošina arī pieejamību un pievilcību klientiem, attiecību veidošanu, datu vākšanu un zemas izmaksas. Cenu modeļi var atšķirties, taču tiešsaistes čatu programmatūras vidējā cena ir no $16- $150 mēnesī aģentam. Izmantojot tiešsaistes čatu programmatūras risinājumus, uzņēmumi uzsver, ka ir ļoti svarīgi izvēlēties risinājumu, kas vislabāk atbilst viņu vajadzībām, un nodrošināt uzticamu atbalstu jebkurā laikā.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Saņemot profesionālus e-pastus, svarīgi padarīt pateicības ziņas personalizētas, lai aicinātu uz turpinājumu. LiveAgent piedāvā automatizēt tādus turpinājuma e-pastus, kuri var palīdzēt noslēgt vairāk darījumu. Lai iegūtu aktīvus e-pasta abonentus, ir jāplāno kampaņa un jāsniedz tiem vērtība. Pareiza e-pasta nosūtīšana un noslēgšana ir ļoti būtisks biznesa komunikācijas elements. E-pasta saraksts jāuzlabo un jātīra, lai uzlabotu marketinga metrikas. Pēcpārdošanas e-pasta sagataves var palīdzēt atgriezt klientus.
Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent
Pieprasījums pēc personalizētas pieredzes un mācību video saturu mobilo ierīču vietnēm pieaug. Vairāk nekā puse no viedtālruņu lietotājiem iepirksies no uzņēmumiem, kas nodrošina šādu saturu. Lai uzlabotu klientu iesaisti, LiveAgent piedāvā daudzkanālu atbalstu, automatizāciju un personalizētu pakalpojumu reāllaikā. Tāpat arī ir iespējams izveidot ārējas zināšanu bāzes, lai sniegtu atbalstu 24/7.
Samazināt & amp; atgūt pamestos iepirkumu ratiņus
Lai uzlabotu reklāmas stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības, ir svarīgi iegūt atgriezenisko saiti no klientiem. Aptaujas ir efektīvs veids, kā to panākt, bet dažreiz var būt grūti saņemt klientu atbildes. Lai to atvieglotu, ieteicams piedāvāt stimulu vai atlaidi, izmantot īsas aptaujas, precizēt mērķus, izteikt pateicību un dalīties aptaujas rezultātos ar klientiem.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem