Partners
Kas ir Monday?
Monday ir daudzfunkcionāls risinājums uzņēmumiem. To var izmantot, lai pārvaldītu projektus, attiecības ar klientiem, reklāmas kampaņas, izsekotu kļūdas, pārvaldītu klientu projektus un daudz ko citu.
Ko ar to var darīt?
Ir daudz iespēju, ko varat darīt, izmantojot šo integrāciju tieši no LiveAgent. Pēc Monday integrēšanas varat sekot līdzi jauniem klientiem, kolonnu vērtību izmaiņām, elementiem, kas atrodas panelī, jauniem atjauninājumiem, vienībām un lietotājiem. Varat arī paši veikt izmaiņas. Varat brīvi arhivēt vienumus, grupas vai ziņojumu dēļus, rūpēties par e-pasta kolonnu vērtībām, izveidot vienumus un daudz ko citu.
Ieguvumi:
- Sekojiet līdzi LiveAgent jaunumiem un atjauninājumiem
- Arhivējiet, veidojiet vienumus un veiciet darbu, izmantojot vienu risinājumu.
- Vairs nav jāpārslēdzas starp lietotnēm
Frequently asked questions
Kas ir Monday?
Monday ir projektu vadības rīks, kas palīdz Jūsu uzņēmumam plānot, organizēt un sekot līdzi Jūsu komandas darbam.
Kā Jūs varat izmantot Monday integrāciju ar LiveAgent?
Monday integrācija sniedz vairākas priekšrocības. Pirmkārt, nav nepieciešams pārslēgties starp saskarnēm. Turklāt Monday palīdz komandām būt vēl efektīvākām, sekojot līdzi jaunumiem un atjauninājumiem no LiveAgent.
Tīmekļa čats ir lētāks nekā tālruņa zvani, un viens cilvēks var apkalpot vairākus klientus vienlaikus, uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Zināšanu bāze ir tiešsaistes bibliotēka ar informāciju par produktiem un pakalpojumiem, ko var izmantot jebkurā vietā. Uzņēmumiem ir jāizvēlas piemērotākā zināšanu bāze. LiveAgent piedāvā vairākas funkcijas un integrācijas, kas var izraisīt piedāvājuma pieprasījumu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā integrācijas un API bez papildu maksas. Tā integrējas ar Slack, Zapier, un var veikt e-pasta mārketingu. LiveAgent nodrošina integrāciju ar daudziem rīkiem, piemēram, CRM, e-pastkastēm un maksājumu rīkiem, kas nodrošina klientu apkalpošanas komandas efektivitāti. LiveAgent API cena sākas no $9, un tā ir integrējama ar simtiem rīku izmantojot Zapier. Nosacījumu uzstādīšana LiveAgent ir vienkārša.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar integrācijām, kas palīdz saņemt visus klientu pieprasījumus vienā programmatūrā. Integrācija piedāvā arī palīdzības dienestu programmatūras paplašinājumus, un var savienot ar dažādiem tālruņu operatoriem un e-pasta serveriem. LiveAgent ir izveidojis integrācijas sagataves, lai zināšanu bāzes lietotāji varētu iesniegt savus integrācijas pieprasījumus un uzlabot ikdienas darba aktivitātes, automatizējot procesus un nodrošinot labākas klientu pieredzes.
vCita ir tikšanās plānošanas rīks, kas lietderīgi izmantojams mazajiem uzņēmumiem, tam ir klientu pārvaldības un mārketinga rīki. Izmantojot vCita integrāciju ar LiveAgent, var izveidot efektīvu darbplūsmu, plānot tikšanās laikus un sarunas ar klientiem, kā arī saņemt informāciju par esošajiem un jaunajiem klientiem. LiveAgent ir programmatūra, kas nodrošina reāllaika klientu apkalpošanu un integrāciju ar uKit vietnēm. Daudzprofilu zināšanu bāze ļauj uzņēmumiem izveidot klientu portālus ar unikāliem dizainiem un saturu.