Monday integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir Monday?
Monday ir daudzfunkcionāls risinājums uzņēmumiem. To var izmantot, lai pārvaldītu projektus, attiecības ar klientiem, reklāmas kampaņas, izsekotu kļūdas, pārvaldītu klientu projektus un daudz ko citu.
Ko ar to var darīt?
Ir daudz iespēju, ko varat darīt, izmantojot šo integrāciju tieši no LiveAgent. Pēc Monday integrēšanas varat sekot līdzi jauniem klientiem, kolonnu vērtību izmaiņām, elementiem, kas atrodas panelī, jauniem atjauninājumiem, vienībām un lietotājiem. Varat arī paši veikt izmaiņas. Varat brīvi arhivēt vienumus, grupas vai ziņojumu dēļus, rūpēties par e-pasta kolonnu vērtībām, izveidot vienumus un daudz ko citu.
Ieguvumi:
- Sekojiet līdzi LiveAgent jaunumiem un atjauninājumiem
- Arhivējiet, veidojiet vienumus un veiciet darbu, izmantojot vienu risinājumu.
- Vairs nav jāpārslēdzas starp lietotnēm
Frequently Asked Questions
Kas ir Monday?
Monday ir projektu vadības rīks, kas palīdz Jūsu uzņēmumam plānot, organizēt un sekot līdzi Jūsu komandas darbam.
Kā Jūs varat izmantot Monday integrāciju ar LiveAgent?
Monday integrācija sniedz vairākas priekšrocības. Pirmkārt, nav nepieciešams pārslēgties starp saskarnēm. Turklāt Monday palīdz komandām būt vēl efektīvākām, sekojot līdzi jaunumiem un atjauninājumiem no LiveAgent.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas ietver VoIP tālruņa sistēmu, pašapkalpošanās, ienākošo zvanu centra un sūdzību pārvaldības sistēmas. Tie ir arī dažādi citi produkti un pakalpojumi, tajā skaitā e-pasta pārvaldības programmatūra. LiveAgent piedāvā demonstrāciju un bezmaksas izmēģinājuma versiju, kā arī atbalsta portālu, datu migrāciju un integrācijas. Vietnē ir pieejams Šablonu katalogs, ātrā palīdzība un tīmekļa semināri. Quality Unit, LLC ir uzņēmums, kas pārvalda vietni un piedāvā klientiem pielāgotas iespējas, kā arī 24/7 atbalstu.