Kas ir ClickUp?
Clickup ir mākonī balstīts sadarbības un projektu pārvaldības risinājums, kas izveidots dažāda lieluma un visa veida specializācijas uzņēmumiem. Tas piedāvā dažādas jaudīgas funkcijas uzdevumu pārvaldībai, piemēram, brīdinājumus, uzdevumu rīkojumus un statusus.
Kā jūs varat izmantot ClickUp?
Izmantojot savienojumu ar LiveAgent, jūs varēsit paātrināt darbplūsmu, izmantojot vienu risinājumu, nevis pārslēdzoties starp programmām. Izmantojot LiveAgent un ClickUp integrāciju, varat viegli pārvaldīt un izsekot uzdevumiem. Ja saņemat vai nosūtāt e-pastu no LiveAgent, varat to ar vienkāršu komandu programmā ClickUp pārvērst par uzdevumu. Turklāt pieteikumus var saistīt ar jau esošajiem uzdevumiem.
Un, kamēr ClickUp integrācija jūs informēs, LiveAgent izsekos klientu pieteikumiem un sakārtos tos jūsu vietā. Prioritāšu noteikšana un pieteikumu pārvaldība notiek bez sarežģījumiem neatkarīgi no tā, cik saziņas kanālu izmantojat. Ja vēlaties uzlabot darbplūsmu un daudz mazāk pārslēgties starp cilnēm, izmantojiet tādu integrāciju kā ClickUp priekšrocības.
Sekojiet līdzi tam, kas notiek citos rīkos, kurus izmantojat, lai labāk un ātrāk veiktu savu darbu. Liveagent atbalsta vairāk nekā 150 integrāciju ar citu programmatūru, lai jūs varētu koncentrēties uz palīdzību saviem klientiem.
Kādas ir ClickUp priekšrocības?
- Pārvaldiet projektus no LiveAgent
- Sekojiet līdzi uzdevumiem vienuviet
- Sadarbojieties ar kolēģiem
- Pārvērtiet e-pasta ziņas par uzdevumiem
- Saistiet pieteikumus ar esošajiem uzdevumiem
Looking for a better way to manage customer tickets?
Manage all of your communication channels with LiveAgent's multi-channel ticketing system
Vai ClickUp integrācija ar LiveAgent kaut ko izmaksā?
ClickUp un LiveAgent ir atsevišķa cenu politika. Tomēr ClickUp piedāvā arī bezmaksas paketi. Liveagent kā daļu no paketes piedāvā integrāciju bez maksas, tāpēc nav papildu maksas par ClickUp integrāciju ar LiveAgent.
Kā ClickUp integrēt ar LiveAgent
Liveagent ir gatavs spraudnis ClickUp integrācijai, tāpēc process ir ļoti vienkāršs. Sekojiet tālāk sniegtajiem norādījumiem, lai uzzinātu, kā to izdarīt patstāvīgi.
- Lai integrētu ClickUp, atveriet LiveAgent un dodieties uz Konfigurācija > Sistēma > Spraudņi. Sarakstā atrodiet ClickUp spraudni, noklikšķiniet uz aktivizēšanas slēdža un LiveAgent pats pārstartēsies.
- Pēc tam aktīvo spraudni var atrast saraksta sākumā. Noklikšķiniet uz Konfigurācijas zobrata pogas un atrodiet API atslēgas lauku. Jums būs jāievada laukā ClickUp API atslēga.
- Atveriet savu ClickUp kontu un atveriet Mani iestatījumi (My settings)> Lietojumprogrammas (Apps). Atrodiet tukšu API Marķiera lauku un noklikšķiniet uz Izveidot (Generate). Pēc tam vienkārši nokopējiet un ielīmējiet API atslēgu ClickUp integrācijas API atslēgas laukā LiveAgent un noklikšķiniet uz Saglabāt.
Integrācija ir pabeigta, un jūs varat sākt pārvaldīt savus uzdevumus, vienlaikus turpinot sekot klientu pieteikumiem. Apskatiet mūsu videomateriālu, lai redzētu, ko vēl var izdarīt ar LiveAgent.

Frequently asked questions
Kas ir ClickUp?
ClickUp ir projektu pārvaldības rīks, kas via veida komandām nodrošina atgādinājumus, mērķus, kalendārus un daudz ko citu.
Kādas priekšrocības sniedz ClickUp integrācija ar LiveAgent?
- nav nepieciešams pārslēgties starp saskarnēm
- e-pasta ziņas viegli pārvēršamas uzdevumos
- pieteikumi saistīti ar uzdevumiem
- pārvaldiet projektus no LiveAgent
Vai ClickUp integrācija ar LiveAgent ir bezmaksas?
Jā, tas ir bez maksas un nav nekādu papildus maksājumu, ja jums ir kāda no LiveAgent paketēm.
Palīdzības pieteikuma veidlapa
Saziņas veidlapas ir pielietojams instruments, kas ļauj klientiem sazināties ar klientu servisa dienestu un sniegt vajadzīgo informāciju, kas nepieciešama palīdzības pieprasījumu sakārtošanai. Palīdzības pieteikumu veidlapas ir izveidojamas dažādiem pakalpojumu veidiem un ļauj apkopot konkrētas kategorijas. Veidlapu var izvietot vietā, kur klienti visbiežāk meklē palīdzību, lai tā būtu viegli pieejama.
Salesforce ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) programmatūra, kas palīdz uzlabot biznesa attiecības un rentabilitāti. Salesforce var tikt integrēts ar LiveAgent, lai uzlabotu produktivitāti un paplašinātu iespējas. Integrācija var palīdzēt pievienot jaunas kontaktpersonas un kampaņas no LiveAgent un uzlabot kopsavilkumu un komunikāciju ar klientiem. Salesforce var arī tikt integrēts izmantojot Zapier.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu un citus risinājumus. Uzņēmums piedāvā demonstrācijas un informāciju par jaunumiem savā emuārā un sociālajos tīklos. LiveAgent ir izstrādājis sava konta veidošanas platformu un informē klientus, ka pēc konta sagatavošanas tieši no šejienes varēs piekļūt savam kontam.