Kas ir ClickFunnels?
ClickFunnels ir pārdošanas piltuves veidotājs, kas jau no paša sākuma palīdz uzņēmumiem automatizēt pārdošanas procesus. ClickFunnels izmanto, lai reklamētu un tirgotu produktus tiešsaistē.
Kā Jūs to varat izmantot?
Clickfunnels integrācija ļauj sekot līdzi jauniem klientiem, klientu aktivitātei, veiksmīgiem pirkumiem un neveiksmīgiem pirkumiem. Šie paziņojumi ir pieejami LiveAgent informācijas panelī. Turklāt varat pārvaldīt savus e-pasta ziņojumus, pievienot vai noņemt birkas, pārvaldīt vai veidot kontaktpersonas, pievienot klientus grupām un veidot jaunas sarunas.
Ieguvumi:
- Sekošana pārdošanas procesiem
- ClickFunnels pārvaldīšana no LiveAgent informācijas paneļa
- Darbplūsmas palielināšana
Frequently asked questions
Kas ir ClickFunnels?
ClickFunnels ir platforma, kas kopš 2013. gada palīdz uzņēmumiem automatizēt pārdošanas procesus.
Kā var izmantot ClickFunnels integrāciju programmā LiveAgent?
- izsekot jaunākajai klientu aktivitātei
- saņemt ClickFunnels paziņojumus LiveAgent
- pārvaldīt kontaktpersonas, kontaktpersonu grupas un pārdošanas procesus no vienas vietas
Tekstā tiek apskatīts LiveAgent un ClickUp integrācijas risinājums uzņēmumiem. Tas ļauj apvienot vairākus darba uzdevumus vienā vietā, palielinot efektivitāti un uzlabojot klientu pārvaldību. ClickUp piedāvā dažādas uzdevumu pārvaldības funkcijas, un integrācija ar LiveAgent dod iespēju sekojot klientu pieteikumiem, pārvaldīt uzdevumus. Integrēšanas process ir vienkāršs un nav atsevišķas izmaksas par integrāciju. LiveAgent piedāvā vairāk nekā 150 integrācijas ar citām programmatūrām.
Sekošana Tīmekļa Vietnes Apmeklētājiem
LiveAgent ir viena no vadošajām klientu apkalpošanas programmām, kura piedāvā daudzus integrācijas risinājumus. Platforma sniedz atbalstu un migrācijas iespējas un ir pielāgota dažādām jomām, tostarp ienākošajiem zvaniem, sūdzību pārvaldībai un e-pasta pārvaldības programmatūrai. LiveAgent arī piedāvā demonstrāciju un bezmaksas izmēģinājuma periodu. Visas tiesības ir rezervētas, un ir pieejami Noteikumi un nosacījumi, privātuma politika un drošības noteikumi.
Izejošā pārdošana ir process, kurā uzņēmumi sazinās ar potenciālajiem klientiem, izmantojot aukstie zvanus, e-pastus vai sociālo mediju. Tajā pašā laikā ienākošā pārdošana balstās uz satura mārketingu un SEO. Veicot abas pieejas kombinēšanu, uzņēmumi var maksimāli paplašināt savu klientu bāzi un palielināt ieņēmumus. Lai palielinātu izejošās pārdošanas efektivitāti, ir jānosaka mērķa tirgus un kartē jānosaka ideālais klienta profils. Turklāt ir svarīgi izveidot sasniegšanas plānu un piesaistīt perspektīvos pircējus. Dati ir jāapkopo un jāanalizē. Kontaktu centriem svarīgi skaidri norādīti mērķi, lai palielinātu pārdošanas apjomus un ieņēmumus.
Priekšapskates numura sastādītājs
Priekšapskates numuru sastādīšanas programmatūras izmantošana zvanu centros var uzlabot klientu iesaisti, samazināt nomesto zvanu skaitu un palielināt aģentu efektivitāti. Aģenti var iepriekš apskatīt interesentu ierakstus, lai veidotu personalizētākas sarunas. Priekšapskates numuru sastādīšanas režīms samazina aizkaves savienojuma izveidē un nodrošina ātru klientu saziņu ar aģentiem. LiveAgent piedāvā izejošo un ienākošo zvanu centru iespējas, kā arī zvanīšanas režīmu "noklikšķināt un zvanīt".