Intercom

Kas ir Intercom?

Intercom ir ziņapmaiņas platforma, ko uzņēmumi izmanto saziņai ar klientiem. Ziņojumapmaiņu var izmantot, lai apkopotu un filtrētu datus un veidotu mērķorientētus ziņojumus.

Kā Jūs to varat izmantot?

Izmantojiet šo integrāciju, lai izsekotu un pārvaldītu ziņojumus vai lietotājus. Varat pievienot notikumus, piezīmes, izveidot lietotājus, pārvaldīt tagus, atjaunināt uzņēmumus, sūtīt ienākošos ziņojumus un daudz ko citu. Intercom integrācija arī informēs Jūs par jaunumiem, atjauninājumiem un jauniem klientiem.

Ieguvumi

  • Sekojiet līdzi uzņēmuma ziņojumapmaiņai
  • Apkopojiet datus un pārvaldiet klientus
  • Vairs nav jāpārslēdzas starp lietotnēm

Frequently asked questions

Kas ir Intercom?

Intercom ir saziņas attiecību platforma, kurā kopš 2011. gada iespējams arī pārvaldīt un glabāt datus. 

Kā Jūs varat izmantot Intercom integrāciju LiveAgent sistēmā?

Integrējot Intercom, Jūs varat:

- atbildēt saviem klientiem no LiveAgent

- izveidot lietotājus, atjaunināt uzņēmumus, pievienot tagus

- vākt datus no ziņojumapmaiņas 

- uzlabot klientu apkalpošanas darba plūsmu

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
Tiešsaistes tērzētava ir īpaša vieta internetā. Tiešraides tērzētavas galvenais mērķis ir nodrošināt reāllaika tiešsaistes čatu lietotājiem.

Tiešsaistes tērzētava

LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.

Asana

LiveAgent ir programmatūras pakete, kas piedāvā klientu apkalpošanas, voIP tālruņa sistēmu, sūdzību pārvaldības un citus pakalpojumus. Tā ir pieejama arī arī pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības risinājumiem. LiveAgent ir viegli integrejama un piedāvā 24/7 atbalstu.

Kas ir automātiskā zvanu sadale un kā tā darbojas? Izprotiet to, izmantojot padziļinātus skaidrojumus no LiveAgent speciālistiem.

ACD

Kas ir automātiskā zvanu sadale un kā tā darbojas? Izprotiet to, izmantojot padziļinātus skaidrojumus no LiveAgent speciālistiem.

Uzziniet, kāds ir a-likuma algoritms. Padziļināti izprotiet klientu atbalsta koncepcijas, izmantojot vienkāršus speciālistu skaidrojumus.

A-Likums

A-likums ir viens no diviem standarta G.711 versijām, kas tiek izmantots Eiropā digitālajā telekomunikācijā, lai optimizētu analogā signāla dinamisko diapazonu. A-law izmanto telefonijā un telekomunikācijās gan jaunākām digitālajām, gan vecākām analogajām sistēmām. Tam ir dažas audio apstrādes priekšrocības, piemēram, palielināta kodēšanas efektivitāte, dinamiskā diapazona nodrošināšana un labāka signāla un kropļojuma attiecība nekā lineārā kodējumā iegūtā. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un citas saziņas risinājumus.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju