Partners
Kas ir Intercom?
Intercom ir ziņapmaiņas platforma, ko uzņēmumi izmanto saziņai ar klientiem. Ziņojumapmaiņu var izmantot, lai apkopotu un filtrētu datus un veidotu mērķorientētus ziņojumus.
Kā Jūs to varat izmantot?
Izmantojiet šo integrāciju, lai izsekotu un pārvaldītu ziņojumus vai lietotājus. Varat pievienot notikumus, piezīmes, izveidot lietotājus, pārvaldīt tagus, atjaunināt uzņēmumus, sūtīt ienākošos ziņojumus un daudz ko citu. Intercom integrācija arī informēs Jūs par jaunumiem, atjauninājumiem un jauniem klientiem.
Ieguvumi
- Sekojiet līdzi uzņēmuma ziņojumapmaiņai
- Apkopojiet datus un pārvaldiet klientus
- Vairs nav jāpārslēdzas starp lietotnēm
Frequently asked questions
Kas ir Intercom?
Intercom ir saziņas attiecību platforma, kurā kopš 2011. gada iespējams arī pārvaldīt un glabāt datus.
Kā Jūs varat izmantot Intercom integrāciju LiveAgent sistēmā?
Integrējot Intercom, Jūs varat: - atbildēt saviem klientiem no LiveAgent - izveidot lietotājus, atjaunināt uzņēmumus, pievienot tagus - vākt datus no ziņojumapmaiņas - uzlabot klientu apkalpošanas darba plūsmu
Kas ir VoIP (Balss Pārraides Protokols Internetā)? Kā darbojas VoIP?
Izvēlies LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūru, kas nodrošina daudzus komunikācijas kanālus un integrācijas ar citām sistēmām.
Poly CCX 600 VoIP Tālruņa Apskats
LiveAgent ir pārvaldības programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, integrācijas un atbalsta iespējas. Tā ir populāra klientu apkalpošanas un tālruņu sistēmu alternatīva. LiveAgent nodrošina vairākus komunikācijas kanālus, tostarp čatu, zvanus, videozvanus un sociālos tīklus. Tas ir arī viegli lietojams un jutīgs skārienekrāns.
Snom D-Series IP Tālruņa Apskats
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudziem saziņas kanāliem un funkcijām. Tas piedāvā arī integrācijas un demonstrācijas.