Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Salesforce

Kas ir Salesforce?

Salesforce ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) programmatūra. Tās pakalpojumi ļauj uzņēmumiem sadarboties ar Mākoņdatiem. Tas dod tiem iespēju sniegt labākus pakalpojumus uzņēmumiem, kuri vēlas atbalstīt savus klientus. Tas var ietaupīt laiku un uzlabot klientu attiecības un klientu pieredzi.

Kā jūs to varat izmantot?

Lai izveidotu pieteikumus savā Salesforce kontā, izmantojot LiveAgent pieteikumus, varat izmantot Salesforce un LiveAgent integrāciju. Jums nav jāpārtrauc čats ar klientu, vienkārši nekavējoties ziņojiet par situāciju un nodrošiniet labāku klientu apmierinātību.

Ikreiz, kad tiek parādīts klienta sarunas pieteikuma pieprasījums, jūs varat noklikšķināt uz pogas Salesforce labajā panelī un reģistrēt to ar klienta e-pastu kā identifikatoru un čata norakstu, kas tiek augšupielādēts Salesforce lietā.

Salesforce integrācija LiveAgent, izmantojot Zapier, ļauj sekot svarīgai informācijai, piemēram, jauniem klientiem, kontaktpersonām, notikumiem, objektiem, objektu tipiem, kampaņām un slēgtajām iespējām.

Varat arī manuāli izveidot jaunus kontus, kampaņas, komentārus, pieteikumus, kontaktpersonas un pielikumus. Brīvi pievienojiet kontaktpersonas kampaņām, izveidojiet un atjauniniet objektus no sava LiveAgent informācijas paneļa. Šīs integrācijas var veidot atsevišķi, un var izvēlēties, kuras no tām vēlaties izmantot.

Ieguvumi:

  • Sekojiet līdzi klientu attiecībām no LiveAgent
  • Viegli pārvaldiet uzdevumus no LiveAgent informācijas paneļa
  • Izveidojiet jaunus gadījumus vai pievienojiet potenciālos klientus

Kā integrēt Salesforce un LiveAgent

LiveAgent klientiem ir pieejams Salesforce integrācijas spraudnis. Tas var palīdzēt sekot līdzi klientiem, pārvaldīt gadījumus vai pievienot jaunus potenciālos klientus.

  • Lai aktivizētu spraudni, atveriet LiveAgent un atveriet Konfigurācija > Sistēma > Spraudņi. Savu spraudni var atrast spraudņu sarakstā. Kad tas ir izdarīts, noklikšķiniet uz aktivizēšanas slēddzi labajā pusē.
Salesforce
SalesForce spraudnis
  • LiveAgent tiks restartēts, un pēc tam aktīvo spraudni var atrast saraksta sākumā. Noklikšķiniet uz konfigurācijas pogas (zobrata ikonas) blakus aktivizēšanas slēdzim, un atvērsies jauns opciju logs.
Salesforce
Salesforce spraudnis aktīvs
  • Nokopējiet un ievietojiet API atslēgu no Salesforce un noklikšķiniet uz Saglabāt. Programmā Salesforce var atrast un ģenerēt šo API atslēgu. Atveriet to un dodieties uz Uzstādījumi > Integrācijas > API.
Salesforce
Ievadiet API atslēgu

Esat pabeidzis, un jūsu integrācija ir aktīva. Izmēģiniet to.

Kā integrēt Salesforce ar LiveAgent, izmantojot Zapier

Ja vēlaties atklāt papildu LiveAgent un Salesforce darbplūsmas iespējas, varat mēģināt izmantot Zapier pakalpojumu. Zapier ir uzņēmums, kas koncentrējas uz jebkuru divu programmu savienošanu ar dažādiem integrācijas rezultātiem atkarībā no to iespējām.

Šī sistēma darbojas ar trigeriem un darbībām, ko varat izvēlēties un izveidot pielāgotu integrāciju patstāvīgi. Tas ir vienkāršs process, kura pabeigšanai nepieciešamas tikai dažas minūtes.

  • Vispirms piesakieties savā Zapier kontā vai izveidojiet to šeit, ja jums tāda nav. Tas ir bez maksas. Pēc tam pārejiet uz LiveAgent + Salesforce integrācijas lapu.
  • Ritiniet uz leju un izvēlieties, kura programma aktivizēs trigeri un kāds būs šis trigeris. Ir vairākas opcijas, piemēram, kalendāra integrācija, iepriekš sagatavotas ziņas un citas, ko var kombinēt ar otro lietotni. Apdomājiet, ko vēlaties, lai jūsu integrācija paveic un izvēlieties. Kad atlasīšana ir pabeigta, turpiniet nospiežot zilo pogu.
  • Turpmākie soļi var atšķirties atkarībā no tā, vai izvēlaties trigeri vai darbību, bet parasti tos ir viegli veikt. Lielākajā daļā gadījumu tas ir tikpat vienkārši, kā pieteikties jūsu kontā un nodrošināt atļaujas Salesforce. Katrā trigera iestatījumā ir iekļauts arī trigera tests, lai noskaidrotu, vai Zapier ir veiksmīgi pievienots programmai.
  • Otrajā daļā parasti ir nepieciešams konfigurēt arī darbību. Mēs izvēlējāmies no integrācijas iespējām sākumā LiveAgent trigeri Izveidot Sarunu , kas nozīmē, ka mums bija jāiestata e-pasts. Tas ietvēra sūtītāja un adresāta e-pasta adrešu, ziņojuma tēmas un pamatteksta ievadīšanu līdztekus dažām neobligātajām iespējām.
  • Kad iepriekšējā daļa ir pabeigta, veiciet vienu pēdējo Zapier integrācijas testu un pārbaudiet, vai tas darbojas. Un tas ir viss Zapier integrācijas process.

BUJ

Kas ir Salesforce?

Salesforce ir CRM programmatūra, kas palīdz uzlabot biznesa attiecības kopš 1996. gada. Turklāt tas var palielināt uzņēmuma rentabilitāti un vispārējos procesus.

Kādas ir priekšrocības, integrējot Salesforce ar LiveAgent?

- uzlabota produktivitāte;

- nav nepieciešamība pēc pārslēgšanās starp saskarnēm

- vienkārši atjaunināt kampaņas no LiveAgent

- pievienot jaunas kontaktpersonas no LiveAgent

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju