Partners
Kas ir Salesflare?
SalesFlare ir CRM risinājums maziem B2B uzņēmumiem un jaunuzņēmumiem. SalesFlare ļauj pārdot vairāk ar mazāku darba ieguldījumu, pateicoties dažādām automatizācijām. Tas automātiski aizpilda adrešu grāmatu, seko dažādām mijiedarbībām un apkopo datus no sociālajiem medijiem, e-pasta, uzņēmuma datu bāzēm, tālruņa un kalendāra.
Kā jūs varat izmantot Salesflare?
Izmantojot LiveAgent Salesflare integrāciju, varat izgūt datus no čata vai formas uz LiveAgent. Pēc tam varat parādīt datus LiveAgent un sekot līdzi notiekošajam. Izmantojiet šos datus, lai sniegtu labāku un ātrāku atbalstu saviem klientiem, kuri čato tiešsaistē.
Liveagent tiešsaistes čats tika izveidots, lai palīdzētu jums ātri sniegt atbalstu saviem klientiem. Papildu produktivitātei, tam ir dažādas noderīgas integrācijas, kā piemēram, SalesFlare. Sagatavojiet atbildes ātrāk, izmantojot reāllaika rakstīšanas skatu, kas parāda, ko klienti raksta pirms vēl nosūta ziņu.
Pielāgojiet čata izskatu vai augšupielādējiet pielāgotus čata pogu noformējumus, lai tie atbilstu jūsu zīmolam. Izmantojiet proaktīvo čata uzaicinājumu priekšrocības, lai panāktu, ka klienti ar jums sazinās ātrāk.
Kādas ir priekšrocības, lietojot SalesFlare?
- Datu izgūšana no čatiem un formām
- Sekot līdzi Salesflare esot LiveAgent
- Novērsta pastāvīga pārslēgšanās starp programmām
- Darba plūsmas palielināšanās
Provide fast support with live chat
Get access to our lightning fast live chat and provide better support today
Kā integrēt Salesflare CRM un LiveAgent?
Liveagent ietver Salesflare CRM integrācijas spraudni, kas ir jāaktivizē un jākonfigurē. Process ir vienkāršs, un tā pabeigšanai nepieciešamas tikai dažas minūtes. Sekojiet norādījumiem, lai uzzinātu, kā to izdarīt patstāvīgi.
- Atveriet LiveAgent un atveriet Konfigurācija > Sistēma > Spraudņi. Atrodiet Salesflare integrāciju spraudņu sarakstā un noklikšķiniet uz aktivizēšanas slēdža. Pēc tam LiveAgent tiks restartēts.

- Pēc LiveAgent restartēšanas atrodiet aktīvo spraudni spraudņu saraksta augšpusē un noklikšķiniet uz Konfigurācijas zobrata pogas. Tiks parādīts API atslēgas lauks. Jums jāiegūst API atslēga Salesflare iestatījumos.

- Dodieties uz SalesFlare, atveriet Iestatījumi (Settings) > API atslēga (API keys) un izveidojiet jaunu API atslēgu, noklikšķinot uz pogas Izveidot (Create). Piešķiriet API atslēgai nosaukumu un noklikšķiniet uz Izveidot (Create). Nokopējiet API atslēgu un atgriezieties atpakaļ LiveAgent, atverot Salesflare CRM integrācijas konfigurāciju.

- Ielīmējiet API atslēgu LiveAgent Salesflare integrācijas API atslēgas laukā konfigurācijā, kā parādījām iepriekšējos soļos. Pēc tam noklikšķiniet uz Saglabāt (Save).

Tas arī viss, jūsu SalesFlare integrācija tagad ir aktīva. Vai vēlaties uzzināt vairāk par mūsu tiešsaistes čatu? Aplūkojiet mūsu Tiešsaistes čata programmatūras lapu vai pārlūkojiet tiešsaistes čata līdzekļus, lai noskaidrotu, uz ko tie spējīgi.
Frequently asked questions
Kas ir SalesFlare?
SalesFlare ir Klientu Attiecību Pārvaldība, galvenokārt maziem uzņēmumiem, kas darbojas B2B jomā.
Kādas ir priekšrocības, integrējot SalesFlare un LiveAgent?
- vienmērīga darbplūsma
- nav nepieciešams pārslēgties starp saskarnēm
- iegūt/pārsūtīt datus no čatiem un formām;
The given text is in Latvian and primarily consists of repetitive phrases promoting LiveAgent, a customer service software. The text includes sales contacts, social media links, and mentions a writing test and cost calculator. Additionally, there are references to incoming call center programs, self-service software, and email management software. The final section is a message regarding the creation of a LiveAgent account, with instructions to access the account once it is ready.
Salesforce ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) programmatūra, kas palīdz uzlabot biznesa attiecības un rentabilitāti. Salesforce var tikt integrēts ar LiveAgent, lai uzlabotu produktivitāti un paplašinātu iespējas. Integrācija var palīdzēt pievienot jaunas kontaktpersonas un kampaņas no LiveAgent un uzlabot kopsavilkumu un komunikāciju ar klientiem. Salesforce var arī tikt integrēts izmantojot Zapier.
SalesForce palīdzības dienesta kontakti
LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un citus pakalpojumus. Pakalpojumi ietver arī ienākošo zvanu centra programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmu. LiveAgent ir arī aktīvs sociālo tīklu lietotājs. LiveAgent piedāvā atbalstu un cenas, kā arī alternatīvas un integrācijas iespējas. Uzņēmumā strādājis, uzņēmuma balvas un sertifikāti ir pieejami uzņēmuma vietnē. LiveAgent klientiem ir pieejams bezmaksas pielāgojams tests. Uzņēmums ir veidojis klientu portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. LiveAgent ir arī pieejams tīmekļa semināros.
Klientu sekošanas programmatūra
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas veicina informācijas apkopošanu un personalizētus kontaktus ar konkrētiem klientiem. Tas piedāvā vairākas funkcijas, tostarp VoIP tālruņa sistēmu, ienākošo zvanu centru un sūdzību pārvaldības sistēmu. Uzņēmums piedāvā arī e-pasta pārvaldības programmatūru un pircēju portāla programmatūru. Pieejama arī bezmaksas demonstrācija un cenas ir atkarīgas no izvēlētajiem pakalpojumiem. Palīdzības dienesta programmatūra ir radīta, lai pārvaldītu attiecības ar klientiem un atrisinātu klientu problēmas.