Salesflare integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir Salesflare?
Salesflare ir CRM risinājums maziem B2B uzņēmumiem un jaunuzņēmumiem. Salesflare ļauj pārdot vairāk ieguldot mazāk darba, pateicoties dažādām automatizācijām. Tas automātiski aizpilda adrešu grāmatu, seko līdzi dažādām mijiedarbībām un apkopo jums datus no sociālajiem medijiem, e-pasta, uzņēmuma datu bāzēm, tālruņa un kalendāra.
Kā jūs varat izmantot Salesflare?
Izmantojot LiveAgent Salesflare integrāciju, varat izvilkt datus uz čatu vai formu un no tās uz LiveAgent. Pēc tam varat parādīt datus LiveAgent programmā un sekot līdzi notiekošajam. Izmantojiet šos datus, lai nodrošinātu labāku un ātrāku atbalstu klientiem, izmantojot tiešsaistes čatu.
Liveagent tiešsaistes čats tika radīts, lai palīdzētu nodrošināt ātru atbalstu jūsu klientiem. Tam ir dažādas noderīgas funkcijas, neskaitot produktivitātes integrācijas, piemēram, Salesflare. Sagatavojiet atbildes ātrāk, izmantojot reāllaika rakstīšanas skatu, kurā redzams, ko klienti raksta pirms ziņas nosūtīšanas.
Pielāgojiet čata izskatu vai augšupielādējiet pielāgotas čata pogu noformējumus atbilstoši jūsu zīmolam. Izmantojiet proaktīvos čata uzaicinājumus, lai klienti ar jums sazinātos ātrāk.
Kādas ir priekšrocības, lietojot SalesFlare?
- Izgūt datus no čatiem un formām
- Uzturēt pārskatu par Salesflare ar LiveAgent palīdzību
- Izbeigt pastāvīgo pārslēgšanos starp lietojumprogrammām
- Paplašināt darba plūsmu
Provide fast support with live chat
Get access to our lightning fast live chat and provide better support today
Kā integrēt Salesflare CRM un LiveAgent?
Liveagent ietver Salesflare CRM integrācijas spraudni, kas ir jāaktivizē un jākonfigurē. Process ir vienkāršs, un tā pabeigšanai nepieciešamas tikai dažas minūtes. Sekojiet norādījumiem, lai uzzinātu, kā to izdarīt patstāvīgi.
- Atveriet LiveAgent un dodieties uz Konfigurācija > Integrācijas. Spraudņu sarakstā atrodiet Salesflare integrāciju un noklikšķiniet uz aktivizācijas slēdža. Pēc tam LiveAgent restartēsies.
- Pēc LiveAgent restartēšanas atrodiet aktīvo spraudni spraudņu saraksta augšdaļā un noklikšķiniet uz konfigurācijas zobratiņa pogas. Tiks parādīts API atslēgas lauks. API atslēga jums būs jāiegūst Salesflare iestatījumos.
- Salesflare atveriet Iestatījumi > API atslēgas un izveidojiet jaunu API atslēgu, noklikšķinot uz pogas Izveidot. Piešķiriet API atslēgai nosaukumu un noklikšķiniet uz Izveidot. Nokopējiet API atslēgu un atgriezieties LiveAgent ar atvērtu Salesflare CRM integrācijas konfigurāciju.
- Ielīmējiet API atslēgu LiveAgent Salesflare integrācijas API atslēgas laukā konfigurācijā, kā parādīts iepriekšējos soļos. Pēc tam noklikšķiniet uz Saglabāt.
Tas arī viss, jūsu Salesflare integrācija tagad ir aktīva. Vai vēlaties uzzināt vairāk par mūsu tiešsaistes čatu? Aplūkojiet mūsu tiešsaistes čata programmatūras lapu vai apskatiet tiešsaistes čata funkcijas, lai redzētu, uz ko tas ir spējīgs.
Improve team collaboration, boost efficiency, and close deals faster by integrating Salesflare with LiveAgent
Combine the power of LiveAgent's help desk software with Salesflare's robust CRM capabilities to streamline your sales and customer support workflows.
Frequently Asked Questions
Kas ir SalesFlare?
SalesFlare ir Klientu Attiecību Pārvaldība, galvenokārt maziem uzņēmumiem, kas darbojas B2B jomā.
Kādas ir priekšrocības, integrējot SalesFlare un LiveAgent?
- vienmērīga darbplūsma - nav nepieciešams pārslēgties starp saskarnēm - iegūt/pārsūtīt datus no čatiem un formām;
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
Salesforce ir klientu attiecību pārvaldības programmatūra, kas palīdz uzlabot biznesa attiecības. Salesforce var integrēt ar LiveAgent, kas uzlabo produktivitāti un noņem nepieciešamību pārslēgties starp saskarnēm. Integrācija var nodrošināt jaunas kontaktpersonas un kampaņu atjaunināšanu no LiveAgent. Salesforce un LiveAgent integrāciju var viegli veikt izmantojot spraudni.
Teksts apraksta tiešsaistes čata rīka nozīmi komunikācijā ar klientiem, kas nodrošina atbalstu un piekļuvi visā mājaslapā. Tas ļauj dalīties ar attēliem, video un skaidri parādīt, kas jādara. LiveAgent ir piemērs tiešsaistes čata programmatūrai ar plašām iespējām lietotājiem. Teksts arī min reģistrāciju uz šo platformu un to, ka mājaslapa izmanto sīkdatnes. LiveAgent piedāvā individuālu zvanu, lai uzzinātu vairāk par to, kā var palīdzēt uzņēmumam.