Kas ir HubSpot?
Hubspot ir sociālo mediju mārketinga platforma satura pārvaldībai, tīmekļa analīzei, galvenajām lapām, SEO, perspektīvo klientu pārvaldībai un klientu atbalstam. Hubspot piedāvā arī konsultāciju pakalpojumus un tiešsaistes mārketinga akadēmiju. Varat to izmantot, lai pārvaldītu mārketingu, izmantojot populārus sociālos medijus, piemēram, Facebook vai Twitter, vai citus pakalpojumus, piemēram, Google.
Kā jūs to varat izmantot?
HubSpot integrācijā LiveAgent ir pieejami vairāki trigeri un darbības. Saņemiet paziņojumus par jaunu informāciju par uzņēmumiem, kontaktpersonām, piedāvājumiem, e-pasta notikumiem, e-pasta abonēšanas termiņiem vai jaunām aktivitātēm. Varat arī pievienot un pielāgot uzņēmumus, izveidot kontaktpersonas, sarunas vai saistības, pārvaldīt klientus un kalendāra uzdevumus.
Ieguvumi:
- Sekojiet HubSpot no vienota informācijas paneļa
- Manuāli veidojiet vai rediģējiet no LiveAgent uzņēmumus, kontaktpersonas, sarunas, asociācijas un klientus
- Labāka darbplūsma, pateicoties vienam risinājumam
Kā integrēt HubSpot ar LiveAgent, izmantojot Zapier
Divvirzienu integrācijas izveide ar Zapier ir viegls process, ko var paveikt dažu minūšu laikā. Zapier savieno programmas, izmantojot trigerus un darbības. Trigeris vienā programmā aktivizēs darbību otrajā savienojuma programmā. Pirmkārt, vajag Zapier kontu. To var izveidot šajā saitē. Ja jums jau ir konts, pārejiet uz HubSpot + LiveAgent integrēšanas lapu Zapier.

Ritiniet lapu uz leju, līdz tiek parādīta sadaļa Savienojiet LiveAgent + HubSpot dažu minūšu laikā. Šeit varat izvēlēties savu trigeri un darbību. Izvēlieties tos, ar kuriem vēlaties veidot savienojumu. Kā piemēru šai pamācībai mēs izvēlējāmies HubSpot trigeri Jauns Produkts un LiveAgent darbību Jauna Saruna. Kad atlasīšana ir pabeigta, noklikšķiniet uz zilās pogas.

HubSpot trigeri var iestatīt tūlīt. Piesakieties savā HubSpot kontā un piešķiriet nepieciešamās atļaujas. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Turpināt.

Tagad ir laiks pārbaudīt savu trigeri. Varat izlaist šo darbību, bet mēs ļoti iesakām to veikt, lai redzētu, vai trigeris darbojas tā, kā tam vajadzētu darboties. Kad esat pabeidzis, pārejiet pie nākamās darbības.

Konfigurējiet savu LiveAgent darbību. Mūsu gadījumā mums bija jāaizpilda ziņas informācija, piemēram, tēma, adresāts un tā tālāk. Kad esat beidzis, noklikšķiniet uz zilās pogas.

Veiciet pēdējo integrācijas pārbaudi. Apsveicam, jūs esat veiksmīgi izveidojis HubSpot un LiveAgent integrāciju.

Varat to pārbaudīt. Izveidojiet savā HubSpot jaunu produktu un pārbaudiet LiveAgent pieteikumu sistēmu. Vienotajā iesūtnē jābūt ziņai par jūsu jauno produktu.
Variet droši atgriezties Zapier un radīt vēl citas integrācijas funkcijas.

Frequently asked questions
Kas ir Hubspot?
Hubspot ir mārketinga rīks, kas uzņēmumiem palīdz piesaistīt un pārvērst potenciālos klientus par lojāliem klientiem kopš 2006. gada.
Ar ko HubSpot ir integrējams?
Hubspot integrējas ar vairākām programmām, rīkiem un programmatūru. Viens no tiem ir LiveAgent. Šī integrācija ļauj rediģēt vienā saskarnē kontaktpersonas, klientus, uzņēmumus un citus.
Kādas darbības var veikt, integrējot Hubspot ar LiveAgent?
Šeit ir iespējamo darbību saraksts:
- Pievienot klientu grupai
- Noņemt klientu no grupas
- Izveidot sarunu
- Pievienot jaunu klientu
Ja vēlaties noskaidrot visas iespējamās darbības, dodieties uz Zapier.
& nbsp;
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
LiveAgent ir programmatūras pakete, kas piedāvā klientu apkalpošanas, voIP tālruņa sistēmu, sūdzību pārvaldības un citus pakalpojumus. Tā ir pieejama arī arī pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības risinājumiem. LiveAgent ir viegli integrejama un piedāvā 24/7 atbalstu.
Šajā tekstā tiek apskatīta klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent, kas piedāvā zināšanu bāzi un palīdzības dienesta programmatūru. Šīs funkcijas uzlabo klienta un darbinieka pieredzi, kā arī var palīdzēt uzņēmumiem apmierināt klientu vajadzības un atrisināt problēmas. Rakstos zināšanu bāzē ir jāiekļauj produktu/pakalpojumu apraksti, bieži uzdotie jautājumi un kontaktinformācija, lai tie būtu efektīvi. Lielākā daļa klientu mēģina pirmo reizi atrisināt problēmas paši, tādējādi parādot pašapkalpošanās funkcijas nozīmi.