HubSpot

Kas ir HubSpot?

Hubspot ir sociālo mediju mārketinga platforma satura pārvaldībai, tīmekļa analīzei, galvenajām lapām, SEO, perspektīvo klientu pārvaldībai un klientu atbalstam. Hubspot piedāvā arī konsultāciju pakalpojumus un tiešsaistes mārketinga akadēmiju. Varat to izmantot, lai pārvaldītu mārketingu, izmantojot populārus sociālos medijus, piemēram, Facebook vai Twitter, vai citus pakalpojumus, piemēram, Google.

Kā jūs to varat izmantot?

HubSpot integrācijā LiveAgent ir pieejami vairāki trigeri un darbības. Saņemiet paziņojumus par jaunu informāciju par uzņēmumiem, kontaktpersonām, piedāvājumiem, e-pasta notikumiem, e-pasta abonēšanas termiņiem vai jaunām aktivitātēm. Varat arī pievienot un pielāgot uzņēmumus, izveidot kontaktpersonas, sarunas vai saistības, pārvaldīt klientus un kalendāra uzdevumus.

Ieguvumi:

  • Sekojiet HubSpot no vienota informācijas paneļa
  • Manuāli veidojiet vai rediģējiet no LiveAgent uzņēmumus, kontaktpersonas, sarunas, asociācijas un klientus
  • Labāka darbplūsma, pateicoties vienam risinājumam

Kā integrēt HubSpot ar LiveAgent, izmantojot Zapier

Divvirzienu integrācijas izveide ar Zapier ir viegls process, ko var paveikt dažu minūšu laikā. Zapier savieno programmas, izmantojot trigerus un darbības. Trigeris vienā programmā aktivizēs darbību otrajā savienojuma programmā. Pirmkārt, vajag Zapier kontu. To var izveidot šajā saitē. Ja jums jau ir konts, pārejiet uz HubSpot + LiveAgent integrēšanas lapu Zapier.

Hubspot un LiveAgent integrācijas lapa Zapier
HubSpot + LiveAgent

Ritiniet lapu uz leju, līdz tiek parādīta sadaļa Savienojiet LiveAgent + HubSpot dažu minūšu laikā. Šeit varat izvēlēties savu trigeri un darbību. Izvēlieties tos, ar kuriem vēlaties veidot savienojumu. Kā piemēru šai pamācībai mēs izvēlējāmies HubSpot trigeri Jauns Produkts un LiveAgent darbību Jauna Saruna. Kad atlasīšana ir pabeigta, noklikšķiniet uz zilās pogas.

Jauna Produkta trigeris programmā HubSpot aktivizē Sarunas izveides darbību programmā LiveAgent
Jauns Produkts izraisa Jaunu Sarunu

HubSpot trigeri var iestatīt tūlīt. Piesakieties savā HubSpot kontā un piešķiriet nepieciešamās atļaujas. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Turpināt.

Hubspot trigera konfigurācijas opcijas Zapier
Trigera iestatījumi

Tagad ir laiks pārbaudīt savu trigeri. Varat izlaist šo darbību, bet mēs ļoti iesakām to veikt, lai redzētu, vai trigeris darbojas tā, kā tam vajadzētu darboties. Kad esat pabeidzis, pārejiet pie nākamās darbības.

HubSpot trigera tests uz Zapier
Trigera tests

Konfigurējiet savu LiveAgent darbību. Mūsu gadījumā mums bija jāaizpilda ziņas informācija, piemēram, tēma, adresāts un tā tālāk. Kad esat beidzis, noklikšķiniet uz zilās pogas.

LiveAgent darbības iestatīšana Zapier
LiveAgent darbības iestatīšana

Veiciet pēdējo integrācijas pārbaudi. Apsveicam, jūs esat veiksmīgi izveidojis HubSpot un LiveAgent integrāciju.

Veiksmīga HubSpot un LiveAgent integrācijas pārbaude
Veiksmīgi integrētas programmas

Varat to pārbaudīt. Izveidojiet savā HubSpot jaunu produktu un pārbaudiet LiveAgent pieteikumu sistēmu. Vienotajā iesūtnē jābūt ziņai par jūsu jauno produktu.

Variet droši atgriezties Zapier un radīt vēl citas integrācijas funkcijas.

Pieteikums par jaunu produktu LiveAgent pieteikumu sistēmā
LiveAgent jauns pieteikums

Frequently asked questions

Kas ir Hubspot?

Hubspot ir mārketinga rīks, kas uzņēmumiem palīdz piesaistīt un pārvērst potenciālos klientus par lojāliem klientiem kopš 2006. gada.

Ar ko HubSpot ir integrējams?

Hubspot integrējas ar vairākām programmām, rīkiem un programmatūru. Viens no tiem ir LiveAgent. Šī integrācija ļauj rediģēt vienā saskarnē kontaktpersonas, klientus, uzņēmumus un citus.

Kādas darbības var veikt, integrējot Hubspot ar LiveAgent?

Šeit ir iespējamo darbību saraksts:

- Pievienot klientu grupai

- Noņemt klientu no grupas

- Izveidot sarunu

- Pievienot jaunu klientu

Ja vēlaties noskaidrot visas iespējamās darbības, dodieties uz Zapier.

& nbsp;

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
Tiešsaistes tērzētava ir īpaša vieta internetā. Tiešraides tērzētavas galvenais mērķis ir nodrošināt reāllaika tiešsaistes čatu lietotājiem.

Tiešsaistes tērzētava

LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.

Integrējiet Feederloop ar LiveAgent un sāciet darbu ar jaunu videozvanu funkcionalitāti, kas ir labi integrēta ar jūsu LiveAgent tiešsaistes čata logrīku.

Feederloop

Uzņēmums LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas un citu programmatūru arī pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības sistēmas. LiveAgent ir integrējams un piedāvā attālinātu apmācību. Uzņēmums arī nodarbojas ar datu migrāciju. LiveAgent dizains ir pieņemams un sniedz piekļuvi atbalsta portālam.

Asana integrācija ļauj pārvaldīt visus projektus no LiveAgent. Vienkārši integrējiet to, izmantojot Zapier, un sāciet gūt priekšrocības.

Asana

LiveAgent ir programmatūras pakete, kas piedāvā klientu apkalpošanas, voIP tālruņa sistēmu, sūdzību pārvaldības un citus pakalpojumus. Tā ir pieejama arī arī pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības risinājumiem. LiveAgent ir viegli integrejama un piedāvā 24/7 atbalstu.

Uzziniet, kā klientu atbalsta portāls var palīdzēt Jūsu uzņēmumam, ieviešot dažas tā funkcijas. Lasiet vairāk par tā iekšieni.

Klientu portāla funkcijas

Šajā tekstā tiek apskatīta klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent, kas piedāvā zināšanu bāzi un palīdzības dienesta programmatūru. Šīs funkcijas uzlabo klienta un darbinieka pieredzi, kā arī var palīdzēt uzņēmumiem apmierināt klientu vajadzības un atrisināt problēmas. Rakstos zināšanu bāzē ir jāiekļauj produktu/pakalpojumu apraksti, bieži uzdotie jautājumi un kontaktinformācija, lai tie būtu efektīvi. Lielākā daļa klientu mēģina pirmo reizi atrisināt problēmas paši, tādējādi parādot pašapkalpošanās funkcijas nozīmi.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju