Kas ir SugarCRM?
SugarCRM ir liela atvērtā koda klientu attiecību pārvaldības programmatūra ar pārdošanas automatizācijas, mārketinga kampaņu, klientu atbalsta un sadarbības iespējām.
Šīs lietojumprogrammas kods ir pieejams jebkuram lietotājam, izstrādātājam, kas nozīmē, ka varat pielāgot savu darbplūsmu, ja Jums ir līdzekļi un prasmes.
Kā Jūs to varat izmantot?
Izmantojot šo integrāciju, Jūs nepalaidīsiet garām paziņojumus par jaunumiem vai atjauninājumiem saistībā ar klientiem, kontaktiem, laukiem, uzdevumiem, moduļiem, lietām, vadlīnijām, ierakstiem vai iespējām. Jūs varat arī paši izveidot vai atjaunināt šo informāciju vai laukus no vadības paneļa.
Ieguvumi
- Klientu attiecību pārvaldība no vienas programmatūras
- Paziņojumi, kas informē par jaunumiem
- Virkne darbību, ko varat veikt no vadības paneļa
- Darba plūsmas palielināšanās
- Laika ekonomija, jo nav nepieciešams pārslēgties starp lietotnēm
Kā integrēt SugarCRM ar LiveAgent, izmantojot Zapier
SugarCRM var integrēt ar LiveAgent, izmantojot Zapier, lietojot trigeru un darbību sistēmu Zap. Varat izveidot daudzas integrācijas no vietnē pieejamajām iespējām.
Ja Jums nav Zapier konta, Jūs varat izveidot to šeit. Pēc tam dodieties uz LiveAgent + SugarCRM Integrāciju vietni.

Ritiniet lejup, līdz redzēsiet sadaļu Connect LiveAgent + SugarCRM in minutes. Šeit jūs varat izvēlēties trigeri un darbību. Aplūkojiet iespējamo integrāciju sarakstu un apdomājiet, ko vēlaties, lai Jūsu integrācija veiktu.
Mēs parādīsim savienojumu ar SugarCRM trigeri New Task (Jauns uzdevums) un LiveAgent darbību Create Conversation (Izveidot sarunu). Kad esat izvēlējies trigeri un darbību, noklikšķiniet uz zilās Continue (Turpināt) pogas.

Pirmais solis ir iestatīt trigeri. Piesakieties SugarCRM, izmantojot Zapier, un nodrošiniet piekļuvi datiem. Vispirms varat arī pārbaudīt savu trigeri, lai pārliecinātos, vai tas darbojas.

Otrais solis ir LiveAgent darbības konfigurēšana. Šajā gadījumā ir jāaizpilda tādi dati kā saņēmēja un sūtītāja e-pasta adreses, ziņojuma temats un cita informācija.

Tagad veiciet pēdējo integrācijas testu, un viss ir pabeigts. Tagad katru reizi, kad SugarCRM izveidosiet jaunu uzdevumu, Jūsu aģenti saņems informatīvu paziņojumu par šo darbību.


Izmantojiet Zapier un izveidojiet vairāk integrāciju dažādiem mērķiem.
Frequently asked questions
Kas ir SugarCRM?
SugarCRM ir 2004. gadā izveidota klientu attiecību pārvaldības sistēma, kas ļauj Jūsu uzņēmumam automatizēt pārdošanas un mārketinga procesus
Kā Jūs varat izmantot SugarCRM integrāciju LiveAgent sistēmā?
- saņemiet paziņojumus par jebkādām izmaiņām/atjauninājumiem
- viss-vienā platforma
- aktualizējiet klientu informāciju no LiveAgent
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, tālruņa numura sastādītājus un citus risinājumus, kuri uzlabo klientu apkalpošanu, palielina apmierinātību un ieņēmumus. Ir iespējams pierakstīties uz bezmaksas demonstrāciju, saņemt atbalstu un izmantot partnerprogrammu. Telemārketinga programmatūra un personalizēti video atbalsts var uzlabot uzņēmuma reputāciju un samazināt izmaksas. Drošības politikas prasību ievērošana ir svarīga, lai pasargātu klientus un uzņēmumu.
SaaS produktu iepazīstināšanas paraugi
Klienta vērtības piedāvājums ir svarīgs produktu mārketinga stūrakmens, bet pētījumos atklājās, ka mārketinga speciālisti maz uzmanības pievērš tam. Laba klātbūtne SaaS un programmatūras apskatu mājaslapās palīdz iegūt jaunus un saglabāt esošos klientus, un apmierināti klienti ir lojālāki. Klientu apmierinātības programmatūra ir viena no iespējām uzlabot klientu apkalpošanu un veicināt apmierinātu klientu skaitu.
LiveAgent ir produktu risinājums, kas veic uzdevumus labāk nekā tā alternatīvas, kas iepriekš tika izmantotas. Daži klienti ir palielinājuši sava uzņēmuma klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, izmantojot šo risinājumu. LiveAgent ir viegli lietojams un piedāvā noderīgus atskaites līdzekļus, kas uzlabo klientu pieredzi un produktivitāti. Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt apstrādāt lielu skaitu uzdevumu un uzlabot klientu atbalstu.
Teksts piedāvā programmatūru klientu apkalpošanai un atbalstam. Piedāvā tiešsaistes seminārus, akadēmiju un šablonus. Komunikācijas veidi ietver gan tiešsaistes, gan tālruņa sistēmas. LiveAgent piedāvā arī ienākošo zvanu centru un sūdzību pārvaldības sistēmu. LiveAgent piedāvā arī e-pasta pārvaldības programmatūru. Visas tiesības ir aizsargātas. Konta izveides process ir piemērots jaunajiem klientiem.