SugarCRM integration
Partner website
Partner Privacy Policy
SugarCRM Privātuma Politika
Kas ir SugarCRM?
SugarCRM ir liela atvērtā koda klientu attiecību pārvaldības programmatūra ar pārdošanas automatizācijas, mārketinga kampaņu, klientu atbalsta un sadarbības iespējām.
Šīs lietojumprogrammas kods ir pieejams jebkuram lietotājam, izstrādātājam, kas nozīmē, ka varat pielāgot savu darbplūsmu, ja Jums ir līdzekļi un prasmes.
Kā Jūs to varat izmantot?
Izmantojot šo integrāciju, Jūs nepalaidīsiet garām paziņojumus par jaunumiem vai atjauninājumiem saistībā ar klientiem, kontaktiem, laukiem, uzdevumiem, moduļiem, lietām, vadlīnijām, ierakstiem vai iespējām. Jūs varat arī paši izveidot vai atjaunināt šo informāciju vai laukus no vadības paneļa.
Ieguvumi
- Klientu attiecību pārvaldība no vienas programmatūras
- Paziņojumi, kas informē par jaunumiem
- Virkne darbību, ko varat veikt no vadības paneļa
- Darba plūsmas palielināšanās
- Laika ekonomija, jo nav nepieciešams pārslēgties starp lietotnēm
Kā integrēt SugarCRM ar LiveAgent, izmantojot Zapier
SugarCRM var integrēt ar LiveAgent, izmantojot Zapier, lietojot trigeru un darbību sistēmu Zap. Varat izveidot daudzas integrācijas no vietnē pieejamajām iespējām.
Ja Jums nav Zapier konta, Jūs varat izveidot to šeit. Pēc tam dodieties uz LiveAgent + SugarCRM Integrāciju vietni.
Ritiniet lejup, līdz redzēsiet sadaļu Connect LiveAgent + SugarCRM in minutes. Šeit jūs varat izvēlēties trigeri un darbību. Aplūkojiet iespējamo integrāciju sarakstu un apdomājiet, ko vēlaties, lai Jūsu integrācija veiktu.
Mēs parādīsim savienojumu ar SugarCRM trigeri New Task (Jauns uzdevums) un LiveAgent darbību Create Conversation (Izveidot sarunu). Kad esat izvēlējies trigeri un darbību, noklikšķiniet uz zilās Continue (Turpināt) pogas.
Pirmais solis ir iestatīt trigeri. Piesakieties SugarCRM, izmantojot Zapier, un nodrošiniet piekļuvi datiem. Vispirms varat arī pārbaudīt savu trigeri, lai pārliecinātos, vai tas darbojas.
Otrais solis ir LiveAgent darbības konfigurēšana. Šajā gadījumā ir jāaizpilda tādi dati kā saņēmēja un sūtītāja e-pasta adreses, ziņojuma temats un cita informācija.
Tagad veiciet pēdējo integrācijas testu, un viss ir pabeigts. Tagad katru reizi, kad SugarCRM izveidosiet jaunu uzdevumu, Jūsu aģenti saņems informatīvu paziņojumu par šo darbību.
Izmantojiet Zapier un izveidojiet vairāk integrāciju dažādiem mērķiem.
Frequently Asked Questions
Kas ir SugarCRM?
SugarCRM ir 2004. gadā izveidota klientu attiecību pārvaldības sistēma, kas ļauj Jūsu uzņēmumam automatizēt pārdošanas un mārketinga procesus
Kā Jūs varat izmantot SugarCRM integrāciju LiveAgent sistēmā?
- saņemiet paziņojumus par jebkādām izmaiņām/atjauninājumiem - viss-vienā platforma - aktualizējiet klientu informāciju no LiveAgent
CRM programmatūra ir tehnoloģijas platforma, kas palīdz uzņēmumiem pārvaldīt klientu attiecības un uzlabot klientu pieredzi. LiveAgent ir plaši pazīstams daudzkanālu palīdzības dienests un CRM programmatūras risinājums, kas piedāvā daudz funkciju klientu apkalpošanas komandām. Tas ir viegli lietojams un piedāvā integrācijas ar citām programmatūras risinājumiem. Bezmaksas un maksas paketes atbilst dažādām uzņēmuma vajadzībām.
CRM programmatūra ir tehnoloģijas platforma, kas uzlabo klientu attiecības, nodrošinot rīkus pārdošanas, mārketinga un klientu apkalpošanas komandām, lai labāk saprastu un apkalpotu klientus. LiveAgent ir daudzkanālu palīdzības dienests un CRM programmatūras risinājums, kas ļauj uzglabāt klientu kontaktus un uzņēmumu informāciju, pielāgot kontaktinformācijas laukus un izmantot dažādas integrācijas. Cenas atšķiras atkarībā no funkciju komplektiem, bet ir pieejama arī bezmaksas pakete ar zināmiem ierobežojumiem.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.