Close integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir Close?
Close ir klientu attiecību pārvaldības programmatūra, ko izmanto, lai apstrādātu zvanus, e-pasta ziņojumus un slēgtu darījumus.
Kā Jūs to varat izmantot?
Close integrācija ļauj sekot jaunumiem un atjauninājumiem LiveAgent informācijas panelī. Turpat variet veikt arī vairākas citas darbības. Sekojiet informācijai par jaunajiem klientiem, zvaniem, kontaktpersonām, e-pasta ziņojumiem, potenciālajiem klientiem, eksportu, iesūtnes ziņām un citas pielāgojamas darbības. Varat manuāli pievienot adreses interesentiem, izveidot lielapjoma darbības vai e-pasta ziņas, pārvaldīt abonementus un veikt citas darbības.
Ieguvumi:
- Ietaupiet laiku, saglabājot saikni ar klientiem tieši no LiveAgent
- Paveiciet vairāk, izmantojot vienu risinājumu
Frequently Asked Questions
Kas ir Close?
Close ir CRM programmatūra, kas ļauj jūsu komandai veidot vienmērīgu pārdošanas automatizāciju.
Kā var izmantot Close integrāciju LiveAgent?
Integrējot Close ar LiveAgent, var viegli pārvaldīt klienta informāciju no vienota interfeisa. Turklāt jūs saņemsit paziņojumus par atjauninājumiem/jaunumiem tieši LiveAgent informācijas panelī.
Yuutel piedāvā visaptverošus biznesa telefonijas risinājumus, integrējoties ar LiveAgent bez papildu izdevumiem. To sniegto pakalpojumu klāsts ietver visu, sākot no “karstiem” tālruņiem līdz mākoņtālruņu sistēmām. Yuutel ir izpelnījies Microsoft Teams telefonijas pakalpojumu sertifikātu, paplašinot savu pakalpojumu klāstu. Integrējiet yuutel ar LiveAgent un izbaudiet ietaupījumus, elastību un drošību. Aplūkojiet informatīvo video un izmēģiniet bezmaksas integrāciju tagad!
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.