Partners
Kas ir Close?
Close ir klientu attiecību pārvaldības programmatūra, ko izmanto, lai apstrādātu zvanus, e-pasta ziņojumus un slēgtu darījumus.
Kā Jūs to varat izmantot?
Close integrācija ļauj sekot jaunumiem un atjauninājumiem LiveAgent informācijas panelī. Turpat variet veikt arī vairākas citas darbības. Sekojiet informācijai par jaunajiem klientiem, zvaniem, kontaktpersonām, e-pasta ziņojumiem, potenciālajiem klientiem, eksportu, iesūtnes ziņām un citas pielāgojamas darbības. Varat manuāli pievienot adreses interesentiem, izveidot lielapjoma darbības vai e-pasta ziņas, pārvaldīt abonementus un veikt citas darbības.
Ieguvumi:
- Ietaupiet laiku, saglabājot saikni ar klientiem tieši no LiveAgent
- Paveiciet vairāk, izmantojot vienu risinājumu
Frequently Asked Questions
Kas ir Close?
Close ir CRM programmatūra, kas ļauj jūsu komandai veidot vienmērīgu pārdošanas automatizāciju.
Kā var izmantot Close integrāciju LiveAgent?
Integrējot Close ar LiveAgent, var viegli pārvaldīt klienta informāciju no vienota interfeisa. Turklāt jūs saņemsit paziņojumus par atjauninājumiem/jaunumiem tieši LiveAgent informācijas panelī.
LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP sistēmas, kas uzlabo komunikāciju un samazina atbildes laiku. Palieliniet iesaistīšanos klientos.
Kā Uzstādīt un Lietot PipeDrive Integrāciju
Uzņēmums LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas un saziņas programmatūru. Izmantojot dažādus saziņas kanālus, tas palīdz uzlabot klientu apkalpošanu un efektivitāti.
Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas veicina sadarbību un palielina produktivitāti ar daudzām funkcijām, tostarp tiešsaistes čatu rīka un sūdzību pārvaldības sistēmas.