Partners
Kas ir Klaviyo?
Klaviyo ir e-pasta mārketinga automatizācijas rīks, kurā galvenā uzmanība pievērsta e-komercijai. Šis rīks palīdz uzņēmumiem sniegt vairāk personalizētas pieredzes, izmantojot e-pastu, SMS, paziņojumus lietotnēs un tīmekli.
Kā jūs to varat izmantot?
Klaviyo palīdz pārvaldīt klientu bāzi, uzklausīt tos un pielāgot pieredzi konkrētām mērķauditorijām atbilstoši savām vajadzībām. To paveic, izmantojot dažādus līdzekļus un rīkus.
Dinamiskas formas un personalizācija
Klaviyo formu veidotājs ļauj apkopot plašāku informāciju par klientu bāzi un papildināt e-pasta sarakstu. Jums pat nav vajadzīga kodēšanas prasme.
Segmentācija
Varat atlasīt mērķauditoriju pēc klientiem, ņemot vērā jebkuru notikumu, profilu, metriku, atrašanās vietu vai datumu. Izmantojiet segmentāciju, lai veidotu klientu grupas.
Datu zinātne
Programmatūra automātiski prognozē svarīgus analīzes datus, piemēram, neapmierinātības līmeni, klienta kopējo vērtību un dzimuma prognozes.
Automatizācija
Klaviyo plūsmas veidotājs ļauj automatizēt saziņu, izmantojot iepriekš izveidotas sagataves, kuras var tālāk personalizēt un vērst uz noteiktu klientu bāzes daļu.
Ieguvumi:
- Automātiska kontaktu importēšana/eksportēšana starp Klaviyo un LiveAgent
- Atjaunināt kontaktpersonas tieši no LiveAgent
- Veidojiet ziņu abonentus tieši no pieteikumiem LiveAgent
- Palīdz iegūt vairāk abonentu atbilstoši ienākošo pieteikumu skaitam
- Viss ir vienā ērtā vietā – LiveAgent informācijas panelī, tāpēc nav jāpārslēdzas starp dažādiem rīkiem
Frequently Asked Questions
Kas ir Klaviyo?
Klaviyo ir uzņēmums, kas palīdz uzņēmumiem palielināt pārdošanas apjomu, nodrošinot platformu, kurā tie var izveidot e-pasta un SoMe mārketinga kampaņas kopš 2012. gada.
Kā varat integrēt Klaviyo ar LiveAgent?
1. Pierakstieties savā LiveAgent kontā 2. Noklikšķiniet uz Konfigurācija - Sistēma - Spraudņi 3. Atrodiet Klaviyo 4. Aktivizējiet spraudni 5. Ievadiet API atslēgu no Klaviyo
VALODA ZVANU CENTRIEM Viss vārdu krājums, kas jums nepieciešams ☎️
Pareiza vārdu izruna un vārdu krājums ir svarīgi klientu apkalpošanā, palīdzot uzņēmumam radīt pozitīvu un profesionālu iespaidu. Prasības zvanu centros ir saistītas ar izskatu, funkcijām un darba organizāciju. Labi izprast to nozīmi, palīdz arī optimizētas, klientcentriskas programmas, piemēram, LiveAgent.
LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP sistēmas, kas uzlabo komunikāciju un samazina atbildes laiku. Palieliniet iesaistīšanos klientos.
Stīvs Džobss (Steve Jobs) – Klientu Pieredze
Klientu apkalpošanas risinājums LiveAgent uzlabo klientu pieredzi ar daudziem funkciju un integrāciju, samazinot neapmierinātību.+