Partners
Kas ir Klaviyo?
Klaviyo ir e-pasta mārketinga automatizācijas rīks, kurā galvenā uzmanība pievērsta e-komercijai. Šis rīks palīdz uzņēmumiem sniegt vairāk personalizētas pieredzes, izmantojot e-pastu, SMS, paziņojumus lietotnēs un tīmekli.
Kā jūs to varat izmantot?
Klaviyo palīdz pārvaldīt klientu bāzi, uzklausīt tos un pielāgot pieredzi konkrētām mērķauditorijām atbilstoši savām vajadzībām. To paveic, izmantojot dažādus līdzekļus un rīkus.
Dinamiskas formas un personalizācija
Klaviyo formu veidotājs ļauj apkopot plašāku informāciju par klientu bāzi un papildināt e-pasta sarakstu. Jums pat nav vajadzīga kodēšanas prasme.
Segmentācija
Varat atlasīt mērķauditoriju pēc klientiem, ņemot vērā jebkuru notikumu, profilu, metriku, atrašanās vietu vai datumu. Izmantojiet segmentāciju, lai veidotu klientu grupas.
Datu zinātne
Programmatūra automātiski prognozē svarīgus analīzes datus, piemēram, neapmierinātības līmeni, klienta kopējo vērtību un dzimuma prognozes.
Automatizācija
Klaviyo plūsmas veidotājs ļauj automatizēt saziņu, izmantojot iepriekš izveidotas sagataves, kuras var tālāk personalizēt un vērst uz noteiktu klientu bāzes daļu.
Ieguvumi:
- Automātiska kontaktu importēšana/eksportēšana starp Klaviyo un LiveAgent
- Atjaunināt kontaktpersonas tieši no LiveAgent
- Veidojiet ziņu abonentus tieši no pieteikumiem LiveAgent
- Palīdz iegūt vairāk abonentu atbilstoši ienākošo pieteikumu skaitam
- Viss ir vienā ērtā vietā – LiveAgent informācijas panelī, tāpēc nav jāpārslēdzas starp dažādiem rīkiem
Frequently asked questions
Kas ir Klaviyo?
Klaviyo ir uzņēmums, kas palīdz uzņēmumiem palielināt pārdošanas apjomu, nodrošinot platformu, kurā tie var izveidot e-pasta un SoMe mārketinga kampaņas kopš 2012. gada.
Kā varat integrēt Klaviyo ar LiveAgent?
1. Pierakstieties savā LiveAgent kontā
2. Noklikšķiniet uz Konfigurācija - Sistēma - Spraudņi
3. Atrodiet Klaviyo
4. Aktivizējiet spraudni
5. Ievadiet API atslēgu no Klaviyo
Klientu atsauksmes ir svarīgas uzņēmuma uzlabošanai. Lai tās saņemtu, var izveidot aptaujas, publicēt tās mājaslapā un nosūtīt e-pastus. Sociālo mediju platformas var palīdzēt saņemt atgriezenisko saiti. LiveAgent ir programma, kas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas un atbalstu. Var pieteikties uz bezmaksas demonstrāciju.
Klientu apkalpošanas rīki ir būtiski, lai saprastu klientu vajadzības, un populārākie rīki ir tiešsaistes kopienas, diskusijas un tiešsaistes čati. LiveAgent ir risinājums, kas nodrošina 24/7 klientu apkalpošanas dienestu ar daudzām funkcijām, piemēram, tērzēšanas vēsturi un sablonus klientu apmierinātības aptaujām. Klientu atsauksmes ir svarīgas un ietekmē esošo un potenciālo klientu pirkumu lēmumus.
Klientu apkalpošanas atsauksmes
Klientu apmierinātības novērtējums un apkopošana ir svarīga reputācijas uzturēšanai. LiveAgent piedāvā kompleksu klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi un tēlu. Ieteicams veikt apmierinātības aptaujas, pielāgojot jautājumus klientu vajadzībām. LiveAgent piedāvā dažādas klientu servisa atskaites, kas palīdz uzlabot uzņēmuma biznesa paradumus un nodrošina klientu vajadzības.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas un saziņas programmatūru, tostarp VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldību, pašapkalpošanās programmatūru, kā arī ienākošo zvanu centru programmatūru. Šī platforma tiek piedāvāta arī ar saviem mārketinga risinājumiem, piemēram, sociālo tīklu abonēšanas un bezmaksas demonstrāciju iespējām. LiveAgent piedāvā arī bezmaksas pārbaudi, lai pārliecinātos, ka šī programmatūra atbilst jūsu uzņēmuma vajadzībām.