Partners
Kas ir Kerio Connect?
Kerio Connect ir visaptverošs risinājums sadarbībai ar e-pasta servera iespējām. Tas darbojas Windows, Mac OS un Linux platformās. Tas piedāvā dažādus sadarbības līdzekļus, piemēram, plānošanu, kontaktpersonu pārvaldību un koplietotu kalendāru. E-pasts ir svarīga šīs integrētās darbplūsmas daļa.
Kā var izmantot Kerio Connect?
Kerio Connect ir ideāla sadarbības platforma un e-pasta servera risinājums maziem un vidējiem uzņēmumiem. Ir ļoti viegli izveidot, uzturēt un pārvaldīt pat tos uzņēmumus, kuros ir nelielas IT komandas. Programmatūru var uzstādīt un instalēt tikai 10 minūšu laikā, un tas padara komunikāciju drošu ar pretvīrusu un surogātpasta filtriem. Kerio Connect var integrēt LiveAgent palīdzības dienesta sistēmā, lai uzlabotu klientu atbalsta iespējas, kas daudziem palīdzības dienestiem ir nepieciešamas, lai efektīvāk veiktu savu darbu.
Liveagent var palīdzēt daudzos klientu atbalsta uzdevumos, tikt galā ar jucekli un organizēt klientu saziņu tā, lai to varētu efektīvi atrisināt. Uzdevumus var automatizēt un ātrāk atbildēt izmantojot tādas funkcijas kā iepriekšsagatavotas ziņas vai iepriekš definētas atbildes. Varat veidot rangus aģentiem, balstoties uz to veiktspēju un un izmantot gamifikācijas līdzekļus, lai radītu dzīvīgu palīdzības dienesta vidi. Lai noturētu enerģijas līmeni augstu, aģenti var nospiest pauzi, lai paņemtu pārtraukumu, izmantot piezīmes un birkas, lai, atgriežoties atpakaļ, būtu uzreiz lietas kursā.
Palīdzības dienesta līdzekļi atbalsta ne tikai e-pasta saziņu, tie pārslēdzas arī uz citiem saziņas kanāliem. Speriet soli tālāk, izmantojot tiešsaistes čatu savā tīmekļa vietnē, pilnībā piemērotu digitālo zvanu centru, klientu portālu ar zināšanu bāzi vai pat sociālo mediju iespējas. Pievienojiet Facebook, Twitter, Instagram un Viber kontus, lai nokļūtu tieši tajā vietā, kur klienti pavada savu laiku.
Katram kanālam ir savs funkciju kopums, kas nodrošina nepieciešamās saziņas procedūras ikvienam aģentam. Iepazīstieties ar funkciju lapām un uzziniet vairāk par to, kas padara LiveAgent par iedarbīgu palīdzības dienesta risinājumu jebkurai nozarei.
Kādas ir Kerio Connect priekšrocības?
- Viegli lietojama programmas saskarne
- Drošības funkciju kopums
- Viegla uzstādīšana un instalācija
- Godīgas cenas
Get the right tool for your help desk
Customer support can be outstanding when you're using LiveAgent. Integrate your Kerio Connect email and provide the best support for your customers.
Kā integrēt Kerio Connect un LiveAgent
Kerio Connect var integrēt, izmantojot LiveAgent, pateicoties konfigurācijas iespējām un IMAP/POP3. Procesu var pabeigt dažu minūšu laikā. Šajā detalizētajā pamācībā tiks parādīts, kā integrēt LiveAgent ar Kerio Connect.

Vispirms ir jāinstalē Kerio Connect. Vietnē atradīsit plašāku informāciju, kā arī lejupielādēsit saites un konfigurācijas pamācības, kas pamāca, kā instalēt. Kad esat pabeidzis, pārejiet pie nākamās darbības un turpiniet ar integrācijas uzstādīšanu.

Vai esat pabeiguši visus šos soļus? Ja atbilde ir “jā”, pārejiet uz LiveAgent kontu (ja tāda vēl nav, izvēlieties bezmaksas izmēģinājuma versiju) un noklikšķiniet uz Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti. Sadaļas augšdaļā noklikšķiniet uz oranžās pogas Izveidot un e-pasta pakalpojumu sniedzēju sarakstā atlasiet Citi. Integrācijas iespēju sarakstā izvēlieties IMAP/POP3.

Savienojot Kerio Connect ar LiveAgent, tiks saņemti pieteikumi. Lūdzu, aizpildiet informāciju par Kerio Connect šajā sadaļā. Ievadiet lietotājvārdu, paroli un e-pasta adresi. Izvēlieties saņemšanas veidu un servera informāciju. Saglabājiet iestatījumus, kad esat beidzis.

Pārbaudiet savu pieteikumu apstrādes sistēmu un e-pastus no savas Kerio Connect e-pasta adreses. Tagad jūsu klienti var saņemt ātru un uzticamu klientu apkalpošanu, kad vien tas ir nepieciešams. Dodies uz mūsu Akadēmijas lapu un izlasiet rakstus par klientu atbalsta sniegšanu vai uzziniet vairāk par palīdzības dienesta programmatūru. Izveidojiet vēl citas integrācijas ar LiveAgent vai izmantojiet īso video apskatu, lai izzinātu tā iespējas.
Frequently asked questions
Kas ir Kerio Connect?
Būdams vienots sakaru risinājums ar e-pasta serveri, Kerio Connect ir universāls risinājums. Produkts ir pieejams operētājsistēmām Windows, Mac OS un Linux. Ir pieejami dažādi sadarbības līdzekļi, tostarp plānošana, kontaktpersonu pārvaldība un kopīgoti kalendāri. E-pasts ir svarīgs šīs integrētās darbplūsmas komponents.
Kā lietot Kerio Connect?
Mazajiem un vidējiem uzņēmumiem Kerio Connect kalpo kā ideāla sadarbības platforma un e-pasta serveris. Uzņēmumiem ar nelielām IT komandām ir viegli to ieviest, uzturēt un pārvaldīt, un tas ir ļoti izdevīgi. Šīs programmatūras uzstādīšana un instalēšana ilgst tikai 10 minūtes, un tā aizsargā e-pastu un interneta sakarus, izmantojot pretvīrusu un surogātpasta filtrus. Lai nodrošinātu ļoti efektīvu klientu atbalstu, programmu Kerio Connect var integrēt LiveAgent palīdzības dienesta sistēmā.
Kādas ir Kerio Connect integrācijas priekšrocības?
- Ērti lietojama programmas saskarne
- Drošības līdzekļu kopums
- Vienkārša uzstādīšana un instalēšana
- Godīga cenu politika
Kā instalēt un konfigurēt Kerio Connect?
Kerio Connect var viegli uzinstalēt, izmantojot instalēšanas vedni. Lai to izdarītu, jums tikai jāsaņem lejupielādes saite no tīmekļa vietnes Kerio Connect un jāuzinstalē programmatūra jūsu sistēmā. Pēc tam varat sekot šai parocīgajai pamācībai, lai uzzinātu, kā to konfigurēt.
Tekstā aplūkots kontaktcentra un zvanu centra atšķirību jautājums un to iespējas tehnoloģijās. Kontaktcentri cieši saistīti ar digitālo sakaru kanāliem un nodrošina klientiem atbilstošu spēju efektīvi apstrādāt klientu vaicājumus. Tie apstrādā visus sakarus un savukārt zvanu centri koncentrējas uz ienākošajiem un izejošajiem balss zvaniem un paredzēti liela apjoma zvanu apstrādei. Ievadīta arī Datora Telefonijas Integrācijas tehnoloģija un pašapkalpošanās iespējas. Pēc būtības tā ir zvanu centru evolūcija, kas tika izstrādāta, lai apmierinātu augošās prasības. Par uzņēmējdarbības saziņas un klientu apkalpošanas modeļiem uzskata zvanu centru un kontaktcentru.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras platforma, kas piedāvā VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citus risinājumus. LiveAgent piedāvā arī bezmaksas demonstrāciju un plašu integrāciju funkciju. Uzņēmums tiek atbalstīts arī ar klientu apkalpošanas programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu un citas programmas. LiveAgent ir Quality Unit, LLC reģistrēta preču zīme.
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.