Dovecot integration
Partner website
Kas ir Dovecot?
Dovecot ir e-pasta servera risinājums, kas koncentrējas uz lieliskas veiktspējas, elastīgas autentifikācijas un pašoptimizācijas nodrošināšanu. To ir viegli izmantot pašsalabošanas spēju dēļ, kas meklē problēmas un uzreiz tās novērš. Tas ir viegli paplašināms un nodrošina vieglas administrēšanas iespējas. Dovecot koncentrējas arī uz drošību, lai aizsargātu e-pasta saziņu, un tas piedāvā vieglas migrācijas iespējas cilvēkiem, kuri pārceļas no cita e-pasta servera risinājuma.
Kā var izmantot Dovecot?
Dovecot ir lielisks risinājums uzņēmumiem, kuriem nepieciešams uzticams e-pasta servera risinājums. Lai gan administrēšana joprojām ir nepieciešama, Dovecot var novērst dažas problēmas paša spēkiem, bez ārējas palīdzības. Tas nodrošina arī standarta drošības iespējas, kā arī ērtu migrāciju un paplašinājumu atbalstu. Lielāki uzņēmumi var gūt labumu no Dovecot, izvēloties OX Dovecot Pro. Integrējiet Dovecot ar LiveAgent un izmantojiet to kā e-pasta klientu, lai pastiprinātu klientu atbalstu, izmantojot īpašu un pilnībā aprīkotu pieteikumu apstrādes risinājumu. LiveAgent var apstrādāt lielu e-pasta adrešu apjomu, tāpēc varat pievienot tik daudz adrešu, cik nepieciešams.
Apstrādājiet ienākošos e-pastus, izmantojot pieteikumu apstrādes sistēmu, kas palīdz kārtot un filtrēt jūsu saziņu. Izmantojiet produktivitātes funkciju priekšrocības, piemēram, iepriekšsagatavotās ziņas, kas ļauj atbildēt ātrāk, vai vienoto iesūtni, kas seko klientu kanāliem vienā klienta pieteikuma pavedienā. Tieši tā, neatkarīgi no tā, kā klienti izlems ar jums sazināties, visas komunikācijas plūsmas tiks apkopotas vienkopus.
Izmantojiet vairāku saziņas kanālu priekšrocības un pievienojiet zvanu centru, tiešsaistes čatu, klientu portālu vai sociālos medijus. Katram kanālam ir savs funkciju komplekts. LiveAgent piedāvā arī vairākas citas integrācijas iespējas, neskaitot e-pastu. Pārskatiet mūsu funkciju un integrāciju lapas, lai redzētu, uz ko ir spējīga mūsu pieteikumu apstrādes sistēma.
Kādas ir Dovecot priekšrocības?
- Viegla administrēšana
- Pašsalabošanās spējas
- Paplašināšanas iespējas
- Satriecoša veiktspēja
Improve your help desk with LiveAgent
Add your Dovecot email to LiveAgent and start providing excellent support for your customers
Kā integrēt Dovecot un LiveAgent?
Integrēt Dovecot un LiveAgent pieteikumu apstrādes platformu ir iespējams caur IMAP/POP3. Piekļūstiet tai, izmantojot LiveAgent konfigurācijas skatu. Sekojošie soļi parādīs, kā integrēt Dovecot ar jūsu pieteikumu apstrādes sistēmu.
- Vai jums vispirms jāuzinstalē Dovecot? Dodieties uz Dovecot mājaslapu un lejupielādējiet jaunāko stabilo laidienu. Tiklīdz Dovecot ir iestatīts, pārslēdzieties uz LiveAgent un veiciet nākamos soļus.
- Ja Dovecot ir iestatīts un ir gatavs lietošanai, piesakieties savā LiveAgent kontā. Pieteikties bezmaksas 30 dienu izmēģinājumam varat šeit, ja tāda jums vēl nav. Noklikšķiniet uz pogas Izveidot, kas atrodas Konfigurācija > E-pasts > Pasta Konti augšdaļā, lai pievienotu savu e-pasta kontu. Tiks atvērts e-pasta pakalpojumu sniedzēju saraksts. Apakšdaļā izvēlieties Cits un pēc tam – IMAP/POP3.
- Lai pabeigtu integrāciju, LiveAgent ir jāsniedz detalizēta informācija par Dovecot. LiveAgent lūgs jūsu Dovecot e-pasta adresi, paroli un lietotājvārdu. Kad šī informācija ir sniegta, norādiet saņemšanas metodi un servera informāciju. Izvēlieties nodaļu, uz kuru tiks novirzīti pieteikumi no šīs e-pasta adreses. Tiklīdz konfigurācija ir paveikta, loga apakšā noklikšķiniet uz pogas Saglabāt.
Tiklīdz būsit pabeidzis, LiveAgent jūsu pieteikumu apstrādes sistēmā ievilks Dovecot e-pasta ziņas. Ja vēlaties, varat pievienot vairākus e-pasta kontus vai izveidot papildu integrācijas. Papildinformāciju par LiveAgent skatiet tālāk redzamajā video. Varat arī izskatīt LiveAgent Academy, kurā atrodama informācija par to, kā nodrošināt klientu atbalstu.
Looking for a powerful and reliable way to manage your Dovecot email?
With LiveAgent's Dovecot integration, you can view and respond to all of your Dovecot emails directly within the LiveAgent dashboard, eliminating the need to switch between different platforms.
Frequently Asked Questions
Kas ir Dovecot?
Dovecot galvenā iezīme ir tā, ka tas nodrošina veiktspēju, daudzpusīgas autentifikācijas metodes un pašoptimizāciju. Šīs programmatūras pašoptimizācijas spējas ļauj tai automātiski atrast un labot problēmas, padarot to ļoti viegli lietojamu. Programmatūra ir ļoti elastīga un nodrošina vieglu administrēšanu. Papildus e-pasta saziņas drošības piedāvājumam Dovecot piedāvā arī vienkāršas migrācijas iespējas, ja pārceļaties no cita e-pasta servera.
Kā izmantot Dovecot?
Uzņēmumi, kas meklē uzticamu e-pasta serveri, uzskata, ka Dovecot ir lieliska iespēja. Neskatoties uz to, ka Dovecot joprojām nepieciešama administrēšana, tas bieži vien pats var atrisināt dažas problēmas bez palīdzības. Ir pieejamas arī drošības iespējas, kā arī migrācijas un paplašināšanas iespējas. Liels uzņēmums var gūt labumu no Dovecot, izvēloties “OX Dovecot Pro”. Dovecot var pievienot LiveAgent kā e-pasta klientu, lai varētu pastiprināt klientu atbalstu, izmantojot tam paredzētu un pilnīgu pieteikumu apstrādes risinājumu.
Kādas ir Dovecot integrācijas priekšrocības?
Viegla administrēšana Pašoptimizācijas funkcionalitāte Paplašināšanas iespējas Satriecoša veiktspēja
Kā integrēt Dovecot un LiveAgent?
Dodieties uz LiveAgent un atveriet Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti Izveidojiet jaunu e-pastu un atlasiet Cits Izvēlieties IMAP/POP3, norādiet detalizētu informāciju un noklikšķiniet uz Saglabāt
Uzlabojiet savu darbības efektivitāti, integrējot LCRcom un Mixvoip ar LiveAgent. Tas ved pie uzlabotas apkalpošanas izcilības un palielina darbības produktivitāti. Izvēlieties Jūsu LiveAgent subdomēna nosaukumu un atvērt bezmaksas kontu. Sonetel ir ideāls risinājums uzņēmumiem, piedāvājot netraucētus, augstas kvalitātes komunikācijas kanālus. LiveAgent sadarbojas ar Sonetel, lai nodrošinātu Sonetel numuru vieglu iekļaušanu jūsu zvanu centra darbībā. Integrācijas izmaksas ir iekļautas LiveAgent abonementā.