Partners
Kas ir Scalix?
Scalix kalpo kā e-pasta, grupas kalendāra un sadarbības programmatūra, ko sauc par grupas programmatūru. Tas darbojas uz Linux saskaņā ar Scalix Public License. Tas ir pieejams dažādiem e-pasta klientiem. Tam ir Scalix e-pasta un kalendāra serveris, Scalix Web Access interneta pārlūkprogramma un daudzi citi komponenti. Scalix tiek piedāvāts vairākos produktu variantos, kas ir piemēroti dažādiem nolūkiem un uzdevumiem.
Kā var izmantot Scalix?
Scalix ir piemērots uzņēmumiem, kuri vēlas samazināt ziņapmaiņas izmaksas un kuri vēlas izmantot savu LDAP protokolu. Scalix strādā ar jebkuru no LDAP. Scalix piedāvā arī ērtu kontaktu kataloga migrēšanu no e-pasta klientiem un uz tiem. Tas ir pieejams datoriem, kuros darbojas Linux un Mac OS, un tas atbalsta visus iespējamos e-pasta klientus. To var integrēt LiveAgent palīdzības dienestā.
Liveagent palīdzības dienests var uzlabot jūsu klientu atbalsta iespējas, pateicoties mūsdienīgai pieteikumu apstrādes sistēmai, kas var vienlaikus apstrādāt e-pastus no dažādiem pakalpojumu sniedzējiem. Kad tas apkopo jūsu e-pasta saziņu, e-pasti pārvēršas par klienta pieteikumiem un tiek sakārtoti tā, lai tos varētu viegli atrisināt klientu atbalsta darbinieki. Pieteikumu apstrādes līdzekļi palīdz izveidot vienmērīgu darbplūsmu, kas samazina atbildes laiku un palīdz ātri atbildēt uz jebkādām problēmām.
Ir daudz palīdzības dienesta funkcijas, kas var palīdzēt klientu atbalstā. Kārtošana ir vienkārša, pateicoties filtrēšanai un surogātpasta aizsardzībai, savukārt aģentu pārklāšanās noteikšana nodrošina, ka katrs pieteikums tiek piešķirts pieejamam darbiniekam. Iepriekš definētas atbildes un iepriekšsagatavotas ziņas sniedz palīdzību, atbildot uz biežāk uzdotajiem jautājumiem. Ja uzdevums ir pārāk sarežģīts, variet sadalīt sarežģītos pieteikumus vai nodot tos dažādām nodaļām, kas specializējušās konkrētos jautājumos.
Ja vēlaties paveikt vairāk, LiveAgent ļauj izveidot savienojumu ar citiem e-pasta kontiem vai citiem saziņas kanāliem. Savā tīmekļa vietnē ievietojiet vienu no ātrākajiem tiešsaistes čata logrīkiem, lai piedāvātu klientiem ātras saziņas iespēju. Uzstādiet digitālo zvanu centru un veiciet zvanus no datora. Izveidojiet klientu portālu un zināšanu bāzi ar noderīgiem rakstiem un praktiskajām pamācībām. Ja vēlaties kļūt vairāk sociāli aktīvs, savienojiet Facebook, Instagram, Twitter un Viber kontus un rīkojieties ar šiem sociālajiem medijiem tieši no LiveAgent.
Kādas ir Scalix priekšrocības?
- Darbojas ar LDAP direktorijām
- Taupa resursus
- Grupas kalendāra iespējas
- Administratora konsole
- Melnā saraksta pārvalde
Handle customer communication with LiveAgent
Start your free trial today and see what it's like to handle emails with a dedicated help desk solution
Kā integrēt Scalix un LiveAgent
Liveagent var izveidot savienojumu ar Scalix e-pastu, izmantojot IMAP/POP3. Šī iespēja ir pieejama LiveAgent sadaļā Konfigurācijas iespējas un aizņem tikai dažas minūtes. Lai uzzinātu, kā pabeigt integrācijas procesu, sekojiet tālāk norādītajam.

- Lai pabeigtu integrāciju, vispirms ir jāuzstāda un jāpalaiž Scalix. Ja jums vēl tā nav, atgriezieties viņu tīmekļa vietnē un lejupielādējiet jūsu uzņēmumam piemērotu komplektu. Varat arī izvēlēties bezmaksas variantu. Ja jums nepieciešama palīdzība par instalēšanu, instalēšanas pamācību var atrast šeit. Kad viss ir uzstādīts un palaists, turpiniet nākošos soļus.

- Atveriet sava LiveAgent konta lapu Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti (ja konta nav, uzstādiet bezmaksas izmēģinājuma versiju) un noklikšķiniet uz oranžās pogas Izveidot sadaļas augšdaļā. E-pasta pakalpojumu sniedzēju saraksta apakšējā labajā stūrī atlasiet Cits. Pēc tam izvēlieties IMAP/POP3 no divām integrācijas iespējām.

- Lai varētu saņemt pieteikumus, Scalix jābūt saistītam ar LiveAgent. Šī sadaļa ir jāaizpilda, izmantojot Scalix konta informāciju. Ievadiet savu pieteikšanās informāciju: e-pasta adresi un citu nepieciešamo informāciju. Izvēlieties saņemšanas veidu un ievadiet servera un porta informāciju. Saglabājiet iestatījumus, kad esat beidzis.

Tagad klienti var paļauties uz ātru un uzticamu klientu apkalpošanu, kad vien tas ir nepieciešams. Mūsu Akadēmijas lapā ir vairāk informācijas par pārsteidzoša klientu atbalsta sniegšanu, tāpēc noteikti apmeklējiet to, ja vēlaties uzzināt vairāk. Varat arī izpētīt LiveAgent funkcijas un līdzekļus, noskatoties zemāk redzamo videoieskatu vai pārlūkojot mūsu vietni.
Frequently asked questions
Kas ir Scalix?
Scalix ir grupas programmatūras lietojumprogramma, kas nodrošina grupas e-pastu, grupu kalendārus un sadarbības rīkus. Ir iekļauta Scalix Web Access pārlūkprogramma, Scalix e-pasta un kalendāra serveris, kā arī daudzi citi komponenti. Ir pieejamas vairākas Scalix versijas dažādām vajadzībām un uzdevumiem. Šis risinājums darbojas saskaņā ar Linux Scalix publisko licenci. Tam var piekļūt dažādi e-pasta klienti.
Kā var izmantot Scalix?
Scalix izmanto uzņēmumi, kas vēlas samazināt ziņapmaiņas izmaksas. Scalix strādā ar jebkuru no LDAP. Turklāt Scalix piedāvā ērtu kontaktu kataloga migrēšanu uz e-pasta klientiem un no tiem. Visi e-pasta klienti tiek atbalstīti datoros, kuros darbojas Linux vai Mac OS. Tā savienošana ar LiveAgent palīdzības dienestu uzlabos jūsu klientu atbalsta iespējas.
Kādas ir Scalix integrācijas priekšrocības?
- Strādā ar LDAP direktorijiem
- Taupa resursus
- Grupas kalendāra iespējas
- Administrēšanas konsole
- Melnā saraksta pārvaldība
Kā integrēt Scalix un LiveAgent?
- Atveriet LiveAgent un dodieties uz Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti
- Noklikšķiniet uz Izveidot > Citi > IMAP/POP3
- Ievadiet detalizētu informāciju par Scalix un Saglabājiet
Klientu apkalpošanas programmatūra
Lai izveidotu lielisku klientu apkalpošanu, ir jāīsteno klientu apkalpošanas teorija praksē un jāuztver svarīgākie principi. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citas integrācijas iespējas un atbalstu. Sales kontakti ir pieejami, lai uzzinātu vairāk.
Klientu sekošanas programmatūra
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas veicina informācijas apkopošanu un personalizētus kontaktus ar konkrētiem klientiem. Tas piedāvā vairākas funkcijas, tostarp VoIP tālruņa sistēmu, ienākošo zvanu centru un sūdzību pārvaldības sistēmu. Uzņēmums piedāvā arī e-pasta pārvaldības programmatūru un pircēju portāla programmatūru. Pieejama arī bezmaksas demonstrācija un cenas ir atkarīgas no izvēlētajiem pakalpojumiem. Palīdzības dienesta programmatūra ir radīta, lai pārvaldītu attiecības ar klientiem un atrisinātu klientu problēmas.
Raksts apskata pašapkalpošanās sistēmas un zvanu centru risinājumus, lai uzlabotu klientu apkalpošanas efektivitāti. Rakstā ir izskaidrots, kas ir zvanu centrs un kā tas atšķiras no kontaktu centra. Turklāt ir aprakstītas dažādas zvanu centra tehnoloģijas un programmatūras, ieskaitot LiveAgent programmatūru. Raksts arī atgādina, ka uzņēmumi var uzlabot savu veiktspēju un produktivitāti, izmantojot kvalitatīvas zvanu centra programmatūras.
LiveAgent ir programmatūras pakete, kas piedāvā klientu apkalpošanas, voIP tālruņa sistēmu, sūdzību pārvaldības un citus pakalpojumus. Tā ir pieejama arī arī pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības risinājumiem. LiveAgent ir viegli integrejama un piedāvā 24/7 atbalstu.