Kas ir Axigen?
Axigen ir e-pasta serveris un grupas programmatūra ar vairākām sadarbības funkcijām, kas pieejami viņu paketēm. Axigen ļauj lietotājiem dalīties ar kalendāriem, failiem un kontaktiem, kā arī pārbaudīt lietotāju pieejamību un piekļuvi programmatūrai no vairākām ierīcēm. Akigen ir daudzslāņaina drošība un tas piedāvā vieglu administrēšanu, kas ir ideāli piemērota uzņēmumiem ar mazākām IT komandām.
Kā izmantot Axigen?
Axigen var izmantot gan kā biroja sadarbības risinājumu, gan kā e-pasta serveri. To ir viegli uzturēt, tāpēc tas ir ideāli piemērots uzņēmumiem, kas meklē vienkāršu, tomēr uzticamu e-pasta risinājumu ar grupu programmatūras funkcijām. Tas ir ļoti drošs arī tiem, kas meklē papildu aizsardzību. Axigen nodrošina 24/7 klientu atbalstu ikvienam klientam, tāpēc par problēmu novēršanu nav jāuztraucas. To var integrēt ar LiveAgent. Tas ir ideāli piemērots uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot savu palīdzības dienestu ar īpašu klientu atbalsta risinājumu.
Pievienojiet drošu e-pasta saziņu LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmai un nodrošiniet vislabāko klientu atbalstu. Izmantojiet e-pasta arhivēšanas un pieteikumu vēstures priekšrocības, lai izsekotu klientu saziņai. LiveAgent piedāvā daudz vairāk par e-pasta ziņapmaiņu, tā pieteikumu apstrādes sistēma var apstrādāt tiešsaistes čatu, zvanu centru, sociālos medijus un klientu portālu. Visu nodrošina plašas funkcionalitāte līdzekļi, kas atvieglo jūsu darbu.
Vienotā iesūtne ar hibrīdu pieteikumu plūsmu var palīdzēt sakārtot jūsu saziņu. Atbildiet kontaktpersonām ar iepriekšsagatavotām ziņām vai iepriekš definētām atbildēm, lai nodrošinātu ātrāku klientu atbalstu. Iestatiet nosacījumus, lai izveidotu automatizācijas, kas rūpējas par biežāk atkārtotajiem uzdevumiem. Aplūkojiet visu pieteikumu apstrādes funkciju sarakstu un noskaidrojiet, kā tas var palīdzēt palīdzības dienestam.

Kādas ir Axigen integrācijas priekšrocības?
- Viegla administrēšana
- 24/7 Klientu atbalsts
- Augsta drošība
- Sadarbības funkcionalitāte
Enhance your help desk with ticketing
Add your email to LiveAgent ticketing system and provide the best customer support
Kā integrēt Axigen un LiveAgent?
Axigen var integrēt LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmā, izmantojot IMAP/POP3. Šo iespēju ir viegli atrast starp LiveAgent konfigurācijas iespējām. Iepazīstieties ar tālāko ceļvedi,kas ved soli pa solim, lai uzzinātu, kā Axigen integrēt pieteikumu apstrādes sistēmā.

- Vispirms ir jāuzstāda Axigen. Atveriet Axigen vietni un izvēlieties paketi, ar kuru vēlaties sākt. Axigen piedāvā noderīgu dokumentācijas sadaļu ar instalēšanas pamācību un citiem nepieciešamajiem resursiem. Kad esat ieguvis piekļuvi Axigen un uzstādījis to, pārslēdzieties uz LiveAgent un pārejiet pie nākamā soļa.

- Kad Axigen ir iestatīts un gatavs lietošanai, atveriet savu LiveAgent kontu. Vispirms izveidojiet bezmaksas izmēģinājuma versiju, ja tāda jums vēl nav. Tagad atgriezieties pie Konfigurācija > E-pasts > Pasta Konti un noklikšķiniet uz pogas Izveidot, kas atrodas augšā. Tiks atvērts saraksts ar e-pasta pakalpojumu sniedzējiem. Apakšā atlasiet Cits un nākamajā logā noklikšķiniet uz IAP/POP3.

- Tālāk jums ir jāievada sava Axigen informācija LiveAgent, lai pabeigtu integrāciju. Ievadiet lietotājvārdu, paroli un e-pasta adresi. Pēc tam atlasiet saņemšanas metodi, kā arī servera informāciju un portu. Neaizmirstiet atlasīt nodaļu, kas atbildēs par pieteikumu apstrādi no šī e-pasta. Kad konfigurācija pabeigta, loga apakšdaļā noklikšķiniet uz pogas Saglabāt.

Jūs esat pabeidzis. Liveagent tagad saņems e-pasta ziņas no Axigen jūsu pieteikumu apstrādes sistēmā. Noskatieties zemāk redzamo video un paskatieties, ko vēl LiveAgent var paveikt. Varat arī pārlūkot funkciju lapu, lai apskatītu citas iespējas, vai arī , lai uzzinātu vairāk par klientu atbalstu.

Frequently asked questions
Kas ir Axigen?
Savās paketēs Axigen piedāvā e-pasta serverus un grupas programmatūru ar vairākiem sadarbības līdzekļiem. Programmatūras lietotāji var koplietot kalendārus, failus un kontaktpersonas, kā arī pārbaudīt lietotāju pieejamību un piekļūt programmatūrai no vairākām ierīcēm. Drošība ir daudzslāņaina, un Axigen administrēšana ir vienkārša, padarot to par ideālu uzņēmumiem ar mazu IT nodaļu.
Kā izmantot Axigen?
Axigen var izmantot ne tikai kā e-pasta serveri, bet arī kā biroja sadarbības risinājumu. Tā kā uzturēšana ir vienkārša, tas ir ideāli piemērots uzņēmumiem, kas meklē viegli lietojamu, tomēr uzticamu e-pasta risinājumu ar grupas programmatūras iespējām. Turklāt tas ir ārkārtīgi drošs tiem, kas meklē papildu aizsardzību. Axigen komanda ikvienam klientam sniedz 24/7 klientu atbalstu, tāpēc par problēmu novēršanu nav jāuztraucas. Ir pieejama LiveAgent integrācija. Uzņēmumiem, kas vēlas īpašu klientu atbalsta risinājumu savam palīdzības dienestam, šis būs ideāls risinājums.
Kādas ir Axigen integrācijas priekšrocības?
- Viegla apkalpošana
- 24/7 Klientu atbalsts
- Ļoti drošs
- Sadarbības funkcionalitāte
Kā integrēt Axigen un LiveAgent?
- Dodieties uz LiveAgent un atveriet Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti
- Izveidojiet jaunu e-pastu un atlasiet Cits
- Izvēlieties IMAP/POP3, norādiet detalizētu informāciju un noklikšķiniet uz Saglabāt
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
vCita ir tikšanās plānošanas rīks, kas lietderīgi izmantojams mazajiem uzņēmumiem, tam ir klientu pārvaldības un mārketinga rīki. Izmantojot vCita integrāciju ar LiveAgent, var izveidot efektīvu darbplūsmu, plānot tikšanās laikus un sarunas ar klientiem, kā arī saņemt informāciju par esošajiem un jaunajiem klientiem. LiveAgent ir programmatūra, kas nodrošina reāllaika klientu apkalpošanu un integrāciju ar uKit vietnēm. Daudzprofilu zināšanu bāze ļauj uzņēmumiem izveidot klientu portālus ar unikāliem dizainiem un saturu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina saziņu un palīdzību reklamāciju un pirkumu pārvaldīšanā. Tā piedāvā klientu pārvaldības sistēmas un konsultācijas. LiveAgent nodrošina saites un kontaktus uz tīmekļa semināriem. Šajā tekstā ir arī informācija par drošības politikas prasībām, kas ietver PCI-DSS standartus un aģenta segvārdu, lai samazinātu reālās identitātes atklāšanas riskus. Axigen piegādā programmas funkciju, bet LiveAgent nodrošina savienojumus ar citām platformām un aģentu uzraudzību.