Microsoft Exchange Server integration
Partner website
Uzzināt vairāk
Partner Privacy Policy
Kas ir Microsoft Exchange Server
Microsoft Exchange Server nodrošina e-pasta, kalendāra, kontaktu, plānošanas un sadarbības iespējas. Šī lietojumprogramma darbojas Windows Server operētājsistēmā, kas paredzēta uzņēmējdarbības vajadzībām. Mobilās ierīces, stacionārie datori un tīmekļa sistēmas var piekļūt ziņojumapmaiņas platformai, izmantojot Microsoft Exchange Server.
Kā izmantot Microsoft Exchange Server?
Rūpējieties par saviem uzņēmuma e-pasta ziņojumiem, izmantojot Microsoft Exchange Server. Tas ir lieliski piemērots gan uzņēmuma e-pasta saziņai, gan personiskajai saziņai. To var izmantot arī vairākās ierīcēs. Microsoft Exchange Server var kļūt par lielisku risinājumu klientu atbalstam un risināt klientu e-pasta saziņas jautājumus. Tomēr ikdienas darbs ar lielu skaitu klientu e-pasta vēstuļu var kļūt par garlaicīgu ikdienas procesu, kas nekļūs vieglāks bez atbalsta.
Tāpēc Microsoft Exchange Server integrācija LiveAgent var kļūt par ideālu risinājumu šai problēmai. Apvienojot Microsoft Exchange Server ar LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmu, Jūs varat uzlabot savu klientu atbalstu, uzlabot savu darba plūsmu ar jaunām funkcijām un atrisināt klientu problēmas ar nesalīdzināmi ātri.
Vislabākais ir tas, ka tā ir pilnībā aprīkota, lai padarītu Jūsu darba plūsmu vienmērīgu. Apskatiet tādas funkcijas kā, piemēram, universālā iesūtne, kas var apstrādāt ne tikai e-pastu, bet arī tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, klientu portālu un sociālos medijus, piemēram, Facebook, Twitter, Instagram un Viber. Pārliecinieties, ka ikviens darbinieks ir aktīvs, izmantojot automātisko palīdzības pieteikumu sadali, un izmantojiet nodaļas, lai nodotu palīdzības pieteikumus cilvēkiem ar atbilstošām zināšanām.
Uzturiet visu kārtībā, savienojot Microsoft Exchange ar LiveAgent. Palīdzības pieteikumu sistēma, piemēram, LiveAgent, var palīdzēt apkopot visu e-pasta saziņu tieši vadības panelī, organizēt un filtrēt to, kā arī palīdzēt Jums paveikt savu darbu pēc iespējas labāk. Šajā saitē skatiet pilnu palīdzības pieteikumu sistēmas funkciju sarakstu un uzziniet, ko tā spēj paveikt.
Kādi ir ieguvumi, izmantojot Microsoft Exchange Server integrāciju?
- Biznesa klases e-pasta pakalpojums
- Koplietoti kontakti un kalendāri
- Viens no pazīstamākajiem e-pasta risinājumiem palīdzības dienestā
- Uzlabotas funkcijas ar LiveAgent integrāciju
Looking to handle more customer emails?
Improve your email conversations via LiveAgent ticketing system. It's fully featured and made to improve your help desk workflow
Kā integrēt Microsoft Exchange Server ar LiveAgent
Microsoft Exchange Server var viegli integrēt ar LiveAgent, izmantojot pārsūtīšanu vai IMAP/POP3. Lai uzzinātu, kā pabeigt procesu un pievienot savu e-pasta adresi LiveAgent, sekojiet tālāk sniegtajam ceļvedim. Ja vispirms ir jākonfigurē Microsoft Exchange Server, iepazīstieties ar šo Microsoft ceļvedi, lai uzzinātu, kā to izdarīt.
- Kad Jūsu Microsoft Exchange Server e-pasta konts ir gatavs, atveriet LiveAgent un dodieties uz Konfigurēšana > E-pasts > Pasta konti un noklikšķiniet uz oranžās pogas “Izveidot”. Atvērsies e-pasta pakalpojumu sniedzēju saraksts. Izvēlieties “Cits” un pārejiet pie nākamā soļa.
- Atkarībā no savām vēlmēm kā integrēšanas metodi varat izvēlēties IMAP/POP3 vai pārsūtīšanu. Jums tiks parādītas abas integrācijas iespējas, vispirms sākot ar Pārsūtīšanu. Pārejiet uz nākamo soli, noklikšķinot uz Pārsūtīšana.
- Pēc tam, kad esat izvēlējies Pārsūtīšana, ievadiet savu e-pasta adresi. Pēc tam izvēlieties Iestatīt SPF ierakstu savam Exchange servera domēnam. Ja neesat pārliecināts, kā to izdarīt, varat izlasīt arī Microsoft ceļvedi par SPF ierakstu iestatīšanu. Šis solis jāveic, lai LiveAgent neuzskatītu Jūsu e-pasta vēstules par surogātpastu. Izvēlieties atbilstošo nodaļu, kas ir atbildīga par e-pasta vēstuļu saņemšanu no šī Microsoft Exchange Server konta, un noklikšķiniet uz Saglabāt.
- Lai savienotu Microsoft Exchange Server e-pasta adresi, izmantojot IMAP/POP3, izpildiet šādas darbības. Tā vietā, lai noklikšķinātu uz pārsūtīšanas opcijas, izvēlieties IMAP/POP3. Jums jānorāda sava e-pasta adrese, pieteikšanās vārds un parole. Jums jānorāda servera un porta informācija, kā arī jāizvēlas saņemšanas veids (POP3 vai IMAP). Pēc tam noklikšķiniet uz Saglabāt.
Tagad Jūsu Microsoft Exchange Server e-pasta adrese ir savienota ar LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmu. Jūs varat sākt atbildēt uz klientu palīdzības pieteikumiem, izmantojot pilnībā funkcionālu risinājumu.
Vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent? Apskatiet zemāk redzamo ekskursijas video vai aplūkojiet funkcijas un integrācijas, lai uzzinātu vairāk par mūsu risinājumu.
Frequently Asked Questions
Kas ir Microsoft Exchange Server?
Izmantojot Microsoft Exchange Server, lietotāji var organizēt e-pastu, kalendārus, kontaktus, grafikus un sadarbību. Šī lietojumprogramma darbojas Windows Server operētājsistēmās. Piekļuvi Exchange serverim var iegūt, izmantojot mobilo ierīci, stacionāro datoru vai tīmekļa pārlūkprogrammu.
Kā izmantot Microsoft Exchange Server?
Savienojiet to ar savu LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmu un sāciet sniegt lielisku klientu atbalstu, izmantojot īpašu palīdzības dienesta risinājumu.
Kādi ir ieguvumi no Microsoft Exchange Server integrācijas?
Galvenais ieguvums ir tas, ka Jums būs lielisks e-pasta risinājums, kas būs savienots ar Jūsu LiveAgent palīdzības dienestu, kas atbalsta vairākus saziņas kanālus, nodrošina atbalsta aģentiem lieliskas funkcijas un piedāvā daudz integrāciju ar citu programmatūru.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
LiveAgent ir populārs klientu apkalpošanas risinājums, kas uzlabo klientu pieredzi, pielāgojoties klientu vajadzībām un nodrošinot ērtu kontaktu un ātru reakciju. Kontrolsaraksti veicina iesaistīšanos, bet vCita ir tikšanās plānošanas rīks, ko izmanto mazie uzņēmumi, aprīkots ar klientu pārvaldības un mārketinga rīkiem.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas un tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru. Uzziniet vairāk, pierakstoties uz demonstrāciju vai abonējot jaunumus. Quality Unit, LLC īpašnieks visām tiesībām. Vietnē ir pieejama privātuma politika un noteikumi. LiveAgent mehānismu izveide var aizņemt laiku, taču pēc reģistrācijas saņemsiet ielogošanās datus savā e-pastā.
ZentapLiveAgent ir risinājums, kas palīdz klientiem viegli sazināties ar uzņēmumiem. Tai ir pieejams tiešsaistes čats, un proaktīvi čata uzaicinājumi lai piesaistītu klientus. Ielogošanās dati tiks nosūtīti uz klienta e-pastu pēc konta sagatavošanas. LiveAgent nodrošina integrētu e-pasta apstrādes sistēmu, kas nodrošina atļautu prioritāšu noteikšanu, kā arī reāllaika rakstīšanas iespēju. Integrēšana starp Zentap un LiveAgent ir vienkārša un viegli uzturama. Mājaslapa izmanto sīkfailus, kas aprakstīti sīkdatņu politikā. Kontakti var tikt veikti caur kontaktformu, Messenger vai tiešsaistes tērzētavu.