Kas ir Open-Xchange?
Papildus e-pastam, dokumentiem, plānošanai un sociālo mediju koplietošanai Open-Xchange piedāvā pilnībā integrētu tiešsaistes saziņas, sadarbības un produktivitātes programmatūru. Platforma ļauj lietotājiem integrēt ziņu plūsmas, kuru izcelsme ir Google Mail, Hotmail, Facebook, Twitter un LinkedIn. Programmatūra ir viegli lietojama ikvienam, pateicoties intuitīvajam lietotāja interfeisam un vienkāršai uzstādīšanai.
Kā var izmantot Open-Xchange?
Open-Xchange ir produktivitātes risinājums, kas ir piemērots ikvienam, kurš savā birojā vēlas ne tikai e-pastu. Tas piedāvā plašu programmu komplektu, kas palīdz organizēt komandas un ļauj izmantot mākoņkrātuvi. Tā ir lieliska programmatūra mazākām palīdzības dienestu grupām, un to var integrēt LiveAgent palīdzības dienestā.
Ikreiz, kad klientu aģents saņem klienta pieprasījumu, tas kļūst par pieteikumu, pateicoties LiveAgent pieteikumu sistēmai. Mūsu efektivitātes līdzekļi, piemēram, automatizēta pieteikumu sadale, nodaļu un aģentu pārklāšanās noteikšana, nodrošina, ka pieteikums tiks nosūtīts pareizajam darbiniekam, kurš to pēc tam atrisinās. Tas paātrina un racionalizē klientu apkalpošanas procesu.
Papildus e-pastu apstrādei mūsu vienotā iesūtne var apstrādāt tiešsaistes čata ziņas, klientu zvanus, zināšanu bāzi ar klientu portālu un sociālo mediju kontus – Facebook, Twitter, Instagram un Viber. Mūsu pieteikumu apstrādes sistēma var vienkārši nodrošināt jūsu saziņas kanālu iekļaušanu, un jūsu pieprasījumi tiks sakārtoti un sadalīti.
Katrs saziņas rīks, ko LiveAgent pilnībā atbalsta, ir aprīkots ar milzumu funkcijām, kas vērstas uz produktivitāti un efektivitāti. Organizējiet LiveAgent uzņēmumu ar darba laiku, veidojiet komandas un noteikti izmantojiet pakalpojumu līmeņa līgumu priekšrocības. Var izmantot arī gamifikāciju, lai klientu atbalstu padarītu interesantāku un izaicinošāku aģentiem.
Kādas ir Open-Xchange lietošanas priekšrocības?
- Pilnībā aprīkots e-pasta risinājums
- Mākonī balstīta sadarbības prgrammatūra
- kontaktu pārvaldība un sinhronizācija
- Paaugstināta produktivitāte
Looking to provide efficient email support?
Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today
Kā integrēt Open-Xchange un LiveAgent?
Tiklīdz Open-Xchange konts ir sagatavots, to var viegli savienot ar LiveAgent palīdzības dienestu, izmantojot IMAP/POP3. Integrācijas procesa pabeigšanai ir nepieciešams pavisam maz laika. Apskatiet tālāk redzamo pamācību, kas parāda visas nepieciešamās darbības.

- Ja vēl neesat izveidojis Open-Xchange e-pasta kontu, apmeklējiet viņu tīmekļa vietni un izdariet to. Open-Xchange instalācija ir vienkārša, pateicoties lejupielādes saitēm, instalēšanas pamācībām un citiem resursiem. Pēc uzstādīšanas izpildiet tālāk norādītās darbības.

- Viss gatavs un uzstādīts? Lieliski! Tagad atgriezieties savā LiveAgent kontā. Atveriet Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti un noklikšķiniet uz pogas Izveidot. Sarakstā izvēlieties Cits un pēc tam izvēlieties IMAP/POP3 no abām iespējām.

- Ir atlikušas tikai dažas lietas – ievadiet savu e-pasta adresi, lietotājvārdu un paroli, kā arī atlasiet saņemšanas veidu, serveri un portu. Izvēlieties autentifikācijas metodi, un izlemiet, kura nodaļa pārvaldīs pieteikumus no šīs e-pasta adreses. Saglabājiet darbu, un viss ir pabeigts.

Open-Xchange integrācija ir gatava, un jūs jau varat sākt sniegt atbalstu ar LiveAgent palīdzību. Apskatiet papildinformāciju par palīdzības dienesta funkcijām un pārlūkojiet LiveAgent Akadēmiju, lai uzzinātu vairāk par klientu atbalstu.
Frequently asked questions
Kas ir Open-Xchange?
Tiešsaistes saziņa, kopdarbs un produktivitātes programmatūra ir daļa no Open-Xchange. Tā intuitīvās lietotāja saskarnes un ērtās uzstādīšanas dēļ programmatūra ir viegli lietojama ikvienam.
Kā var izmantot Open-Xchange?
Ja jūsu birojam ir nepieciešams kas vairāk nekā tikai vienkāršākais e-pasta klients, risinājums ir Open-Xchange. Tas piedāvā visaptverošu lietotņu komplektu, kas atvieglo komandas sadarbību, un ir pieejama arī mākoņkrātuve. Kopā ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūras integrēšanu tā nodrošina lielisku programmatūras risinājumu palīdzības dienestu komandām.
Kādas ir Open-Xchange integrācijas priekšrocības?
- E-pasta risinājums ar plašām iespējām
- Mākoņdatošanas sadarbības programmatūra
- Kontaktu pārvaldība un sinhronizācija
- Uzlabota produktivitāte
Kā integrēt Open-Xchange un LiveAgent?
- Atveriet LiveAgent un dodieties uz Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti
- Noklikšķiniet uz Izveidot > Cits > IMAP/POP3
- Sniedziet Open-Xchange detalizētu informāciju un Saglabājiet
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
Tekstā apskatīts reāllaika čata ieguvumi uzņēmējiem, kā arī ir izcelts uzņēmums LiveAgent, kas nodrošina šo pakalpojumu. Lai palielinātu klientu uzticību un samazinātu pamesto pirkumu grozu skaitu, uzņēmumiem ir jāizmanto šis ērts saziņas veids ar klientiem. LiveAgent ir viena no populārākajām reāllaika čata lietojumprogrammām.
Šajā tekstā tiek apskatīta klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent, kas piedāvā zināšanu bāzi un palīdzības dienesta programmatūru. Šīs funkcijas uzlabo klienta un darbinieka pieredzi, kā arī var palīdzēt uzņēmumiem apmierināt klientu vajadzības un atrisināt problēmas. Rakstos zināšanu bāzē ir jāiekļauj produktu/pakalpojumu apraksti, bieži uzdotie jautājumi un kontaktinformācija, lai tie būtu efektīvi. Lielākā daļa klientu mēģina pirmo reizi atrisināt problēmas paši, tādējādi parādot pašapkalpošanās funkcijas nozīmi.
Tiešsaistes čata lietojumprogramma
Tiešsaistes čats ir populārs atbalsta rīks, ko izmanto daudzi uzņēmumi, lai sniegtu klientu apkalpošanu un pārdošanu. Aptuveni 42% klientu dod priekšroku tiešsaistes čatam, salīdzinot ar e-pastu un sociālajiem medijiem. LiveAgent piedāvā dažādas zināšanu bāzes un apmācības iespējas, kā arī klientu piesaistes platformu. Klientu piesaistes programmatūra ir novērtēta kā visaugstāk. Nav nepieciešama kredītkarte un ir pieejams bezmaksas izmēģinājums.