Open-Xchange integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir Open-Xchange?
Papildus e-pastam, dokumentiem, plānošanai un sociālo mediju koplietošanai Open-Xchange piedāvā pilnībā integrētu tiešsaistes saziņas, sadarbības un produktivitātes programmatūru. Platforma ļauj lietotājiem integrēt ziņu plūsmas no Google Mail, Hotmail, Facebook, Twitter un LinkedIn. Programmatūra ir viegli lietojama ikvienam, pateicoties intuitīvai lietotāja saskarnei un vieglai uzstādīšanai.
Kā var izmantot Open-Xchange?
Open-Xchange ir produktivitātes risinājums, kas ir piemērots ikvienam, kurš vēlas savam birojam kaut ko vairāk,kā tikai e-pastu. Tas piedāvā plašu lietojumprogrammu komplektu, kas palīdz komandas organizācijā un ļauj izmantot mākoņkrātuvi. Tā ir lieliska programmatūra mazākām palīdzības dienesta komandām, un to var integrēt ar LiveAgent palīdzības dienestu.
Ikreiz, kad klientu aģents saņem klienta pieprasījumu, tas kļūst par pieteikumu, pateicoties LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmai. Mūsu efektivitātes funkcijas, piemēram, automātiska pieteikumu sadale, nodaļas un aģentu pārklāšanās noteikšana, nodrošina, ka pieteikums tiks nosūtīts atbilstošajam cilvēkam, kurš pēc tam to varēs atrisināt. Tas paātrinās un optimizēs klientu apkalpošanas procesu.
Papildus darbam ar e-pastiem mūsu vienotā iesūtne var apstrādāt tiešsaistes čata ziņapmaiņu, klientu zvanus, zināšanu bāzi ar klientu portālu un sociālo mediju kontus – Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp un Viber. Mūsu pieteikumu apstrādes sistēma var vienkārši nodrošināt jūsu saziņas kanālu iekļaušanu, un jūsu pieprasījumi būs sakārtoti un sadalīti lai vai no kurienes tie nāktu.
Katru LiveAgent saziņas rīku pilnībā atbalsta milzumdaudz funkciju, kas vērstas uz produktivitāti un efektivitāti. Sakārtojiet savu uzņēmumu ar LiveAgent – izmantojiet darba laiku, izveidojiet nosacījumus un noteikti izmantojiet pakalpojumu līmeņa līgumus (SLA). Varat arī izmantot gamifikāciju, lai klientu atbalsts aģentiem būtu jautrāks un izaicinājumiem pilnāks.
Kādas ir Open-Xchange lietošanas priekšrocības?
- Pilnīgi aprīkots e-pasta risinājums
- Mākonī balstīta sadarbības programmatūra
- Kontaktu pārvaldība un sinhronizācija
- Paaugstināts ražīgums
Looking to provide efficient email support?
Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today
Kā integrēt Open-Xchange un LiveAgent?
Tiklīdz Open-Xchange konts ir sagatavots, to var viegli savienot ar LiveAgent palīdzības dienestu, izmantojot IMAP/POP3. Integrācijas procesa pabeigšanai ir nepieciešams pavisam maz laika. Apskatiet tālāk redzamo pamācību, kas parāda visas nepieciešamās darbības.
- Ja vēl neesat izveidojis Open-Xchange e-pasta kontu, apmeklējiet viņu mājaslapu un izdariet to. Open-Xchange uzstādīšana ir viegla, pateicoties lejupielādes saitēm, instalēšanas ceļvežiem un citiem resursiem. Pēc izveides veiciet tālāk norādītās darbības.
- Viss gatavs un uzstādīts? Lieliski! Tagad dodieties uz savu LiveAgent kontu. Atveriet Konfigurācija > E-pasts > Pasta Konti un noklikšķiniet uz pogas Izveidot. Sarakstā izvēlieties Cits un pēc tam no abām iespējām izvēlieties IMAP/POP3.
- Ir atlikušas tikai dažas darbības – ievadiet savu e-pasta adresi, lietotājvārdu un paroli, kā arī izvēlieties saņemšanas veidu, serveri un portu. Izvēlieties autentifikācijas metodi un varat izlemt, kura nodaļa pārvaldīs pieteikumus no šīs e-pasta adreses. Saglabājiet paveikto pēc tam, kad esat pabeidzis.
Open-Xchange integrācija ir gatava, un varat sākt sniegt atbalstu ar LiveAgent palīdzību. Skatiet papildinformāciju par palīdzības dienesta funkcijām vai pārlūkojiet LiveAgent akadēmiju, lai uzzinātu vairāk par klientu atbalstu.
Enhance your collaboration and communication with LiveAgent's Open-Xchange integration
Manage emails, calendars, contacts, and tasks, all within LiveAgent's comprehensive ticketing system.
Frequently Asked Questions
Kas ir Open-Xchange?
Tiešsaistes saziņa, kopdarbs un produktivitātes programmatūra ir daļa no Open-Xchange. Tā intuitīvās lietotāja saskarnes un ērtās uzstādīšanas dēļ programmatūra ir viegli lietojama ikvienam.
Kā var izmantot Open-Xchange?
Ja jūsu birojam ir nepieciešams kas vairāk nekā tikai vienkāršākais e-pasta klients, risinājums ir Open-Xchange. Tas piedāvā visaptverošu lietotņu komplektu, kas atvieglo komandas sadarbību, un ir pieejama arī mākoņkrātuve. Kopā ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūras integrēšanu tā nodrošina lielisku programmatūras risinājumu palīdzības dienestu komandām.
Kādas ir Open-Xchange integrācijas priekšrocības?
E-pasta risinājums ar plašām iespējām Mākoņdatošanas sadarbības programmatūra Kontaktu pārvaldība un sinhronizācija Uzlabota produktivitāte
Kā integrēt Open-Xchange un LiveAgent?
Atveriet LiveAgent un dodieties uz Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti Noklikšķiniet uz Izveidot > Cits > IMAP/POP3 Sniedziet Open-Xchange detalizētu informāciju un Saglabājiet
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
Integrately ir automatizācijas programmatūra, kas savieno vairāk nekā 425 lietojumprogrammas un programmatūras risinājumus. To galvenokārt izmanto, lai izveidotu integrācijas un darba plūsmas starp divām vai vairākām lietotnēm. LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas atbalsta gandrīz 70 pielāgotus integrācijas spraudņus. Tajā pat laikā LiveAgent piedāvā ievērojamus API un e-pasta mārketinga integrācijas. Abas programmas ir izmantojamas dinamiskiem tiešsaistes biznesiem, kuri vēlas uzlabot klientu pieredzi. Integrately var izmantot, lai uzlabotu savas darba plūsmu, izveidotu automatizāciju un paplašinātu klientu piesaisti. LiveAgent ir paredzēts klientu apkalpošanas uzlabošanai, lai palielinātu komunikācijas ātrumu, pilnveidotu klientu apmierinātību un palielinātu pārdošanas apjomus.