Kas ir Mail.ru?
Mail.ru ir Krievijas interneta uzņēmums un e-pasta pakalpojums. Tas ir kļuvis par vienu no lielākajiem e-pasta pakalpojumu sniedzējiem Krievijā un krievvalodīgo interneta segmentā. Mail.ru pieder arī daudzas populāras tīmekļa vietnes, kas ir vērstas uz šo segmentu.
Kā Jūs varat izmantot Mail.ru?
Tā kā tas ir Krievijā populārs e-pasta pakalpojums, varat izmantot Mail.ru, lai izveidotu klientu atbalsta e-pasta adresi, kurā varat saņemt klientu pieprasījumus. Tomēr šāds problēmu risināšanas veids varētu būt efektīvs, ja strādājat ar nelielu saņemto e-pasta vēstuļu apjomu. Lai izvairītos no jucekļa un neskaidrībām, varat savienot Mail.ru e-pastu ar LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmu un organizēt klientu palīdzības pieteikumus.
LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēma pilnībā atbalsta vairākas e-pasta pastkastītes no dažādiem pakalpojumu sniedzējiem, tostarp Mail.ru, Gmail, Outlook, Yahoo un daudziem citiem. Turklāt to pilnībā atbalsta dažādas funkcijas, kas nodrošina, ka jūsu e-pasta saziņa būs organizēta un novirzīta pareizajiem cilvēkiem.
Izpētiet tādas funkcijas kā nodaļas vai automatizēta palīdzības pieteikumu sadale, kas nodrošina, ka katrs palīdzības pieteikums tiks nogādāta pieejamam atbalsta aģentam. Varat arī izmantot tagus, lai izveidotu dažādas tēmu grupas, vai iestatīt savu darba laiku, lai informētu klientus, kad esat pieejams, lai atbildētu.
LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmas labākā īpašība ir tās daudzkanālu iespējas. Papildus Mail.ru un citiem e-pasta pakalpojumu sniedzējiem tā pārvalda arī tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, klientu portālu un sociālos medijus – Facebook, Instagram, Twitter un pat Viber. Katram no šiem saziņas kanāliem ir savas funkcijas. Apskatiet pilnu sarakstu, lai iepazītos ar tām visām.
Kādi ir ieguvumi, izmantojot Mail.ru integrāciju?
- Populārs krievu e-pasta pakalpojumu sniedzējs Jūsu palīdzības dienestā
- Ātrāka saziņa ar klientiem
- Labāka e-pasta pārvaldība un pasūtījumu skaidrība
- Daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēma
Searching for a way to improve your email communication?
Handle customer requests faster and get your comunication organized with LiveAgent ticketing system
Kā Jūs varat integrēt Mail.ru ar LiveAgent?
Integrācijas process ar Mail.ru un LiveAgent ir vienkāršs, un to var pabeigt dažu minūšu laikā. Viss, kas Jums jādara, ir jāpievieno Jūsu Mail.ru e-pasta konts LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmā. Lai uzzinātu, kā to izdarīt, sekojiet tālāk sniegtajam ceļvedim.
- Ja Jums vēl nav konta, dodieties uz Mail.ru un izveidojiet jaunu e-pasta kontu, noklikšķinot uz Izveidot pastu Mail.ru mājaslapas kreisā paneļa augšpusē. Ievadiet savu informāciju un izveidojiet kontu. Ja Jums jau ir konts, šo soli varat izlaist.

- Kad konts ir sagatavots, atveriet LiveAgent un dodieties uz Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti. Tagad noklikšķiniet uz augšpusē esošās oranžās pogas “Izveidot” un e-pasta adrešu pakalpojumu sniedzēju sarakstā izvēlieties Mail.ru.

- Tālāk norādiet savu informāciju, piemēram, pieteikumvārdu, paroli un atlasiet nodaļu, uz kuru tiks nosūtīti e-pasta ziņojumi. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz “Saglabāt”, un Jūsu Mail.ru e-pasta adrese tiks pievienota LiveAgent.

Jūsu Mail.ru integrācija ir pabeigta, un tagad visi klientu e-pasti no Mail.ru tiks novirzīti uz Jūsu LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmu.
Vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmu? Iepazīstieties ar mūsu palīdzības pieteikumu sistēmas funkcijām vai aplūkojiet lietošanas gadījumus, lai uzzinātu, kā Jūs varat izmantot LiveAgent, lai uzlabotu savu klientu atbalstu.
Frequently asked questions
Kas ir Mail.ru?
Mail.ru ir viens no lielākajiem e-pasta pakalpojumu sniedzējiem Krievijā un krievvalodīgo interneta segmentā. Viņi pārvalda arī vairākas populāras tīmekļa vietnes.
Vai es varu integrēt Mail.ru ar LiveAgent?
Jūsu Mail.ru e-pasta pastkasti var integrēt LiveAgent bez maksas un bez grūtībām. Lai uzzinātu, kā to izdarīt, sekojiet šajā rakstā sniegtajam ceļvedim.
Kādi ir ieguvumi no Mail.ru integrācijas ar LiveAgent?
Uzlabota un organizēta e-pasta saziņa, prioritāšu noteikšana, filtrēšana, surogātpasta filtri un daudzkanālu iespējas ir tikai daži no daudziem ieguvumiem.
E-komercijas sveiciena e-pasta sagataves
Tekstā aprakstīts veids, kā izveidot veiksmīgas produktu jauninājumu e-pastu stratēģijas, ieskaitot vizualizācijas un segmentētus e-pastus. Ārkārtēji svarīga ir arī atsauksmju saņemšana no klientiem, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un saglabātu esošos klientus. Uzmanība tiek pievērsta arī klientu noturēšanai, piedāvājot tiem vairāk pakalpojumu un atbalstu arī pēc pirkuma. Artikelis arī min vairākas risinājumu alternatīvas, ieskaitot LiveAgent.
Sendmail ir programmatūra, kas nodrošina starptīklu e-pasta pārsūtīšanas iespēju vispārīgiem mērķiem. Savienojot to ar LiveAgent, var uzlabot klientu apkalpošanu, integrācijas priekšrocības ietver atvērto kodu, pārraudzības rīkus un attālinātu administrēšanu. Patiešām, integrāciju var veikt arī ar Mailchimp, MailEnable vai SendPulse.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmas. Uzņēmuma mājaslapā ir pieejama demonstrācija, funkcijas un cenas, kā arī atbalsta portāls un datu migrācija. LiveAgent ir balvu un sertifikātu ieguvējs ar sadarbības partneru programmu un pieejamību sociālajos tīklos.
Adresātu iegūšanas e-pasta sagataves
Tekstā sniegti padomi, kā veiksmīgi izmantot e-pasta mārketingu, tostarp kā plānot adresātu ieguves kampaņu un iesākumi un sveicieni, kas var tikt izmantoti uzņēmuma sarakstē. Labs pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta ziņojums ir būtisks, lai informētu klientus un izmantotu e-pasta mārketingu. Dovecot ir e-pasta serveris, kas piedāvā dažādas funkcionalitātes, tostarp migrācijas iespējas. LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā integrācijas un daudz citas funkcijas.