Zoho Mail

Kas ir Zoho Mail?

Zoho Mail ir e-pasta pakalpojumu nodrošinātājs, ko galvenokārt izmanto uzņēmumi, lai apstrādātu klientu e-pastus. To izmanto e-pasta vēstuļu sūtīšanai un saņemšanai, pārvaldīšanai un savienošanai ar citām Zoho lietotnēm. Tas atbalsta arī automatizācijas iespējas.

Kā Jūs to varat izmantot?

Varat savienot Zoho Mail, Gmail, Outlook vai citu pakalpojumu sniedzēju iesūtnes vienkopus. Aģentu e-pasta konti vienā palīdzības pieteikumu sistēmā var ievērojami uzlabot aģentu produktivitāti, uzlabot mijiedarbību ar klientiem un palielināt klientu apmierinātību. 

Esiet informēts par visu, kas notiek, izmantojot vadības paneli. Varat arī veidot melnrakstus vai sūtīt ziņojumus, izveidot tagus, uzdevumus un daudz ko citu. Jūsu aģenti var apstrādāt e-pastus no vairākiem palīdzības pieteikumu sistēmas kontiem. Tādējādi Jums nav jāpārslēdzas starp vairākām cilnēm ar dažādiem pakalpojumu sniedzējiem, lai sekotu līdzi notikumiem un klientu pieteikumiem. Šis ir viens no labākajiem veidiem, kā izmantot palīdzības dienesta pieteikumu uzskaites programmatūru. 

Varat arī izmantot un gūt labumu no vairāk integrācijām un funkcijām, lai uzlabotu savu darba plūsmu. Apskatiet visas pieejamās LiveAgent integrācijas vai iepazīstieties ar mūsu rīku sniegtajām iespējām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, zināšanu bāzi vai zvanu centru.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t=2s

Kādi ir ieguvumi no e-pasta integrēšanas ar LiveAgent?

  • Nosūtiet un saņemiet klientu atbalsta pieteikumus pakalpojumā LiveAgent
  • Nav nepieciešams pārslēgties starp lietotnēm
  • Tērzēšanas programmatūra, automatizācijas rīki un populāras integrācijas vadības panelī
  • Visi e-pasta konti vienuviet

Kā integrēt Zoho Mail ar LiveAgent

Visvienkāršākais veids, kā iegūt e-pastus no Zoho, ir integrēt kopīgo Zoho Mail e-pasta adresi ar LiveAgent. Lūk, kā to izdarīt:

  • Piesakieties programmā LiveAgent un atveriet sadaļu Konfigurēšana > E-pasts > E-pasta konti. Noklikšķiniet uz augšpusē esošās oranžās ikonas Pievienot e-pasta kontu.
E-pasta kontu savienošana
Izvēlieties e-pasta pakalpojumu sniedzēju
  • Izvēlieties e-pasta pakalpojumu sniedzēju, kuru izmantojat Zoho Mail. Ja neredzat savu pakalpojumu sniedzēju, izvēlieties Cits. Izvēlieties nodaļu, uz kuru vēlaties novirzīt visus ienākošos Zoho e-pastus. Ja esat izvēlējies citus e-pasta pakalpojumu sniedzējus, Jums ir iespēja izvēlēties starp pārsūtīšanu un IMAP3 vai POP. Pabeidziet procesu un neaizmirstiet nospiest Saglabāt.
Izvēlieties starp Pārsūtīšanu un IMAP vai POP3, lai integrētu Zoho Mail.
Pārsūtīšana vai IMAP/POP3

Tas ir viss! Jūsu Zoho Mail kontam būtu jābūt savienotam ar LiveAgent, un Jums vajadzētu sākt saņemt e-pastus palīdzības pieteikumu sistēmā.

Kā integrēt Zoho Mail ar LiveAgent, izmantojot Zapier

Varat izmantot Zapier, lai integrētu Zoho Mail ar LiveAgent. Pārliecinieties, ka Jums ir Zapier konts, un varat sākt darbu.

LiveAgent un Zoho Mail integrācijas lapa vietnē Zapier
LiveAgent + Zoho Mail
  • Dodieties uz LiveAgent + Zoho Mail integrācijas lapu, ritiniet uz leju un izvēlieties palaidēju (trigeri) un darbību. Izvēloties darbību un palaidēju, LiveAgent tiks savienots ar Zoho un tiks izveidota unikāla integrācija, kas pielāgota Jūsu uzņēmumam. Ir pieejami vairāki palaidēji un darbības, no kurām izvēlēties. Kad esat izvēlējies darbības un palaidējus, noklikšķiniet uz zilās savienojuma pogas.
Izvēlēts Jauna e-pasta palaišanas mehānisms Zoho mail un darbība Izveidot sarunu LiveAgent programmā
Izvēlētais palaišanas mehānisms un darbība
  • Pēc tam autorizējieties savā Zoho Mail kontā un ļaujiet Zapier piekļūt Jūsu kontam. Visbeidzot, lai pārbaudītu, vai integrācija darbojas pareizi, Jums būs jāveic palaidēja tests.
  • Tā kā mēs izvēlējāmies darbību “Izveidot sarunu”, mums ir jāaizpilda temats, ziņojuma saturs, sūtītāja un saņēmēja e-pasta adreses, kā arī daži neobligātie lauki, ja vēlamies darbību precizēt nedaudz vairāk. Pēdējais solis ir integrācijas pārbaude. Zapier veiks izvēlēto darbību, ko aktivizē izvēlētais palaidējs.

Veiksmīgs tests nozīmē, ka integrācija darbojas un to var aktivizēt. Ieslēdziet Zap, ja esat apmierināts ar pielāgoto integrāciju.

Frequently asked questions

Kas ir Zoho Mail integrācija programmā LiveAgent?

Zoho ir bezmaksas e-pasta platforma/pakalpojums, savukārt LiveAgent ir visaptverošs palīdzības dienesta risinājums. Integrējot Zoho ar LiveAgent, varat automātiski saņemt e-pasta vēstules uz savu universālo iesūtni, nepārslēdzot lietotnes. 

Kādi ir ieguvumi no Zoho Mail integrācijas ar LiveAgent?

- saņemiet un sūtiet e-pasta ziņojumus no vienas universālas iesūtnes.

- uzlabota darba plūsmas efektivitāte  

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
Mailenable ir vispopulārākais Microsoft Windows e-pasta serveris. Tas nemanāmi integrējas ar Outlook un LiveAgent.

MailEnable

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmas. Uzņēmuma mājaslapā ir pieejama demonstrācija, funkcijas un cenas, kā arī atbalsta portāls un datu migrācija. LiveAgent ir balvu un sertifikātu ieguvējs ar sadarbības partneru programmu un pieejamību sociālajos tīklos.

Zyro Palīdzības Dienesta Kontakti

Zyro is a web creator for small businesses. They offer email, social media, and self-help support. You can contact them by email or social media, or use their knowledge base for self-help. Their email address is support@zyro.com. They do not offer a live chat service.

Mail.ru

Sveiciena e-pasti ir svarīgi e-komercijas biznesā, jo palīdz stiprināt klientu saikni un lojalitāti. Vērtīgas informācijas iekļaušana sveiciena ziņās ir svarīga, tāpat arī klientu sekošana uzņēmumam sociālajos medijos. LiveAgent piedāvā integrāciju ar populāro Microsoft Windows e-pasta serveri Mailenable un Sendmail. Lai veiksmīgi izmantotu e-pasta mārketingu, no sociālajiem tīkliem un tīmekļa vietnēm jāiegūst aktīvie abonenti un jāuzlabo ieguves stratēģija. Ārkārtīgi svarīgi saglabāt lakoniskumu un nesaturēt pārāk daudz informācijas e-pasta sagatavēs.

Atbildes uz e-pastiem ir svarīga biznesa sastāvdaļa. Ar atbildēm jūs vēršaties pie cilvēkiem, kas ar jums ir sazinājušies. Vienmēr saglabājiet kontaktu ar saviem klientiem!

Atbildēšana

Raksts sniedz padomus, kā sastādīt sekojošu e-pastu pēc zvana, izmantojot veiksmīgu tematu rindiņu un informācijas struktūras, kā arī norādot kontaktu iespējas. Tiek minēti arī klientu portālu risinājumi, pēc kurām novērtējami pieteikumu apstrādes laiks, klientu apmierinātības līmenis un tiešsaistes čata kritēriji. Pareizai e-pasta noslēgumam jābūt formālam un jāpielāgo saziņas kontekstam, norādot vārdu, amatu un uzņēmuma nosaukumu, un iesakot izmantot profesionālās noslēguma frāzes.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju