Nicereply integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Nicereply Privātuma Politika
Lai integrētu Nicereply ar LiveAgent, lūdzu, sekojiet tālāk sniegtajai integrācijas rokasgrāmatai.
- Pārliecinieties, ka Jums ir gan LiveAgent, gan Nicereply kontu administratora tiesības.
- Pilnīga integrācijas rokasgrāmata pieejama šeit: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Novērtējiet klientu apmierinātību
Novērtējiet klientu apmierinātību ar Nicereply – CSAT aptaujas rīku, kas izveidots LiveAgent. Aptaujājiet savus klientus tieši no LiveAgent. Skatiet klientu apmierinātības datus, kas tiek nosūtīti uz LiveAgent biļetēm, neatstājot lietotni.
Izmēģiniet 14 dienas bez maksas.
Ja jums ir kādi jautājumi par Nicereply programmā LiveAgent, jautājiet mums, rakstot uz e-pastu contact@nicereply.com.
- ✓ No setup fee
- ✓ Customer service 24/7
- ✓ No credit card required
- ✓ Cancel any time
Kā tas darbojas?
Novērtējiet klientu apmierinātību, izmantojot aptauju katra e-pasta beigās vai aktivizējiet to pēc palīdzības pieteikuma vai tērzēšanas atrisināšanas. Izvēlieties mērīt klientu apmierinātību, neto veicinātāju rādītāju vai klientu piepūles rādītāju. Atbildes tiek nosūtītas atpakaļ uz LiveAgent kā komentāri un pielāgotu lauku vērtības.
Galvenās funkcijas
- Izmēriet svarīgus rādītājus. Izvēlieties CSAT, NPS un CES. Ja nepieciešams, kombinējiet un saskaņojiet.
- Pielāgojiet savu aptauju izskatu un uztveri. Mainiet krāsu shēmu, pievienojiet logotipu, uzdodiet papildu jautājumus.
- Izvēlieties sev piemērotu vērtēšanas skalu – zvaigznītes, smaidiņi, īkšķīši – tā ir Jūsu izvēle..
- Izlemiet, kad veikt klientu aptauju. Pēc katras mijiedarbības? Kad palīdzības pieteikums ir atrisināts? Cik drīz? Uzreiz, pēc stundas vai nākamajā dienā? Tas viss ir atkarīgs no Jums.
- Skatiet dažādu aģentu, komandu un nodaļu sniegumu.
- Iegūstiet vairāk informācijas, izmantojot analīzi ar līderu tabulām, histogrammām, tendenču diagrammām un daudz ko citu.
- Skatiet visas ar palīdzības pieteikumu saistītās atsauksmes tieši pakalpojumā LiveAgent.
- Nemaksājiet par neatbildētām aptaujām. Jūs maksājat tikai par reāliem rezultātiem – aptaujas atbildēm. Nicereply uzticas simtiem uzņēmumu:
Uzziniet vairāk par LiveAgent integrēšanu ar Nicereply. Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju.
Frequently Asked Questions
Kas ir NiceReply?
NiceReply ir klientu pārvaldības platforma, kas palīdz novērtēt jūsu uzņēmuma klientu apmierinātību, Net Promoter rezultātu, kā arī Customer Effort rezultātu, apkopojot atsauksmes.
Kā Jūs varat integrēt NiceReply ar LiveAgent?
Pirmais solis ir izveidot kontu gan vietnē NiceReply, gan LiveAgent. Otrais solis ir faktiskā integrācija. Šeit ir detalizēts ceļvedis parNiceReply integrāciju.
Integrately ir automatizācijas programmatūra, kas savieno vairāk nekā 425 lietojumprogrammas un programmatūras risinājumus. To galvenokārt izmanto, lai izveidotu integrācijas un darba plūsmas starp divām vai vairākām lietotnēm. LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas atbalsta gandrīz 70 pielāgotus integrācijas spraudņus. Tajā pat laikā LiveAgent piedāvā ievērojamus API un e-pasta mārketinga integrācijas. Abas programmas ir izmantojamas dinamiskiem tiešsaistes biznesiem, kuri vēlas uzlabot klientu pieredzi. Integrately var izmantot, lai uzlabotu savas darba plūsmu, izveidotu automatizāciju un paplašinātu klientu piesaisti. LiveAgent ir paredzēts klientu apkalpošanas uzlabošanai, lai palielinātu komunikācijas ātrumu, pilnveidotu klientu apmierinātību un palielinātu pārdošanas apjomus.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.