Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nicereply

Lai integrētu Nicereply ar LiveAgent, lūdzu, sekojiet tālāk sniegtajai integrācijas rokasgrāmatai.

Novērtējiet klientu apmierinātību

Novērtējiet klientu apmierinātību ar Nicereply – CSAT aptaujas rīku, kas izveidots LiveAgent. Aptaujājiet savus klientus tieši no LiveAgent. Skatiet klientu apmierinātības datus, kas tiek nosūtīti uz LiveAgent biļetēm, neatstājot lietotni.

Izmēģiniet 14 dienas bez maksas.

Ja jums ir kādi jautājumi par Nicereply programmā LiveAgent, jautājiet mums, rakstot uz e-pastu contact@nicereply.com.

Are you a LiveAgent customer looking to use Nicereply? Get a special discount now.
  • ✓ No setup fee
  • ✓ Customer service 24/7
  • ✓ No credit card required
  • ✓ Cancel any time

Kā tas darbojas?

Novērtējiet klientu apmierinātību, izmantojot aptauju katra e-pasta beigās vai aktivizējiet to pēc palīdzības pieteikuma vai tērzēšanas atrisināšanas. Izvēlieties mērīt klientu apmierinātību, neto veicinātāju rādītāju vai klientu piepūles rādītāju. Atbildes tiek nosūtītas atpakaļ uz LiveAgent kā komentāri un pielāgotu lauku vērtības.

Galvenās funkcijas

  • Izmēriet svarīgus rādītājus. Izvēlieties CSAT, NPS un CES. Ja nepieciešams, kombinējiet un saskaņojiet.
Nicereply
  • Pielāgojiet savu aptauju izskatu un uztveri. Mainiet krāsu shēmu, pievienojiet logotipu, uzdodiet papildu jautājumus. 
  • Izvēlieties sev piemērotu vērtēšanas skalu – zvaigznītes, smaidiņi, īkšķīši – tā ir Jūsu izvēle..
Nicereply
  • Izlemiet, kad veikt klientu aptauju. Pēc katras mijiedarbības? Kad palīdzības pieteikums ir atrisināts? Cik drīz? Uzreiz, pēc stundas vai nākamajā dienā? Tas viss ir atkarīgs no Jums.
  • Skatiet dažādu aģentu, komandu un nodaļu sniegumu. 
  • Iegūstiet vairāk informācijas, izmantojot analīzi ar līderu tabulām, histogrammām, tendenču diagrammām un daudz ko citu.
  • Skatiet visas ar palīdzības pieteikumu saistītās atsauksmes tieši pakalpojumā LiveAgent.
  • Nemaksājiet par neatbildētām aptaujām. Jūs maksājat tikai par reāliem rezultātiem – aptaujas atbildēm. Nicereply uzticas simtiem uzņēmumu:
Nicereply

Uzziniet vairāk par LiveAgent integrēšanu ar Nicereply. Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju.

BUJ

Kas ir NiceReply?

NiceReply ir klientu pārvaldības platforma, kas palīdz novērtēt jūsu uzņēmuma klientu apmierinātību, Net Promoter rezultātu, kā arī Customer Effort rezultātu, apkopojot atsauksmes. 

Kā Jūs varat integrēt NiceReply ar LiveAgent?

Pirmais solis ir izveidot kontu gan vietnē NiceReply, gan LiveAgent. Otrais solis ir faktiskā integrācija. Šeit ir detalizēts ceļvedis parNiceReply integrāciju. 

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju