Simplesat

Kas ir Simplesat?

Simplesat ir lietojumprogramma klientu atsauksmju pārvaldīšanai. Uzņēmumi izmanto to, lai vāktu un analizētu klientu atsauksmes. Simplesat ļauj Jums izveidot un pielāgot NPS un CSAT aptaujas jau Jūsu izmantotajā sistēmā.

Kā es varu izmantot Simplesat?

Efektīvām aptujām jābūt izveidotām speciāliem mērķiem. Viens izmērs, kas aptver visus risinājumus ir daudz mazāk efektīvs. Simplesat var izmantot, lai izveidotu pielāgotu NPS un CSAT aptaujas ticamāku klientu atsauskmju iegūšanai.

Jūs varat izmantot šos datus Jūsu uzņēmuma, produktu un pakalpojumu, kā arī ļoti svarīga klientu atbalsta uzlabošanai. Lai iegūtu no Simplesat maksimumu, Jūs varat izmantot to ievietojot Jūsu NPS un CSAT aptaujas LiveAgents jautājumu biļetēs.

Atsauksmju datu izmantošana var dot ieguvumu daudzās lietās. Jūs varat izmantot savāktos datus klientu apkalpošanas dienesta darba uzlabošanai, uzzināt, kas Jūsu klientiem patīk vai nepatīk, kādiem saziņas kanāliem viņi dod priekšroku, utt.

Ko var iegūt no Simplesat izmantošanas?

  • Pielāgotas un efektīvas NPS un CSAT aptaujas
  • Viegla savienošana ar LiveAgent jautājumu biļetēm
  • Aptauju pielāgošana un personalizēšana
  • Pielāgoti aptauju ziņojumi

Ready to provide better customer support?

Try LiveAgent with our free 14-day trial and get access to our multi-channel help desk

Kā savienot Simplesat ar LiveAgent?

Tas ir vienkārši. Kad Jūs sāksiet Simplesat izmantošanu, Jūs varēsiet izveidot pielāgotu aptaju Jūsu LiveAgent kontaktiem. Tad Jums vajadzēs tikai ievietot to savos biļešu šablonos un nosūtīt to savam kontaktu sarakstam. Sekojiet instrukcijai zemāk, lai uzzinātu vairāk, kā to izdarīt.

  • Apmeklējiet Simplesat mājaslapu un sāciet savu bezmaksas izmēģinājumu. Kad Jums būs konts, izveidojiet jaunu aptauju panelī. Jūs varat izvēlēties NPS vai CSAT aptaujas, lai novērtētu klientu apmierinātību vai klientu lojalitāti.
Simplesat mājsalapa ar izmēģinājuma opciju augšējā labajā stūrī
Simplesat mājaslapa ar izmēģinājumu
  • Simplesat ļauj pielāgot visu, piemēram, ievadjautājumu, ikonu komplektus un atbilžu jautājumus. Jūs varat izvēlēties arī papildu jautājumu un norādīt, vai tas ir obligāts. Kad Jūs pabeigsiet, nospiediet uz “Iestatīt” sadaļu.
Pielāgotas aptaujas izveide Simplesat
Izveidot pielāgotu aptauju
  • Te Jūs varat izvēlēties aptaujas valodu, nosaukumu vai izvēlēties pielāgotu zīmolu saskaņā ar Jūsu uzņēmumu. Jūs varat arī pievienot zvana pogu un pievienot saiti uz Jūsu LiveAgent palīdzības dienestu, lai pārvaldītu atsauksmi. Kad esat pabeidzis, nospiediet uz “Publicēt” sadaļu.
Aptaujas iestatīšanas sadaļa ar funkcijām Simplesat
Iestatījuma sadaļa
  • Izvēlieties “Savienot ar citu rīku > Standarta ievietošana“. Ir arī vairāki reitinga ikonu tipu un attēlošanas secības varianti. Jūs varat arī izvēlēties ikonu izmēru. Kad esat pabeidzis, nospiediet uz “Izveidot ievietošanas kodu“.
Aptaujas izveides pabeigšana ar ievietošanas koda izveides pogu
Izveidot kodu
  • Parādīsies jauns logs. Uzspiediet uz HTML un Kopēt aptauju. Tad pārejiet uz savu LiveAgent kontu un ejiet uz Iestatījumi > E-pasts > Klientu šabloni un izvēlieties no saraksta Jautājums atrisināts. Jū varat izvēlēties arī citu variantu.
Klientu šablonu varianti LiveAgent iestatījumos
Klientu šablonu varianti
  • Izvēloties variantu var izmainīt e-pastu šablonu saturu, kas tiek sūtīti Jūsu klientiem. Tāpēc uzrakstiet tekstu atsauksmju vākšanai un nospiediet uz Avots. Ievietojiet aptauju laukā, izvēloties vietu saskaņā ar Jūsu uzskatiem. Nospiediet uz Saglabāt un esat pabeiguši. Jūs varat arī pārbaudīt šablonus vai nosūtīt tos uz savu e-pastu, lai redzētu kā tas izskatās.
LiveAgent ziņa ar Simplesat atsauksmi Gmail pastkastē
Ziņa ar nosūtītu atsauksmi

Simplesat ievietošana ir pabeigta un tagad varat sākt klientu atsauksmju vākšanu. Vēlaties uzzināt kā vāktt atsauksmes? Ieskatieties LiveAgent akadēmijā, kur mēs pārskatām dažas tēmas par klientu atsauksmēm.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

 

Frequently asked questions

Kas ir Simplesat?

Simplesat ir programma ar kuru var izveidot pielāgotas NPS un CSAT aptaujas. Tās var palīdzēt Jums sasniegt ticamākas klientu atsauksmes.

Vai es varu savienot Simplesat ar LiveAgent?

Simplesat aptaujas var būt ievietotas LiveAgent e-pastu šablonos. Klienti var ātri uzspiest uz atsauksmes ikonas un atsauksme tiks nosūtīta Jūsu klientu atbalsta dienestam.

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
Vadības panelis palīdz aģentiem būt lietas kursā par svarīgāko informāciju uzņēmumā. Sazinieties, lai uzzinātu vairāk.

Vadības panelis

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas, pašapkalpošanās un zvanu centra programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības un pircēju portāla programmatūru. Uzņēmums ir ātrās palīdzības atbalsta sistēmas eksperts, kas piedāvā integrācijas un alternatīvas risinājumus. Mūsdienīgas programmas un uzņēmuma pieredze izceļ LiveAgent no pārējām atbalsta programmatūrām.

Zvanu pārsūtīšana

Ienākošo zvanu pārsūtīšana ir process, kas vienkārši pārsūta zvanu no viena aģenta uz nākošo, lai samazinātu gaidīšanas laiku un uzlabotu klientu apmierinātību. Transnacionālajiem uzņēmumiem, lieliem uzņēmumiem un daudznacionālajiem uzņēmumiem var būt labums no ienākošo zvanu pārsūtīšanas. IVR tehnoloģija var palīdzēt novirzīt zvanus uz atbilstošu nodaļu vai aģentu.

Uzziniet, ko nozīmē pielāgošana. Dziļi izprotiet klientu apkalpošanas koncepcijas, izmantojot vienkāršus speciālistu skaidrojumus.

Pielāgošana

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūras risinājumus, tostarp VoIP tālruņa sistēmas, ienākošo zvanu centra programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmu. Uzņēmums arī piedāvā atbalstu un datu migrāciju. LiveAgent ir klients draudzīga platforma ar daudzām funkcijām un integrācijām. Uzņēmuma tīmekļa vietnē ir pieejams tīmekļa semināru kalendārs, bloga raksti, emuārs un glosārijs. LiveAgent piedāvā bezmaksas demo un ir pieejams arī sociālajos tīklos.

Uzklikšķinot uz pieteikuma ID pieteikuma pavedienā, parādās papildinformācija par pieteikumu. Pieteikuma dati sniedz papildu informāciju par pieteikumu.

Pieteikuma dati

Tekstā tiek aprakstīta klientu datubāze un palīdzības pieteikumu sistēma IT pieteikumu apstrādei. Tas piedāvā palīdzības pieteikumu pārvaldību un kopīgošanu, kā arī klientu informāciju un atvērtā avota palīdzības pieteikumu sistēmu. LiveAgent piedāvā alternatīvu risinājumu klientu apkalpošanas un datu pārvaldības programmām. Uzņēmums piedāvā atbalstu, datu migrāciju, kā arī seminārus un rakstīšanas testus.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju