Simplesat integration
Partner website
Uzzināt vairāk
Partner Privacy Policy
Simplesat Privātuma Politika
Kas ir Simplesat?
Simplesat ir lietojumprogramma klientu atsauksmju pārvaldīšanai. Uzņēmumi izmanto to, lai vāktu un analizētu klientu atsauksmes. Simplesat ļauj Jums izveidot un pielāgot NPS un CSAT aptaujas jau Jūsu izmantotajā sistēmā.
Kā es varu izmantot Simplesat?
Efektīvām aptujām jābūt izveidotām speciāliem mērķiem. Viens izmērs, kas aptver visus risinājumus ir daudz mazāk efektīvs. Simplesat var izmantot, lai izveidotu pielāgotu NPS un CSAT aptaujas ticamāku klientu atsauskmju iegūšanai.
Jūs varat izmantot šos datus Jūsu uzņēmuma, produktu un pakalpojumu, kā arī ļoti svarīga klientu atbalsta uzlabošanai. Lai iegūtu no Simplesat maksimumu, Jūs varat izmantot to ievietojot Jūsu NPS un CSAT aptaujas LiveAgents jautājumu biļetēs.
Atsauksmju datu izmantošana var dot ieguvumu daudzās lietās. Jūs varat izmantot savāktos datus klientu apkalpošanas dienesta darba uzlabošanai, uzzināt, kas Jūsu klientiem patīk vai nepatīk, kādiem saziņas kanāliem viņi dod priekšroku, utt.
Ko var iegūt no Simplesat izmantošanas?
- Pielāgotas un efektīvas NPS un CSAT aptaujas
- Viegla savienošana ar LiveAgent jautājumu biļetēm
- Aptauju pielāgošana un personalizēšana
- Pielāgoti aptauju ziņojumi
Ready to provide better customer support?
Try LiveAgent with our free 14-day trial and get access to our multi-channel help desk
Kā savienot Simplesat ar LiveAgent?
Tas ir vienkārši. Kad Jūs sāksiet Simplesat izmantošanu, Jūs varēsiet izveidot pielāgotu aptaju Jūsu LiveAgent kontaktiem. Tad Jums vajadzēs tikai ievietot to savos biļešu šablonos un nosūtīt to savam kontaktu sarakstam. Sekojiet instrukcijai zemāk, lai uzzinātu vairāk, kā to izdarīt.
- Apmeklējiet Simplesat mājaslapu un sāciet savu bezmaksas izmēģinājumu. Kad Jums būs konts, izveidojiet jaunu aptauju panelī. Jūs varat izvēlēties NPS vai CSAT aptaujas, lai novērtētu klientu apmierinātību vai klientu lojalitāti.
- Simplesat ļauj pielāgot visu, piemēram, ievadjautājumu, ikonu komplektus un atbilžu jautājumus. Jūs varat izvēlēties arī papildu jautājumu un norādīt, vai tas ir obligāts. Kad Jūs pabeigsiet, nospiediet uz “Iestatīt” sadaļu.
- Te Jūs varat izvēlēties aptaujas valodu, nosaukumu vai izvēlēties pielāgotu zīmolu saskaņā ar Jūsu uzņēmumu. Jūs varat arī pievienot zvana pogu un pievienot saiti uz Jūsu LiveAgent palīdzības dienestu, lai pārvaldītu atsauksmi. Kad esat pabeidzis, nospiediet uz “Publicēt” sadaļu.
- Izvēlieties “Savienot ar citu rīku > Standarta ievietošana“. Ir arī vairāki reitinga ikonu tipu un attēlošanas secības varianti. Jūs varat arī izvēlēties ikonu izmēru. Kad esat pabeidzis, nospiediet uz “Izveidot ievietošanas kodu“.
- Parādīsies jauns logs. Uzspiediet uz HTML un Kopēt aptauju. Tad pārejiet uz savu LiveAgent kontu un ejiet uz Iestatījumi > E-pasts > Klientu šabloni un izvēlieties no saraksta Jautājums atrisināts. Jū varat izvēlēties arī citu variantu.
- Izvēloties variantu var izmainīt e-pastu šablonu saturu, kas tiek sūtīti Jūsu klientiem. Tāpēc uzrakstiet tekstu atsauksmju vākšanai un nospiediet uz Avots. Ievietojiet aptauju laukā, izvēloties vietu saskaņā ar Jūsu uzskatiem. Nospiediet uz Saglabāt un esat pabeiguši. Jūs varat arī pārbaudīt šablonus vai nosūtīt tos uz savu e-pastu, lai redzētu kā tas izskatās.
Simplesat ievietošana ir pabeigta un tagad varat sākt klientu atsauksmju vākšanu. Vēlaties uzzināt kā vāktt atsauksmes? Ieskatieties LiveAgent akadēmijā, kur mēs pārskatām dažas tēmas par klientu atsauksmēm.
Frequently Asked Questions
Kas ir Simplesat?
Simplesat ir programma ar kuru var izveidot pielāgotas NPS un CSAT aptaujas. Tās var palīdzēt Jums sasniegt ticamākas klientu atsauksmes.
Vai es varu savienot Simplesat ar LiveAgent?
Simplesat aptaujas var būt ievietotas LiveAgent e-pastu šablonos. Klienti var ātri uzspiest uz atsauksmes ikonas un atsauksme tiks nosūtīta Jūsu klientu atbalsta dienestam.
Quality Unit, LLC piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru LiveAgent ar daudzām funkcijām un integrācijām. Uzņēmumam ir arī partneru programma un bezmaksas izmēģinājuma iespēja. Tiek piedāvāti arī izglītības materiāli un rakstīšanas testi. Citas iespējas ietver Telsome Modulus IP telefonijas pakalpojumus un telemārketinga programmatūru ar personalizētu video atbalstu. LiveAgent ir viegli saprotama un populāra programmatūra.
Integrately ir automatizācijas programmatūra, kas savieno vairāk nekā 425 lietojumprogrammas un programmatūras risinājumus. To galvenokārt izmanto, lai izveidotu integrācijas un darba plūsmas starp divām vai vairākām lietotnēm. LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas atbalsta gandrīz 70 pielāgotus integrācijas spraudņus. Tajā pat laikā LiveAgent piedāvā ievērojamus API un e-pasta mārketinga integrācijas. Abas programmas ir izmantojamas dinamiskiem tiešsaistes biznesiem, kuri vēlas uzlabot klientu pieredzi. Integrately var izmantot, lai uzlabotu savas darba plūsmu, izveidotu automatizāciju un paplašinātu klientu piesaisti. LiveAgent ir paredzēts klientu apkalpošanas uzlabošanai, lai palielinātu komunikācijas ātrumu, pilnveidotu klientu apmierinātību un palielinātu pārdošanas apjomus.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.