Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • Atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatave

Atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatave

Mūsdienu digitālajā laikmetā pret klientiem jāizturas tā, it kā tie būtu jūsu partneri. Neveltiet pārāk daudz laika nebūtiskām sarunām, tā vietā uzklausiet klientus! Pašreizējie un potenciālie klienti var sniegt jums daudz informācijas, kas palīdzēs palielināt pārdošanas apjomus, radīt kvalitatīvākus potenciālos pirkumus un vienkārši uzlabot klientu lojalitāti.

Lai to izdarītu, var izmantot vienu no vienkāršākajiem un efektīvākajiem saziņas kanāliem, proti, e-pastu.

Atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatave
Liveagent ļauj sūtīt e-pastus un iepriekšsagatavotas ziņas

Iespējams, jūs domājat: “Nu, mēs jau veicam labu darbu e-pasta mārketinga jomā.” Tas ir iespējams, bet vienmēr var veikt turpmākus uzlabojumus. Kāpēc neizmantot e-pasta ziņas, lai stiprinātu attiecības ar sarakstā iekļautajiem kontaktiem un lai tie ilgāk paliktu lojāli un kļūtu aktīvāki? Pastāv noteikta veida e-pasti, ko sauc par atsauksmju pieprasījuma e-pastu, kas var palīdzēt mijiedarboties un veidot nozīmīgu saikni ar potenciālajiem un esošajiem klientiem.

Atsauksmju pieprasījuma e-pasts ir vienkāršs un radošs veids, kā iesaistīt klientus un saņemt viņu atsauksmes, kas var palīdzēt uzlabot jūsu turpmākās mārketinga ziņas, kā arī pašu produktu.

Kas ir atsauksmju pieprasījuma e-pasts? Kāpēc tas ir svarīgs?

Pirms iedziļināties sīkumos, ir jāizskaidro, kāpēc tik svarīga ir atsauksmju apkopošana no klientiem. Ilgu laiku uzņēmumi neieguldīja ne laiku, ne resursus, lai iepazītu savus klientus.

Tā ir kļūda, jo, jautājot klientiem par viņu viedokli, jūs varat uzzināt vairāk par cilvēkiem, kas vēlas iegādāties jūsu produktus. Piemēram, kādas ir viņu vajadzības un kā tās var apmierināt.

Tāpēc galvenā doma, lūdzot atsauksmes, ir iegūt vērtīgu informāciju, kas palīdzēs uzlabot un attīstīt jūsu biznesu, produktus un pakalpojumus.

Jautājot saviem pašreizējiem klientiem atsauksmes, jūs varat uzzināt, vai viņi ir apmierināti, ko var uzlabot un kuras no viņu vajadzībām netiek apmierinātas.

Atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatave
Liveagent integrējas ar NiceReply un ļauj apkopot atsauksmes ar katru nosūtīto e-pastu

Visas šīs informācijas analīze un secinājumu izdarīšana ļaus jums:

  • Izprast savus klientus. Proaktīva klientu uzklausīšana ļaus jums tos labāk iepazīt un izprast kā patērētājus. Jūs varēsiet noskaidrot, ko viņi gaida no jūsu pakalpojumiem, un izpētīt viņu vajadzības. Runa nav tikai par sūdzību vai pieprasījumu noklausīšanos.
  • Saglabāt esošos klientus. Tiem, kuri jūtas uzklausīti un novērtēti, ir lielākas izredzes palikt lojāliem jūsu uzņēmumam. Lieciet klientiem šādi justies, regulāri vaicājot pēc viņu viedokļa un, kad vien iespējams, ieviešot piedāvātos uzlabojumus.
  • Palielināt esošo klientu lojalitāti. Klientu pieredzes uzlabošana, uzklausot un reaģējot uz viņu vajadzībām, palīdzēs paaugstināt viņu apmierinātības līmeni ar jūsu uzņēmumu. Šādi palielinot klientu lojalitāti, varat iegūt zīmolu vēstniekus, kas ieteiks jūsu pakalpojumus citiem.

Kā būtu jāpaprasa saviem klientiem atsauksmes? Izmantojot veco, labo e-pastu.

Tematu rindiņu piemēri atsauksmju pieprasījumu e-pasta sagatavēm

  • Mēs labprāt uzzinātu jūsu viedokli par [produktu/pakalpojumu]
  • Kā mēs to paveicām, [vārds]?
  • Dalieties savās domās par [produktu/pakalpojumu/uzņēmumu]
  • Pateicamies, ka iegādājāties produktu/pakalpojumu. Kāda bija apkalpošana?
  • Mums jāparunā, [vārds]…
  • Kāda bija Jūsu pieredze?
  • Un tā, ko Jūs domājat?
  • Pastāstiet par savu pieredzi ar [uzņēmums]
  • Jums ir [laika daudzums], lai padalītos savās domās par [produktu/pakalpojumu]

Atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagataves idejas

Atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatave – pēc kopīga projekta

Atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatave “Kā mēs to paveicām”

Novērtējiet produktus, ko iegādājāties ar atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatavi

Paldies par kopīgu projektu atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatave

Dalieties ar savām domām, izmantojot video atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatavi

Atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatave — Padomi un labākās prakses, kam sekot

Ielieciet pamatu godīgumam

Pirms sākat uzdot jautājumus, izskaidrojiet, cik svarīgi jums ir palielināt produkta vai pakalpojuma vērtību. Pastāstiet klientiem, ka vēlaties mācīties no viņu pieredzes, lai varētu turpināt pilnveidoties un nodrošināt labu servisu arī turpmāk.

Jau iepriekš izsakiet savu atzinību un pastāstiet klientiem, ka saprotat, ka viņu laiks ir dārgs, un tāpēc jūs patiešām augstu novērtēsit visas atsauksmes, ar ko viņi padalīsies.

Pajautājiet klientiem, kuri elementi/līdzekļi viņiem patīk

Atbildes uz šo jautājumu palīdzēs jums identificēt visas “labās” lietas, ar kurām nodarbojaties.

Pajautājiet klientiem, ko viņi vēlētos, lai jūs novērstu

Šis punkts ir ļoti svarīgs. Ir jājautā jūsu klientiem, kādas iepirkšanās/pakalpojuma pieredzes daļas viņiem nepatika.

Pievērsiet īpašu uzmanību šīm atbildēm. Ja nesekosiet šim padomam, jums nebūs attaisnojuma, ja kaut kas līdzīgs notiks arī ar citiem klientiem.

Atsauksmju pieprasījuma e-pasts — Biežāk uzdotie jautājumi

Kad būtu jāsūta atsauksmju pieprasījuma e-pasts?

Risinājuma laiks

Tas tiešām ir atkarīgs no jūsu produkta vai pakalpojuma specifikas. Tomēr negaidiet pārāk ilgi, jo klienti droši vien aizmirsīs pieredzi, kas viņam bija saskarē ar jūsu uzņēmumu (ja vien tā nebija īpaši negatīva). Laba doma ir nosūtīt atsauksmes pieprasījuma e-pastu 5 dienu laikā pēc pirkuma veikšanas.

Vai būtu jāsūta atsauksmju pieprasījuma e-pasts, pat ja zinu, ka šis klients ir neapmierināts ar manu produktu/pakalpojumu?

Neapmierinātības līmenis bēdīga seja

Jā, jums vajadzētu rūpēties par visu savu klientu pieredzi, nevis ignorēt tos, kuri ir pauduši negatīvu viedokli par jūsu produktu vai pakalpojumu. Visas negatīvās atsauksmes ir rūpīgi jāanalizē un jārīkojas, lai palīdzētu uzlabot savus produktus un pakalpojumus.

Ready to put our feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kad būtu jāsūta atsauksmju pieprasījuma e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ieteicams nosūtīt atsauksmes pieprasījuma e-pastu 5 dienu laikā pēc pirkuma. Tādējādi klienti nepaspēs aizmirst par mijiedarbību ar uzņēmumu. Tomēr tas ir atkarīgs no jūsu produkta vai pakalpojuma specifikas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai sūtīt atsauksmju pieprasījuma e-pastu neapmierinātam klientam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jā, jums jāpievērš uzmanība visiem saviem klientiem un neignorējiet tos, kuri pauduši negatīvu viedokli par jūsu produktu vai pakalpojumu. Visas negatīvās atsauksmes ir rūpīgi jāanalizē un jārīkojas, lai palīdzētu uzlabot produktus un pakalpojumus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas būtu jāraksta atsauksmju pieprasījuma e-pastā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jau iepriekš izsakiet savu atzinību un informējiet klientus, ka saprotat, ka viņu laiks ir dārgs, tāpēc novērtēsit visas atsauksmes, ar kurām viņi dalīsies.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju