Piedāvājam efektīvu e-pasta sagatavi, kas palīdz uzklausīt klientus un veicināt pārdošanas apjomus, kā arī uzlabot klientu lojalitāti. Sagatavi var izmantot gan atsauksmju pieprasījumu, gan pēcapkalpošanas aptauju nosūtīšanai. Izmantojiet vienkāršu, bet efektīvu saziņas kanālu, lai sasniegtu klientus un uzlabotu savu produktu/pakalpojumu kvalitāti!
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Mūsdienu digitālajā laikmetā pret klientiem jāizturas tā, it kā tie būtu jūsu partneri. Neveltiet pārāk daudz laika nebūtiskām sarunām, tā vietā uzklausiet klientus! Pašreizējie un potenciālie klienti var sniegt jums daudz informācijas, kas palīdzēs palielināt pārdošanas apjomus, radīt kvalitatīvākus potenciālos pirkumus un vienkārši uzlabot klientu lojalitāti.
Lai to izdarītu, var izmantot vienu no vienkāršākajiem un efektīvākajiem saziņas kanāliem, proti, e-pastu.
Iespējams, jūs domājat: “Nu, mēs jau veicam labu darbu e-pasta mārketinga jomā.” Tas ir iespējams, bet vienmēr var veikt turpmākus uzlabojumus. Kāpēc neizmantot e-pasta ziņas, lai stiprinātu attiecības ar sarakstā iekļautajiem kontaktiem un lai tie ilgāk paliktu lojāli un kļūtu aktīvāki? Pastāv noteikta veida e-pasti, ko sauc par atsauksmju pieprasījuma e-pastu, kas var palīdzēt mijiedarboties un veidot nozīmīgu saikni ar potenciālajiem un esošajiem klientiem.
Atsauksmju pieprasījuma e-pasts ir vienkāršs un radošs veids, kā iesaistīt klientus un saņemt viņu atsauksmes, kas var palīdzēt uzlabot jūsu turpmākās mārketinga ziņas, kā arī pašu produktu.
Pirms iedziļināties sīkumos, ir jāizskaidro, kāpēc tik svarīga ir atsauksmju apkopošana no klientiem. Ilgu laiku uzņēmumi neieguldīja ne laiku, ne resursus, lai iepazītu savus klientus.
Tā ir kļūda, jo, jautājot klientiem par viņu viedokli, jūs varat uzzināt vairāk par cilvēkiem, kas vēlas iegādāties jūsu produktus. Piemēram, kādas ir viņu vajadzības un kā tās var apmierināt.
Tāpēc galvenā doma, lūdzot atsauksmes, ir iegūt vērtīgu informāciju, kas palīdzēs uzlabot un attīstīt jūsu biznesu, produktus un pakalpojumus.
Jautājot saviem pašreizējiem klientiem atsauksmes, jūs varat uzzināt, vai viņi ir apmierināti, ko var uzlabot un kuras no viņu vajadzībām netiek apmierinātas.
Visas šīs informācijas analīze un secinājumu izdarīšana ļaus jums:
Kā būtu jāpaprasa saviem klientiem atsauksmes? Izmantojot veco, labo e-pastu.
I wanted to reach out to let you know that working with you on [project] has been a pleasure!
I was wondering if you’d be willing to share your thoughts on our recent project so we can get to know your opinion and act upon it.
If you want to help us improve our [product/service], follow this link [link to a feedback form] and share a few words about our project and your experience working with us.
Again, it’s been a pleasure working for you and your team.
Best,
[name & company]
Hey [name],
How would you rate the support you received from our customer service team?
Good, I’m satisfied
Bad, I’m unsatisfied
Here’s a reminder of what your ticket was about:
[ insert ticket]
We hope we did a good job!
Best,
[name & company]
We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:
Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]
Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]
Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.
Always yours,
[company] team
Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.
When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.
If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.
Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].
In the meantime, please reach out if you have any questions.
Best wishes,
[name & company]
Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.
Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.
Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!
We appreciate your help.
As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]
Pirms sākat uzdot jautājumus, izskaidrojiet, cik svarīgi jums ir palielināt produkta vai pakalpojuma vērtību. Pastāstiet klientiem, ka vēlaties mācīties no viņu pieredzes, lai varētu turpināt pilnveidoties un nodrošināt labu servisu arī turpmāk.
Jau iepriekš izsakiet savu atzinību un pastāstiet klientiem, ka saprotat, ka viņu laiks ir dārgs, un tāpēc jūs patiešām augstu novērtēsit visas atsauksmes, ar ko viņi padalīsies.
Atbildes uz šo jautājumu palīdzēs jums identificēt visas “labās” lietas, ar kurām nodarbojaties.
Šis punkts ir ļoti svarīgs. Ir jājautā jūsu klientiem, kādas iepirkšanās/pakalpojuma pieredzes daļas viņiem nepatika.
Pievērsiet īpašu uzmanību šīm atbildēm. Ja nesekosiet šim padomam, jums nebūs attaisnojuma, ja kaut kas līdzīgs notiks arī ar citiem klientiem.
Ready to put our feedback request templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Klientu serviss – lietotāja piesaiste
Lietotāju piesaiste ir daudzkārtēja - tiešsaistes čats un zināšanu bāzes raksti palīdz tūlītēji sniegt atbildes klientiem, samazinot atbalsta pieprasījumu. Kontrolsaraksti veicina lietotāju iesaistīšanos.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.
Izejošās tirdzniecības pārstāvis
Veiksmīgam izejošajam tirdzniecības pārstāvim nepieciešama kaislība, komunikācijas un sociālās iemaņas, mērķtiecība un zināšanas par produktu.
Salīdziniet LiveAgent ar citām platformām
Izrunas svarība klientu apkalpošanā un uzņēmumu tēla veidošanā. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un apmācību kursu.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem