Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Jira

Kas ir Jira?

Jira ir kļūdu, problēmu un projektu izsekošanas programmatūra. Mūsdienās tā ir kļuvusi par vienu no spēcīgākajiem darba vadības rīkiem, kas ir pieejams tirgū, un to izmanto darba grupas visā pasaulē, kas koncentrējas uz produktu pārvaldību, projektu vadību, dinamiku, programmatūras izstrādi, kļūdu izsekošanu un uzdevumu pārvaldību.

Kā jūs to varat izmantot?

Jira ir vairāki mērķi un tā piedāvā dažādus risinājumus jūsu darbplūsmai. Jira Software Cloud var palīdzēt tirdzniecībā, pārraudzīt problēmas, izsekot atjauninājumiem vai pārvaldīt tos, strādāt ar piezīmēm, lietotāju atsauksmēm vai daudz ko citu. Tas ir jūsu ziņā, kā jūs izmantosiet šo sekošanas programmatūru.

Problēmu izsekošana un pārvaldība

Jira ļauj izveidot uzdevumus, piešķirt tos personām un komandām, noteikt prioritātes un sekot to gaitai. Tas ļauj arī pārvietot uzdevumus starp izstrādes posmiem maksimālai darbplūsmas pārredzamībai.

Atskaišu izveide

Ar Jira varat izveidot visaptverošas atskaites, lai labāk izprastu konkrēto projektu progresu. Piemēram, Jira var sekot, cik daudz jūs iztērējat katram projektam, lai ļautu jums pielāgot darbplūsmu budžetam.

Scrum un Kanban

Jira piedāvā iespēju izmantot “Scrum” un “Kanban” darba organizācijas paneļus. Šie paneļi kalpo kā uzdevumu pārvaldības centri, kas projektā ietver dažādus uzdevumus. Izmantojot šos paneļus, var nodrošināt lielāku pārredzamību dažādu komandu darbplūsmai.

Ieguvumi:

Kad Jira pievienosit savam LiveAgent kontam, varēsit:

  • Skatīt pieteikumus, kas savienoti ar Jira uzdevumiem tieši LiveAgent programmā
  • Sapludināt uzdevumus ar pieteikumiem no noteiktiem klientiem
  • Meklēt Jira pieteikumus tieši LiveAgent

Kā integrēt Jira ar LiveAgent

Liveagent ietver Jira integrācijas spraudni, tāpēc abas programmas var viegli savienot, izmantojot palīdzības dienesta konfigurāciju. Jums nav nepieciešamas kodēšanas prasmes, vienkārši sekojiet šai pamācībai, lai uzzinātu, kā integrēt Jira ar LiveAgent.

Pirmais solis ir pāriet uz LiveAgent konfigurāciju. Dodieties uz spraudņu sadaļu un atrodiet Jira. Noklikšķiniet uz aktivizācijas slēdža, lai aktivizētu spraudni. Liveagent pēc šī soļa būs jāpārlādē.

Kur LiveAgent uzstādījumos atrast Jira spraudni
Liveagent spraudņu sekcija

Atrodiet aktīvo Jira spraudni un noklikšķiniet uz konfigurācijas zobrata, lai iestatītu savu integrāciju.

LiveAgent aktivizētais Jira spraudnis ar pieejamo konfigurācijas iespēju
Konfigurējiet Jira spraudni

Tagad jums ir jāievada sava informācija. Pirmajā laukā ir jāiekļauj jūsu Jira URL. Pēc tam ierakstiet savu e-pasta adresi otrajā. Izmantojiet e-pastu, ko izmantojāt, iestatot savu Jira kontu. Pēdējam laukam nepieciešams API tokens.

Jira spraudņa konfigurācijas logs LiveAgent iestatījumos
Jira spraudņa konfigurācija

Zem lauka varat atrast saiti. Noklikšķiniet uz tās un izveidojiet savu API tokenu, pēc tam nokopējiet un ielīmējiet to LiveAgent API tokena laukā.

Kur Jira izveidot API tokenus
Izveidot API tokenu

Kad esat pabeidzis, neaizmirstiet noklikšķināt uz Saglabāt.

LiveAgent veiksmīgi nokonfigurēts Jira spraudnis
Veiksmīgs rezultāts

Tagad jūsu Jira integrācija ir izveidota. Lai redzētu, kā tas darbojas, atveriet e-pasta pieteikumus vai citus jūsu izvēlētus pieteikumus un apskatiet labo paneli. Šeit var redzēt integrācijas ikonas (ja tādas jau ir aktīvas). Atrodiet Jira logo atvērtajā pieteikumā.

Jira logotips pieteikuma skatā
Jira logotips labajā pusē

Uzklikšķinot uz tā, var viegli izveidot jautājumu tieši no pieteikuma skata. Noklikšķinot uz pogas Izveidot, tiek atvērts jauns Jira logs, kurā var iestatīt pieteikuma specifiku.

Jauns Jira logs ar jauna jautājuma izveidi un aprakstu
Jauns Jira jautājums

Kā integrēt Jira Software Cloud ar LiveAgent, izmantojot Zapier

Integrācija caur Zapier aizņem tikai dažas minūtes. Tas ir pavisam vienkārši. Zapier savieno divu dažādu lietojumprogrammu divas dažādas funkcijas. Šajā gadījumā programmas būs Jira Software Cloud un LiveAgent klientu atbalsta programmatūra. Nav nepieciešama kodēšanas pieredze, lai tās darbotos kopā, tikai jāievēro šī vienkāršā pamācība vai jāmēģina to izdarīt pašam Zapier programmā.

Pirmkārt, būs vajadzīgs Zapier konts. Ja tāda nav, to var izveidot šeit. Kad piesakāties, turpiniet darbu LiveAgent + Jira programmatūras mākoņintegrēšanas lapā.

LiveAgent un Jira integrācijas lapa Zapier
Liveagent + Jira integrācija Zapier programmā

Ritiniet uz leju lapā, līdz tiek parādīta nodaļa Savienojiet LiveAgent + Jira Software Cloud dažās minūtēs. Šeit var atlasīt trigeri un darbību. Trigeris vienā lietotnē aktivizē darbību otrā, izveidojot integrāciju. Izvēlieties tos, kas atbilst jūsu vajadzībām.

Piemēram, mēs parādīsim jums integrāciju kur savienots Jira trigeris Jauns jautājums un LiveAgent darbība Izveidot Sarunu. Kad esat tos atlasījis, turpiniet, noklikšķinot uz zilās pogas.

Pēc trigera un darbības izvēles savienojiet LiveAgent un Jira kā parādīts Zapier attēlā.
Jira savienošana ar LiveAgent

Šajā sadaļā jāuzstāda Jira Software Cloud trigeris. Pierakstieties savā Atlassian/Jira kontā un turpiniet iestatīšanu. Lai apstrādātu datus, jums būs Zapier jānorāda pieejas dati.

Jira trigera iestatīšana Zapier
Jira trigera iestatīšana

Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Saglabāt un Turpināt.

Jira trigera iestatīšanas pabeigšana
Jira trigera iestatīšanas pabeigšana

Pēdējais solis trigera iestatīšanā ir pārbaudīt trigeri. Jūs varat izlaist šo soli, bet mēs ļoti iesakām veikt testu. Tas aizņem tikai dažas sekundes. Ja rodas kādas neatbilstības, Zapier jums piedāvās ērtu problēmu novēršanas pamācību.

Jira trigera tests
Trigera tests

Tagad ir jāiestata LiveAgent darbība. Process ir tāds pats kā iepriekš, izņemot to, ka ir jāaizpilda vēl daži lauki, mūsu gadījumā, lai norādītu, kāda saruna tiks izveidota. Aizpildiet sūtītāja e-pasta adresi, adresāta e-pasta adresi, tēmu un un pašu ziņu. Ja vēlaties sīkāk aprakstīt darbību, varat aizpildīt arī neobligātos laukus.

LiveAgent darbības iestatīšana Zapier
LiveAgent darbības iestatīšana

Kad esat beidzis, veiciet pēdējo integrācijas testu.

Jira un LiveAgent integrācijas tests Zapier
Integrācijas tests

Pēc sekmīga testa dodieties uz LiveAgent un apskatiet pieteikumu sadaļu. Ikreiz, kad Jira Software Cloud tiks radīts jauns jautājums, jūs saņemsit pieteikumu ar atbisltošu informāciju.

Piemērs veiksmīgai integrācijai LiveAgent pieteikuma skatā
Pieteikuma piemērs

Tas arī viss! Jira Software Cloud ir veiksmīgi integrēts LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmā.

BUJ

Kas ir Jira?

Jira ir projektu vadības programmatūra, kas ļauj pārvaldīt uzdevumus, projektus un produktus. Turklāt tas norāda uz iespējamajām kļūdām, kas jālabo.

Kādas ir Jira lietošanas priekšrocības?

- pielāgojams

- noderīgi spraudņi

- ērti lietojams

- palielina darbplūsmas efektivitāti

& nbsp;

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju