Partners
Kas ir Jira?
Jira ir kļūdu, problēmu un projekta izsekošanas programmatūra. Mūsdienās tas ir kļuvis par vienu no spēcīgākajiem darba vadības rīkiem, kas ir pieejams tirgū, un to visā pasaulē izmanto darba grupas, kas koncentrējas uz produktu pārvaldību, projektu vadību, agile metodiku, programmatūras izstrādi, kļūdu izsekošanu un uzdevumu pārvaldību.
Kā jūs to varat izmantot?
Jira ir vairāki mērķi un tā piedāvā dažādus risinājumus jūsu darbplūsmai. Jira Software Cloud var palīdzēt tirdzniecībā, pārraudzīt problēmas, izsekot atjauninājumiem vai pārvaldīt tos, strādāt ar piezīmēm, lietotāju atsauksmēm vai daudz ko citu. Tas ir jūsu ziņā, kā jūs izmantosiet šo sekošanas programmatūru.
Problēmu izsekošana un pārvaldība
Jira ļauj izveidot uzdevumus, piešķirt tos personām un komandām, noteikt prioritātes un sekot to gaitai. Tas ļauj arī pārvietot uzdevumus starp izstrādes posmiem maksimālai darbplūsmas pārredzamībai.
Atskaišu izveide
Ar Jira varat izveidot visaptverošas atskaites, lai labāk izprastu progresu konkrētiem projektiem. Piemēram, Jira var izsekot, cik daudz jūs tērējat katram projektam, lai pielāgotu savu darbplūsmu budžetam.
Scrum un Kanban
Jira piedāvā iespēju izmantot “Scrum” un “Kanban” darba organizācijas paneļus. Šie paneļi kalpo kā uzdevumu pārvaldības centri, kas projektā ietver dažādus uzdevumus. Izmantojot šos paneļus, var nodrošināt lielāku pārredzamību dažādu komandu darbplūsmai.
Ieguvumi:
Kad Jira pievienosit savam LiveAgent kontam, varēsit:
- Skatīt pieteikumus, kas savienoti ar Jira uzdevumiem tieši LiveAgent programmā
- Sapludināt uzdevumus ar pieteikumiem no noteiktiem klientiem
- Meklēt Jira pieteikumus tieši LiveAgent
Kā integrēt Jira ar LiveAgent
Liveagent ietver Jira integrācijas spraudni, tāpēc abas programmas var viegli savienot, izmantojot palīdzības dienesta konfigurāciju. Jums nav nepieciešamas kodēšanas prasmes, vienkārši sekojiet šai pamācībai, lai uzzinātu, kā integrēt Jira ar LiveAgent.
Pirmais solis ir pāriet uz LiveAgent konfigurāciju. Dodieties uz spraudņu sadaļu un atrodiet Jira. Noklikšķiniet uz aktivizācijas slēdža, lai aktivizētu spraudni. Liveagent pēc šī soļa būs jāpārlādē.

Atrodiet aktīvo Jira spraudni un noklikšķiniet uz konfigurācijas zobrata, lai iestatītu savu integrāciju.

Tagad jums ir jāievada sava informācija. Pirmajā laukā ir jāiekļauj jūsu Jira URL. Pēc tam ierakstiet savu e-pasta adresi otrajā. Izmantojiet e-pastu, ko izmantojāt, iestatot savu Jira kontu. Pēdējam laukam nepieciešams API tokens.

Zem lauka varat atrast saiti. Noklikšķiniet uz tās un izveidojiet savu API tokenu, pēc tam nokopējiet un ielīmējiet to LiveAgent API tokena laukā.

Kad esat pabeidzis, neaizmirstiet noklikšķināt uz Saglabāt.

Tagad jūsu Jira integrācija ir izveidota. Lai redzētu, kā tas darbojas, atveriet e-pasta pieteikumus vai citus jūsu izvēlētus pieteikumus un apskatiet labo paneli. Šeit var redzēt integrācijas ikonas (ja tādas jau ir aktīvas). Atrodiet Jira logo atvērtajā pieteikumā.

Uzklikšķinot uz tā, var viegli izveidot jautājumu tieši no pieteikuma skata. Noklikšķinot uz pogas Izveidot, tiek atvērts jauns Jira logs, kurā var iestatīt pieteikuma specifiku.

Kā integrēt Jira Software Cloud ar LiveAgent, izmantojot Zapier
Integrācija caur Zapier aizņem tikai dažas minūtes. Tas ir pavisam vienkārši. Zapier savieno divu dažādu lietojumprogrammu divas dažādas funkcijas. Šajā gadījumā programmas būs Jira Software Cloud un LiveAgent klientu atbalsta programmatūra. Nav nepieciešama kodēšanas pieredze, lai tās darbotos kopā, tikai jāievēro šī vienkāršā pamācība vai jāmēģina to izdarīt pašam Zapier programmā.
Pirmkārt, būs vajadzīgs Zapier konts. Ja tāda nav, to var izveidot šeit. Kad piesakāties, turpiniet darbu LiveAgent + Jira programmatūras mākoņintegrēšanas lapā.

Ritiniet uz leju lapā, līdz tiek parādīta sadaļa Savienot LiveAgent + Jira Software Cloud. Šeit var atlasīt trigeri un darbību. Trigeris vienā lietotnē aktivizē darbību otrā, izveidojot integrāciju. Izvēlieties tos, kas atbilst jūsu vajadzībām.
Piemēram, mēs parādīsim jums integrāciju kur savienots Jira trigeris Jauns jautājums un LiveAgent darbība Izveidot Sarunu. Kad esat tos atlasījis, turpiniet, noklikšķinot uz zilās pogas.

Šajā sadaļā jāuzstāda Jira Software Cloud trigeris. Pierakstieties savā Atlassian/Jira kontā un turpiniet iestatīšanu. Lai apstrādātu datus, jums būs Zapier jānorāda pieejas dati.

Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Saglabāt un Turpināt.

Pēdējais solis trigera iestatīšanā ir pārbaudīt trigeri. Jūs varat izlaist šo soli, bet mēs ļoti iesakām veikt testu. Tas aizņem tikai dažas sekundes. Ja rodas kādas neatbilstības, Zapier jums piedāvās ērtu problēmu novēršanas pamācību.

Tagad ir jāiestata LiveAgent darbība. Process ir tāds pats kā iepriekš, izņemot to, ka ir jāaizpilda vēl daži lauki, mūsu gadījumā, lai norādītu, kāda saruna tiks izveidota. Aizpildiet sūtītāja e-pasta adresi, adresāta e-pasta adresi, tēmu un un pašu ziņu. Ja vēlaties sīkāk aprakstīt darbību, varat aizpildīt arī neobligātos laukus.

Kad esat beidzis, veiciet pēdējo integrācijas testu.

Pēc sekmīga testa dodieties uz LiveAgent un apskatiet pieteikumu sadaļu. Ikreiz, kad Jira Software Cloud tiks radīts jauns jautājums, jūs saņemsit pieteikumu ar atbisltošu informāciju.

Tas arī viss! Jira Software Cloud ir veiksmīgi integrēts LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmā.
Frequently asked questions
Kas ir Jira?
Jira ir projektu vadības programmatūra, kas ļauj pārvaldīt uzdevumus, projektus un produktus. Turklāt tas norāda uz iespējamajām kļūdām, kas jālabo.
Kādas ir Jira lietošanas priekšrocības?
- pielāgojams - noderīgi spraudņi - ērti lietojams - palielina darbplūsmas efektivitāti & nbsp;
Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu
Ojama klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām integrācijām. BUJ lapa var palīdzēt uzņēmumiem samazināt klientu servisa noslogojumu un uzlabot klientu pieredzi. BUJ lapa sniedz atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem par produktiem un pakalpojumiem. Dizainējot BUJ lapu, izvēlieties atbilstošus jautājumus, organizējiet tos kategorijās un rakstiet īsos, konkrētos jautājumus.
Zelabot klientu apmierinātību, veicinot lojalitāti. NetSuite piedāvā plašu klientu atbalsta kanālu klāstu, tostarp e-pastu, sociālo mediju atbalstu un zvanu centru. LiveAgent ir efektīva klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo klientu lojalitāti. IT atbalsts LiveAgent nodrošina labāku saziņu zvanu centrā. Tiešsaistes čata programmatūra Feederloop uzlabo klientu apmierinātību un radīs lojālus klientus.
Sudzibu parvaldibas programmatura
Efektīva klientu komunikācija ir būtiska uzņēmuma reputācijai un ilgtermiņa panākumiem. LiveAgent piedāvā risinājumu problēmu efektīvai risināšanai, nodrošinot labu klientu apkalpošanu. Izbaudiet bezmaksas izmēģinājumu.