Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Izmantojiet LiveAgent palīdzību no koplietotās pastkastes.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā

Vairāku e-pasta kontu uzraudzība pēc klientu vaicājumiem ir nogurdinoša un bieži vien ir neproduktīva. Vaicājumi tiek pazaudēti, aizmirsti vai paliek neatbildēti, jo tie ir izkaisīti vairākos dažādu pakalpojumu aģentu e -pasta kontos.

Lai iegūtu pilnīgu pārskatu par klientu apkalpošanas e -pasta vaicājumiem, vairākiem cilvēkiem ir nepieciešama piekļuve vienam e -pastam un šeit noder koplietojamā pastkaste.

Savienojiet visus savus e -pastus no tādiem pakalpojumiem kā Microsoft Outlook, Office 365, Gmail vai pielāgotu e -pasta serveri un gūstiet labumu no koplietotās pastkastes.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Create Ticket in LiveAgent

Kas ir koplietota pastkaste?

Kopīga iesūtne ir daļa no mūsu palīdzības dienesta un biļešu pārdošanas risinājuma. Padomājiet par to kā par savu Gmail gudrāku versiju.

Katram jūsu atbalsta aģentam ir savs unikālais pieteikumvārds, tomēr pēc pieteikšanās iesūtnē ikvienam ir piekļuve vienam un tam pašam informācijas panelim. Ikviens var apskatīt visas ienākošās biļetes, kas atbild uz ko un kas jārisina nekavējoties.

Iesūtne automātiski sakārto visus vaicājumus nodaļās, pasūta tiketus atbilstoši prioritātēm un piešķir pienākumus atsevišķiem aģentiem. p>

Kā koplietojama pastkaste var uzlabot reklāmguvumu?

Klientu apmierinātība ir cieši saistīta ar klientu piesaisti, reklāmguvumu līmeni un ieņēmumiem. Jo vairāk apmierināti būs jūsu klienti, jo labāk veiksies jūsu bizness. Sniedzot klientiem ātrus, personalizētus un zinošus pakalpojumus, jūs uzlabosit klientu piesaisti, ieņēmumus un reklāmguvumu līmeni.

Shared inbox improving the conversion rates

Kopīgotās iesūtnes priekšrocības

Veicina sadarbību

Ļauj jūsu atbalsta aģentiem kopā strādāt pie sarežģītiem jautājumiem. Viens aģents var turpināt darbu, kur otrs pārtrauca, jo tiek saglabāts viss progress, un aģenti var atstāt viens otram iekšējas piezīmes, tērzēšanu vai pat veikt iekšējus zvanus.

Uzlabo produktivitāti

Tā kā jūsu aģentiem nebūs jātērē savs dārgais laiks, uzraugot dažādus kontus un pārslēdzoties starp ierīcēm, viņi var pavadīt vairāk laika, lai sniegtu klientiem personalizētu un zinošu pakalpojumu.

Web icon

Uztur datu drošību

Tā kā katram aģentam ir savs unikālais pieteikumvārds un nav jāpārrauga vairāki konti, kopīgotā iesūtne ir drošākais risinājums jūsu uzņēmumam un klientiem.

Problematic sharing of information

The problem:Sharing information

Jūsu uzņēmumam augot, tas gūst lielāku peļņu, bet arī vairāk atbalsta pieprasījumu, jautājumu par produktiem un vispārīgus jautājumus. Agrāk bija tā, ka viena persona bija atbildīga par atbildēm uz jūsu organizācijas e -pastiem, un, dodoties atvaļinājumā, pieteikšanās akreditācijas dati tika vienkārši koplietoti ar aģentu, kas viņu aizstāvēja. Tomēr tas izraisīja apjukumu un pārpratumus konteksta un pārredzamības trūkuma dēļ.

Izklausās pazīstami? Mums ir risinājums!

Risinājums: viena kopīgota iesūtne

LiveAgent piedāvā uzlabotas iebūvētas funkcijas, kas palīdz ātri un efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus no viena informācijas paneļa.

LiveAgent sniedz jums piekļuvi neierobežotai racionalizētas komunikācijas vēsturei un mūsu iebūvētajai. Izmantojot CRM, ir ļoti viegli kopīgot atbalsta biļetes un to statusa atjauninājumus ar kolēģiem.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Vai meklējat labāku koplietojamu pastkasti?

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra MVU 2020. gadā. Palieciet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Kas padara mūsu palīdzības dienesta programmatūru par pareizo izvēli?

Most reviewed and number 1

Visvairāk novērtetie un #1

LiveAgent 2019. – 2020. gadā ir visvairāk pārskatītā un #1 novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem.

Preferred by 21k businesses

Iemīļota vairāk kā 21K uzņēmumiem

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.

Packed with features

Apveltīta ar vairāk nekā 180 funkcijām

Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , vairāk nekā 40 integrācijas un bezgalīgas pielāgošanas, rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Cloud based and secure help desk

Mākoņbāzēta un droša

Pilnībā uz mākoņiem balstīta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Pārredzama un pieņemama cenu politika

Iegūstiet mūsu profesionālo Helpdesk risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgām saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam, lai pilnībā piekļūtu visām pieejamajām funkcijām.

Ko jūs gaidāt? Izmēģiniet mūsu kopīgo pastkasti jau šodien!

$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma
Saistītie Raksti arKopiga pastkaste
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citas saziņas risinājumus. Izmantojot birkas, var sakārtot un prioritizēt klientu pieteikumus, uzlabojot komandas sadarbību un klientu pieredzi. Uzziniet, kā izveidot un pievienot birkas, lai optimizētu pieteikumu pārvaldību.

Kā izveidot un pievienot birkas LiveAgent

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citas saziņas risinājumus. Izmantojot birkas, var sakārtot un prioritizēt klientu pieteikumus, uzlabojot komandas sadarbību un klientu pieredzi. Uzziniet, kā izveidot un pievienot birkas, lai optimizētu pieteikumu pārvaldību.

Kā sazināties ar ActiveCampaign klientu apkalpošanu, izmantojot e-pasta, tiešsaistes čata, tālruņa, sociālo mediju un pašapkalpošanās atbalstu.

ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.

LiveAgent piedāvā visaptverošu palīdzības programmatūru uzņēmumiem, lai optimizētu klientu atbalstu visos komunikācijas kanālos, uzlabotu atbildes laiku un efektivitāti. Uzņēmumi var pielāgot programmatūru savām vajadzībām un veiktspēju, nodrošinot labāku klientu pieredzi.

LiveAgent Palīdzības Dienesta Programmatūra un Tiešsaistes čats

LiveAgent piedāvā visaptverošu palīdzības programmatūru uzņēmumiem, lai optimizētu klientu atbalstu visos komunikācijas kanālos, uzlabotu atbildes laiku un efektivitāti. Uzņēmumi var pielāgot programmatūru savām vajadzībām un veiktspēju, nodrošinot labāku klientu pieredzi.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas uzlabo klientu atbalsta pieredzi. Ar LiveAgent aģentu pārvaldības funkciju var viegli definēt un uzraudzīt aģentus, vienkāršojot klientu mijiedarbību. Uzņēmums piedāvā arī daudzas citas funkcijas un integrācijas, lai optimizētu klientu atbalstu. Atpakaļ pie video, izveidojiet bezmaksas kontu.

Kā pievienot Aģentus LiveAgent sistēmā

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas uzlabo klientu atbalsta pieredzi. Ar LiveAgent aģentu pārvaldības funkciju var viegli definēt un uzraudzīt aģentus, vienkāršojot klientu mijiedarbību. Uzņēmums piedāvā arī daudzas citas funkcijas un integrācijas, lai optimizētu klientu atbalstu. Atpakaļ pie video, izveidojiet bezmaksas kontu.

E-pasta sagataves ļauj aģentiem konsekventi atbildēt uz jautājumiem, ietaupa laiku un nodrošina vienotas, profesionālas atbildes, uzlabojot klientu pieredzi. Uzņēmums var izmantot LiveAgent video, lai iepazītos ar sagatavju izveides iespējām.

Kā izveidot E-pasta sagataves LiveAgent sistēmā

E-pasta sagataves ļauj aģentiem konsekventi atbildēt uz jautājumiem, ietaupa laiku un nodrošina vienotas, profesionālas atbildes, uzlabojot klientu pieredzi. Uzņēmums var izmantot LiveAgent video, lai iepazītos ar sagatavju izveides iespējām.

Izvēlieties Jūsu LiveAgent subdomēna nosaukumu, lai uzlabotu klientu iesaisti un pārdošanas rezultātus, izmantojot čata ielūgumus. LiveAgent nodrošina visaptverošu pamācību par čata ielūgumu izveidi un iestatīšanu. Uzticamas klientu apkalpošanas programmatūras uzņēmums.

Kā izveidot Čata ielūgumus LiveAgent sistēmā

Izvēlieties Jūsu LiveAgent subdomēna nosaukumu, lai uzlabotu klientu iesaisti un pārdošanas rezultātus, izmantojot čata ielūgumus. LiveAgent nodrošina visaptverošu pamācību par čata ielūgumu izveidi un iestatīšanu. Uzticamas klientu apkalpošanas programmatūras uzņēmums.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x