Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Izmantojiet LiveAgent palīdzību no koplietotās pastkastes.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā

Vairāku e-pasta kontu uzraudzība pēc klientu vaicājumiem ir nogurdinoša un bieži vien ir neproduktīva. Vaicājumi tiek pazaudēti, aizmirsti vai paliek neatbildēti, jo tie ir izkaisīti vairākos dažādu pakalpojumu aģentu e -pasta kontos.

Lai iegūtu pilnīgu pārskatu par klientu apkalpošanas e -pasta vaicājumiem, vairākiem cilvēkiem ir nepieciešama piekļuve vienam e -pastam un šeit noder koplietojamā pastkaste.

Savienojiet visus savus e -pastus no tādiem pakalpojumiem kā Microsoft Outlook, Office 365, Gmail vai pielāgotu e -pasta serveri un gūstiet labumu no koplietotās pastkastes.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Create Ticket in LiveAgent

Kas ir koplietota pastkaste?

Kopīga iesūtne ir daļa no mūsu palīdzības dienesta un biļešu pārdošanas risinājuma. Padomājiet par to kā par savu Gmail gudrāku versiju.

Katram jūsu atbalsta aģentam ir savs unikālais pieteikumvārds, tomēr pēc pieteikšanās iesūtnē ikvienam ir piekļuve vienam un tam pašam informācijas panelim. Ikviens var apskatīt visas ienākošās biļetes, kas atbild uz ko un kas jārisina nekavējoties.

Iesūtne automātiski sakārto visus vaicājumus nodaļās, pasūta tiketus atbilstoši prioritātēm un piešķir pienākumus atsevišķiem aģentiem. p>

Kā koplietojama pastkaste var uzlabot reklāmguvumu?

Klientu apmierinātība ir cieši saistīta ar klientu piesaisti, reklāmguvumu līmeni un ieņēmumiem. Jo vairāk apmierināti būs jūsu klienti, jo labāk veiksies jūsu bizness. Sniedzot klientiem ātrus, personalizētus un zinošus pakalpojumus, jūs uzlabosit klientu piesaisti, ieņēmumus un reklāmguvumu līmeni.

Shared inbox improving the conversion rates

Kopīgotās iesūtnes priekšrocības

Veicina sadarbību

Ļauj jūsu atbalsta aģentiem kopā strādāt pie sarežģītiem jautājumiem. Viens aģents var turpināt darbu, kur otrs pārtrauca, jo tiek saglabāts viss progress, un aģenti var atstāt viens otram iekšējas piezīmes, tērzēšanu vai pat veikt iekšējus zvanus.

Uzlabo produktivitāti

Tā kā jūsu aģentiem nebūs jātērē savs dārgais laiks, uzraugot dažādus kontus un pārslēdzoties starp ierīcēm, viņi var pavadīt vairāk laika, lai sniegtu klientiem personalizētu un zinošu pakalpojumu.

Web icon

Uztur datu drošību

Tā kā katram aģentam ir savs unikālais pieteikumvārds un nav jāpārrauga vairāki konti, kopīgotā iesūtne ir drošākais risinājums jūsu uzņēmumam un klientiem.

Problematic sharing of information

The problem:Sharing information

Jūsu uzņēmumam augot, tas gūst lielāku peļņu, bet arī vairāk atbalsta pieprasījumu, jautājumu par produktiem un vispārīgus jautājumus. Agrāk bija tā, ka viena persona bija atbildīga par atbildēm uz jūsu organizācijas e -pastiem, un, dodoties atvaļinājumā, pieteikšanās akreditācijas dati tika vienkārši koplietoti ar aģentu, kas viņu aizstāvēja. Tomēr tas izraisīja apjukumu un pārpratumus konteksta un pārredzamības trūkuma dēļ.

Izklausās pazīstami? Mums ir risinājums!

Risinājums: viena kopīgota iesūtne

LiveAgent piedāvā uzlabotas iebūvētas funkcijas, kas palīdz ātri un efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus no viena informācijas paneļa.

LiveAgent sniedz jums piekļuvi neierobežotai racionalizētas komunikācijas vēsturei un mūsu iebūvētajai. Izmantojot CRM, ir ļoti viegli kopīgot atbalsta biļetes un to statusa atjauninājumus ar kolēģiem.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Vai meklējat labāku koplietojamu pastkasti?

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra MVU 2020. gadā. Palieciet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Kas padara mūsu palīdzības dienesta programmatūru par pareizo izvēli?

Most reviewed and number 1

Visvairāk novērtetie un #1

LiveAgent 2019. – 2020. gadā ir visvairāk pārskatītā un #1 novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem.

Preferred by 21k businesses

Iemīļota vairāk kā 21K uzņēmumiem

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.

Packed with features

Apveltīta ar vairāk nekā 180 funkcijām

Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , vairāk nekā 40 integrācijas un bezgalīgas pielāgošanas, rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Cloud based and secure help desk

Mākoņbāzēta un droša

Pilnībā uz mākoņiem balstīta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Pārredzama un pieņemama cenu politika

Iegūstiet mūsu profesionālo Helpdesk risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgām saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam, lai pilnībā piekļūtu visām pieejamajām funkcijām.

Ko jūs gaidāt? Izmēģiniet mūsu kopīgo pastkasti jau šodien!

$9 mēnesis

Small business

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mēnesis

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 contact form

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kas ir koplietotā iesūtne?

Kopīga iesūtne ir lielisks risinājums sadarbībai, klientu atbalstam un uzraudzībai. Tas ļauj aģentiem sadarboties vidē, kurā viņi var savstarpēji sarunāties, dalīties idejās, risināt problēmas reāllaikā un uzraudzīt klientu aktivitāte.

Kādas ir koplietojamās iesūtnes uzņēmējdarbības priekšrocības?

Kopīgota iesūtne LiveAgent ļauj vairākiem aģentiem strādāt no viena informācijas paneļa. Rezultātā tas palielina klientu apmierinātību, klientu noturēšanu un uzlabo aģenta darbplūsmu.

Related Articles to Kopiga pastkaste
Izmantojiet mūsu bezmaksas klientu iegūšanas e-pasta sagataves visiem dzīves gadījumiem! Uzlabojiet klientu piesaisti, samaziniet e-pastu atlēcienu līmeni un vēl daudz ko citu!

Adresātu iegūšanas e-pasta sagataves

Tekstā sniegti padomi, kā veiksmīgi izmantot e-pasta mārketingu, tostarp kā plānot adresātu ieguves kampaņu un iesākumi un sveicieni, kas var tikt izmantoti uzņēmuma sarakstē. Labs pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta ziņojums ir būtisks, lai informētu klientus un izmantotu e-pasta mārketingu. Dovecot ir e-pasta serveris, kas piedāvā dažādas funkcionalitātes, tostarp migrācijas iespējas. LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā integrācijas un daudz citas funkcijas.

Uzziniet, kā noslēgt e-pastu, izmantojot mūsu profesionālo rokasgrāmatu un padomus. Palieliniet savus VKS un atsaucības rādītājus jau šodien, izmantojot mūsu bezmaksas sagataves!

Kā noslēgt e-pastu (Padomi un sagataves)

Lai iegūtu abonentus, jāplāno kampaņa un jāsniedz tiem vērtība, kuru var iegūt no sociālajiem tīkliem un tīmekļa vietnes. Svarīgi uzturēt aktīvo abonentu bāzi, kas uzlabos mārketinga metrikas. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, Pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru, un iespējams to izmēģināt bez maksas.

Pēcpārdošanas e-pasta sagataves, kas ir informatīvas un nostiprinās pozitīvas emocijas, kas saistītas ar jūsu uzņēmumu.

Pēcpārdošanas e-pasta sagataves

Tekstā tiek apskatīta personalizētas iekļaušanas stratēģijas svarība digitālajā mārketingā. Tiek piedāvātas iekļaušanas e-pasta sagataves, lai veidotu personīgas attiecības ar klientiem, kā arī ieteicams izmantot praktiskus un efektīvus saziņas kanālus. Tiek uzsvērta aktīvo abonentu bāzes uzturēšanas svarība, kas uzlabo mārketinga efektivitāti. LiveAgent uzstāj, ka viņu produkti ir piemērotas risinājums digitālajam mārketingam.

LiveAgent has created free, ready-to-use email templates for any company or an individual seeking to provide professional customer service.

Sadarbības pārtraukšanas e-pastu paraugs

LiveAgent piedāvā vairākas e-pasta sagataves bez maksas, ieskaitot klientu atzinības, kuponu un lojalitātes programmas sagataves. LiveAgent arī piedāvā bezmaksas izmēģinājuma e-pasta sagataves. Uzņēmums piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citus risinājumus. LiveAgent ir pieejams arī ar bezmaksas rīku datu migrācijai.

Uzziniet, kā efektīvi iesākt e-pastus. LiveAgent piedāvā vairākus padomus un sagataves, lai uzlabotu visu jūsu e-pastu iesākšanu.

Kā iesākt e-pastu (Padomi un sagataves)

Rakstā sniegti padomi par uzņēmuma e-pastu izveidi un to, kā veiksmīgi izmantot e-pasta mārketingu. Saziņas veids ar e-pastu joprojām ir efektīvs, lai uzturētu attiecības ar klientiem. Svarīgi veidot aktīvu abonentu bāzi, un parakstu pielāgot saziņas kontekstam. Piemērota profesionāla noslēguma izvēle un vērtības sniegšana abonentiem var uzlabot mārketinga metrikas. Adreses var iegūt no sociālajiem tīkliem un tīmekļa vietnes.

Izmantojiet mūsu pārdošanas turpinājuma e-pasta sagataves ikkatram gadījumam. Saglabājiet tos kā iepriekšsagatavotas ziņas vai automatizējiet ar LiveAgent!

Pārdošanas e-pasta turpinoājuma sagataves

Rakstā aprakstīts, ka personalizētās temata rindiņas palīdz uzlabot e-pastu atvēršanas un ienākumu rādītājus. Tiek piedāvātas 10 dažādas pārdošanas turpinājuma e-pasta sagataves, tostarp pēc trigera notikuma, ar īpašu piedāvājumu, lai atjaunotu saikni ar interesentu, pēc balss pasta atstāšanas un pēc pasākuma.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju