Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Klientu apmierinātības aptaujas jautājumi

Klientu apmierinātības aptaujas jautājumi

Dažādos pētījumos konstatēts, ka:

  • Neapmierināts klients pastāstīs par savu negatīvo sadarbības pieredzi ar uzņēmumu vēļ 9-15 cilvēkiem
  • Lai atsvērtu vienu neatrisinātu negatīvu pieredzi, ir vajadzīgas vidēji 12 pozitīvas pieredzes
  • Klientiem, kas jūsu uzņēmumam piešķir 5 zvaigžņu novērtējumu skalā no 1 līdz 5, ir 6 reižu augstāka iespējamība, ka tie, visticamāk, atkal iepirksies pie jums

Tas nozīmē, ka klientu apmierinātība uzņēmumiem ir augsta likme, un klientu apmierinātības aptaujas ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā noskaidrot, kā klienti jūtas saistībā ar jūsu uzņēmumu. Aptaujas palīdz arī noteikt, kas darbojas, kas ne, un kas ir jāuzlabo, lai klientiem varētu sniegt labāku pieredzi.

klientu-aptaujas-metrika-apmierinātības-noteikšanai-Nicereplay
Nicereply Klientu apmierinātības aptaujas

Kas ir klientu apmierinātības aptaujas?

Klientu apmierinātības aptaujas ir anketas, kas paredzētas, lai palīdzētu uzņēmumiem izprast klientu apmierinātības līmeni saistībā ar viņu produktiem, pakalpojumiem, personīgo pieredzi, zīmola tēlu vai klientu atbalstu. Klientu apmierinātības aptauju vispārējais mērķis ir novērtēt, cik apmierināti vai neapmierināti ir jūsu klienti ar dažādiem produktu, pakalpojumu vai procesu aspektiem.

Klientu apmierinātības aptaujas var ietvert dažāda veida jautājumus, piemēram, jautājumus ar vairākām atbilžu iespējām (reitingu skalas jautājumi, binārās skalas “jā/nē” jautājumi, nomināli jautājumi, Likerta skalas jautājumi, semantiski diferencēti jautājumi) un atvērtos jautājumus vai jebkuru iepriekš minēto jautājumu kombināciju.

klientu aptauja-aģentu-novērtējums-Nicereplay
Nicereply klientu apmierinātības aptauju integrēšana jūsu LiveAgent e-pastos

Klientu apmierinātības aptauju paraugprakse

  • Turiet to īsu – aptaujās ar 1–3 jautājumiem vidējais pabeigtības līmenis ir visaugstākais (83,34%)
  • Uzdodiet jautājumus, kuriem ir skaidri definēts mērķis un nopietns iemesls, lai tos iekļautu
  • Neuzdodiet neviennozīmīgus jautājumus, kas skar vairāk nekā vienu tematu
  • Izvairieties izmantot savstarpējo vai nozares žargonu, kas respondentiem varētu būt mulsinošs
  • Ja uzdodat vienkāršu jautājumu, izmantojiet iespēju lietot Jā/nē jautājumus
  • Atļaut atvērta teksta atsauksmi — iespējams, atklāsit jaunus neparedzētus redzējumus
  • Pārliecinieties, vai aptauja ir optimizēta mobilajām ierīcēm.
  • Izlemiet par labākajām aptaujas izplatīšanas metodēm jūsu uzņēmumam (e-pasts, uznirstošie logi mājaslapā, atsauksmes logrīki u.c.)
  • Padomājiet parideālāko laiku savu aptauju izplatīšanai dažādos klientu dzīves cikla posmos
  • Piedāvājiet aptaujas respondentiem bonusu (ja tam ir jēga) – pētījumi ir parādījuši, ka stimuli var palielināt aptauju atbilžu skaitu par 5% līdz 20%.
  • Pateicieties klientiem par atsauksmēm, neatkarīgi no atsauksmju rakstura

Klientu apmierinātības aptaujas jautājumi

Lai no klientiem saņemtu vērtīgas atsauksmes, jums jāuzdod viņiem pareizie jautājumi. Tālāk ir norādīti daži visbiežāk uzdotie jautājumi par klientu apmierinātību (gan vispārīgi, gan specifiski dažiem produktiem), kurus varat izmantot, veidojot savas Klientu apmierinātības aptaujas.

Vispārīgi klientu atsauksmju aptaujas jautājumi

SaaS produktu atsauksmju aptaujas jautājumi

Klientu pieredzes aptaujas jautājumi

Klientu servisa aptaujas jautājumi

Mājaslapas atsauksmju aptaujas jautājumi

Klientu apmierinātības aptauja – Biežāk uzdotie jautājumi

Kādi jautājumi būtu jāuzdod lai iegūtu klientu atsauksmes?

Jums vajadzētu uzdot jautājumu kopumu, kas palīdzēs izprast gan sava darba stiprās un vājās puses, gan klientu apmierinātības vai neapmierinātības iemeslus.

Kā jūs vērtējat klientu apmierinātību?

Aptaujas var izmantot, lai apkopotu atsauksmes no klientiem. Daži klienti izvēlēsies veikt aptauju apmaiņā pret atlīdzību, savukārt citi atbildēs, jo vēlas dalīties savā viedoklī.

Kā jums būtu jāveido jautājumi aptaujai?

Veidojot aptauju, jums būtu jāuzdod jautājumi, kas ir:

  • Skaidri, tieši un viegli respondentiem atbildami
  • Atvērti
  • Konkrēti – sniedziet pietiekami daudz informācijas, lai uz tādiem varētu atbildēt
  • Slēgti – lai respondentiem piedāvātu ierobežotu iespējamo atbilžu kopumu (vairākas izvēles), nevis lūgtu viņiem rakstīt visas atbildes

Discover our award winning help desk software complete with native live chat, call center, and social integrations.

Tired of using multiple tools and sorting through tickets<br /> manually? Put an end to it with LiveAgent!

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kādi jautājumi jāuzdod lai iegūtu klientu atsauksmes?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jums vajadzētu uzdot jautājumu kopumu, kas palīdzēs izprast gan sava darba stiprās un vājās puses, gan klientu apmierinātības vai neapmierinātības iemeslus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā novērtēt klientu apmierinātību?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Aptaujas var izmantot, lai apkopotu atsauksmes no klientiem. Daži klienti izvēlēsies veikt aptauju apmaiņā pret atlīdzību, savukārt citi atbildēs, jo vēlas dalīties savā viedoklī.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā jums būtu jāuzdod jautājumi aptaujai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Veidojot aptauju, jums jāuzdod jautājumi, kas ir šādi: – Skaidri, tieši un viegli respondentiem atbildami. – Atvērti – Konkrēti – sniedziet pietiekami daudz informācijas, lai uz tādiem varētu atbildēt – Slēgti – lai respondentiem piedāvātu ierobežotu iespējamo atbilžu kopumu (vairākas izvēles), nevis lūgtu viņiem rakstīt visas atbildes” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju