Kas ir atbalsta pieprasījums?
Atbalsta pieprasījums ir klienta vai Jūsu vietnes apmeklētāja vaicājums, kurā tiek uzdots ar Jūsu uzņēmumu, produktu vai pakalpojumu saistīts jautājums. Atbalsta pieprasījums parasti sastāv no tēmas un satura, dažkārt var būt papildu iedalījums kategorijās.
Atbalsta pieprasījumu var iesniegt tieši kā e-pasta vēstuli, kas nosūtīta uz atbalsta e-pasta adresi (piemēram, support@liveagent.com), vai izmantojot tīmekļa vietnē iestrādāto saziņas veidlapas logrīku. Par atbalsta pieprasījumu var uzskatīt arī ziņu Facebook vai zvanu, taču tehniski termins “atbalsta pieprasījums” lielākoties ir saistīts ar elektroniski iesniegtiem jautājumiem.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē atbalsta pieprasījums?
Atbalsta pieprasījums ir klienta vai Jūsu uzņēmuma vietnes apmeklētāja pieprasījums, kurā ir jautājums par Jūsu uzņēmumu, pakalpojumu vai produktu. Pieprasījumu var nosūtīt, izmantojot pieejamos saziņas kanālus.
Kas ir atbildīgs par atbalsta pieprasījumu apstrādi?
Par klientu apkalpošanu atbildīgie aģenti ir atbildīgi par atbalsta pieprasījumu apstrādi. Viņu uzdevums ir palīdzēt atrisināt problēmu un sniegt konkrētu atbalstu ziņojuma iesniedzējam.
Kur programmā LiveAgent var piekļūt visiem atbalsta pieprasījumiem?
Programmā LiveAgent piekļuvi visiem atbalsta pieprasījumiem var atrast cilnē Palīdzības pieteikumi. Dažiem aģentiem var būt ierobežota piekļuve, un viņi redz tikai tos palīdzības pieteikumus, kas viņiem ir piešķirti, savukārt administrators un īpašnieks var redzēt visus palīdzības pieteikumus.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.