Kas ir atbalsta pieprasījums?
Atbalsta pieprasījums ir klienta vai Jūsu vietnes apmeklētāja vaicājums, kurā tiek uzdots ar Jūsu uzņēmumu, produktu vai pakalpojumu saistīts jautājums. Atbalsta pieprasījums parasti sastāv no tēmas un satura, dažkārt var būt papildu iedalījums kategorijās.
Atbalsta pieprasījumu var iesniegt tieši kā e-pasta vēstuli, kas nosūtīta uz atbalsta e-pasta adresi (piemēram, support@liveagent.com), vai izmantojot tīmekļa vietnē iestrādāto saziņas veidlapas logrīku. Par atbalsta pieprasījumu var uzskatīt arī ziņu Facebook vai zvanu, taču tehniski termins “atbalsta pieprasījums” lielākoties ir saistīts ar elektroniski iesniegtiem jautājumiem.
Frequently asked questions
Ko nozīmē atbalsta pieprasījums?
Atbalsta pieprasījums ir klienta vai Jūsu uzņēmuma vietnes apmeklētāja pieprasījums, kurā ir jautājums par Jūsu uzņēmumu, pakalpojumu vai produktu. Pieprasījumu var nosūtīt, izmantojot pieejamos saziņas kanālus.
Kas ir atbildīgs par atbalsta pieprasījumu apstrādi?
Par klientu apkalpošanu atbildīgie aģenti ir atbildīgi par atbalsta pieprasījumu apstrādi. Viņu uzdevums ir palīdzēt atrisināt problēmu un sniegt konkrētu atbalstu ziņojuma iesniedzējam.
Kur programmā LiveAgent var piekļūt visiem atbalsta pieprasījumiem?
Programmā LiveAgent piekļuvi visiem atbalsta pieprasījumiem var atrast cilnē Palīdzības pieteikumi. Dažiem aģentiem var būt ierobežota piekļuve, un viņi redz tikai tos palīdzības pieteikumus, kas viņiem ir piešķirti, savukārt administrators un īpašnieks var redzēt visus palīdzības pieteikumus.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kas nodrošina daudzas funkcijas, piemēram, voIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu un pircēju portāla programmatūru. Tas piedāvā arī demonstrāciju, cenas, integrācijas un alternatīvas funkcijas, kā arī atbalstu un datu migrāciju. LiveAgent ir Quality Unit LLC veidota programma, kas piedāvā zināšanas un atjauninājumus, ko var apgūt, abonējot jaunumus uz sociālajiem tīkliem.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, kas nodrošina labāku klientu apkalpošanu un uzlabo produktivitāti. Tā piedāvā tehnisko atbalstu, 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periodu un ir viegli integrējams. LiveAgent ir radīts uzlabot klientu apkalpošanu un ir izmantots daudzu uzņēmumu rīcībā. Programmatūras atbalsts ir būtisks faktors kvalitatīvā klientu apkalpošanā.
Palīdzības dienests ir lielisks instruments, kas ļauj organizēt komunikāciju ar klientiem un nodrošināt labāko pieredzi. Lai izvēlētos piemērotu palīdzības dienestu, svarīgi ir pierakstīt savas prasības, izpētīt vairākas sistēmas un pieprasīt demonstrāciju. Ir arī iespēja lūgt atlaidi par pakalpojumu, kas piedāvāts, un veikt izvēli. Palīdzības dienests darbojas tiešsaistē, un to var izmantot, lai sazinātos ar klientu, lai atrisinātu viņu problēmas.
Atbalsta palīdzības pieteikums
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas un zvanu centra programmatūru ar integrācijas iespējām saimnieciskajām lietotnēm, partneru programmu un bezmaksas demo. Šī popularitāte ir augsta zvanu centros un e-pasta pārvaldības sistēmās, tā ir pieejama par cenu un ir saņēmusi balvas un sertifikātus. Uzņēmums arī sadarbojas ar VoIP partneriem un piedāvā klientu apkalpošanas programmas.