Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Palīdzības pieteikumu novirzīšana

Kas ir palīdzības pieteikumu novirzīšana?

Palīdzības pieteikumu novirzīšana ir termins, ko lieto, ja uzņēmums izmanto klientu portālu vai zināšanu bāzi, lai sniegtu klientiem atbildes pat tad, kad darbinieki ir bezsaistē. Zināšanu bāze ir lielisks veids, kā samazināt palīdzības pieteikumu noslodzi – uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem var atbildēt BUJ sadaļā vai jebkurā citā uzņēmuma izveidotā kategorijā.

Zināšanu bāzi var pilnībā pielāgot un adaptēt uzņēmuma vajadzībām.

Uzziniet vairāk par to, kā Jūsu uzņēmums var gūt labumu, izmantojot klientu portālus un zināšanu bāzi.

Palīdzības pieteikumu novirzīšana

BUJ

Kāda ir palīdzības pieteikumu novirzīšanas definīcija?

Palīdzības pieteikumu novirzīšana nozīmē, ka, pateicoties tam, ka Jūsu uzņēmums izmanto klientu portālu vai zināšanu bāzi, klientu apkalpošanas aģentiem tiek nosūtīts mazāks palīdzības pieteikumu skaits. Palīdzības pieteikumu novirzīšanas koeficients jeb pašapkalpošanās rādītājs ir kopējais klientu pašapkalpošanās mijiedarbību skaits, kas dalīts ar kopējo lietotāju skaitu, kuri iesnieguši atbalsta pieprasījumus. Jo tas ir lielāks, jo labāk.

 

Kā iespējams veikt palīdzības pieteikumu novirzīšanu?

Palīdzības pieteikumu novirzīšanas nolūkā uzņēmumam ir jāuztur klientu portāls vai zināšanu bāze. Tad klienti saņem atbildes pat tad, kad aģenti ir bezsaistē. Tas ir lielisks veids, kā samazināt ienākošo zvanu skaitu, jo īpaši, ja tie ir saistīti ar problēmām un jautājumiem, kas bieži atkārtojas

 

Kādi ir ieguvumi no palīdzības pieteikumu novirzīšanas?

Jo lielāks palīdzības pieteikumu novirzīšanas koeficients, jo labāk. Tas nozīmē, ka zināšanu bāzē vai klientu portālā ir pietiekami daudz būtisku zināšanu un klients var atrisināt problēmu pats, bez nepieciešamības sazināties.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju