Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu apmierinātības vērtējums

Kas ir klientu apmierinātības vērtējums?

Klientu apmierinātība ir rīks, ko izmanto, lai novērtētu, vai klients ir apmierināts ar tikko nopirkto produktu.

Šodienas klienti atstāj komentārus sociālajās lietotnēs par to, kāda ir izrādījusies viņu mijiedarbība ar produktu. Tas var pārsniegt viņu cerības, bet var arī būt krietni zemāk par to, ko viņi sagaidīja. Uzņēmumi var pārraudzīt klientu apmierinātības līmeni, izmantojot tālruņa zvanus vai tiešsaistes aptaujas. Tas palīdzēs uzņēmumiem attiecīgi veikt izmaiņas, lai klienti būtu apmierinātāki ar to, ko viņi pērk, un uzņēmums nezaudētu savus klientus.

BUJ

Kāda ir klientu apmierinātības vērtējuma definīcija?

Klientu Apmierinātības Vērtējums ir indikators, kas parāda klientu lojalitātes pakāpi. Uzņēmumi to izmanto, lai novērtētu klientu apmierinātības pakāpi ar pieredzi konkrētajā uzņēmumā (pirkšana, mijiedarbība, piegādāts produkts vai pakalpojums).

Kā aprēķināt klientu apmierinātības vērtējumu?

Ja vēlaties novērtēt klientu apmierinātības rādītājus, jums ir jānosūta saviem klientiem īsa anketa, un viņi varēs atbildēt uz pakalpojuma novērtējuma jautājumu, piemēram, “Kā jūs vērtējat saņemto pakalpojumu/produktu?” Klientiem ir jāatbild skalā no 1 līdz 5, kur 1 nozīmē ļoti neapmierināts un 5 - ļoti apmierināts. Tomēr, ja ir nepieciešams paplašināt aptauju, varat izmantot arī 10 ballu skalu.

Vai variet izmērīt klientu apmierinātības vērtējumu, izmantojot LiveAgent?

Liveagent lietotāji var novērtēt klientu apmierinātību, izmantojot ciešo integrāciju ar Nicereply. Tas ir klientu apmierinātības aptaujas rīks. Integrācija nodrošina aptaujas sagatavi, ko var nosūtīt jūsu klientu bāzes e-pastiem, iekļaut aptaujas saiti e-pasta parakstā vai izmantot tiešsaistes čatu.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju