Kas ir klientu apmierinātības vērtējums?
Klientu apmierinātība ir rīks, ko izmanto, lai novērtētu, vai klients ir apmierināts ar tikko nopirkto produktu.
Šodienas klienti atstāj komentārus sociālajās lietotnēs par to, kāda ir izrādījusies viņu mijiedarbība ar produktu. Tas var pārsniegt viņu cerības, bet var arī būt krietni zemāk par to, ko viņi sagaidīja. Uzņēmumi var pārraudzīt klientu apmierinātības līmeni, izmantojot tālruņa zvanus vai tiešsaistes aptaujas. Tas palīdzēs uzņēmumiem attiecīgi veikt izmaiņas, lai klienti būtu apmierinātāki ar to, ko viņi pērk, un uzņēmums nezaudētu savus klientus.
Frequently asked questions
Kāda ir klientu apmierinātības vērtējuma definīcija?
Klientu Apmierinātības Vērtējums ir indikators, kas parāda klientu lojalitātes pakāpi. Uzņēmumi to izmanto, lai novērtētu klientu apmierinātības pakāpi ar pieredzi konkrētajā uzņēmumā (pirkšana, mijiedarbība, piegādāts produkts vai pakalpojums).
Kā aprēķināt klientu apmierinātības vērtējumu?
Ja vēlaties novērtēt klientu apmierinātības rādītājus, jums ir jānosūta saviem klientiem īsa anketa, un viņi varēs atbildēt uz pakalpojuma novērtējuma jautājumu, piemēram, “Kā jūs vērtējat saņemto pakalpojumu/produktu?” Klientiem ir jāatbild skalā no 1 līdz 5, kur 1 nozīmē ļoti neapmierināts un 5 - ļoti apmierināts. Tomēr, ja ir nepieciešams paplašināt aptauju, varat izmantot arī 10 ballu skalu.
Vai variet izmērīt klientu apmierinātības vērtējumu, izmantojot LiveAgent?
Liveagent lietotāji var novērtēt klientu apmierinātību, izmantojot ciešo integrāciju ar Nicereply. Tas ir klientu apmierinātības aptaujas rīks. Integrācija nodrošina aptaujas sagatavi, ko var nosūtīt jūsu klientu bāzes e-pastiem, iekļaut aptaujas saiti e-pasta parakstā vai izmantot tiešsaistes čatu.
Expert note
Klientu apmierinātības novērtējums ir būtisks, lai uzņēmumi varētu optimizēt savu produktu un pakalpojumu piedāvājumu. Tas nodrošina uzticību klientiem, kas galu galā veicina uzņēmuma panākumus.

Klientu atsauksmju atbildes e-pasta sagataves
Klientu atsauksmes ir svarīgas, lai uzlabotu produktu un palielinātu klientu apmierinātību. Atbildes uz klientu atsauksmēm ir būtiskas, jo 90% klientu lasa atsauksmes tiešsaistē, un atbildes var ietekmēt zīmola reputāciju. Piedāvājam 10 klientu atsauksmju atbilžu sagataves, kuras var izmantot reaģējot uz atsauksmēm. Kopēt starpliktuvē.
Produktu jauninājumu e-pasta sagataves
Šajā tekstā tiek piedāvātas dažādas 10 e-pasta sagataves, kas var palīdzēt produktu jauninājuma e-pastu satura, noformējuma un noskaņas ziņā. Ir arī ieteicams pievērsties klientu atsauksmēm un viedokļiem, lai uzlabotu to pieredzi ar produktu. Jaunām produktu integrācijām un funkcijām ir jābūt viegli integrējamām un saprotamām, tāpat ir svarīgi brīdināt par iespējamiem bug labojumiem. Produkta jauninājuma e-pastam ir jābūt arī personiskam un sniegt klientiem noderīgu un konkrētu informāciju.
Pieteikumu apstrādes sagataves
LiveAgent piedāvā uzņēmumiem klientu apkalpošanas programmatūru, tajā ietvertas sagataves un personalizācijas iespējas. Iepriekš definētas atbildes ir noderīgas klientu apkalpošanas komandai, un var saņemt bezmaksas izmēģinājuma versiju. LiveAgent atbalsta klientu aptaujas ar tērzēšanas vēsturi un ātru piekļuvi klienta URL. Instalācijas statuss tiek attēlots ar procentiem.
Produkta pārdošanas e-pasta sagataves
Ieteicams sagatavot ikdienas pārdošanas stratēģijas digitālajā mārketingā, jo šodien izpārdošanas un atlaidēm notiek visu gadu. Lai pārliecinātu klientus veikt pirkumus, ir svarīgi veidot attiecības ar klientiem, izmantojot e-pasta mārketingu un piedāvājot jaudīgas produktu pārdošanas e-pasta sagataves, kas satur atbilstošu informāciju un radošu dizainu. Produkta izpārdošanas e-pasta sagataves var ietvert dažādus priekšlikumus, tostarp unikālu kodu un īpašu pieeju pārdošanai.