Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu apmierinātība

Kas ir klientu apmierinātība?

Klientu apmierinātība ir produktu, pakalpojumu vai klientu aprūpes radītā apmierinātības intensitāte vai pakāpe. Tā ir situācija, kad klientu iepriecina uzņēmuma darbs. Klientu apmierinātība atspoguļo, vai klienta cerības ir piepildītas.

Ja uzņēmums palielina klientu apmierinātību, tas var samazināt izmaksas un palielināt pārdošanas apjomus. Apmierināts klients bieži iesaka uzņēmumu saviem draugiem, ģimenei vai kolēģiem, un tas pulcē jaunus potenciālos klientus. Uzņēmums var palielināt apmierinātību, nodrošinot kvalitatīvus produktus, pakalpojumus un klientu atbalstu, cenas vai labu veikala atmosfēru. Taču ir arī daudzi citi veidi.

Klientu apmierinātība
Uztveriet klientu atsauksmju konceptu vienkārši – ar roku ielikta teicama atzīme aptaujā

BUJ

Kas ir klientu apmierinātība?

Klientu apmierinātība ir klienta apmierinātības pakāpe ar iegādāto produktu vai pakalpojumu, vai klientu atbalstu. Tā atspoguļo, vai klienta gaidītais ir piepildīts un vajadzības ir izpildītas.

Kā izmērīt klientu apmierinātību?

Klientu apmierinātību var mērīt vairākos veidos. Tie var būt klientu apmierinātības rezultāti, ko mēs iegūsim, apkopojot atbildes uz jautājumu, vai klienti ir apmierināti ar klientu apkalpošanu vai ne. Varat arī pārbaudīt klientu piepūles rādītāju, kas parāda, cik daudz pūļu klientam jāiegulda mērķa saniegšanā un sazinoties ar klientu apkalpošanas centru. Vēl viena iespēja ir aptaujas ar detalizētiem jautājumiem, kas klientiem tiek sūtīti, izmantojot lietotni, pēc pakalpojuma izpildes, pa e-pastu vai tiešsaistes čatā.

Kā uzlabot klientu apmierinātību?

Lai uzlabotu klientu apmierinātību, padariet klientu apkalpošanu pēc iespējas augstāku - lai klients jūt, ka tas ir svarīgi jūsu zīmolam. Centies arī izprast klientu un viņa lēmumus un reaģēt uz viņa vajadzībām. Jārūpējas arī par lietotāja pieredzi, lai klients visvieglākajā un intuitīvākajā veidā varētu iziet cauri pirkšanas procesam.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju