Kas ir klientu apmierinātība?
Klientu apmierinātība ir produktu, pakalpojumu vai klientu aprūpes radītā apmierinātības intensitāte vai pakāpe. Tā ir situācija, kad klientu iepriecina uzņēmuma darbs. Klientu apmierinātība atspoguļo, vai klienta cerības ir piepildītas.
Ja uzņēmums palielina klientu apmierinātību, tas var samazināt izmaksas un palielināt pārdošanas apjomus. Apmierināts klients bieži iesaka uzņēmumu saviem draugiem, ģimenei vai kolēģiem, un tas pulcē jaunus potenciālos klientus. Uzņēmums var palielināt apmierinātību, nodrošinot kvalitatīvus produktus, pakalpojumus un klientu atbalstu, cenas vai labu veikala atmosfēru. Taču ir arī daudzi citi veidi.

Frequently asked questions
Kas ir klientu apmierinātība?
Klientu apmierinātība ir klienta apmierinātības pakāpe ar iegādāto produktu vai pakalpojumu, vai klientu atbalstu. Tā atspoguļo, vai klienta gaidītais ir piepildīts un vajadzības ir izpildītas.
Kā izmērīt klientu apmierinātību?
Klientu apmierinātību var mērīt vairākos veidos. Tie var būt klientu apmierinātības rezultāti, ko mēs iegūsim, apkopojot atbildes uz jautājumu, vai klienti ir apmierināti ar klientu apkalpošanu vai ne. Varat arī pārbaudīt klientu piepūles rādītāju, kas parāda, cik daudz pūļu klientam jāiegulda mērķa saniegšanā un sazinoties ar klientu apkalpošanas centru. Vēl viena iespēja ir aptaujas ar detalizētiem jautājumiem, kas klientiem tiek sūtīti, izmantojot lietotni, pēc pakalpojuma izpildes, pa e-pastu vai tiešsaistes čatā.
Kā uzlabot klientu apmierinātību?
Lai uzlabotu klientu apmierinātību, padariet klientu apkalpošanu pēc iespējas augstāku - lai klients jūt, ka tas ir svarīgi jūsu zīmolam. Centies arī izprast klientu un viņa lēmumus un reaģēt uz viņa vajadzībām. Jārūpējas arī par lietotāja pieredzi, lai klients visvieglākajā un intuitīvākajā veidā varētu iziet cauri pirkšanas procesam.
Expert note
Uzņēmumiem svarīgi nodrošināt klientu apmierinātību, jo tas veicina lojalitāti un panākumus. Proaktīvi uzmanīties uz klientu vajadzībām un sniegt personalizētu atbalstu var dot pozitīvu rezultātu.

LiveAgent piedāvā 24/7 klientu apkalpošanas dienestu, kas nodrošina visus nepieciešamos rīkus. Lai uzņēmums būtu veiksmīgs, klientu apkalpošanas aģentiem jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos, labiem komunikatoriem ar empātiju un pacietību. Zvanu centra slēgšanas/apturēšanas kontaktu sagataves ir nepieciešamas, lai veidotu labas klientu attiecības. Teksts mudina izmantot LiveAgent pakalpojumus.
Klientu apkalpošanas rīki ir būtiski, lai saprastu klientu vajadzības, un populārākie rīki ir tiešsaistes kopienas, diskusijas un tiešsaistes čati. LiveAgent ir risinājums, kas nodrošina 24/7 klientu apkalpošanas dienestu ar daudzām funkcijām, piemēram, tērzēšanas vēsturi un sablonus klientu apmierinātības aptaujām. Klientu atsauksmes ir svarīgas un ietekmē esošo un potenciālo klientu pirkumu lēmumus.
Klientu apkalpošanas pieredze ir svarīga, un to var uzlabot, piedāvājot draudzīgu un skaidru saziņu, ērtus kontaktus un ātru atbildes reakciju. Lai uzlabotu pieredzi, jāpievērš uzmanība klienta viedoklim un jāsaprot, kādi principi ir būtiski, piemēram, katra klienta uztveršana kā atsevišķas vienības un uzmanība pret savu darbinieku attīstību.
LiveAgent piedāvā uzņēmumiem klientu apkalpošanas risinājumu, kas ietver tērzēšanas vēsturi un klientu informācijas kontrolsarakstu, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti. Papildus tam ir vairākas citas funkcijas, piemēram, ātra piekļuve klienta URL un iekšējais tērzēšanas logs. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalstu saviem klientiem.