• Šabloni
  • Jautājumi par produktu/pakalpojumu cenām

Jautājumi par produktu/pakalpojumu cenām

Uzņēmumi, kas aktīvi darbojas sociālajos medijos, saņem dažādus jautājumus, izmantojot tiešās ziņas. Lai gan ir jācenšas atbildēt uz visām ziņām, dažas ir svarīgākas nekā citas, jo tieši ietekmē pārdošanu. Ja šīs ziņas tiek ignorētas, tas var izraisīt neapmierinātību.

Vienas no šādām ziņām ir jautājumi par cenām. Kāpēc? Jo lielākajai daļai pircēju cenas ir noteicošais faktors, pērkot produktus.

Meklējot produktus vai pakalpojumus, pircēji analizē vairākas īpašības, piemēram, produkta kvalitāti, zīmolu, izcelsmi un cenu. Dažiem no šiem faktoriem, pieņemot lēmumu par pirkumu, var būt lielāka ietekme nekā citiem.

Piemēram, daži patērētāji būs vairāk norūpējušies par produkta kvalitāti nekā citi, savukārt citi dos priekšroku ievērojamiem finanšu ietaupījumiem. Ja klients raksta ziņu ar jautājumu par noteiktas preces cenu, varat būt drošs, ka šī informācija ietekmēs lēmumu par pirkumu.

Jautājumi par produktu/pakalpojumu cenām - App - Uploads - 2019 - 09 - Facebook Comment La Ivew.jpg
Atbildiet uz Facebook komentāriem, tiešajām ziņām, Instagram pieminējumiem un komentāriem vai tvītiem tieši no LiveAgent.

Kāds ir cenas ietekmes līmenis pirkšanas procesā?

Atkarībā no katra potenciālā klienta ieradumiem produkta vērtība ir intereses faktors, kas var nosvērt klientu par vai pret pirkuma veikšanu.

Lai palīdzētu jums labāk izprast šo faktoru, mēs izcelsim galvenos ietekmes elementus:

  1. Daži klienti uzskata, ka produkta cena un kvalitāte ir savstarpēji saistītas.
  2. Citiem cena ir vissvarīgākā. Vienmēr būs klienti, kas meklē ietaupīšanas iespējas, lai iekļautos savā budžetā.
  3. Ir arī veikali, kas piedāvā produktus par augstām cenām, un tas arī nosaka to apkalpoto klientu segmentu. Tie ir klienti, kas vienkārši var atļauties dārgākus produktus vai pakalpojumus.
  4. Zīmola prestižam ir tiešs sakars ar tā preču kvalitāti. Cena atstāj lielu ietekmi uz pirkšanas procesu, jo daudzi cilvēki domā, ka tikai visdārgākie produkti ir sinonīms izcilībai. No otras puses, tiek uzskatīts, ka zīmoliem, kas nav zināmi vai piedāvā straujas apgrozības patēriņa preces, precēm ir zemāka kvalitāte.

Jūs droši vien zināt, cik jutīgi ir jūsu klienti pret cenu. Tomēr, kā jau minēts, ja klients uzdod jautājumu par kāda konkrēta produkta vai pakalpojuma cenu, jums jādara viss iespējamais, lai pēc iespējas ātrāk atbildētu uz viņu jautājumu. Mēs esam sagatavojuši dažas sagataves, kas jums palīdzēs to izdarīt.

Sociālo mediju jautājumu par cenu atbilžu sagataves

Sociālo mediju jautājumu par cenu atbilžu sagatave 1


Hello [name],

Thank you for messaging us. We are happy that you are interested in our [product/service].

Its current price is [price].

You can find more information about the [product/service] on our website. Just click this link [link], and it will redirect you to a dedicated landing page with the [product/service] description, price, and shipping information.

Happy shopping!

Best,
the [company] social media team

P.S. If you are interested in an installment plan, please follow this link [link]

Sociālo mediju jautājumu par cenu atbilžu sagatave 2


Hi [name]!

My name is [rep’s name], and I’m happy to answer all your questions.

First, I want to inform you that the [product/service] you are interested in costs [price]. Here’s a dedicated [product/service] page [link], where you can learn more about it and place an order.

What’s more, we have a special offer for online buyers – if you purchase [product/service] by the end of [today/weekend/week], you will get a 20% discount off your next purchase with us.

Just follow this link [link].

If you are interested in other products from the same category or want to compare prices, we can create a bespoke offer for you. Just let me know by answering this message.

Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team

Sociālo mediju jautājumu par cenu atbilžu sagatave 3


Hi [name],

Thank you for your interest in [product/service].

You are lucky, because [yesterday/two days ago/last week] marked the start of our annual discount season, and the [product/service] is now available at a lower price of [price].

Follow this link to learn more about it and place your order.

Best,
[rep’s name]

Sociālo mediju jautājumu par cenu atbilžu sagatave 4


Hey there!

Thanks for reaching out, [name].

It’s great that you are asking about the price of [product/service] because our seasonal sale starts [tomorrow/in two weeks/early next week].

Now [product/service] costs [price], but it’s likely that its price will drop considerably as we’re planning to offer a range of 30-70% discounts.

If you are willing to wait just a few days, you may save a few bucks. If not, you can obviously place your order today, and we’ll be happy to deliver it within the next [two/three/four] working days.

Enjoy shopping!

Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team

Sociālo mediju jautājumi par cenām – Biežāk uzdotie jautājumi

Vai vajadzētu atbildēt uz jautājumiem par cenām vai vienkārši nosūtīt saiti uz konkrēto produktu vai pakalpojumu/cenu lapu?

Mēs iesakām tieši atbildēt uz lietotāja jautājumu. Viņam tas ir ērtāk, un tas ir tas, ko viņi sagaida no ziņapmaiņas. Lai saīsinātu potenciālā klienta ceļu līdz pirkumam, pievienojiet arī saiti uz viņu interesējošo produktu vai pakalpojumu.

Vai vajadzētu informēt lietotāju par tuvojošos atlaidi?

Ja produkta vai pakalpojuma cena, par kuru jautā lietotājs, drīz tiks pazemināta, varat ieteikt viņiem pagaidīt mazliet ilgāk un iegādāties to ar atlaidi. Tomēr, ja jums jābūt pārliecinātam, ka jums ir atļauts sniegt šāda veida informāciju potenciālajiem pircējiem, konsultējieties ar savu vadītāju.

Ja potenciālais klients izmanto citu valūtu, vai būtu jākonvertē cena vietējā valūtā?

Tā ir ļoti reta prakse, konvertēt cenas, pamatojoties uz lietotāja izmantoto valūtu, izmantojot tiešo saziņu. Jūs varat palīdzēt lietotājam atrast informāciju par to, kā aprēķināt ekvivalento cenu viņu valūtā vai kur atrast valūtas kursu, bet nav ieteicams sniegt fiksētu cenu, kas konvertēta viņu valūtā, jo valūtas kurss pastāvīgi mainās.

Ready to try our social media reply templates?

Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 14-days and requires no credit card input. Try it today!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai būtu jāatbild uz jautājumiem par cenām vai jānosūta saite uz cenu lapu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mēs iesakām uz lietotāja jautājumu atbildēt tieši. Viņam tas ir ērtāk, un tieši tas ir tas, ko viņi sagaida no ziņapmaiņas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai informēt lietotāju par tuvojošos atlaidi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja produkta/pakalpojuma cena, par kuru jautā lietotājs, drīz tiks pazemināta, varat ieteikt viņiem mazliet pagaidīt un iegādāties to par atlaides cenu. Tomēr, par to, vai jums ir atļauta šāda veida informācijas apmaiņa ar potenciālajiem pircējiem, vienmēr sazinieties ar savu vadītāju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ja potenciālais klients izmanto citu valūtu, vai būtu jākonvertē cena viņa valūtā? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tā ir ļoti reta prakse – konvertēt cenas, pamatojoties uz lietotāja valūtu, izmantojot tiešo saziņu. Jūs varat palīdzēt lietotājam atrast informāciju par to, kā aprēķināt ekvivalento cenu viņu valūtā vai kur atrast valūtas kursu, bet nav ieteicams sniegt fiksētu cenu, kas konvertēta viņu valūtā, jo valūtas kurss pastāvīgi mainās.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju