Klienti bieži uzdod jautājumus par cenu, kuras var atbildēt, sniedzot informāciju par produktu/pakalpojumu cenām. Cenas ir galvenais faktors pircēju lēmumā par pirkumu. Uzņēmumiem jāprot sniegt precīzas un ātras atbildes uz jautājumiem par cenu, lai izveidotu uzticību un palielinātu pārdošanu.
Uzņēmumi, kas aktīvi darbojas sociālajos medijos, saņem dažādus jautājumus, izmantojot tiešās ziņas. Lai gan ir jācenšas atbildēt uz visām ziņām, dažas ir svarīgākas nekā citas, jo tieši ietekmē pārdošanu. Ja šīs ziņas tiek ignorētas, tas var izraisīt neapmierinātību.
Vienas no šādām ziņām ir jautājumi par cenām. Kāpēc? Jo lielākajai daļai pircēju cenas ir noteicošais faktors, pērkot produktus.
Meklējot produktus vai pakalpojumus, pircēji analizē vairākas īpašības, piemēram, produkta kvalitāti, zīmolu, izcelsmi un cenu. Dažiem no šiem faktoriem, pieņemot lēmumu par pirkumu, var būt lielāka ietekme nekā citiem.
Piemēram, daži patērētāji būs vairāk norūpējušies par produkta kvalitāti nekā citi, savukārt citi dos priekšroku ievērojamiem finanšu ietaupījumiem. Ja klients raksta ziņu ar jautājumu par noteiktas preces cenu, varat būt drošs, ka šī informācija ietekmēs lēmumu par pirkumu.
Atkarībā no katra potenciālā klienta ieradumiem produkta vērtība ir intereses faktors, kas var nosvērt klientu par vai pret pirkuma veikšanu.
Lai palīdzētu jums labāk izprast šo faktoru, mēs izcelsim galvenos ietekmes elementus:
Jūs droši vien zināt, cik jutīgi ir jūsu klienti pret cenu. Tomēr, kā jau minēts, ja klients uzdod jautājumu par kāda konkrēta produkta vai pakalpojuma cenu, jums jādara viss iespējamais, lai pēc iespējas ātrāk atbildētu uz viņu jautājumu. Mēs esam sagatavojuši dažas sagataves, kas jums palīdzēs to izdarīt.
Thank you for messaging us. We are happy that you are interested in our [product/service].
Its current price is [price].
You can find more information about the [product/service] on our website. Just click this link [link], and it will redirect you to a dedicated landing page with the [product/service] description, price, and shipping information.
Happy shopping!
Best,
the [company] social media team
P.S. If you are interested in an installment plan, please follow this link [link]
My name is [rep’s name], and I’m happy to answer all your questions.
First, I want to inform you that the [product/service] you are interested in costs [price]. Here’s a dedicated [product/service] page [link], where you can learn more about it and place an order.
What’s more, we have a special offer for online buyers – if you purchase [product/service] by the end of [today/weekend/week], you will get a 20% discount off your next purchase with us.
Just follow this link [link].
If you are interested in other products from the same category or want to compare prices, we can create a bespoke offer for you. Just let me know by answering this message.
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Thank you for your interest in [product/service].
You are lucky, because [yesterday/two days ago/last week] marked the start of our annual discount season, and the [product/service] is now available at a lower price of [price].
Follow this link to learn more about it and place your order.
Best,
[rep’s name]
Thanks for reaching out, [name].
It’s great that you are asking about the price of [product/service] because our seasonal sale starts [tomorrow/in two weeks/early next week].
Now [product/service] costs [price], but it’s likely that its price will drop considerably as we’re planning to offer a range of 30-70% discounts.
If you are willing to wait just a few days, you may save a few bucks. If not, you can obviously place your order today, and we’ll be happy to deliver it within the next [two/three/four] working days.
Enjoy shopping!
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Ready to try our social media reply templates?
Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 30-days and requires no credit card input. Try it today!
The article emphasizes the importance of providing customers with access to content that can help solve problems related to the company's products or services. LiveAgent's knowledge base allows for customization based on product categories and customer types. The article also mentions the process of creating a LiveAgent account and panel, with a reminder that the website uses cookies. Interested parties are invited to sign up for a demonstration of LiveAgent's services.
Palīdzības dienesta kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Lai izvairītos no tehnisko terminu pārmērīgas izmantošanas, runājot ar klientiem, izmantojiet tos tikai nepieciešamības gadījumā. Šādā veidā palīdzot klientam koncentrēties uz savu jautājumu. Aktīva klausīšanās ir svarīga un ietver attieksmi, pielāgošanos un uzmanību, kas palīdzēs aģentam uzklausīt un atrisināt klienta problēmas.
LiveAgent ir uzņēmuma IT atbalsta programmatūra Latvijā, kas palielina klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, piedāvājot daudzvalodu klientu apkalpošanu un automatizētu konfigurācijas pārvaldību. Pielāgojot produktus un pakalpojumus, uzņēmumi var uzlabot klientu atbalstu un veicināt biznesa veiksmi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team