Partners
Kas ir Klaus?
Klaus ir klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas un sarunu pārskatīšanas programmatūra, kas padara iekšēju atsauksmju sniegšanu klientu atbalsta grupām daudz vienkāršāku. Ir viegli uzlabot savas komandas sniegumu ar iekšējiem reitingiem un citām funkcijām.
Kā jūs to varat izmantot?
Klaus integrācija LiveAgent ļauj viegli sniegt atsauksmes savai komandai. Pēc integrācijas aktivizēšanas var lejupielādēt LiveAgent pieteikumus. Pēc tam varat tos novērtēt pēc dažādiem kritērijiem, novērtēt pieteikumu kvalitāti un redzēt savu aģentu vājās vietas.

Ieguvumi:
- Novērtējiet savus aģentus un pieteikumus no LiveAgent
- Sniedziet atsauksmi saskaņā ar dažādiem kritērijiem
- Uzlabojiet darbplūsmu
- Pārvaldiet savu aģentu veiktspēju
Frequently asked questions
Kas ir Klaus?
Klaus ir platforma, kas ļauj vadītājam/pārzinim novērtēt uzņēmuma klientu atbalsta vai servisa darbību.
Kāpēc būtu jāintegrē Klaus un LiveAgent palīdzības dienests?
Klaus integrācija palīdzēs jums iegūt labāku pārskatu par jūsu aģentu veiktspēju un ļaus jums efektīvi sniegt atsauksmes savai komandai.
vCita ir tikšanās plānošanas rīks, kas lietderīgi izmantojams mazajiem uzņēmumiem, tam ir klientu pārvaldības un mārketinga rīki. Izmantojot vCita integrāciju ar LiveAgent, var izveidot efektīvu darbplūsmu, plānot tikšanās laikus un sarunas ar klientiem, kā arī saņemt informāciju par esošajiem un jaunajiem klientiem. LiveAgent ir programmatūra, kas nodrošina reāllaika klientu apkalpošanu un integrāciju ar uKit vietnēm. Daudzprofilu zināšanu bāze ļauj uzņēmumiem izveidot klientu portālus ar unikāliem dizainiem un saturu.
Reāllaika rakstīšanas skats ir funkcija, kas palīdz samazināt atbildes laiku klientu apkalpošanā. Daudzi uzņēmumi, piemēram, Paypal un Ikea, to jau izmanto. Palīdzības dienesta nodaļa var uzlabot darbplūsmu un samazināt atbildes laiku. Lai izveidotu nodaļas, jums jāpiesakās LiveAgent un jādara norādītie soļi.
Esiet sveicināti mūsu partnerības programmā!
LiveAgent piedāvā centralizētu klientu apkalpošanas sistēmu, kas atbalsta vairākas valodas un piedāvā analītikas pārskatu. Programma arī ir piemērota partnerības programmām, kur var nopelnīt reģistrēšanās un periodiskas komisijas, izmantojot 90 dienas sīkfailus. Partnerības maksājumu sistēma ir fiksēta un ir vidēji 8%.
Vai Jūs meklējiet Helpshift alternatīvu?
LiveAgent ir ērts un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas nodrošina vairākus kanālus, integrējot e-pastus, sociālos tīklus un tālruņus. Tā cena ir zemāka nekā daudziem citiem pakalpojumiem un to izmanto daudzas uzņēmējdarbības no dažādām nozarēm. Vairāki klienti atzinīgi vērtējis tā ērtības, uzlabojot klientu apkalpošanu un produktivitāti.