Klaus integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir Klaus?
Klaus ir klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas un sarunu pārskatīšanas programmatūra, kas padara iekšēju atsauksmju sniegšanu klientu atbalsta grupām daudz vienkāršāku. Ir viegli uzlabot savas komandas sniegumu ar iekšējiem reitingiem un citām funkcijām.
Kā jūs to varat izmantot?
Klaus integrācija LiveAgent ļauj viegli sniegt atsauksmes savai komandai. Pēc integrācijas aktivizēšanas var lejupielādēt LiveAgent pieteikumus. Pēc tam varat tos novērtēt pēc dažādiem kritērijiem, novērtēt pieteikumu kvalitāti un redzēt savu aģentu vājās vietas.
Ieguvumi:
- Novērtējiet savus aģentus un pieteikumus no LiveAgent
- Sniedziet atsauksmi saskaņā ar dažādiem kritērijiem
- Uzlabojiet darbplūsmu
- Pārvaldiet savu aģentu veiktspēju
Frequently Asked Questions
Kas ir Klaus?
Klaus ir platforma, kas ļauj vadītājam/pārzinim novērtēt uzņēmuma klientu atbalsta vai servisa darbību.
Kāpēc būtu jāintegrē Klaus un LiveAgent palīdzības dienests?
Klaus integrācija palīdzēs jums iegūt labāku pārskatu par jūsu aģentu veiktspēju un ļaus jums efektīvi sniegt atsauksmes savai komandai.
Rakstos apskatīta klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent, kas piedāvā zināšanu bāzi un palīdzības dienesta programmatūru, kā arī parādīta pašapkalpošanās funkcijas nozīme. Jāiekļauj produktu/pakalpojumu apraksti, bieži uzdotie jautājumi un kontaktinformācija, lai tie būtu efektīvi. LiveAgent var palīdzēt uzņēmumiem apmierināt klientu vajadzības un atrisināt problēmas.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas ietver VoIP tālruņa sistēmu, pašapkalpošanās, ienākošo zvanu centra un sūdzību pārvaldības sistēmas. Tie ir arī dažādi citi produkti un pakalpojumi, tajā skaitā e-pasta pārvaldības programmatūra. LiveAgent piedāvā demonstrāciju un bezmaksas izmēģinājuma versiju, kā arī atbalsta portālu, datu migrāciju un integrācijas. Vietnē ir pieejams Šablonu katalogs, ātrā palīdzība un tīmekļa semināri. Quality Unit, LLC ir uzņēmums, kas pārvalda vietni un piedāvā klientiem pielāgotas iespējas, kā arī 24/7 atbalstu.